Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1375827 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1140 dnia: 25 Marca 2018, 15:33:07 »
Obecnie AI bardzo długo trzyma buczek w kiblach, można by ustawić losowość czasu przytrzymania tego sygnału. Mówię oczywiście o sygnale zamykania drzwi.
To juz jest :> obecnie sygnal jest odtwarzany przez losowo 3-4 sekundy.

Cytuj
Drugi pomysł jaki mam , to uzależnienie głośności stukotu kół od: stanu torowiska i prędkości z jaką się poruszamy
Glosnosc stukotu jest obecnie skalowana na podstawie jakosci toru (chociaz to jest stary kod do przejrzenia i nie ma gwarancji ze dziala) Natomiast nie jestem pewien czy ma tutaj sens zwracanie uwagi na predkosc, bo przejazd przez laczenie slychac wyraznie chyba nawet przy minimalnej predkosci jazdy?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1141 dnia: 25 Marca 2018, 16:16:22 »
Parametr jakości toru nie jest chyba nigdzie wklepany w scenerie. Tu pretensje do trasopisarzy.
Buczek zmieniłbym na 1-4. Prawie nikt go nie trzyma 3 sekundy i brzmi to nienaturalnie. Podczas mojej wczorajszej podróży, dwóch maszynistów ledwo go muskało i od razu wciskało zamykanie, tak że dźwięki się nakładały.
Mój kanał youtube

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 678
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1142 dnia: 25 Marca 2018, 16:27:19 »
Jeśli chodzi o różnice w brzmieniu po między stukotem kół przy wysokiej prędkości a niskiej, to w przypadku wysokich stukot jest ostrzejszy, jaśniejszy. Stukot przy niższych prędkościach jest bardziej tępy głębszy. Jeśli @tmj będziesz chciał, to wyślę ci porównanie stukotu kół w nagraniach. Usłyszysz o co mi chodzi. Podejrzewam, że coś takiego dzieje się ponieważ jest różnica po między nachodzeniem zestawu kołowego na złączenia, kiedy jedziemy wolniej koło nie atakuje tak mocno, przy wyższych prędkościach to nie jest nawet uderzenie, a bardziej trzask. Mówię oczywiście o zwyczajnym torowisku. Tam gdzie szyny są bezstykowe nie ma aż takich rewelacji, jeśli są, to tylko w przypadku przejeżdżania przez rozjazd.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1143 dnia: 25 Marca 2018, 20:52:41 »
Cytuj
Tam gdzie szyny są bezstykowe nie ma aż takich rewelacji, jeśli są, to tylko w przypadku przejeżdżania przez rozjazd.

Na rozjazdach przy nowym torowisku jedyną przerwą, na które najeżdża zestaw kołowy jest krzyżownica. I tylku tutaj dźwięczy, ale jest to ciszej z racji tego, że cała krzyżownica jest jednym elementem i nie ugina się tak, jak robi to łączenie szyn na łubkach. Stare rozjazdy mają dodatkowo szyny łączone łubkami w kilku miejscach, zatem siłą rzeczy cały rozjazd pracuje wtedy mocniej na tych stykach, co z biegiem czasu powoduje większe "rozklekotanie" tych elementów. Że się tak wyrażę.
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2018, 21:02:19 wysłana przez AtapiCl »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1144 dnia: 25 Marca 2018, 22:13:04 »
Ostatnia paczka od milka70, exe_180322.
Brak tekstur wózków 2XN + ogólna uwaga słaba słyszalność dźwięków syren w zależności od prędkości.
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2018, 22:35:34 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1145 dnia: 27 Marca 2018, 00:17:36 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, jakosc toru powinna byc uwzgledniana przy kalkulacji glosnosci dzwiekow jazdy (outer/runningnoise, stukot na zlaczach)

- poprawka, pokretlo trybu manewrowego powinno wskazywac na starcie ustawienie faktyczne

- realizm level pkp, AI jest bardziej sklonna uruchamiac bzyczek ostrzegawczy metoda na odwal sie

- funkcjonalnosc, kazdy z definiowanych dzwiekow stukotu moze byc dzwiekiem skladanym, uzaleznionym od aktualnej predkosci pojazdu. Przykladowy wpis:
wheel_clatter:
  70
  -5.8 { sound5: [ stukot5kmh_1.wav stukot5kmh_2.wav ] sound40: stukot40kmh.wav }
  -2.75 wheel-heavy.wav
  2.75 wheel-heavy.wav
  5.8 wheel-heavy.wav
 end
spowoduje przypisanie dla pierwszej osi jednego z dwoch losowych dzwiekow przy predkosci miedzy 5-40km/h, i innego dzwieku przy predkosci powyzej 40 km/h

- funkcjonalnosc, oprocz standardowych dzwiekow rozciagania sprzegow i zderzania sie buforow obslugiwane sa takze dedykowane warianty couplerstretch_loud: i bufferclamp_loud: odtwarzane przy wiekszych silach

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1146 dnia: 27 Marca 2018, 00:26:00 »
Witam, mam pytanie i jednocześnie prośbę o rozwiązanie problemu. Chodzi o przełączanie pory dnia między nocą a dniem, czy mozna wprowadzic przelacznik w exe do interpetowania rozkladow jazdyjak PM i AM? Spodziewam się, ze takie oflagowanie naszych potrzeb, da możliwość wyboru oświetlenia na scenerii między dniem a nocą.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 241
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 41
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1147 dnia: 27 Marca 2018, 10:25:45 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- dodana obsluga (uproszczonej) pompy paliwa dla silnikow spalinowych. Przelacznik stanu pompy definiowany jest w pliku .mmd jako fuelpump_sw: a stan urzadzenia domyslnie przelaczany jest klawiszem F (przelacznik miedzy rozruchem niskim/wysokim przeniesiony zostal pod ctrl+F)
Witam serdecznie.
 A czemu nie pompa wstępnego smarowania silnika, która zawsze włącza się przed uruchomieniem diesla (w większości lokomotyw mają one tzw suchą miskę olejową). Ba, nawet podczas jego wygaszania, aby silnik nie zatrzymywał się na sucho. Jest to charakterystyczny dźwięk dobrze słyszalny przed rozruchem w ST44, ST43. Tutaj doskonale to widać i słychać na filmie @Mechatronika https://www.youtube.com/watch?v=AS1mSy30Kvg
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 27 Marca 2018, 11:06:05 wysłana przez CX MANIAK »

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1148 dnia: 27 Marca 2018, 13:54:05 »
Dlatego, ze nowe elementy dodawane sa po trochu, a pompa paliwa byla prostsza w implementacji. Na reszte instalacji tez przyjdzie czas.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1149 dnia: 27 Marca 2018, 22:57:54 »
Pytanie o grubszy ficzer. Da radę zrobić losowość wyboru dźwięków przy próbie jego odegrania? Tj. nie że się losuje jeden dźwięk dla pojazdu na czas całej gry, tylko losuje się dźwięk z chwilą potrzeby jego odtworzenia. Szczególnie dobre by to było przy nastawnikach, albo jak się dzisiaj spotkałem przy udźwiękowianiu EP05, dźwięk pozycji na nastawniku na podstawie pozycji wału kułakowego.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1150 dnia: 28 Marca 2018, 08:12:09 »
Ostatnia paczka milka70 z exe_180327.
Problemy zgłaszane wcześniej, nadal występują, a ponadto przybyły nowe, z wózkami..i to nawet na ET22, Zwróćcie też uwagę na wycieraczki.
« Ostatnia zmiana: 28 Marca 2018, 08:13:33 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Milek7

  • Administrator
  • Wiadomości: 1051
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 907
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1151 dnia: 28 Marca 2018, 08:55:38 »
Zapomniałem napisać, na najnowszych exe mogą byc problemy ze starymi e3d. Puszczę nową paczkę wieczorem to może się poprawi.
Powinno być poprawione w nowym exe.
« Ostatnia zmiana: 28 Marca 2018, 22:35:46 wysłana przez Milek7 »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1152 dnia: 28 Marca 2018, 08:58:58 »
Spokojnie Milku. Dźwiękowo jest ogólnie poprawa i z tego jestem happy. Z tymi syrenami coś jeszcze spróbujcie, bo ich słabo słychać.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1153 dnia: 28 Marca 2018, 20:44:58 »
Panowie nie mogę załączyć silnika w żadnym pojeździe spalinowym na EXE 180326. Czy u kogoś jeszcze występuje taki problem? Próbowałem różnych pojazdów nic poza bateriami nie jestem wstanie załączyć.

Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1154 dnia: 28 Marca 2018, 20:48:45 »
Czytamy changeloga. Pompa paliwowa. Jestem w trakcie ogarniania mmd i fizyk pod tym kątem.
Mój kanał youtube

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1155 dnia: 28 Marca 2018, 20:50:47 »
A nie mam zawsze na to czasu. Dzięki @Stele.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1156 dnia: 28 Marca 2018, 22:09:13 »
Feature request. Lampka pracy pompy paliwowej. W SU46 coś takiego znalazłem.
Przy CompresorPower=Main, przy zadziałaniu wyłącznika ciśnieniowego, sprężarka nie powinna się wyłączać, tylko być przełączana z ZG na atmosferę. Przy Converter lub braku wpisu powinna się wyłączać tak jak teraz.
Mój kanał youtube

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1157 dnia: 29 Marca 2018, 00:59:04 »
Poprawka exe_189328 pomogła w rozpoznawaniu tekstur.
Podtrzymuję nadal problem z akustyka w kabinie. Słabo słychać syreny i doszedł jeszcze problem z poziomem głosu kierownika pociągu.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1158 dnia: 29 Marca 2018, 10:59:48 »
Poziom głosu kierownika pociągu już od dłuższego czasu jest zbyt cichy. Z tego co pamiętam, to na l053-sluzba-4-night_v2 w Rudawie kierpocia praktycznie w ogóle nie słychać. Jeżeli dobrze zauważyłem, to po wyjściu z kabiny głos kierownika jest jakby głośniejszy.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1159 dnia: 29 Marca 2018, 13:40:30 »
Lokalizacja dzwieku kierownika zalezy od jego 'typu' -- jesli scenariusz uzywa dzwieku z koncowka 'radio' to jest on odtwarzany przez radio w kabinie pojazdu. Jesli nie, to kierownik gwizdze sobie na peronie, na wysokosci 1-2ego wagonu, i zeby go w takiej sytuacji uslyszec wypada wychylic sie przez okno.

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1160 dnia: 29 Marca 2018, 13:45:58 »
Mamy taki dźwięk: 65113_odjazd.wav i teraz słychać w nim kierpocia mówiącego 65113 od kierownika odjazd. W takim razie jaka powinna być prawidłowa nazwa pliku, żeby kierpocia słyszeć w radiu? 65113_odjazd_radio.wav?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1161 dnia: 29 Marca 2018, 13:56:21 »
Wyszukiwana nazwa dzwieku to 'standardowa' nazwa przypisanego rozkladu poszerzona o koncowke "radio". Czyli w sytuacji gdy pociag ma np przypisany rozklad o nazwie EKPE7104 to wersja 'peronowa' dzwieku to ekpe7104.wav a wersja 'przez radio' to ekpe7104radio.wav

Jesli dzwiek odjazdu realizowany jest w inny sposob, np odtwarzany eventem o okreslonym czasie, to numer kanalu radia przez ktory powinien zostac odtworzony dzwiek mozna podac w definicji eventu:
event nazwa_eventu sound opoznienie nazwa_dzwieku 1 numer_kanalu endevent


Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1162 dnia: 29 Marca 2018, 23:09:38 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, wylacznik cisnieniowy nie wylacza sprezarki jesli ta napedzana jest z silnika glownego

- w ramach koncertu zyczen, do listy urzadzen w kabinie dodana lampka i-fuelpumpoff: ktora aktywuje sie, gdy pompa paliwa nie jest zalaczona

- eksperymentalnie, dodana mozliwosc przesuniecia czasu scenariusza; zmiana dokonywana jest wpisem w eu07.ini
scenario.time.offset X
gdzie X okresla, o ile godzin powinna zostac przesunieta domyslna godzina rozpoczecia scenariusza i zdefiniowane rozklady jazdy (dopuszczalne sa takze wartosci z ulamkiem np 3.5 i/lub przesuniecie wstecz, np. -2.0)

Tutaj uwaga, zmodyfikowane w ten sposob scenariusze moga --zaleznie od sposoby ich oskryptowania-- dzialac poprawnie, ale moga sie tez czesciowo lub calkowicie rozsypac. Np. Drawinowo wydaje sie dzialac tak samo bez wzgledu na ustawiona godzine, natomiast na l53_poranek manewry wykonywane sa normalnie, ale zestawione sklady nie dostaja sygnalu do odjazdu; zgaduje ze sa one podawane o wpisanych na sztywno w eventy godzinach? Nie znam sie niestety na tyle na eventach, by stwierdzic czy jest to cos, co mozna latwo skorygowac. Tutaj wypowiedziec musieliby sie autorzy scenerii.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1163 dnia: 30 Marca 2018, 14:26:59 »
Mala poprawka do wczorajszej wersji -- Stele przypomnial mi o eventlauncherach, ktore moga byc ustawione by uruchamialy sie o danej godzinie wlasnie. W dzisiejszym uaktualnieniu zostaly one wlaczone do ewentualnej zmiany czasu scenariusza i wyglada na to, ze przesuniete w czasie scenariusze funkcjonuja poprawnie. No ale to juz wyjdzie w testach ;v

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1164 dnia: 30 Marca 2018, 14:38:10 »
Cytuj
- poprawka, wylacznik cisnieniowy nie wylacza sprezarki jesli ta napedzana jest z silnika glownego
Nie wiem czy przypadkiem nie spowodowało to błędu w EP09, gdzie sprężarka główna nabija powietrze gdzieś do ponad ~16 atm (1,6 bar) i gdzieś tam albo się zatrzymuje (daleko poza skalą) albo lekko pompuje dalej, ale nadal poza skalą. W każdym razie wygląda jakby nie chciała się wyłączyć. Natomiast w EP07 czy innej siódemce działa ok.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1165 dnia: 30 Marca 2018, 15:58:38 »
Nie pomyślałem, że w jakimś elektryku sprężarka może być na WSa. EP09 ma zasilaną ze strony wysokiej?
Trzeba by w exe dodać ifa na tą bijącą cały czas na diselengine&dieles-electric.

Da się coś zrobić z kasowaniem dźwięków przy zmianie pojazdu? Na pewno fadesound i tachoclock włóczą się za graczem przy przesiadce. Pewnie coś jeszcze.
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2018, 19:04:39 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1166 dnia: 30 Marca 2018, 16:20:20 »
EP09 różnie, zależnie od wersji; ET22 z wysokiej.
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2018, 21:49:58 wysłana przez youBy »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1167 dnia: 30 Marca 2018, 16:41:23 »
Na EP09 sprężarki zasilane są z przetwornic statycznych 3x400V. Innych wersji już nie ma.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1168 dnia: 31 Marca 2018, 04:10:02 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, wylacznik cisnieniowy sprezarki zasilanej z ukladu glownego w lokomotywach nie napedzanych silnikiem diesla powinien ponownie funkcjonowac mniej wiecej jak trzeba

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1169 dnia: 31 Marca 2018, 11:58:25 »
Funkcja przesuniecia czasowego działa.
W pliku dowolnej scenerii można dac wpis zamiast w eu07.ini

config movelight 0 scenario.time.offset x endconfig gdzie ten x oznaczałby ilość godzin do przesuniecia. Można by dzięki temu odejść na podzialu scenerii na nocne dzienne i inne. Pora dnia mogla by być dowolna.
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2018, 12:04:25 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015