Ze sie tak glupio zapytam dla pewnosci :> Ktore elementy na zaprezentowanych screenach sa zbyt ciemne? I gdzie moge zaobserowac je na scenerii (jak rowniez wspomniane nieprawidlowo wyswietlane i/lub cieniowane rozjazdy)
W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, cieniowanie geometrii w wersji szaderowej powinno byc jednolite dla wszystkich postawowych materialow
- dobra zmiana, tryb pracy monitora w trybie pelnoekranowym powinien byc taki sam jak w glownej galezi symulatora
- funkcjonalnosc, oprocz istniejacych juz wpisow konfiguracji bufora w trybie szaderowym dostepny jest tez klucz gfx.framebuffer.fidelity X gdzie X jest wartoscia w przedziale 0-3 okreslajaca ogolna wielkosc bufora na ktorym odbywa sie rysowanie, a tym samym dokladnosc/zasobozernosc wizualizacji.
(zaleznie od podanej wartosci X bufor otrzyma rozdzielczosc pionowa 480, 720, 1080 lub 1440p zas rozdzielczosc pozioma zostanie dobrana proporcjonalnie, na podstawie stosunku "glownych" parametrow width i height)