W SU46 boczniki powinny pracować na pozycji 12 wzwyż. Pierwsza pozycja pozycja to jest W - załączenie styczników liniowych , druga pozycja to jest S. Trzecia pozycja nastawnika to jest 1.
W symulatorze boczniki pracuja od pozycji "10" czyli 12, na tej samej zasadzie na ktorej "1 to 3". Uprzejmie prosze by zrobic w opisie rozroznienie, np zapis uzywajacy cyfr rzymskich dla faktycznego pojazdu i arabskich dla pozycji nastawnika obecnych w symulatorze, czyli:
W 1
S 2
I 3
II 4
III 5
IV 6
itp
bo inaczej tego bajzlu w zyciu nie ogarne ;/
Na ten moment boczniki SU46 dzialaja, w oparciu o informacje podane wczesniej, nastepujaco:
- zalaczanie bocznikow nastepuje przy nastawniku na pozycji VIII+
- 2-gi stopien wchodzi przy predkosci co najmniej 40 km/h
- 4-ty stopien wchodzi przy predkosci co najmniej 50 km/h
- stopien 4 wylacza sie po zejsciu do predkosci ponizej 50 km/h
- stopien 3 & 4 wylaczaja sie po zejsciu nastawnikiem ponizej pozycji VIII
- stopien 2 wylacza sie po zejsciu do predkosci ponizej 40 km/h
- wszystkie stopnie wylaczaja sie po zejsciu ponizej pozycji V
jesli moze na to zerknac i zweryfikowac/skorygowac osoba ktora sie na tym zna, i nie zajdzie przy tym zamieszanie o ktorych wlasciwie pozycjach mowa, jest mozliwosc wprowadzenia poprawek :>
Co do obrotow ST43, wyszedl tutaj przypadek prehisotrycznego szamanstwa. Ogarne to i przy okazji czesciowo mmd, i dam do watku jesli zadziala.
edit:
SU45 boczniki załączają się na pozycjach 10,11,12,13 w rzeczywistości. A nie tylko na 10.
Nigdzie chyba nikt nie twierdzil ze zalaczanie bocznikow SU45 wystepuje
tylko na pozycji 10. To jest minimalne ustawienie na ktorym aktywacja nastapi, ale ustawienie moze byc oczywiscie wyzsze.
Trzeci stopien wylacza sie po zejsciu na pozycje ponizej 10 (uzywajac tutaj ponownie identyfikatorow z ekranu informacyjnego f1 i pozostalych) Nizsze stopnie odlaczaja sie po zejsciu ponizej pozycji 7.