Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 872803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3300 dnia: 01 Maja 2020, 11:22:55 »
Tak, a ten załącznik x86 to jest pusty plik dla picu.
Exe pobierasz takie, jaki wariant bibliotek sobie zainstalowałeś. Czemu 20.01 miałeś x86, skoro twój system obsługuje x64? Nie wiem, ale głupio. Siedź na x64 i drugiego nie tykaj.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3301 dnia: 01 Maja 2020, 17:41:09 »
W swieto pracy swietujemy pracujac. W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, parametr ograniczenia rozmiaru tekstur nie powinien wplywac na tekstury kabiny

- dobra zmiana, interpreter polecen z klawiatury powinien sensowniej operowac impulsowymi przyciskami stanu przetwornicy

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3302 dnia: 01 Maja 2020, 18:24:33 »
Pisalem to juz w problemach. Czemu nie idzie zejsc w elektrowozach przyciskiem - do zera. Przynajmniej u mnie trzeba schodzic po jednej pozycji. Daje log:

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3303 dnia: 01 Maja 2020, 18:30:59 »
Ale gdzie tutaj problem? Klawisz minus na numerycznej zmniejsza pozycje nastawnika o jedna. Do zejscia do najblizszej bezoporowej (lub do zera) sluzy kombinacja minus z Shift.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3304 dnia: 01 Maja 2020, 18:47:28 »
Chociaż nastawnik jazdy obsługuję przyciskami myszki, uważam że Kolega @jochand ma rację. Obsługując nastawnik jazdy jedynie przyciskami + i - rzeczywiście nieporęcznie byłoby przysłowiowo ,,szukać po ciemku" klawisza Shift.
Mamy przez lata przyzwyczajenia, które tak po prostu trudno odzwyczaić i w pełni uwagę rozumiem.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3305 dnia: 01 Maja 2020, 18:52:31 »
No dobrze, ale w jaki sposob exe ma sie domyslec czy w danym momencie uzytkownik naciskajac sam klawisz minus ma akurat na mysli zmniejszenie o jedna pozycje czy od razu do zera? To nie jest wrozka, a klawisz Shift to nie jest jakis szczegolnie trudny do znalezienia element na klawiaturze. Jesli jest to zamiast kombinacji Shift- mozna sobie w pliku konfiguracyjnym wpisac co komu pasuje. Ale prosze nie wymagac by pojedyncza kombinacja robila dwie rozne rzeczy wymagajace telepatii.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2020, 18:53:46 wysłana przez tmj »

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1448
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 386
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3306 dnia: 01 Maja 2020, 18:57:12 »
Przynajmniej u mnie trzeba schodzic po jednej pozycji.
Sprawdziłem, przytrzymując klawisz - pozycje schodzą do zera.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3307 dnia: 01 Maja 2020, 18:58:39 »
Jochandowi chodzi o to aby szybko chodził jak stale się palcem trzyma. Dobrze zrozumiałem?
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3308 dnia: 01 Maja 2020, 19:03:16 »
No jesli o to chodzi to przy trzymaniu klawisza minus nastawnik schodzi do zera, z predkoscia zalezna od tego jaka szybkosc powtarzania klawiszy zdefiniowana jest w preferencjach Windows.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3309 dnia: 02 Maja 2020, 21:17:10 »
Nie mogę w ogóle na najnowszym EXE prowadzić SM42.
Wciśnięcie klawisza "+" powoduje zahamowanie lokomotywy. Wrzucam loga z testów na scenerii TD.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3310 dnia: 02 Maja 2020, 22:22:51 »
Ta SM42 byla wstawiona gdzies luzem, czy tez spieta z czym dodatkowo? Obawiam sie ze SM42 jako taka "u mnie dziala" ;/  W logu tez nie widze nic co sugerowaloby cos niezwyklego od strony obslugi.

edit:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: 20.430.64.1)

to nie jest najnowsze exe, aktualna wersja to 20.501  Nie mam pewnosci czy zrobi to roznice, ale warto sprawdzic na faktycznie biezacym.
« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2020, 22:24:32 wysłana przez tmj »

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3311 dnia: 02 Maja 2020, 22:42:50 »
Ściągnąłem EXE majowe.
Wciśnięcie przycisku na numerycznej "+" i "-" powoduje tako samo zachowanie, jak przy użyciu przycisków na numerycznej "7" i "1".
Testowałem wcześniej z 6dg - to samo. 6dg była luzem, SM42 jest sama (bez EU07) podpięta do składu.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3312 dnia: 02 Maja 2020, 23:23:20 »
No i tak ma być, bo to ta sama dźwignia. Przecież obie mają hamulec pomocniczy na zadajniku jazdy. Nie trafisz w zero, to wchodzisz w zakres hamowania. Licz ząbki, patrz na koło/dźwignię, słuchaj zapadki, patrz na helpera. No nie wiem. Podepnij sobie sterownik analogowy, cofający na zero.
Mój kanał youtube

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 603
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 260
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3313 dnia: 03 Maja 2020, 10:19:34 »
Najlepiej jechać na podglądzie ustawienia pod F1.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3314 dnia: 03 Maja 2020, 15:48:23 »
Wciśnięcie przycisku na numerycznej "+" i "-" powoduje tako samo zachowanie, jak przy użyciu przycisków na numerycznej "7" i "1".
No dobrze, ale to jest zupelnie cos innego niz "wciśnięcie klawisza + powoduje zahamowanie lokomotywy". Klawisz + powoduje zawsze przestawienie nastawnika do przodu. Owszem, jesli najpierw przestawisz kolo klawiszem - w pozycje hamowania to + spowoduje jedynie odluzowanie o 1 stopien, ale i tak bedzie to "zmniejszenie stopnia hamowania".

Przy obsludze takiego nastawnika warto pamietac ze klawisz Shift w polaczeniu z +/- powoduje przeskok do najblizszej "pozycji granicznej", czyli np. "Shift minus" w momencie gdy kolo nastawnika jest ustawione na jazde spowoduje calkowite zdjecie mocy i ustawienie kola w pozycji 0, bez potrzeby patrzenia na wskazniki, liczenia itp.
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2020, 15:49:53 wysłana przez tmj »

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3315 dnia: 03 Maja 2020, 18:07:22 »
Właściwie pomoc @Stele pomogła, musiało to jakoś uciec mojej uwadze. Muszę z 6dg jeszcze potrenować.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3316 dnia: 03 Maja 2020, 23:16:50 »
AI ma pewne problemy z prowadzeniem ciężkich składów na najnowszym exe (release: 20.501.64.0) - zapiąłem do ET41 40 wagonów z 50 tonami brutta. Na Całkowie v2 skład wyjechał z Warszawy, dojechał do Janiszewa Tow. i na wyjeździe z tej stacji połamał sprzęgi i się wykoleił. Fragment loga:
Bad driving: towarb1_fas-11 and towarb1_fas-12 collided with velocity 33 km/h
Bad driving: towarb1_fas-11 derailed
Bad driving: towarb1_fas-12 derailed
Bad driving: towarb1_fas-13 and towarb1_fas-14 collided with velocity 28 km/h
Bad driving: towarb1_fas-13 derailed
Bad driving: towarb1_fas-14 derailed
Bad driving: towarb1_fas-10 and towarb1_fas-11 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-10 derailed
Bad driving: towarb1_fas-14 and towarb1_fas-15 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-15 derailed
Bad driving: towarb1_fas-09 and towarb1_fas-10 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-09 derailed
Bad driving: towarb1_fas-15 and towarb1_fas-16 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-16 derailed
Bad driving: towarb1_fas-08 and towarb1_fas-09 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-08 derailed
Bad driving: towarb1_fas-16 and towarb1_fas-17 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-17 derailed
Bad driving: towarb1_fas-07 and towarb1_fas-08 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-07 derailed
Bad driving: towarb1_fas-17 and towarb1_fas-18 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-18 derailed
Bad driving: towarb1_fas-06 and towarb1_fas-07 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-06 derailed
Bad driving: towarb1_fas-18 and towarb1_fas-19 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-19 derailed
Bad driving: towarb1_fas-05 and towarb1_fas-06 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-05 derailed
Bad driving: towarb1_fas-19 and towarb1_fas-20 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-20 derailed
Bad driving: towarb1_fas-04 and towarb1_fas-05 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-04 derailed
Bad driving: towarb1_fas-20 and towarb1_fas-21 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-21 derailed
Bad driving: towarb1_fas-03 and towarb1_fas-04 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-03 derailed
Bad driving: towarb1_fas-21 and towarb1_fas-22 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-22 derailed
Bad driving: towarb1_fas-02 and towarb1_fas-03 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-02 derailed
Bad driving: towarb1_fas-22 and towarb1_fas-23 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-23 derailed
Bad driving: towarb1_fas-01 and towarb1_fas-02 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-01 derailed
Bad driving: towarb1_fas-23 and towarb1_fas-24 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-24 derailed
Bad driving: et41-072-b and towarb1_fas-01 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: et41-072-b and towarb1_fas-01 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-24 and towarb1_fas-25 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-25 derailed
Bad driving: et41-072-a and et41-072-b collided with velocity 28 km/h
Bad driving: et41-072-a derailed
Bad driving: et41-072-b derailed
Bad driving: towarb1_fas-25 and towarb1_fas-26 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-26 derailed
Bad driving: towarb1_fas-26 and towarb1_fas-27 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-27 derailed
Bad driving: towarb1_fas-27 and towarb1_fas-28 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-28 derailed
Bad driving: towarb1_fas-28 and towarb1_fas-29 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-29 derailed
Bad driving: towarb1_fas-29 and towarb1_fas-30 collided with velocity 17 km/h
Bad driving: towarb1_fas-30 derailed
Bad driving: towarb1_fas-30 and towarb1_fas-31 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-31 derailed
Bad driving: towarb1_fas-31 and towarb1_fas-32 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-32 derailed
Bad driving: towarb1_fas-32 and towarb1_fas-33 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-33 derailed
Bad driving: towarb1_fas-33 and towarb1_fas-34 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-34 derailed
Bad driving: towarb1_fas-34 and towarb1_fas-35 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-35 derailed
Bad driving: towarb1_fas-35 and towarb1_fas-36 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-36 derailed
Bad driving: towarb1_fas-36 and towarb1_fas-37 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-37 derailed
Bad driving: towarb1_fas-37 and towarb1_fas-38 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-38 derailed
Bad driving: towarb1_fas-38 and towarb1_fas-39 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-39 derailed
Bad driving: towarb1_fas-39 and towarb1_fas-40 collided with velocity 16 km/h
Bad driving: towarb1_fas-40 derailed
Bad driving: towarb1_fas-13 broke a coupler
Bad driving: towarb1_fas-01 broke a coupler

Wpis składu:
trainset rozklad waw_tor5_startB 20.0 0.1
//$o -
node -1 0 ET41-072-A dynamic pkp\et41_v2 41-072-a 203e-a 0.0 headdriver 55 0 enddynamic
node -1 0 ET41-072-B dynamic pkp\et41_v2 41-072-b 203e-b 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-01 dynamic pkp\fas_v2 443v-1 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-02 dynamic pkp\fas_v2 443v-1 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-03 dynamic pkp\fas_v2 443v-3 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-04 dynamic pkp\fas_v2 443v-5 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-05 dynamic pkp\fas_v2 443v-2 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-06 dynamic pkp\fas_v2 443v-2 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-07 dynamic pkp\fas_v2 443v-3 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-08 dynamic pkp\fas_v2 443v-3 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-09 dynamic pkp\fas_v2 443v-4 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-10 dynamic pkp\fas_v2 443v-6 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-11 dynamic pkp\fas_v2 443v-7 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-12 dynamic pkp\fas_v2 443v-10 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-13 dynamic pkp\fas_v2 443v-10 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-14 dynamic pkp\fas_v2 443v-1 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-15 dynamic pkp\fas_v2 443v-11 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-16 dynamic pkp\fas_v2 443v-5 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-17 dynamic pkp\fas_v2 443v-5 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-18 dynamic pkp\fas_v2 443v-5 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-19 dynamic pkp\fas_v2 443v-6 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-20 dynamic pkp\fas_v2 443v-1 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-21 dynamic pkp\fas_v2 443v-7 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-22 dynamic pkp\fas_v2 443v-5 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-23 dynamic pkp\fas_v2 443v-3 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-24 dynamic pkp\fas_v2 443v-4 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-25 dynamic pkp\fas_v2 443v-8 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-26 dynamic pkp\fas_v2 443v-8 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-27 dynamic pkp\fas_v2 443v-7 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-28 dynamic pkp\fas_v2 443v-4 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-29 dynamic pkp\fas_v2 443v-9 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-30 dynamic pkp\fas_v2 443v-8 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-31 dynamic pkp\fas_v2 443v-11 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-32 dynamic pkp\fas_v2 443v-10 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-33 dynamic pkp\fas_v2 443v-3 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-34 dynamic pkp\fas_v2 443v-2 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-35 dynamic pkp\fas_v2 443v-2 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-36 dynamic pkp\fas_v2 443v-1 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-37 dynamic pkp\fas_v2 443v-4 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-38 dynamic pkp\fas_v2 443v-7 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-39 dynamic pkp\fas_v2 443v-7 443v 0.0 nobody 3 50 stone enddynamic
node -1 0 towarB1_fas-40 dynamic pkp\fas_v2 443v-7 443v 0.0 nobody 0 50 stone enddynamic
endtrainset

Linki do screenów z danymi pod F12: https://eu07.pl/userfiles/7546/wykolejenie01.jpg, https://eu07.pl/userfiles/7546/wykolejenie02.jpg, https://eu07.pl/userfiles/7546/wykolejenie03.jpg

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3317 dnia: 04 Maja 2020, 02:42:29 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, pokretlo konfiguracji swiatel powinno dzialac skuteczniej

- zeby bylo tak jak bylo, wklejona z powrotem obsluga przelacznika binarnych plikow terenu

- funkcjonalnosc, w pliku .mmd mozna podac jaka tekstura powinna byc uzyta dla "pustych" tablic w danym pojezdzie, zamiast domyslnej "nowhere.tga". Definicja umieszczana jest w ostatniej "sekcji" pliku .mmd (razem z definicjami ekranow itp) wpisem destinationsignbackground: X gdzie X to nazwa pliku.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3318 dnia: 05 Maja 2020, 02:25:20 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- eksperymentalnie, urzadzenia kabinowe zdefiniowane dla pomieszczenia cab0 nie powinny byc dostepne z pozostalych pomieszczen

Offline QGforcing

  • Wiadomości: 64
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3319 dnia: 05 Maja 2020, 13:06:07 »
Na tym Exe 200504 nie działają mi wyświetlacze ekranu w 6dg, kolibra itd., na 200503 jest ok.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 10061
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2574
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3320 dnia: 05 Maja 2020, 13:14:24 »
Ekrany są zazwyczaj na końcu mmdka. Może trzeba poprzenosić w odpowiednie miejsce? Wtedy bym zostawił jak jest i posortował w plikach. Dużo tego nie ma, a brak ładowania ekranu w maszynowni pożądany.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3321 dnia: 05 Maja 2020, 15:50:14 »
Ekrany są zazwyczaj na końcu mmdka. Może trzeba poprzenosić w odpowiednie miejsce? Wtedy bym zostawił jak jest i posortował w plikach. Dużo tego nie ma, a brak ładowania ekranu w maszynowni pożądany.
Tak, zmiana polega na przerwaniu wczytania zawartosci po napotkaniu wpisu cab0definition: wiec to, co znajduje sie w kabinie 1/2 (w tym rowniez ekrany) powinno byc umieszczone w mmd przed ta dyrektywa. Na marginesie ekrany w maszynowni dotychczas sie nie ladowaly, bo byly blokowane na poziomie braku submodelu ktory by je wyswietlal ;>

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3322 dnia: 06 Maja 2020, 16:17:37 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, w sekcji Security pliku .fiz mozna zdefiniowac opcjonalnie automatyczna aktywacje syreny pojazdu przy wdrozonym hamowaniu awaryjnym. Definicji dokonuje sie wpisem EmergencyBrakeWarningSignal=X gdzie X to suma liczb odpowiadajacych aktywowanym syrenom:
1: syrena niskotonowa
2: syrena wysokotonowa
4: gwizdawka

Offline gw47

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3323 dnia: 06 Maja 2020, 22:43:21 »
Zgłaszam analogiczny problem jak parę postów wyżej @Siecool

AI ma problemy z ciężkimi składami (~3000-3400 ton) rozrywa i wykoleja przy rozruchu ze stacji/ograniczenia. Zauważyłem to na Kaliskiej ale że jest to unoff to zestawiłem taki sam skład ET41 i 3000 brutto na paczkowej L053 poranek i exe z paczki 20.04, na odcinku Dębica Tow. a podg Krapikowik AI zwolniło na przejeździe do 30 km/h zgodnie z ograniczeniem później przyspieszyło i skład się rozerwał i wykoleił. Problem wydaję mi się tkwi w tym że AI nieodhamowuje porządnie długiego składu albo przeładowuje, daje ostro w nastawnik, wagony "sprężynują" i rozrywa skład i czasem wykoleja cześć wagonów, prowadząc pociąg samemu nie zdarzyło mi się rozerwać składu a co ciekawe dzieje się tak bez względu na stan wpisu crashdamage w eu07.ini, być może nakładają się tu jeszcze spadki/wzrosty napięcia w sieci trakcyjnej, co bezpośrednio przekłada się na wartości prądów przez to moment obr. silników ergo siłę trakcyjną na haku a właściwie jej "pik". Jeżeli będą potrzebne raporty log/error/trainset/whatever to podeślę.

PS. Pierwszy post na forum po latach "inkoguto". Wielki szacun za Waszą pracę w rozwój symulatora.

Offline Hubertnator23

  • Betatester
  • Wiadomości: 640
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 387
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3324 dnia: 09 Maja 2020, 10:18:01 »
Na exe eu07-x64_200506 białe paski zamiast wyświetlaczy w 6dg. Załączyłem zdjęcia i log.

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1462
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1184
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3325 dnia: 09 Maja 2020, 10:19:35 »
A pobrałeś najnowszą wersję 20.04+?

Offline Hubertnator23

  • Betatester
  • Wiadomości: 640
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 387
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3326 dnia: 09 Maja 2020, 10:25:55 »
Nie, teraz pobieram. Wyświetlacze działają w wersji 20.04+.
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2020, 10:44:39 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 348
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3327 dnia: 09 Maja 2020, 10:40:49 »
Zgłaszam analogiczny problem jak parę postów wyżej @Siecool

AI ma problemy z ciężkimi składami (~3000-3400 ton) rozrywa i wykoleja przy rozruchu ze stacji/ograniczenia. Zauważyłem to na Kaliskiej ale że jest to unoff to zestawiłem taki sam skład ET41 i 3000 brutto na paczkowej L053 poranek i exe z paczki 20.04, na odcinku Dębica Tow. a podg Krapikowik AI zwolniło na przejeździe do 30 km/h zgodnie z ograniczeniem później przyspieszyło i skład się rozerwał i wykoleił. Problem wydaję mi się tkwi w tym że AI nieodhamowuje porządnie długiego składu albo przeładowuje, daje ostro w nastawnik, wagony "sprężynują" i rozrywa skład i czasem wykoleja cześć wagonów, prowadząc pociąg samemu nie zdarzyło mi się rozerwać składu a co ciekawe dzieje się tak bez względu na stan wpisu crashdamage w eu07.ini, być może nakładają się tu jeszcze spadki/wzrosty napięcia w sieci trakcyjnej, co bezpośrednio przekłada się na wartości prądów przez to moment obr. silników ergo siłę trakcyjną na haku a właściwie jej "pik". Jeżeli będą potrzebne raporty log/error/trainset/whatever to podeślę.

PS. Pierwszy post na forum po latach "inkoguto". Wielki szacun za Waszą pracę w rozwój symulatora.
Widzisz. Caly problem polega na tym, że zrobiło się jakby realnie. Trzeba się nauczyć prowadzić ciężkie pociągi towarowe i postępować z nim dosłownie jak z jajkiem.
Dlatego AI musimy wysłać na egzamin.
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2020, 10:42:25 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6121
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 801
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3328 dnia: 09 Maja 2020, 11:06:55 »
AI obecnie stosuje dosyć intensywny rozruch jak dla pociągu pasażerskiego (max 85% prądy wyzwolenia PN). Sprawdźcie, czy problem dalej będzie występować, gdy obniży się ImaxLo w jamniku na jakieś 450-500A.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline gw47

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3329 dnia: 09 Maja 2020, 18:40:24 »
Ustawione 450A, skład 3300 ton rozerwany, 2900 ton walczył z nadmiarowym, ale nie rozerwał, więc bez zmian. Nastawa PN to jedno, większym problemem jest chyba niecierpliwość wirtualnego mechanika, tym większa im cięższy skład ;) Pod linkiem krótki film z otwartym panelem F12
https://megawrzuta.pl/download/fa07f1ab7af2c61bb631f64edaef83a6.html