⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Na warsztacie
»
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
...
125
126
[
127
]
Do dołu
Autor
Wątek: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym (Przeczytany 870093 razy)
0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Stele
Wydział Repozytorium
Administrator
Wiadomości: 10046
Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3780 dnia:
27 Maja 2022, 22:06:19 »
Daj log i $.scn. Którego składu to dotyczy. Starter miał/ma problemy z dublami wagonów. Może w scn też są duble. W pole wywala, jak humanctrlvehicle wskazuje na nieistniejący node dynamic. Nie ma to nic do exe.
Zapisane
Mój kanał
youtube
EP08_015
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 4212
Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3781 dnia:
27 Maja 2022, 22:10:05 »
Tak do lokomotywy da sie wsiasc bez problemu.
Zapisane
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015
matek123
Moderator
Wiadomości: 5371
Otrzymane polubienia: 1697
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3782 dnia:
28 Maja 2022, 06:47:18 »
Spróbuj usunąć jeden wagon i wstawić (nawet ten sam) w miejsce usuniętego i w nim się uruchomić.
Zapisane
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.
Turbokibel
Wydział Repozytorium
Wiadomości: 1456
Otrzymane polubienia: 1177
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3783 dnia:
28 Maja 2022, 12:18:52 »
Ostatnio zobaczyłem ciekawy film użytkownika Fajerman na YouTube:
Dragon 2 z 4200t brutto i sobie całkiem nieźle radzi, na początek 10-20% mocy i już zaczyna ruszać, chciałem powtórzyć wyczyn w MaSzynie i się zawiodłem, na 10-20-30% mocy skład nawet nie drgnie, dopiero od 40% coś się dzieje, choć i tak 1km/h na minutę... Tutaj mój filmik:
«
Ostatnia zmiana: 28 Maja 2022, 23:22:23 wysłana przez Turbokibel
»
Zapisane
mareczek
lubi to
AIR
Deweloper
Wiadomości: 644
Otrzymane polubienia: 490
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3784 dnia:
28 Maja 2022, 12:51:45 »
Trzeba też wziąć pod uwagę że w rzeczywistosci tory w większości nie leżą na płaskim terenie jak na TD. Może był tam jakiś spadek? .... Trzeba by to sprawdzić
Inna sprawa to 4200t czy to realne? Ile musiały mieć wagonów... coś ponad sztuk 50 na haku. Osobiście nie widziałem jeszcze takiego pociągu. Może się pomylił i mialo być 3200t?
«
Ostatnia zmiana: 28 Maja 2022, 13:02:01 wysłana przez AIR
»
Zapisane
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU
EP08_015
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 4212
Otrzymane polubienia: 244
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3785 dnia:
28 Maja 2022, 20:29:47 »
Prosze o to log. W zadnym wagonie tego skladu nie moge sie zaladowac. Kamera laduje gdzies w debicy a my startujemy w sandomierzu.
Zapisane
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015
Stele
Wydział Repozytorium
Administrator
Wiadomości: 10046
Otrzymane polubienia: 2571
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3786 dnia:
28 Maja 2022, 21:46:30 »
No i masz
humanctrlvehicle b7nopuvz_8478074-8
init default physic values for b7nopuvz_8478074-8#12, [168ar]
. Gryzie się numer wagonu. Nie wiem jak to miało działać, ale jedno nie równa się drugiemu.
Zapisane
Mój kanał
youtube
hanys
Deweloper
Wiadomości: 2395
Otrzymane polubienia: 923
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3787 dnia:
28 Maja 2022, 23:13:30 »
Co do filmiku, trzeba się trochę wysilić i autor odpisał na jednym klmentarzu, że było z górki i jechał [dop.] jak ze składem 2 tyś ton. Także tego.
Edit:
Miejscami autor napisał o promilu 8,5, więc filmik nie odwierciedla zamierzonych testow.
«
Ostatnia zmiana: 28 Maja 2022, 23:19:44 wysłana przez hanys
»
Zapisane
Turbokibel
Wydział Repozytorium
Wiadomości: 1456
Otrzymane polubienia: 1177
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3788 dnia:
28 Maja 2022, 23:20:31 »
Komentarz został dodany 6h temu, ja napisałem post o 12.
Zapisane
Czarodziej
Wiadomości: 313
Otrzymane polubienia: 71
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3789 dnia:
15 Lipca 2022, 13:04:50 »
Dzień dobry. Grzebię ostatnio trochę w kodzie, mam wyciągniętą gałąź "sim" Milka i chyba znalazłem babola w hamulce.cpp. Funkcja PFVd ma asercję PH != PL i mi się na tym wywala exe w scenariuszu l053_wieczór. Dzieje się tak, bo:
Funkcja jest wołana z funkcji TMHZ_EN57::GetPF, w wariancie PL = 0
W tym scenariuszu pociąg tła EN57-1376'19 dojeżdża na stację końcową i się gasi
Po pewnym czasie powietrze ucieka z układu, PH = 0 i łapie mi się na asercję
Nie dzieje się tak, gdy tym pociągiem się jedzie (kod nigdy nie wchodzi do funkcji PFVd
Nie udało mi się tego powtórzyć tym składem na TD
W związku z tym:
Czy jest ktoś w stanie powtórzyć to na exe z paczki lub ostatnim developerskim?
Czy ten EN57 jest poprawnie dodany w scenariuszu?
Co daje ta asercja i czy jest w ogóle potrzebna?
Porównywanie floatów przez operator "==" jest mocno dyskusyjne
«
Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2022, 13:06:47 wysłana przez Czarodziej
»
Zapisane
youBy
Deweloper
Wiadomości: 6121
Co tam?
Otrzymane polubienia: 801
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3790 dnia:
15 Lipca 2022, 13:17:10 »
Nie wiem, co to jest asercja. Nie wiem, skąd ona się tam wzięła. Nie wiem, po co ją ktoś tam dodał - tym bardziej, że nie ma jej np. w PFVa, PF i PF1. Dla dokładnie równych PH i PL funkcja ma zwracać 0 i to się stanie samoistnie, bo sigma będzie 0.
Zapisane
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.
Czarodziej
Wiadomości: 313
Otrzymane polubienia: 71
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3791 dnia:
15 Lipca 2022, 13:39:25 »
Chodzi mi o funkcję assert() z assert.h, konkretnie jest użyta tu:
https://github.com/Milek7/maszyna/blob/sim/McZapkie/hamulce.cpp#L121
, faktycznie, dla równych wartosci powinno zwrócić 0. Chcesz, żebym to usunął i otworzył PR?
--
Po rozmowie na Mattermost, zmiana tu:
https://github.com/Milek7/maszyna/pull/20/files
«
Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2022, 13:47:11 wysłana przez Czarodziej
»
Zapisane
mac310
Wiadomości: 446
Otrzymane polubienia: 44
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3792 dnia:
08 Sierpnia 2022, 19:17:44 »
Czy jest taka możliwość, żeby było wiadomo kiedy jest coś nadawane/odbierane przez radio? Gdyby tak było i udało się wyprowadzić to na jakimś bicie po uart to można byłoby tym załączać diodę na radmorze. W ogóle fajnie byłoby kilka rzeczy dotyczących radiotelefonu uwzględnić w komunikacji uart, o których już dawno pisałem.
Zapisane
Historia budowy pulpitu
lokomotywy serii EU07.
youBy
Deweloper
Wiadomości: 6121
Co tam?
Otrzymane polubienia: 801
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3793 dnia:
08 Sierpnia 2022, 19:20:44 »
Od jakiegoś czasu jest animowana lampka odbioru w Kolibrze, która się świeci podczas odgrywania dźwięku. Można by ją do tego wykorzystać.
Zapisane
mac310
lubi to
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.
Drukuj
Strony:
1
...
125
126
[
127
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Na warsztacie
»
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym