W dzisiejszym uaktualnieniu pozar w burdelu:
- poprawka, lampka sygnalizacji poslizgu w pojazdach dwuczlonowych powinna uwzgledniac stan obu czlonow
- poprawki dla niektorych wariantow hamulcow, dostarczone przez youBy
- szamyna stawia na jakos, blokada automatycznego ponownego laczenia swiezo rozlaczonych sprzegi automatycznych
- funkcjonalnosc, w sekcji Door pliku .fiz mozna podac rodzaj napiecia wymaganego do obslugi drzwi w danym pojezdzie wpisem DoorVoltage=X gdzie X to wartosc 110, 24 lub 0 (dla drzwi otwieranych mechanicznie)
- funkcjonalnosc, w sekcji Cntrl.pliku .fiz dostepne sa dodatkowe wpisy:
ConverterOverloadRelayStart // sposob odblokowania przekaznika nadmiarowego przetwornicy, Manual (przyciskiem) lub Converter (poprzez ustawienie przycisku przetwornicy w pozycje wylaczona)
ConverterStart // dodatkowa metoda na uruchomienie przetwornicy, Direction (nastawnik kierunku na pozycji jazdy)
ConverterOverloadWhenMainIsOff // Yes/No, okresla czy otwarcie wylacznika szybkiego powoduje aktywacje przekaznika nadmiarowego przetwornicy, domyslnie Yes w EZT
- eksperymentalnie, zaimplementowana wstepnie symulacja obwodow niskich napiec w pojazdach, ograniczona na razie do zasilania 24V i 110V
-- obwody domyslnie przekazuja napiecia sasiednim pojazdom spietych sprzegiem stalym (flaga +128 sprzegu)
-- w sekcji BuffCoupl pliku .fiz mozliwe jest okreslenie ktore z obwodow udostepnione sa poprzez sprzeg staly wpisem PowerFlag=X gdzie X to suma flag bitowych
24V: +256
110V: +512
3x400V: +1024 (na razie niezaimplementowane)
-- wprowadzenie obwodow oznacza ze nie ma juz potrzeby instalowania wirtualnej przetwornicy i akumulatorow w kazdym czlonie zespolow trakcyjnych itp. Brak obecnosci takiego urzadzenia w pojezdzie sygnalizowany jest wpisem w sekcji Cntrl. w postaci BatteryStart=Disabled (pojazd bez akumulatora) oraz ConverterStart=Disabled (pojazd bez przetwornicy)