W dzisiejszym uaktualnieniu:
- poprawka, kran hamulca EN57AKL powinien powracac do pozycji neutralnej jak w kazdym innym kiblu
- poprawka, lampka sygnalizujaca otwarcie drzwi uwzglednia stan drzwi w calym skladzie
- funkcjonalnosc, dodana emulacja systemu zezwalania na otwieranie drzwi przez pasazerow. W ramach systemu:
-- dodane urzadzenia:
doorleftpermit_sw: // zezwolenie na otwieranie drzwi lewych, domyslnie pod kombinacja shift + ,
doorrightpermit_sw: // zezwolenie na otwieranie drzwi prawych, domyslnie pod kombinacja shift + .
doorallon_sw: // otwarcie centralne drzwi na otwarcie ktorych wydano zezwolenie, domyslnie pod kombinacja shift + /
-- dodane lampki:
i-doorpermit_left: // stan zezwolenia drzwi lewych
i-doorpermit_right: // stan zezwolenia drzwi prawych
-- zmiany w systemie konfiguracji drzwi: w sekcji Doors pliku .fiz tryb AutomaticCtrl nie jest juz uzywany, zamiast tego pozostale typy drzwi uwzgledniaja opcjonalne wpisy DoorStayOpen=X (drzwi zamykaja sie automatycznie po X sekundach jesli otwarte zostaly lokalnie przez pasazera) oraz DoorAutoCloseVel=X (drzwi zamykaja sie automatycznie jesli predkosc pojazdu przekroczy X km/h) Pojazdy w ktorych otwieranie drzwi przez pasazerow wymaga udzielenia zgody przez mechanika wymagaja wpisu w sekcji Doors pliku .fiz
DoorNeedPermit=Yes
W zalaczniku uaktualnienie plikow .fiz/.mmd dla EN57AKL, z przykladowa implementacja rozszerzonej obslugi drzwi