Baw się, baw. Na torach się nie znam, ale profil pionowy wydaje się sensowny, łuki też, nawet przechyłki masz. Jest to policzone wszystko wg norm czy tak na oko?
Wyraźnie utworzyłeś kilka sektorów regularnej siatki i bawiłeś się w tłoczenie gór. Pamiętaj o zasadach geologii. Góry układają się pasmami, tworzą masywy. Jak masz dolinę, to jakoś musiała powstać, środkiem będzie płynąć rzeka. Polecam też zacząć od gęstszej siatki a potem potraktować ją modyfikatorem optymalizacji po wytłoczeniu. Najlepiej na kilku parametrach, zależnie od odległości od torów. Momentami siatka jest zbyt rzadka, a w innych miejscach niepotrzebnie zagęszczona.
Nie używaj skryptów do generowania nasypów. Dają paskudny efekt. Zrób kopię torów i sprowadź je do jednej krzywej-niwelety linii. Narysuj przekrój poprzeczny zgodny z normą i modyfikatorem sweep wytłocz go wzdłuż torów. Potem tylko trzeba ręcznie pospawać łączenia przekrojów czy dopasować wysokość nasypów do terenu u podstawy. Zawsze wszywaj profil poprzeczny toru w siatkę terenu. Dzięki temu uzyskasz poprawne wygładzenie cieniowania.
Są wtyczki do programów graficznych, generujące height mapy przypominające teren górzysty. Możesz się czymś takim wspomóc przy wytłaczaniu, jak twoja wyobraźnia nie wystarczy do uzyskania realistycznego efektu.