Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1370971 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1319
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3330 dnia: 09 Maja 2020, 18:41:52 »
Weź to wrzuć na youtube lub streamable, nikt nie będzie pobierał jakiegoś pliku 370MB.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3331 dnia: 09 Maja 2020, 20:34:52 »
Na filmie widać, że bot za szybko wrzuca pozycje, nie czeka na naprężenie składu i używa dużego prądu rozruchu. Został już odsunięty od jazdy i skierowany do jazd instruktażowych.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Lipek

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3332 dnia: 09 Maja 2020, 23:26:01 »
Witam, na najnowszym exe pojawia się problem z brakiem ekranu w kolibrze i wyświetlaczu pod haslerem w lokomotywach serii ep07-15xx, pojawiają się w ich miejscu białe pola. Poniżej wrzucam log i errors.

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1319
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3333 dnia: 09 Maja 2020, 23:27:45 »
A paczkę 20.04+ mamy?
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Lipek

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3334 dnia: 09 Maja 2020, 23:28:42 »
Tak, najnowsza paczka.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3335 dnia: 09 Maja 2020, 23:30:31 »
Uzywajac nowego startera zwroc uwage czy na zakladce Ustawienia pole "Skrypty Pythona" jest zalaczone.

Offline Lipek

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3336 dnia: 09 Maja 2020, 23:36:31 »
Obie pozycje w miejscu Skrypty Python tj. "Skrypty załączone" oraz "Ekrany w osobnym wątku" są zaznaczone. Niestety nadal nie działa. Działa za to na exe z paczki, nie działa na najnowszym.

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1628
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1319
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3337 dnia: 09 Maja 2020, 23:37:39 »
No, czyli nie masz poprawki do wersji 20.04... Pobierz to: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,32496.msg526645.html#msg526645
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Lipek

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3338 dnia: 09 Maja 2020, 23:40:16 »
Jestem przekonany, że mam, jeszcze niedawno ją pobrałem. Pobiorę jeszcze raz od zera i sprawdzę.

Edit: Przepraszam, mój błąd, nie zauważyłem dolnej części strony, chyba jednak leń ze mnie :p

Edit2: Cofam to, jednak pobrałem z tego linku, z którego trzeba. Pobiorę jeszcze raz i przetestuje.

Edit3: Dobrze już wszystko rozgryzłem. Faktycznie pobrałem wcześniejszą wersje. W poście na forum link u samej góry pobiera starą wersje, natomiast link na dole pobiera nową. To wprowadziło mnie w błąd. No nic, dziękuję za pomoc :)
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2020, 23:49:58 wysłana przez Lipek »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3339 dnia: 10 Maja 2020, 00:04:13 »
Ktoś zmienił napis a faktycznego odnośnika nie. :P Link w pierwszym poście podmieniony.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3340 dnia: 10 Maja 2020, 06:00:52 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- dobra zmiana, zaadoptowana z galazki Milka7 diagnostyka inicjalizacji portu LPT, oraz lekko zmodyfikowane formatowanie logowania tabelki rozkazow dla pojazdu

- eksperymentalnie, w przypadku wystapienia we wpisie trainset sasiadujacych ze soba pojazdow wyposazonych w sprzegi roznego typu, zakladany jest miedzy nimi polsprzeg

- eksperymentalnie, uszkodzenie sprzegu przy zderzeniu pojazdow powinno byc nieco trudniejsze

- lekcje dla ai, ai zostala wstepnie pouczona w kwestii obslugi nastawnika uniwersalnego w pojazdach z napedem spal-ele

- lekcje dla ai, ai zostala rowniez postraszona utrata premii pouczona w kwestii popisow przy prowadzeniu pociagow towarowych; efektem ubocznym beda dluzsze czasy przejazdu takich skladow, ze wzgledu na ograniczona dynamike rozpedzania

- w ramach koncertu zyczen, przygotowana przez youBy mozliwosc zdefiniowania w sekcji Ctrl. pliku fiz flagi ReleaseParkingBySpringBrake sygnalizujacej ze w danym pojezdzie hamulec postojowy powinien byc luzowany po aktywacji hamulca sprezynowego

- funkcjonalnosc, rowniez autorstwa youBy -- w sekcji tempomatu pliku .fiz mozliwe jest zdefiniowanie parametrow PowerUpSpeed oraz PowerDownSpeed okreslajacych predkosc regulacji mocy (wartosc domyslna dla obu parametrow to 1000)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3341 dnia: 17 Maja 2020, 16:55:03 »
W dzisiejszym uaktualnieniu wyrywamy chwasty:

- poprawka, symulator powinien uwzgledniac obecnosc przycisku sprezarki pantografow i kurka pantografow w pomieszczeniach innych niz srodkowy przedzial pojazdu wyposazonego w pantografy

- poprawka, otrzymanie komendy Emergency_brake nie powinno powodowac jedynie aktywacje radiostopu bez dodatkowych szamynstw

- poprawka, zatrzymanie na postoju technicznym powinno byc podswietlane w rozkladzie tak jak inne postoje

- lekcje dla ai, ai zostala pouczona by na postoju technicznym trzymac drzwi zamkniete

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3342 dnia: 17 Maja 2020, 18:24:10 »
Feature request:

AI nie powinno ruszać spod semafora SBL wskazującego sygnał stój (SetVelocity 0 20), jeżeli jedzie na widoczność i wykrywa podczas skanowania jakiś pojazd przed nim. Powiedzmy do 1000 metrów przed sobą. Jeśli między sobą a tym składem będzie jakieś SetVelocity, to może jechać.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3343 dnia: 17 Maja 2020, 19:03:18 »
Z tego co widze w kodzie to dokladnie takie zachowanie jest juz zaimplementowane -- po zatrzymaniu sie AI (teoretycznie) pomija S1 na SBL tylko w sytuacji gdy nie widzi przed soba innego skladu w odleglosci co najmniej 1 km.  Akurat na Baltyku moze to nie dzialac, bo tam sa wstawione skopane semafory SBL, ktorych symulacja nie rozpoznaje jako semaforow SBL (rozpoznanie opiera sie na podawaniu przez dany semafor SetVelocity( 0, nie-zero ), a "SBL" na Baltyku podaje kombinacje odwrotna)

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3344 dnia: 17 Maja 2020, 20:09:22 »
Już nie ;)

Dobrze wiedzieć, że coś takiego już jest.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3345 dnia: 19 Maja 2020, 04:54:24 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, silnik graficzny powinien byc nieco rozsadniej reagowac na uszkodzone pliki tekstur oraz szamynistow spedzajacych wiecej czasu na dachu niz w kabinq

- poprawka, przygotowane przez youBy korekty wewnetrznej logiki sepsobusow

- dobra zmiana, deaktywacja radiostopu mozliwa jest rowniez w trybie debug

- lekcje dla ai, lekko zwiekszony dystans wyszukiwanie na drodze potencjalnych przeszkod

uwaga: oprocz zwyczajowych plikow w zalaczniku znajduje sie rowniez dodatkowa tekstura uzywana przez stary silnik graficzny do zaznaczania niekompletnych materialow)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3346 dnia: 20 Maja 2020, 21:08:52 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- lekcje dla ai, dotychczas AI w trybie manewrowym, po wykryciu przed soba sygnal W5, sprawdzala czy miedzy prowadzonym pojazdem i W5 znajduje sie jakis rozjazd, i przy braku takiego rozjazdu zawracala (w praktyce oznaczalo to zmiane kierunku jazdy natychmiast po zjezdzie z ostatniego rozjazdu przed W5) Teraz w sytuacji takiej AI sprawdza najpierw czy na odcinku miedzy pojazdem oraz W5 znajduje sie semafor lub tarcza manewrowa dla jazdy w przeciwnym kierunku, i jesli znajdzie taki semafor, zawraca dopiero po jego minieciu.

Poniewaz jest to dosc istotna modyfikacja zachowania, potencjalnie mogla ona uszkodzic nie wiadomo ile scenariuszy opierajacych sie na dotychczasowej praktyce. Prosze o zwrocenie uwagi czy faktycznie cos (i jesli tak, to co) zostalo uszkodzone i ewentualne zgloszenia.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3347 dnia: 25 Maja 2020, 13:53:07 »
W spalinówkach (sprawdzane na SM42 i SU45) wciśnięcie kombinacji shift + nie powoduje zejścia nastawnika do zera, jak było dotychczas. Teraz przeskakuje tylko o 2 pozycje. Trochę utrudnia to sterowanie, szczególnie w stonkach, gdzie teraz trzeba liczyć pozycje lub korzystać z pomocnika, tak by zejść do zera, ale jednocześnie nie uruchomić hamulca lokomotywy.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3348 dnia: 25 Maja 2020, 18:57:37 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, szybkie przestawianie nastawnika jazdy powinno dzialac jak dotychczas

- poprawka, wirtualny konduktor powinien lepiej ogarniac sklady z roznymi typami drzwi

- w ramach koncertu zyczen, dodane urzadzenie kabinowe couplingdisconnect_sw: rozpinajace sprzeg po stronie obsadzonej kabiny. Domyslny skrot klawiszowy urzadzenia to Shift + Delete

- w ramach koncertu zyczen na bis, w konfiguracji sprzegu w pliku .fiz mozna wpisem ControlType=X (gdzie X to lancuch tekstowy) podac identyfikator, bedacy abstrakcja rodzaju komunikacji i/lub polaczenia uzywanych przy przesylaniu sygnalow ukrotnienia. Przy sprzeganiu pojazdow zapiecie ukrotnienia mozliwe jest tylko miedzy sprzegami z tym samym identyfikatorem

(weryfikacja typu ukrotnienia ma miejsce tylko przy "recznych" operacjach sprzegania pojazdow; wpisy trainset tak jak dotychczas akceptuja kazda podana kombinacje)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3349 dnia: 30 Maja 2020, 01:12:09 »
W dzisiejszym uaktualnieniu drobna latka na potrzeby zabaw z bipom:

- lekcje dla ai, ai zostala postraszona pouczona w kwestii rozpedzania pociagow osobowych


Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3350 dnia: 03 Czerwca 2020, 03:19:35 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, przygotowane przez youBy tajemnicze korekty w oprogramowaniu hamulcow

- w ramach koncertu zyczen, opisy przelacznikow tylnych swiatel dostosowane do konwencji pekape

- dobra zmiana, algorytm aktywacji submodeli ladunku powinien zapelniac przedzialy pasazerami w sposob mniej imitujacy "Dzien Swira"

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3821
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3351 dnia: 03 Czerwca 2020, 11:50:53 »
To może warto by było pójść o krok dalej i wykorzystać overloadfactor w wagonach przedziałowych? Do wartości maxload są wypełniane tylko przedziały, a po jej przekroczeniu zapełnia się korytarz.

Obecnie można też tak zrobić bez żadnych zmian w exe, tylko trzeba nieco zawyżyć maxload. Dla standardowej jedynki (54 miejsc) maxload wychodziłby gdzieś 76. Wtedy po wpisaniu mamy 54 mamy wszystkie przedziały zapełnione, a powyżej dopiero zapełnia się korytarz. Takie rozwiązanie jest zastosowane w moich 140A i 141A (140a_hcp i 141a_newag).
« Ostatnia zmiana: 03 Czerwca 2020, 11:53:41 wysłana przez DieselPower »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3352 dnia: 03 Czerwca 2020, 23:37:01 »
Overload w zasadzie po cichu poszedl w kubel i nie jest przez exe uzywany do niczego. Nie bardzo da sie go uzyc w zaproponowany sposob, bo np w kiblach i innych wagonach bezprzedzialowych jest tylko "korytarz" wiec w rezultacie kible jezdzilyby puste do momentu "przepelnienia" i wtedy nagle od razu zamienialyby sie w pudelko sardynek.

Nie wiem czy jest sens w tym dlubac, bo tak jak zauwazyles taka sama funkcjonalnosc uzyskujesz po prostu podajac w fiz faktyczna pojemnosc pojazdu zamiast oficjalnej ilosci miejsc siedzacych. Aktywacja submodeli nastepuje wtedy tak jak dotychczas, tzn najpierw aktywowane sa submodele w przedzialach a nastepnie w korytarzu.

edit: teoretycznie moge to zautomatyzowac od strony exe, w sensie ogolna ilosc sardynek bedzie automatycznie wyliczana z podanej ilosci ladunku * overloadfactor. Ale wtedy wypadaloby uporzadkowac wszystkie pliki .fiz na jedno kopyto, bo teraz jest taki troche miks z czescia uzywajaca starego systemu, a niektore nowsze pojazdy maja w ilosc pasazerow wliczony "overload".
« Ostatnia zmiana: 03 Czerwca 2020, 23:39:51 wysłana przez tmj »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3353 dnia: 05 Czerwca 2020, 01:36:44 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, kontrola polozenia kamery zewnetrznej powinna byc bardziej jednolita

- poprawka, ai powinna szybciej zauwazac zblizanie sie ujetej w rozkladzie stacji

- w ramach koncertu zyczen, wczytywanie plikow dzwiekowych jest odnotowywane w logu

- eksperymentalnie, w przypadku pojazdow z nastawnikiem uniwersalnym okienko pomocnika wyswietla zadany procent mocy/hamowania oraz pozycje nastawnika. Jesli w pojezdzie zalaczony jest tempomat sygnalizowane jest to litera 'T' na wskazniku kierunku jazdy

Offline SM40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3354 dnia: 05 Czerwca 2020, 12:10:05 »
W Elfie coś nie działa wskaźnik położenia hamulca zasadniczego, ciągle pokazuje "10.0". A to rozwiązanie z tymi procentami fajne ale literka T mogła by się pokazywać gdzieś obok, tak żeby nie zasłaniać literki kierunku a w ogóle w starych kiblach powinno pokazywać dwie pozycje naprzód.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3355 dnia: 05 Czerwca 2020, 18:12:59 »
"U mnie dziala" ;/

W przypadku Elfa lub innych pojazdow z uniwersalnym nastawnikiem wskaznik hamulca podaje aktualnie wdrozony procent sily hamowania + pozycje hamulca pomocniczego, ktora dla w pelni zaciagnietego hamulca wynosi 10. Co prawda Elf dzwigni hamulca pomocniczego nie ma, ale ze u nas "wszystko jest siudemkom" to mozna go sobie jak w siudemce zaciagnac, i jest on w swiezo wstawionym pojezdzie zazwyczaj zaciagniety.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3356 dnia: 07 Czerwca 2020, 02:16:51 »
W dzisiejszym uaktualnieniu ficzery dla trasopisarzy i modelarzy:

- funkcjonalnosc, dodatkowa wartosc eventu whois: 32+1 = nazwa pojazdu prowadzacego sklad, ktory wyzwolil event

- funkcjonalnosc, nowy rodzaj eventu sluzacy do zmiany tekstury wymiennej w statycznym modelu/modelach. Event definiowany jest nastepujaco:
event ... texture ... model1|model2|model3|etc skinindex skinfile inputcell endevent
gdzie:
model1|model2|etc: lista modeli ktore otrzymaja nowa teksture, rozdzielonych znakiem |
skinindex: numer tekstury wymiennej ktora zostanie zastapiona, w przedziale 1-4
skinfile: tekst definiujacy nazwe materialu ktory zostanie przypisany jako podana tekstura wymienna
inputcell: nazwa opcjonalnej komorki pamieci (lub none jesli ciag skinfile nie uzywa parametrow)
wartosci przechowywane w podanej komorce pamieci moga byc uzyte jako parametry (p1) (p2) oraz (p3) w lancuchu skinfile na normalnych zasadach

na przyklad:

event ... texture ... tablica1|tablica2 1 rozklad none endevent
spowoduje zmiane wymiennej tekstury nr 1 w statycznych obiektach tablica1 i tablica2 na teksture "rozklad"

node ... textureinput memcell 0 0 0 rozklad 2 0 none endmemcell
event ... texture ... tablica1|tablica2 1 (p1)_(p2) textureinput endevent
spowoduje zmiane textury wymiennej nr 1 w statycznych obiektach tablica1 i tablica2 na teksture "rozklad_2"

node ... whoiscell memcell 0 0 0 none 0 0 none endmemcell
event whoisvehiclename whois 0 whoiscell 33 endevent
event whoistexture texture 0 tablica3 2 make:scripts/wyswietlacz&$timetable=(p1) whoisvehiclename endevent
event whoistexturelaunch multiple 0 none whoisvehiclename whoistexture endevent
spowoduje po wyzwoleniu przez pojazd eventu whoistexturelaunch zapisanie w komorce pamieci jego nazwy i wywolanie skryptu scripts/wyswietlacz.py z parametrem $timetable=nazwapojazdu ktory to parametr powoduje przekazanie do skryptu aktualnych danych rozkladu rzeczonego pojazdu. Tekstura wygenerowana przez rzeczony skrypt zostanie przypisana jako tekstura wymienna nr 2 w statycznym obiekcie tablica3

- funkcjonalnosc, dodany opcjonalny parametr friction dla node track w postaci

friction nazwakomorkipamieci

Wartosc tarcia dla danego odcinka toru jest modyfikowana wg wzoru
tarcie = wartosc bazowa * pierwsza wartosc liczbowa z komorki pamieci + druga wartosc bazowa z komorki pamieci

na przyklad:
 wartosci 0.5 0 w komorce spowoduja zmniejszenie bazowego tarcia o polowe (wartosc bazowa * 0.5 + 0)
 wartosci 0 0.2 w komorce spowoduja zastapienie bazowego tarcia wartoscia 0.2 (wartosc bazowa * 0 + 0.2)

- funkcjonalnosc, w modelu 3d przypisanym do node dynamic umiescic mozna submodel(e) swiatel z rozszerzeniem _xon  Wariant ten zostanie dla danego swiatla pokazany zamiast modelu _on w przypadku gdy pojazd ma zalaczone przyciemnienie swiatel

- funkcjonalnosc, w modelu 3d przypisanym do node dynamic umiescic mozna submodel(e) sprzegow z rozszerzeniem _xon. Wariant ten zostanie dla danego sprzegu pokazany zamiast modelu _off w przypadku gdy pojazd spiety jest z innym pojazdem wyswietlajacym wariant modelu _on lub w przypadku nalozenia polsprzegu

« Ostatnia zmiana: 07 Czerwca 2020, 02:20:26 wysłana przez tmj »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1719
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1185
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3357 dnia: 08 Czerwca 2020, 13:27:02 »
Coś dziwnego dzieje się na tym exe ze stonkami, zapalając światła z przodu przez Y/U/I zapala z przodu i z tyłu.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3358 dnia: 08 Czerwca 2020, 17:00:13 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, odchwaszczona obsluga swiatel

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3359 dnia: 16 Czerwca 2020, 00:10:35 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- dobra zmiana, malowanie ekranow pythona mozliwe jest rowniez na modelu lowpoly, w przypadku gdy obsadzona kabina nie posiada dedykowanego modelu

- eksperymentalnie, syk luzowania cylindra hamulca powinien trwac nieco krocej

- eksperymentalnie, przesylanie komend obslugi urzadzen kabinowych powinno do pewnego stopnia dzialac rowniez w maszynowni

- funkcjonalnosc, dodana czesciowa obsluga pary dodatkowych swiatel w pojazdach. Identyfikatory submodeli nowych swiatel to headsignal a flagi bitowe dla programatora swiatel to +128 (swiatlo lewe) oraz +256 (swiatlo prawe)