Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 699925 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 516
    • Zobacz profil
    • http://mareczek.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 176
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1470 dnia: 12 Lipca 2018, 21:38:17 »
Nie wiem gdzie jest problem, czy w kodzie, czy w konfiguracji (a może tu i tu), ale spalinki strasznie się grzeją. Gagarin gdzie przebytą trasę przejechałem na 6-8 pozycji (na 16), po półtorej godzinie się wyłączył (ponad 100 stopni!). Smród się przegrzewa po pracy na pełnych obrotach po ok. 20-30 min, choć startujemy na zimnym silniku.
« Ostatnia zmiana: 12 Lipca 2018, 21:55:28 wysłana przez mareczek »
http://mareczek.szczecin.pl - Galeria Fotograficzna Mareczka

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2150
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1471 dnia: 12 Lipca 2018, 21:43:39 »
Skoro ciągnąłeś coś ciężkiego i była to praca ciągła, to wcale się nie dziwię że padła. Co miałeś na haku?

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 516
    • Zobacz profil
    • http://mareczek.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 176
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1472 dnia: 12 Lipca 2018, 21:56:07 »
30 próżnych węglarek (jak dobrze widzę to 450 brutto) i na dodatek jazda ze SMką.
« Ostatnia zmiana: 12 Lipca 2018, 21:57:20 wysłana przez mareczek »
http://mareczek.szczecin.pl - Galeria Fotograficzna Mareczka

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5977
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 534
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1473 dnia: 12 Lipca 2018, 21:56:56 »
A jakie miałeś napięcie na bateriach? Może po prostu zdechła, bo nie było ładowania?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 516
    • Zobacz profil
    • http://mareczek.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 176
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1474 dnia: 12 Lipca 2018, 21:59:06 »
Przyznam że napięcia nie sprawdzałem, ale wskazówka z temperaturą wyszła poza skalę.
http://mareczek.szczecin.pl - Galeria Fotograficzna Mareczka

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5977
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 534
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1475 dnia: 12 Lipca 2018, 22:02:01 »
Tylko że od temperatury nie ma prawa zgasnąć, a od braku ładowania tak - takie są najnowsze wyniki śledztwa.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Online CX MANIAK

  • Wiadomości: 234
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1476 dnia: 13 Lipca 2018, 14:01:22 »
Gagarin gdzie przebytą trasę przejechałem na 6-8 pozycji (na 16), po półtorej godzinie się wyłączył (ponad 100 stopni!).
Witam
 Sporo jeżdżę w symku gagarem i te 100 stopni dziwne jest, dla silnika wysokoprężnego optymalna wartość to 80-90. Wczoraj testowałem na Całkowie_V2 misję ST44+SM42. Exe najnowsze TMJ, paczka 18.06. Co prawda ze względu na późną porę dotarłem jedynie do Macierzewa, ale temperatura nie przekroczyła 90 stopni. Z tym że pod górkę max pozycja, z górki 4-6, a w niektórych miejscach jazda wybiegiem ( silnik wychładzał się do ok 80 stopni). Nawet katowanie na najwyższej pozycji przez kilka kilometrów nie spowodowało tak znacznego wzrostu temperatury.
 Btw, niedawno rozmawiałem ze znajomym maszynistą i stwierdził że normalna temperatura na Gagarze to 80 stopni, a więcej jak 90 nigdy nie widział ( skład 2xST44 plus 48 sztuk załadowanych żwirem talbotów). Ponadto znalazłem w sieci instrukcję dla ST44 12XX czyli po modernizacji i czytamy w niej, że przy 93 stopniach dla płynu i 75 dla oleju następuje zdjęcie obciążenia. Załączam screen strony. Czy analogicznie jest dla dwusuwa, niech się znawcy wypowiedzą.
Pozdrawiam.

Offline Joachimowicz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1336
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1182
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1477 dnia: 14 Lipca 2018, 11:41:35 »
Jakiś czas temu czytałem temat, w którym u kogoś wystąpił problem z błędem dźwięku, jednak nie mógł tego zaprezentować, gdyż fraps nie nagrał mu dźwięku. Do tej pory jedyny problem z dźwiękiem występował przy włączonym przyspieszonym tempie. Na exe do 629 nie zaobserwowałem tej przypadłości przy normalnej jeździe, na exe 711 i owszem.


| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline TomekG

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1478 dnia: 14 Lipca 2018, 21:44:17 »
To byłem ja i to jest dokładnie to. Nie tylko się blokuje, ale powstają jakieś symfonie. Pytanie czy z tym coś można zrobić, bo ja przez to na wersji 18 nie mogę jeździć... Co do frapsa, to ja muszę zobaczyć, czy on mi w ogóle coś nagrywa teraz(sprawdziłem z OMSI nagrał)... No, ale to już inna bajka.

« Ostatnia zmiana: 14 Lipca 2018, 22:21:47 wysłana przez TOMEK-MK »
Pozdrawiam

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 594
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1479 dnia: 14 Lipca 2018, 21:53:25 »
Ja dodam od siebie że zauważyłem na starszym sprzęcie i bardziej wymagających sceneriach że przy większym przycięciu,  pantograf odrywa się od sieci lub jest jakiś zanik napięcia, gdyż następuje wywalenie WS. Na początku myślałem że to przypadek, ale okazało się że tak się dzieje właśnie przy większych przycięciach grafiki, czy ktoś zauważył coś podobnego? Na pewno exe ma na to jakiś wpływ.
T.N

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3807
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1480 dnia: 15 Lipca 2018, 01:56:25 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, lokomotywy spal-ele w trybie manewrowym powinny generowac rozsadniejsza moc

- eksperymentalnie, nalozone zostalo ograniczenie dopuszczalnych predkosci zrodel dzwieku przy kalkulacji efektu Dopplera; potencjalnie moze to pomoc ze zgloszonym problemem powstawania dziwnych dzwiekow, ale gwarancji nie ma. Prosze dac znac czy sytuacja ulegla poprawie

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2150
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1481 dnia: 15 Lipca 2018, 10:30:51 »
Wnioskuję o przywrócenie poprzedniej wersji sterowania przyciskami myszy. No chyba że chcecie aby tak zostało.
Exe jest totalnie do bani, o czym można się przekonać po załączeniu misji.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2018, 11:37:56 wysłana przez EU40 »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 594
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 23
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1482 dnia: 15 Lipca 2018, 11:45:27 »
Potwierdzam u mnie to samo, coś musiało się skaszanić w tym exe.
PS. Przywróciłem poprzednie exe i scenerie ładują się bez problemu.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2018, 11:49:28 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3807
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1483 dnia: 15 Lipca 2018, 13:48:20 »
Wnioskuję o przywrócenie poprzedniej wersji sterowania przyciskami myszy. No chyba że chcecie aby tak zostało.
Ale wniosek wypadaloby jakos poprzec. Cos jest nie tak w tej wersji?

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, exe powinno skuteczniej lokalizowac pojazd uzytkownika

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2150
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1484 dnia: 15 Lipca 2018, 13:55:08 »
Naturlich. Sterowanie przyciskami wymaga sporej podstawy pod myszkę. Całą przyjemność obsługi aparatów tracimy na ich obserwacji, odwracając uwagę od jazdy. W przypadku zejścia do zera można uderzyć pomocnika łokciem lewym a w przypadku wdrożenia hamowania nagłego można prawym łokciem wybić szybę boczną ;) Oczywiście żartuję ale wiadomo o co chodzi.
Proponuję jeszcze raz przemyśleć temat pozycjonowania nastawnika pod pokrętło myszki. Dotychczasowe przybliżenia zastąpić strzałkami na klawiaturze z funkcją Ctrl. Bedzie dobrze.

Offline TomekG

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1485 dnia: 15 Lipca 2018, 15:17:17 »
Coś się zmieniło, dźwięk się nie blokuje, ale zanika. A to nie słychać syren, a to tykania haslera, hamulców(syczenia), nastawnika, przetwornicy, sprężarki, czuwaka... Z tym, że po jakimś czasie powraca i można w przeciwieństwie do wcześniejszej sytuacji jazdę kontynuować. Właśnie jestem w jej czasie i mijam chyba po raz trzeci skład towarowy i raczej to nie przypadek, że dzieje się to właśnie wtedy. Może po prostu ilość tych dźwięków(wagonów) robi swoje, może sam dźwięk. Teraz po zniknięciu dźwięków czekałem, ale nie powracały, a wystarczyło wychylić się strzałka ctrl i są.

P.S Czwarty towarowy i to samo. Przejechał i dźwięki wróciły, ale żeby było ciekawie bez syreny wysokiej, ale po chwili(wyjściu by to napisać) jest i ona. Mam też wrażenie, że niektóre dźwięki są ciszej po jakimś czasie,  np. że ogólnie nie słychać odpowiednio przyspieszania, ale to muszę się jeszcze przysłuchać, bo co prawda po uruchomieniu symulacji ponownie mam takie wrażenie, ale mam też mętlik w głowie, ;)
« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2018, 16:15:06 wysłana przez TOMEK-MK »
Pozdrawiam

Online jakubg1

  • Deweloper
  • Wiadomości: 957
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1486 dnia: 15 Lipca 2018, 15:50:56 »
Proponuję jeszcze raz przemyśleć temat pozycjonowania nastawnika pod pokrętło myszki.
Równie dobrze można używać klawiatury. W zasadzie to to samo, co używanie pokrętła myszki, ale co innego niż wskazywanie myszką obiektu i interakcja z nim za pomocą myszy.
Nie jestem helpdeskiem!

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2150
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1487 dnia: 15 Lipca 2018, 15:52:55 »
Spróbowałeś że tak twierdzisz? Dla mnie to nie jest to samo, bo pokrętłem jest łatwiej ,,czuć" pociąg.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9551
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2174
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1488 dnia: 15 Lipca 2018, 17:24:56 »
Obecny sposób sterowania myszą jest super. Jedynie kiedyś trzeba będzie dodać opcję zmiany kierunku dla urządzenia. (taki bocznik ma zwiększanie do siebie) Jak ci stołu brakuje, to zwiększ sobie czułość myszy.
Mój kanał youtube

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2150
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1489 dnia: 15 Lipca 2018, 17:41:20 »
No to przetestujmy jedno exe, to się przekonamy.

Offline SM40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1490 dnia: 15 Lipca 2018, 18:18:38 »
A czy Pan EU40 spróbował z tym kołkiem myszy że tak twierdzi? Skąd wiesz że lepiej czuć pociąg jeśli nie próbowałeś? Pyta się Pan innych czy próbowali a sam Pan nie próbował i uważa Pan że jest lepiej. Dobra cofam to.

Przepraszam Pana, trochę naskoczyłem ale to niezmienienia faktu że jedno rozwiązanie które akurat dla Pana jest dobre nie musi być dobre dla innych.
Zależy mi na tym aby wizja jednych nie wpływała na całość. To też cofam bo dostrzegłem podobne cechy u siebie. Przepraszam wszystkich.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2018, 18:37:16 wysłana przez SM40 »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2150
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1491 dnia: 15 Lipca 2018, 18:20:29 »
Ja już to mam, bo korzystam z innego programu. Dlatego zachęcam wypróbować coś co jest sprawdzone. Przynajmniej przeze mnie.
Jeżeli nie chcecie nawet słyszeć o tym rozwiązaniu, w porządku. Zaproponowałem, będę jeździł tylko ja.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2018, 20:12:49 wysłana przez EU40 »

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3807
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1492 dnia: 16 Lipca 2018, 02:07:08 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, zlikwidowane potencjalne zrodlo wysypow "z braku pamieci" w scenariuszach robiacych uzytek z torow-portali do usuwania skladow

- poprawka, submodele z Opacity=1.0 nie powinny byc blednie klasyfikowane jako elementy polprzezroczyste; uwaga: zmiana ta nie ma wplywu na juz wygenerowane modele e3d

Offline TomekG

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1493 dnia: 16 Lipca 2018, 14:43:22 »
Hm, nie wiem czy to exe miało/mogło coś zmienić w kwestii tych problemów z dźwiękiem, ale wydaje mi się, że coś się zmieniło. Już wcześniej przejechałem jeden scenariusz i nie zauważyłem problemów. Z tym, że tam mija się jeden towarowy. Teraz wziąłem więc na tapetę ten, na którym (że tak napiszę) testuję problem i gdybym nie wiedział, że występuje, to nawet mógłbym tego nie zauważyć. Ale że wiem o nim, to celowo w czasie mijania towarowych używałem syreny i ta się jednak blokowała, w sensie, że nie było jej słychać(już w czasie mijania składu przy ciągłym przyciskaniu czasami dźwięk jest, a czasami nie ma), przestawiałem też nastawnik, i jego nie było słychać lub ewentualnie słychać go było bardzo cicho. Ale np. ani razu nie wyciszył się dźwięk haslera, czy czuwaka(chociaż tu mogło się po prostu nie trafić odpowiednie miejsce).
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2018, 15:58:17 wysłana przez TOMEK-MK »
Pozdrawiam

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9551
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2174
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1494 dnia: 16 Lipca 2018, 16:48:01 »
Może openAL brakuje miejsca na sample w buforze? Przy mijaniu towarowego, trochę tego się robi przy outernoisach, stukotach i twojej lokomotywie. Soft ma ten limit dość wysoko ustawiony, ale inne dystrybucje miały tragicznie niski.
Mój kanał youtube

Offline TomekG

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1495 dnia: 16 Lipca 2018, 17:06:01 »
Soft mam, tylko trochę nie chcę w nim grzebać, bo innych problemów nie mam z dźwiękiem. Z drugiej strony zawsze mogę wywalić OA i wgrać go od nowa. Na razie muszę odpocząć od jazdy, ;) ale co zmienić do następnej? Ustawić ten period samples np. x2 tyle ile jest, czyli na 2048? Więcej? Jakieś skutki uboczne mi grożą?
Pozdrawiam

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9551
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2174
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1496 dnia: 16 Lipca 2018, 17:08:09 »
Masz 1024? No to nie to, bo więcej na raz na pewno nie mamy.
To nie to. Rasources>Number of sound sources. Mam tam 256 i 16 source sends. W sumie domyślne z softa i nie mam problemów.
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2018, 17:11:03 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3807
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2333
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1497 dnia: 16 Lipca 2018, 17:10:56 »
Mhm, standardowy openAL ma z tego co pamietam limit 16 dzwiekow, po jego przekroczeniu exe 'poswieca' najdalej zlokalizowane aktywne zrodla na korzysc nowych, chociaz nie powinno to dotyczyc dzwiekow w zasiegu sluchacza. Wersja Soft ma domyslnie limit podniesiony do 64 256 dzwiekow, co wydaje sie zazwyczaj wystarczajace.

Soft mam, tylko trochę nie chcę w nim grzebać, bo innych problemów nie mam z dźwiękiem.
Pytanie czy jest on wykorzystywany przez symulator. By tak sie stalo w pliku ini powinien byc wpis
sound.openal.renderer "OpenAL Soft"

Pokaz dla pewnosci log.txt.

(ilosc dzwiekow, "sound sources" ustawiana jest na zakladce Resources)
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2018, 17:14:12 wysłana przez tmj »

Offline Milek7

  • Administrator ds. Technicznych
  • Wiadomości: 956
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 679
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1498 dnia: 16 Lipca 2018, 17:27:34 »
>Jakiś czas temu czytałem temat, w którym u kogoś wystąpił problem z błędem dźwięku, jednak nie mógł tego zaprezentować, gdyż fraps nie nagrał mu dźwięku. Do tej pory jedyny problem z dźwiękiem występował przy włączonym przyspieszonym tempie. Na exe do 629 nie zaobserwowałem tej przypadłości przy normalnej jeździe, na exe 711 i owszem.

- przy przyśpieszonym tempie to ciężko to nazwać problemem, bo jaki inny ma być dźwięk jak obiekty jeżdżą z prędkością naddźwiękową? to poprawne zachowanie.
- żeby rozwiązać jakieś problemy to przydałby sposób na ich powtórzenie, bo takie tam 'czasami się zacina' to nic mi z tego
- jeżeli występują w logu błędy openal pomocne byłoby ustawienie zmiennej środowiskowej ALSOFT_TRAP_ERROR=1 i uruchomienie pod debuggerem (być może nie trzeba i samo wygeneruje crashdumpa)

>Pytanie czy jest on wykorzystywany przez symulator. By tak sie stalo w pliku ini powinien byc wpis

- niezbyt potrzebne, w paczkach dołączane są bezpośrednio pliki alsoft openal32.dll bez routera. jeżeli plik jest to używane openalsoft, jeżeli pliku nie ma (marudom z kartami creative proponuję usunąć żeby sprawdzić na sprzętowej implementacji) to używana jest implementacja z systemu

- no i do tego zachowanie może być inne w przypadku exe moich i tmj. exe tmj ma taką maksymalną ilość dźwięków jaką domyślnie da implementacja openal, moje próbuje ustawić w sterowniku ilość podaną w ini w sound.maxsources (domyślnie 30). oczywiście ten parametr nie musi być respektowany przez implementację (openalsoft jednak respektuje)
« Ostatnia zmiana: 16 Lipca 2018, 17:28:52 wysłana przez Milek7 »

Offline TomekG

  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1499 dnia: 16 Lipca 2018, 18:08:45 »
Masz 1024? No to nie to, bo więcej na raz na pewno nie mamy.
To nie to. Rasources>Number of sound sources. Mam tam 256 i 16 source sends. W sumie domyślne z softa i nie mam problemów.

To ustawienia mam takie same. 1024 było domyślnie ustawione


> Pokaz dla pewnosci log.txt.

https://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=30672.0;attach=105578

To jest log, który wklejałem wcześniej w dziale pomocy doraźnej. Dodam też ten po zmianie exe. Z tego co widzę jest różnica jeśli chodzi o występowanie błędu z OpenAl.

>
- żeby rozwiązać jakieś problemy to przydałby sposób na ich powtórzenie, bo takie tam 'czasami się zacina' to nic mi z tego

To właśnie sposobem jest przejechanie obok towarowego, to daje pewność jego wystąpienia. Przynajmniej jeśli chodzi o syreny(widać, że nimi sprawdzałem ;) ) w ostatnim czasie, ale nie tylko. Przy nowym exe jest inaczej niż wcześniej, ale o tym pisałem.

Pozdrawiam