Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 856509 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2160 dnia: 14 Marca 2019, 15:32:00 »
Hmm wstawilem ten EP40 z paroma wagonami na TD, ale wsiadanie pasazerow przebieglo normalnie, bez zadnych zaciec. Mozesz dac mi wpis trainset dla Drawinowa, przy ktorym wystapil problem?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4204
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2161 dnia: 14 Marca 2019, 17:27:19 »
trainset drawinowo\MPPE71102 Włodowice_Zachodnie#G2 10 0.1
//$o Prowadzimy pociąg pospieszny MPPE71102 z Włodowic Zachodnich do Grodziska Zachodniego.
node -1 0 EP40-41-A dynamic PKP\EP40_V1 EP40-41-A-NOWA EP40-41-A  0 headdriver 247 0 enddynamic
node -1 0 EP40-41-B dynamic PKP\EP40_V1 EP40-41-B-NOWA EP40-41-B  0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\11XA_V2 bdn_2000138-1 111ay_preg 0 nobody 115.BR 30 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\11XA_V2 bdnu_2008692-9 141a_factory 0 nobody 115.BR 25 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\11XA_V2 azdu_1908156-8 112ae_niski 0 nobody 115.BR 10 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\11XA_V2 br_2908013-9 111a_row_niski 0 nobody 115.BR 26 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\11XA_V2 adu_1900131-9 112ae_niski 0 nobody 115.BR 31 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\11XA_V2 adnu_1970685-8 112am 0 nobody 115.BR 16 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\11XA_V2 bdn_2000138-1 111ay_preg 0 nobody 115.BR 5 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00256-5 dynamic PKP\110A_V2 b9cou_5970025-8 110Ac 0 nobody 115.BR 8 passengers enddynamic
node -1 0 505120-00351-2 dynamic PKP\110A_V2 bc_5980366-3 110Ab 0 nobody 0 12 passengers enddynamic
endtrainset
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2882
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2162 dnia: 14 Marca 2019, 17:54:31 »
Co to za dziwny sprzęg "247"? Okej, dobra, 247 to blokada. Ale co ona daje?
« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2019, 17:55:36 wysłana przez ST44-003 »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1499
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 822
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2163 dnia: 14 Marca 2019, 17:56:28 »
Cytuj
Blokada jest przydatna przy ukrotnionych lokomotywach, jeśli mają manewrować razem.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2164 dnia: 14 Marca 2019, 21:33:37 »
Puscilem AI po Drawinowie z tym podanym skladem, ale niestety przejechala calosc normalnie i bez zaciec :<  Byc moze efekt pojawia sie przy prowadzeniu skladu recznie, zobacze pozniej jeszcze raz.

W miedzyczasie, w dziejszym uaktualnieniu:

- poprawka, stacje bez peronow nie powinny byc juz pulapka bez wyjscia dla AI

- Zajac Kroliq Wielkanocny+, przygotowane przez youBy ficzery i dopieszczanie AI pod katem obslugi mitycznego Elfa

- funkcjonalnosc, dodane urzadzenia kabinowe:
coolingfans_sw: // przelacznik wymuszajacy prace wentylatorow oporow rozruchowych
tempomat_sw: // dedykowany przelacznik stanu tempomatu, nie wymagajacy ciagania go mysza

- w ramach koncertu zyczen, aktualna godzina podawana w oknie rozkladu jazdy przesunieta zostala na belke okna w celu zmniejszenia ogolnego obszaru zajmowanego przez informacje


Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2165 dnia: 15 Marca 2019, 16:05:14 »
Na ostatnim exe występuje wysyp na scenerii L053_poranek i misji z ET22-1075 którą to akurat zamieniłem na 3E-1M-511. W załączeniu errors.
T.N

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2166 dnia: 15 Marca 2019, 20:00:27 »
Obawiam sie ze "u mnie dziala". Przy wysypie generuje sie moze plik .crashdump? Jesli tak wrzuc go tutaj.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2167 dnia: 15 Marca 2019, 20:33:00 »
Niestety ale nie generuje się. Jednak to wina exe. Na poprzednim wysyp nie występuje i manewry można ukończyć bez problemu. W załączeniu errors z exe 19.03.05
« Ostatnia zmiana: 15 Marca 2019, 21:21:36 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2168 dnia: 15 Marca 2019, 21:42:01 »
A kiedy konkretnie ten wysyp jest? Bo ja myslalem ze to sie na starcie wywala, na samym errors.txt nie bardzo bylo jak stwierdzic ;v

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 248
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2169 dnia: 15 Marca 2019, 23:34:04 »
Na ostatnim exe występuje wysyp na scenerii L053_poranek i misji z ET22-1075 którą to akurat zamieniłem na 3E-1M-511. W załączeniu errors.
U mnie działa, dokładnie w takiej konfiguracji jak napisałeś.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2170 dnia: 16 Marca 2019, 01:47:10 »
A kiedy konkretnie ten wysyp jest? Bo ja myslalem ze to sie na starcie wywala, na samym errors.txt nie bardzo bylo jak stwierdzic ;v
Wywala po tym jak stonka podstawi wagony do których potem ma się podczepić podmieniony 3E-1M-511.
T.N

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 347
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2171 dnia: 16 Marca 2019, 06:13:50 »
Testy na l053-noc. Podczas jazdy 13129 kierownik przekazuje informacje o gotowości odjazdu pociągu dopiero po ruszeniu. Problem znany, więc nie załączam loga. Domyślam się że chodzi o zamkniecie drzwi wejściowych.
Skład podmieniłem na 2 WLki, 1 kuszetę i 2 111A.
« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2019, 06:16:19 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1421
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2172 dnia: 16 Marca 2019, 10:41:20 »
Na najnowszym exe w lokomotywie EU43 powoduje takie coś :
https://www85.zippyshare.com/v/QeiUvcg1/file.html
na exe , które jest od razu po zainstalowaniu MaSzyny , problem nie występuje.

Rozwiązanie w tym temacie : https://eu07.pl/forum/index.php/topic,31489.0.html
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2019, 07:33:21 wysłana przez Turbokibel »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6116
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 759
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2173 dnia: 16 Marca 2019, 10:46:59 »
Co jest problemem? Na filmie widać pracę tempomatu.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1421
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2174 dnia: 16 Marca 2019, 10:50:28 »
Te takie pykanie co sekundę. Nie chodzi mi o haslera, ten lok i tak nie ma , nie jestem głupi.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2019, 07:33:30 wysłana przez Turbokibel »

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 248
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2175 dnia: 16 Marca 2019, 15:38:50 »
A kiedy konkretnie ten wysyp jest? Bo ja myslalem ze to sie na starcie wywala, na samym errors.txt nie bardzo bylo jak stwierdzic ;v
Wywala po tym jak stonka podstawi wagony do których potem ma się podczepić podmieniony 3E-1M-511.
Nic nie wywaliło, a stonka manewruje już z blachą.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2176 dnia: 16 Marca 2019, 22:02:55 »
A kiedy konkretnie ten wysyp jest? Bo ja myslalem ze to sie na starcie wywala, na samym errors.txt nie bardzo bylo jak stwierdzic ;v
Wywala po tym jak stonka podstawi wagony do których potem ma się podczepić podmieniony 3E-1M-511.
Nic nie wywaliło, a stonka manewruje już z blachą.
Niestety ale u mnie wywala właśnie na tym exe gdy stonka podjedzie z wagonami na tor gdzie ma się urwać, staje na rozjazdach, potem rusza i już manewrów nie zdąży zrobić, nie wywala mnie całkiem ale następuje zamrożenie symulacji z którego nie można wyjść i trzeba zamykać exe. Na poprzednim exe-19.03.05 wszystko działa. Załączę errors z exe 19.03.05 dla porównania choć nie wiem czy to coś da.
« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2019, 22:36:19 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline miloszko

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2177 dnia: 16 Marca 2019, 22:55:59 »
Wrzuć log. Ja podejrzewam że za mało pamięci RAM.
« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2019, 23:08:52 wysłana przez miloszko »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2178 dnia: 16 Marca 2019, 23:18:32 »
Wrzucam log z uploadu ponieważ jest za duży. Pamięci nie mam zbyt wiele bo 4 GB ale na obecnych ustawieniach na poprzednim exe było ok na najbardziej wymagających sceneriach.
https://eu07.pl/userfiles/5659/log.txt
« Ostatnia zmiana: 16 Marca 2019, 23:23:24 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2179 dnia: 17 Marca 2019, 02:55:12 »
Jesli to "zawieszenie sie" programu a nie wysyp to problemem nie jest raczej brak pamieci, ale cos w logice exe co w tej sytuacji generuje nieskonczona petle. Problem w tym ze u siebie tego nie obserwuje, wiec byc moze mamy jakies roznice w plikach .fiz/.mmd ktore powoduja take roznice, lub role odgrywa tu jeszcze jakis inny, niezidentyfikowany czynnik :<

Offline miloszko

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2180 dnia: 17 Marca 2019, 08:07:36 »
Zrobiłem dokładnie te konfiguracje co piszesz i nie było u mnie wysypu.

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2181 dnia: 17 Marca 2019, 19:40:34 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, procedura uruchamiania silnika diesla powinna dokladniej uwzgledniac stan doplywu paliwa

- lekcje dla ai, wirtualny kierpoc nie powinien juz panikowac gdy prowadzaca sklad lokomotywa pyrka sobie na stacji na jalowym biegu

- funkcjonalnosc, dodana "zwykla" zamiast szamynionej lampka stanu wentylatorow oporow rozruchowych, i-coolingfans:

- funkcjonalnosc, dodany przygotowany przez youBy nastawnik MHZ_6P dla Traksa i jemu podobnych

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2182 dnia: 22 Marca 2019, 15:39:15 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, pojazdy wyposazone w nowe nastawniki nie powinny zawieszac symulacji

- dobra zmiana, kalkulacja jasnosci nieba powinna lepiej uwzgledniac aktualny poziom zachmurzenia

- lekcje dla ai, przygotowany przez youBy szereg zmian w obsludze hamulcow przez ai, zarowno dla starych jak i nowych pojazdow

- funkcjonalnosc, dodana mozliwosc przypisania w pliku .mmd pojazdu modeli .t3d, ktore powinny zostac uzyte do wizualizacji ladunkow. Pozwala to na wykorzystanie tych samych modeli w kilku pojazdach, bez koniecznosci klonowania ich dla kazdego typu z osobna. Przypisanie modeli umieszczone jest w sekcji models/endmodels w formacie:
loads: {
 typ: model_ladunku // np. passengers: passengers_110_1stclass
 typ: model_ladunku
 // itd
}
zamiast pojedynczego modelu ladunku mozliwe jest podanie zestawu modeli w klamrach [] czyli np [ ladunek1 ladunek2 ladunek3 ]  W takiej sytuacji dla danego pojazdu model ladunku wybrany zostanie losowo z podanego zestawu.
« Ostatnia zmiana: 22 Marca 2019, 15:44:26 wysłana przez tmj »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2183 dnia: 22 Marca 2019, 19:55:26 »
Na exe 19.03.22 zniknął problem z wysypem podany przeze mnie tutaj:
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,29423.msg506739.html#msg506739
« Ostatnia zmiana: 22 Marca 2019, 19:58:29 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2184 dnia: 22 Marca 2019, 20:12:39 »
Mala aktualizacja na szybko, usuniety problem AI z odpinaniem sie od prowadzonych skladow blokujacy potencjalnie kazdy scenariusz ;/

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2185 dnia: 22 Marca 2019, 20:29:22 »
Czy może ktoś potwierdzić niemożność sterowania nastawnikiem Elfa z poziomu klawiatury jak i myszą? Po aktualizacji do exe 190322 jak i 190322.1 mogę uruchomić nastawnik tylko w kierunku hamowania.
T.N

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6116
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 759
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2186 dnia: 22 Marca 2019, 20:32:29 »
A ustawiłeś kierunek?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 600
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2187 dnia: 22 Marca 2019, 20:37:01 »
Mój błąd, nastawnik działa jak należy. Nie zwróciłem uwagi na nastawnik kierunkowy.
T.N

Offline Turbokibel

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1421
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1120
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2188 dnia: 23 Marca 2019, 21:17:56 »
Co jest problemem? Na filmie widać pracę tempomatu.
@youBy Chodzi o te pykanie spowodowane nie wiadomo czym. Słychać to na filmie . Jak nabierze prędkości około 60km/h pykanie znika[/s].
https://www85.zippyshare.com/v/QeiUvcg1/file.html[/s][/s]
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2019, 07:34:42 wysłana przez Turbokibel »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2189 dnia: 24 Marca 2019, 00:03:44 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- w ramach koncertu zyczen, napisy dla odtwarzanych dzwiekow wyswietlane sa tylko dla dzwiekow faktycznie slyszalnych

- kolejne przygotowane przez youBy poprawki i ficzery pod obsluge lokomotyw starych i nowych