Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 919579 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #120 dnia: 29 Sierpnia 2017, 20:48:07 »
Najnowsza wersja rozwojowa Quarka.
Edit: W najnowszej wersji nie ma już żadnego błędu.
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2017, 20:53:43 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 915
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #121 dnia: 29 Sierpnia 2017, 21:14:46 »
Jeśli to nie było by problemem to prosiłbym o jakiś artykuł na wiki, opisujący strukturę klas w programie i ich zadania. Ułatwiłoby to zrozumienie kodu ewentualnym nowym programistom.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #122 dnia: 29 Sierpnia 2017, 21:34:14 »
Ogolny, w miare aktualny opis jest tutaj: http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Silnik_graficzny a dodatkowe informacje na postalych stronach wymienionych na http://rainsted.com/pl/Kategoria:MaSzyna
Poza tym pozostaje niestety raczej studiowanie bezposrednio dostepnego kodu, i zawartych w nim komentarzy.

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 915
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 656
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #123 dnia: 29 Sierpnia 2017, 21:38:58 »
No to sam sporządzę takie coś. Akurat szukam pliku gdzie jest algorytm podstawiania parametrów z inca pod zmienne (p*) i nie mogę się dokopać :/

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #124 dnia: 29 Sierpnia 2017, 21:44:12 »
Podmiana jest w parser.cpp (w okolicach komentarza "obsluga include") W duzym skrocie po napotkaniu dyrektywy "include" parser pobiera tokeny do osobnej tablicy az do napotkania komendy "end". W trakcie odczytu zawartosci podpietego w ten sposob pliku wpisy w formacie (pX) zamieniane sa na token z tej tablicy, o indeksie X. Kazdy dyrektywa include obslugiwana jest przez osobny parser, ze swoja wlasna tablica parametrow.
« Ostatnia zmiana: 29 Sierpnia 2017, 21:46:14 wysłana przez tmj »

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 885
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #125 dnia: 30 Sierpnia 2017, 19:55:29 »
Ostatnie exe i scenariusz Całkowo Tartak 2:
Po włączeniu scenariusza od razu włączamy tryb autopilota. 6dg sama się włączy, po otrzymaniu Ms2 pojedzie pod tarczę Tm7, zmieni kierunek, po otrzymaniu Ms2 pojedzie na kraniec stacji pod tarczę Tm8... i tu niestety pojawia się problem - AI zawraca tuż przed tarczą Tm8, nawet nie zdąży zjechać ze zwrotnicy. Efekt jest taki, że AI zamiast wjechać na tor i poczekać na Ms2 na tarczy Tm8, cofa się pod Tm7 i scenariusz się blokuje.
Zauważyłem też ciekawą rzecz: jak 6dg wjeżdża pod Tm7, to otrzymuje komendę Change_direction, aby szybciej zawrócić. Próbnie wyłączyłem podawanie tej komendy - AI po wjechaniu za Tm7 nie zawróciła od razu, pojechała najpierw pod przeciwległy semafor (tarczę) i dopiero zaczęła się cofać. Ale problem z zawracaniem tuż przed Tm8 już nie wystąpił.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #126 dnia: 30 Sierpnia 2017, 20:47:55 »
Czy orientujesz sie moze, na jakiej zasadzie wysylane sa te eventy change_direction ? Zauwazylem podobne zjawisko na innych scenariuszach calkowa, w sensie pojazdy zmieniaja kierunek w nieco innych miejscach niz dotychczas. Jesli bylo to kontrolowane przez opoznienia X sekund w definicji eventu, to tutaj zmiany w tym jak AI reguluje predkosc itp mogly spowodowac otrzymywanie komend w "zlym" miejscu, w porownaniu do poprzednich zachowan. W takiej sytuacji niestety pomiary czasow trzeba by chyba wykonac od nowa, lub wrecz zdac sie na umiejetnosci manewrowe AI, to znaczy stosowanie sie przez nia do wskaznikow, wykrywanie stanu tarcz itp.

Offline Kolej w Polsce

  • Deweloper
  • Wiadomości: 432
  • Potrzymaj mi piwo
    • Zobacz profil
    • pornhub.com
  • Otrzymane polubienia: 601
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #127 dnia: 30 Sierpnia 2017, 21:14:40 »
Witam. Ja mam problem z tym,że nie mogę przejść z kabiny a  do kabiny b w najnowszym exe.
Słupy Robię.
Lista projektów KejWuPe(głównie słupky)

Ugułem śmiszny deweloper XDD

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5575
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1762
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #128 dnia: 30 Sierpnia 2017, 21:55:30 »
Korzystasz z home/end na klawiaturze numerycznej? Jak tak to spróbuj tego drugiego.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 885
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #129 dnia: 30 Sierpnia 2017, 22:15:43 »
Eventy change_direction są wysyłane do lokomotywy najpóźniej 5 sekund po zjechaniu ze zwrotnicy, niezależnie od stanu drogi, tarcz i semaforów. Przejechałem jeszcze raz ten fragment, ale tym razem nacisnąłem klawisz F3 i obserwowałem jakie komendy otrzymuje AI. Wjechał za Tm7, natychmiast pojawiło się Command: 1. Change_direction (w log.txt linia 6974 - komenda podana przez event putvalues), potem pojawiło się Ms2 na tarczy, komenda zmieniła się na Command: 2. Shunt. AI ruszyła, minęła tarczę Tm7 i tuż przed zwrotnicą pojawiło się Command: 2. Change_direction (w log.txt linia 7097 - nie zadziałał żaden event, po prostu się pojawiło JumpToNextOrder).

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #130 dnia: 30 Sierpnia 2017, 23:04:17 »
Z tego co widze ta zmiana kierunku jest wywolywana (blednie) przez ruch tarczy tm7; zobacze co tam sie dzieje.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 885
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #131 dnia: 31 Sierpnia 2017, 06:29:16 »
Ruch tarczy też zwrócił moją uwagę, ale raczej to nie jest powód wywołania zmiany kierunku - jak opóźniłem o kilkanaście sekund jej zamknięcie, to nic się nie zmieniło, AI dalej zawracało na zwrotnicy.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #132 dnia: 31 Sierpnia 2017, 18:36:43 »
Okazalo sie, ze przy okazji usuwania bledow w skanowaniu wylazly wczesniej ukryte tym bledem inne bledy ;d  w skrocie, exe i AI nie okreslaly prawidlowo kiedy nastepowal zjazd z danego odcinka toru.

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawki, exe powinno prawidlowo okreslac obecnosc i pozycje pojazdu na torze; dodatkowo AI powinno teraz utrzymywac podany limit predkosci do momentu zjazdu z odcinka ostatniego wagonu w skladzie, zamiast zapominac o ograniczeniu gdy tylko wjechal na nie caly sklad

- diagnostyka, dla niektorych bledow exe jest w stanie dokladniej podac ich zrodlo w plikach .scn; w przypadku nieznalezionych eventow zglaszany jest tor, do ktorego dany event mial byc przypiety

- obsluga hamulca recznego w pojezdzie zostala podpieta pod nowy system kontroli; klawisze regulujace ustawienie hamulca moga byc zmieniony, dziala tez obsluga mysza

- w ramach koncertu zyczen: dodana obsluga hamulca bezpieczenstwa ("klapa Ackermana"). Stan urzadzenia domyslnie przelaczany jest kombinacja Shift+Ctrl+B. definicja sub-modelu 3d w kabinie pojazdu lacznie z dzwiekami uruchomienia/zamkniecia itp odbywa sie przez wpis
alarmchain:
i jest taka sama jak dla pozostalych urzadzen kabinowych. Hamulec ma tylko dwie pozycje: 0 (nieaktywny) i 1 (zalaczony)

Offline miko22

  • Wiadomości: 613
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #133 dnia: 31 Sierpnia 2017, 19:53:43 »
Hamulec bezpieczeństwa działa bardzo dobrze, ręczny również, ale tutaj zauważyłem jedną dziwną rzecz. Kiedy w trakcie jazdy zahamuje się ręcznym z pełną siłą (20 razy wciśnie się [Ctrl]+[Num1]), koła zablokują się tuż przed zatrzymaniem lokomotywy, która zacznie "sunąć" na tak zablokowanych kołach i wtedy użyje się piasecznicy, to jakaś tajemna siła najpierw rozpędza skład do ok. 16km/h i dopiero wtedy koła łapią przyczepność ponownie zaczynając spowalniać lokomotywę.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2017, 20:40:58 wysłana przez matek123 »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #134 dnia: 31 Sierpnia 2017, 19:56:24 »
Kalkulacje fizyki w exe w stanie poslizgu sa na poziome perpetuum mobile, ale niestety ja nie znam sie na tym w ogole ;o

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5575
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1762
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #135 dnia: 31 Sierpnia 2017, 20:44:32 »
jakaś tajemna siła najpierw rozpędza skład do ok. 16km/h i dopiero wtedy koła łapią przyczepność ponownie zaczynając spowalniać lokomotywę.
Po prostu koło łapie przyczepność, zaczyna się obracać i dlatego ponownie Hasler wskazuje prędkość. Tylko nie wiem, jak ma zachowanie się kół do rzeczywistości.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #136 dnia: 31 Sierpnia 2017, 20:51:40 »
Niestety nie. Mamy perpetum mobile. Nie chodzi o haslera, tylko ruch pojazdu.
Mój kanał youtube

Offline miko22

  • Wiadomości: 613
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #137 dnia: 01 Września 2017, 00:01:40 »
Tak, rośnie prędkość wskazywana pod F3 w debugmode a Hasler stoi na 0 do momentu złapania przyczepności (to akurat zgodnie z rzeczywistością), z resztą nawet wyraźnie widać, że skład przyspiesza. Co prawda ręcznym się normalnie w trakcie jazdy nie hamuje, ale nie wiem, jak się to zachowa przy zwykłym mocniejszym hamowaniu na torach o mniejszym współczynniku tarcia.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #138 dnia: 02 Września 2017, 17:36:05 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach usprawniania/poprawiania skanowaniu torow przez AI dolaczone zmiany stworzone przez @firleju w jego galazce, jak rowniez usuniete pare pozostalych jeszcze pluskiew

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4240
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 253
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #139 dnia: 03 Września 2017, 00:58:14 »
Dotyczy wersji exe tmj 31.08. Drawinowo noc.

Na Drawinowie tym z patha oczywiście, zdycha AI. Pod semaforem W1 za Grodziskiem zdycha skład towarowy z et22. Zauwazylem podobna sytuacje na pospiesznym z WDZ 71200 za Grabowkiem. Pomimo podanego wyjazdu z Grabowka dla tego pociągu, zatrzymuje go semafor na końcu stacji pod S1 i nijak nie zmienia się. po jego przecięciu można jazde bez trudu ukonczyc.

Z dobrych wieści, standardowo dwa składy pospieszne ladnie koncza bieg w Grodzisku na końcu torow. Stoja jeden za drugim.
Podobnie w Grabowku dwa składy towarowe z ST45 i EU07 także dotarly na miejsce.

Sklad towarowy z et22-313 zdechl pod S1 za Grabowkiem pod semaforem b12.

Przed WDZ zdechl skład towarowy z EU07-1504 a za nim skład ic 2xep05 i za nim kolejny pospieszny. Oczywiście ich działanie nie jest pewne nawet jeśli by ten towar dotarl do celu.

Żaden skład nie dotarl do WDT.

Ogolnie totalny syf. Drawinowo powinno wylecieć z paczki.



Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2894
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 238
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #140 dnia: 03 Września 2017, 08:20:41 »
Ogolnie totalny syf. Drawinowo powinno wylecieć z paczki.

Nie wierzę w to co czytam :D. Ty, taki zakochany na amen w drawinowie piszesz, żeby wyleciała z paczki? Włodziu, może wreszcie są jakieś szanse na to, że normalniejesz :D.

Pozostaje też kwestia, której chyba dotąd nikt nie sprawdzał, to jest zachowanie się AI samochodów na skrzyżowaniach i przejazdach. Ktoś coś w ostatnim czasie z tym robił?
Aha, sprawdzałem też poprawność (prowizoryczną na tą chwilę) komendy "velnext" i "velsignalnext". Jest okej, w czeskiej 371 poprawnie skanuje i wypluwa żądane światełko na sygnalizacji kabinowej :).
Jedyne co nie działa, nie wiedzieć czemu, to obsługa dwóch rzeczy przez jeden model. W czeskiej 371 bocznik jest wbudowany razem z nastawnikiem kierunkowym. W praktyce, kierunkowy i bocznik korzystają z tego samego modelu. Idzie to jakoś poprawić? Bo ogólnie model reaguje na przestawienie boków, jednakże sam bocznik nie daje żadnej reakcji (nie rośnie prąd na silnikach).

Dobra to jak koncert życzeń, to koncert życzeń. Czeskie lokomotywy, typu 131, 163 (i pokrewne) czy też 181 i nawet nasza EP05 mają wybór pantografu poprzez pokrętło lub przełącznik. Jesteś w stanie wprowadzić do exe (a potem do fiz) komendę wyboru położenia pantografu podobnie jak jest rozwiązane zapalanie świateł w EP09 czy w Traxxie? Żeby uprościć, pod O były by pozycje: 0, Przedni, Przedni + Tylni, Tylni natomiast pod P było by to samo, tylko w drugą stronę. Co Ty na to? Da radę? :)
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 08:28:53 wysłana przez ST44-003 »

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 885
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #141 dnia: 03 Września 2017, 09:52:04 »
Puściłem AI na manewry w scenariuszu Tartak 2. Tym razem wszystko się udało bezproblemowo - no prawie: 6dg nie chciało wyjechać z wagonami z uporka (węglarki za tarczą Tm10), ale potem zauważyłem, że wagony stoją częściowo na torze z velocity 0. Kiedy skróciłem skład, AI bez problemu wyjeżdżało z uporka. Zobaczę jeszcze jak AI radzi sobie na innych stacjach i scenariuszach.

Przed WDZ zdechl skład towarowy (...) Drawinowo powinno wylecieć z paczki.
A to wina scenariusza czy exe? Aktualnie Włodowice są sterowane według pomysłu Ra, więc wszystko powinno działać, przynajmniej teoretycznie... Sam zresztą kiedyś myślałem i jeszcze co jakiś czas myślę nad całkowicie nowym scenariuszem dla Drawinowa ale ta sceneria mnie lekko przeraża: chwilami pustynie, lasy dwukrotnie za wysokie, teren płaski + tu i ówdzie nie wiadomo skąd góra wielka jak w Beskidach, miasta jak wyjęte z koszmaru mieszkańca blokowisk, perony 700 metrowe...

Pozostaje też kwestia, której chyba dotąd nikt nie sprawdzał, to jest zachowanie się AI samochodów na skrzyżowaniach i przejazdach. Ktoś coś w ostatnim czasie z tym robił?
Exe++ wypisuje błędy, które wcześniej olewało borlandowe exe. W efekcie wyszło na jaw, że np.: na Całkowie wiele fragmentów dróg ma zdublowane nazwy. Co więcej, te fragmenty znajdowały się tam, gdzie samochody od czasu do czasu głupiały.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4240
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 253
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #142 dnia: 03 Września 2017, 10:43:53 »
Drawinowo dzialalo nawet stara wersja na exe borlanda. Od czasu grzebania w ai drawinowo sie pisypalo. Ra na swojej stronie dopasowal drawinowo do ostatniego patha. Tam dodal jakis nowy rozjazd i przebudowal stetowanie. Dodal tez kibello. Sprawdze to dzis. Tyle lat minelo a ta scn ciagle kuleje. Albo wywalmy ja albo cos zrobmy.
« Ostatnia zmiana: 03 Września 2017, 10:46:00 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6139
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 823
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #143 dnia: 03 Września 2017, 11:19:36 »
Jedyny bug, jaki spotkałem na Drawinowie (wersja ostatnia przerobiona przez Ra) to pociąg pospieszny z Drawinowa, który po dojechaniu do stacji końcowej zawraca i jedzie tyłem aż do Grabówek PZS.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4240
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 253
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #144 dnia: 03 Września 2017, 11:26:20 »
Dlatego dalem loga do analizy. Nie zapominajmy ze w exe zmienilo sie skanowanie. Moze wiec to inaczej dzialac.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9172
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 702
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #145 dnia: 03 Września 2017, 11:55:23 »
Nie ma co płakać nad tym borlandowym exe bo ono już dochodziło do kresu swych możliwości. To było wiadome, że przy zmianach będzie też robota przy scn.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #146 dnia: 03 Września 2017, 12:45:37 »
Jak na razie staramy się zrobić tak, żeby nie było potrzeby zbyt dużych zmian po stronie scn.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4240
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 253
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #147 dnia: 03 Września 2017, 13:03:11 »
Jak widac tego nie unikniemy dokonca.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #148 dnia: 03 Września 2017, 14:46:20 »
Puściłem AI na manewry w scenariuszu Tartak 2. Tym razem wszystko się udało bezproblemowo - no prawie: 6dg nie chciało wyjechać z wagonami z uporka (węglarki za tarczą Tm10), ale potem zauważyłem, że wagony stoją częściowo na torze z velocity 0. Kiedy skróciłem skład, AI bez problemu wyjeżdżało z uporka. Zobaczę jeszcze jak AI radzi sobie na innych stacjach i scenariuszach.
Hmm cos tam sie chyba sypnelo, kiedy niedawno sprawdzalem ten scenariusz temu wagony te staly jednym koncem na torze o predkosci 1 i powoli bo powoli, ale AI je wyciagnela. Chociaz mozliwe ze ten tor ma predkosc 0 a nie 1, i to dopiero wyszlo po poprawieniu skanowania, sprawdze.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 974
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 227
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #149 dnia: 03 Września 2017, 14:57:11 »
Najnowsze exe popełniło samobójstwo na misji "osobA_jar" Całkowa v2 przy dojeździe do tarcz ostrzegawczych stacji Orzechowo. Crashdump w załączeniu.