Autor Wątek:  Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1372376 razy)

0 użytkowników i 23 Gości przegląda ten wątek.

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1530 dnia: 03 Sierpnia 2018, 21:56:02 »
Syrena pod 's' z klawisza przestała reagować, teraz za naciśnieciem 's' reaguje przycisk od piasecznicy (naciśnięcie shift+s pkazuje że nie ma zdefionowanego). Syrena wysoko/nisko tonowa i piasecznica obsługiwana z myszy działa ok. W układzie klawiszy nie mam nic zmienione.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1531 dnia: 04 Sierpnia 2018, 00:42:41 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawki wykrytych bledow sterowania

- funkcjonalnosc, pod kolko myszy mozna teraz podpiac w zasadzie dowolne komendy, poprzez wpis w pliku eu07_input-mouse.ini w formacie

wheel komenda1 komenda2

komenda1 wywolywana jest przy kreceniu 'od siebie' zas komenda2 przy kreceniu 'do siebie'. Nazwy komend sa identyczne z nazwami w pozostalych plikach konfiguracji sterowania -- pelna lista dostepna jest w pliku mapowania klawiatury.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1532 dnia: 04 Sierpnia 2018, 07:36:05 »
Dziękuję @tmj. Jeszcze mam prośbę o dokładne objaśnienie sposobu wywołania komendy2. Chodzi o to gdzie konkretnie i co wpisać. Wpis w notatniku umieściłem ale nie działa jak chcę.
--------
Nieaktualne! Dzięki pomocy Kolegi@youby, trzeba zamienić odwrotność wpisu komend na taką:

Cytuj
wheel mastercontrollerdecrease mastercontrollerincrease

I gitara! O to mi chodziło. Świetna robota!

Jednakże większość wg poniższej ankiety, wyraża niechęć dla takich rozwiązań.
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpnia 2018, 08:52:09 wysłana przez EU40 »
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline SM40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1533 dnia: 04 Sierpnia 2018, 10:14:12 »
A gdzie ta ankieta była bo nie mogę znaleźć?

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1534 dnia: 04 Sierpnia 2018, 12:13:10 »
Tutaj. Ale to nie ma znaczenia.
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30739.0.html
Po prostu byłem zainteresowany jakie jest Wasze zdanie na ten temat. Jeśli Wam się spodoba to fajnie. @tmj musiał się sporo natrudzić z tą konfiguracją.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1535 dnia: 05 Sierpnia 2018, 06:55:20 »
Zgłaszam pierwszy błąd. Podświetlenie przyrządów pomiarowych gaśnie wraz z zapaleniem się lampki czuwaka.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1536 dnia: 05 Sierpnia 2018, 09:47:56 »
Zgłaszam pierwszy błąd. Podświetlenie przyrządów pomiarowych gaśnie wraz z zapaleniem się lampki czuwaka.

Potwierdzam ten sam błąd u siebie. Oczywiście EXE 180804
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1537 dnia: 05 Sierpnia 2018, 13:06:55 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, podswietlenie przyrzadow nie powinno gasnac pod byle pretekstem

- funkcjonalnosc, przygotowana przez youBy mozliwosc definiowania w pliku .fiz parametrow hamulca ED:

TUHEX_Sum
TUHEX_Diff
TUHEX_MaxIw
TUHEX_MinIw

co te parametry konkretnie definiuja zdradzic bedzie musial autor, bo ja nie mam pojecia ;D

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 886
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1538 dnia: 05 Sierpnia 2018, 13:31:33 »
Propozycja ficzera:
Aktualnie AI może w trakcie jazdy pociągowej wyświetlać jedynie sygnał Pc1, czyli trójkąt białych świateł. Jednakże jeżeli "pociąg jedzie kierunku przeciwnym do zasadniczego po torze szlaku dwutorowego bez dwukierunkowej blokady liniowej" [Ie-1, §14, pkt. 2] to powinien zapalić sygnał Pc2, czyli czerwone po lewej stronie, a pozostałe światła białe. Sytuacje, kiedy pociąg tak jedzie mamy chociażby na linii 053.
Jakbym widział realizację tego? Proponuję:
  • Jeżeli pociąg w trybie obey train otrzyma poprzez getvalues lub putvalues komendę o treści np.: "Set_Pc2 0 0", to ustawia przednie światła Pc2. Jeżeli nie jest w trybie obey train, albo jest na popychu, to komenda jest ignorowana.
  • Jeżeli pociąg w trybie obey train otrzyma poprzez getvalues lub putvalues komendę o treści np.: "Set_Pc1 0 0", to ustawia przednia światła Pc1. Reszta analogicznie jak wyżej - jest to potrzebne w sytuacji, gdy z lewego toru pociąg wraca na prawy.
  • Jeżeli pociąg jest w trybie obey train, przechodzi w tryb manewrowy, to gdy znowu wróci do obey train, to automatycznie zapali się Pc1, nawet jeżeli przed wejściem w tryb manewrowy było Pc2.
Taka moja luźna propozycja, ewentualna realizacja może wyglądać inaczej.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1539 dnia: 05 Sierpnia 2018, 13:43:14 »
Przyznam ze zastanawialem sie czy czegos takiego nie wprowadzic, wlasnie ze wzgledu na jazde po 'zlym' torze glownie... ale nie wiedzialem czy bedzie zainteresowanie ze strony trasopisarzy. Skoro jest, to mozna o tym pomyslec bardziej serio.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1540 dnia: 05 Sierpnia 2018, 13:45:37 »
Propozycja komendy z mojej strony "SetLights flaga_czoła flaga_tyłu".
Mój kanał youtube

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1541 dnia: 05 Sierpnia 2018, 15:07:55 »
Bardzo dobry pomysł, tym bardziej, że idziemy w stopniu, który ma utealniać w 100% pracę maszynisty.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1542 dnia: 06 Sierpnia 2018, 01:28:52 »
W dzisiejszym uaktualnieniu, koncert zyczen:

- dodane nowe urzadzenia kabinowe do obslugi drzwi:
doorleftoff_sw: // przycisk zamkniecia lewych drzwi
doorrightoff_sw: // przycisk zamkniecia prawych drzwi
dooralloff_sw: // przycisk zamkniecia wszystkich drzwi. domyslny skrot klawiszowy: Shift + /

dodatkowo w przypadku umieszczenia w pliku .fiz w sekcji Doors wpisu
DoorClosureWarningAuto=Yes

przyciski zamykania drzwi po wcisnieciu uruchamiaja sygnal dzwiekowy; wylaczenie sygnalu i faktyczne zamkniecie drzwi nastepuje w takiej sytuacji po puszczeniu przycisku

- w pliku .mmd w sekcji internaldata: mozna zdefiniowac dodatkowe dzwieki:
linebreakerclose: // odgrywany przy zamknieciu wylacznika szybkiego
linebreakeropen: // odgrywany przy otwarciu wylacznika szybkiego

- AI prowadzaca sklad rozpoznaje dodatkowa komende:
SetLights czolo_skladu tyl_skladu

po otrzymaniu tej komendy w trybie jazdy rozkladowej AI ustawia swiatla skladu wedlug podanej specyfikacji. Normalna obsluga swiatel zostaje przywrocona automatycznie przy zmianie trybu pracy, lub po otrzymaniu komendy SetLights -1 -1

specyfikacja zapalonych swiatel to suma wartosci przypisanych poszczegolnym swiatlom
1 // lewy reflektor
2 // lewe swiatlo czerwone
4 // gorny reflektor
16 // prawy reflektor
32 // prawe swiatlo czerwone
64 // tabliczki konca skladu
wartosc -1 oznacza domyslny uklad swiatel. Tym samym np polecenie dla AI zapalenia sygnalu Pc2 to SetLights 22 -1

Offline Wiggle

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 144
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1543 dnia: 06 Sierpnia 2018, 08:57:13 »
Super! To ja wprowadzę poprawki przycisków od drzwi w taborze jaki mamy jeszcze dzisiaj. Dzięki :P
Maszynista Instruktor
POLREGIO Zakład Wielkopolski

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1544 dnia: 06 Sierpnia 2018, 10:52:15 »
Za późno, spota zrobiłem w nocy. :D
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1545 dnia: 07 Sierpnia 2018, 00:31:40 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, skalowanie tekstur o nieparzystej szerokosci i/lub wysokosci nie konczy sie wysypem

- dodane nowe urzadzenia kabinowe do obslugi drzwi:
doorlefton_sw: // impulsowy przycisk otwarcia lewych drzwi
doorrighton_sw: // impulsowy przycisk otwarcia prawych drzwi
(domyslny klawisz skojarzony z przyciskiem zamkniecia wszystkich drzwi zmieniony zostal na Ctrl + / na wzor kombinacji uruchamiajacej opuszczenie wszystkich pantografow, Ctrl + P)

Offline Tatar

  • Wiadomości: 5
  • Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1546 dnia: 07 Sierpnia 2018, 23:19:59 »
Witam.
Spotkałem się z problemem w exe 180807. Nie zależnie od naciśnięcia klawisza NumLk, klawisze 7 i 1 na klawiaturze powodują tylko i wyłącznie manipulowanie kranem hamulca pomocniczego. Uniemożliwiając zmianę kabiny.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1547 dnia: 08 Sierpnia 2018, 02:07:13 »
To efekt uboczny dzialania biblioteki GLFW na ktorej oparty jest symulator -- rozpoznawane sa 'fizyczne' klawisze bez wzgledu na stan klawisza NumLock. Wersja exe autorstwa milka7 ktora laduje w paczce calosciowej radzi sobie z tym na swoj sposob, ale moje wersje robocza nie robia tego.

Ewentualnym rozwiazaniem moze byc zmiana klawiszy przypisanych do komend zmiany kabiny w pliku eu07_input-keyboard.ini

Offline Tatar

  • Wiadomości: 5
  • Tylko życie poświęcone innym jest warte przeżycia
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1548 dnia: 08 Sierpnia 2018, 12:28:41 »
Dzięki za pomoc.
Swoją drogą gdyby ktoś potrzebował pomocy, wiedzy lub coś by go interesowało o taborze ic, służę informacjami z pierwszej ręki ;)

Offline Hani7

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1549 dnia: 08 Sierpnia 2018, 15:55:47 »
Niestety, wersje robocze exe do zmiany kabiny reagują tylko na wydzielone klawisze Home oraz End. Nie działa również zdefiniowanie w pliku   eu07_input-keyboard.ini.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1550 dnia: 08 Sierpnia 2018, 16:00:54 »
"U mnie dziala" ;/

Np przy wpisie
cabchangeforward 1 // przejscie do sasiedniego pomieszczenia w kierunku czola pociagu
cabchangebackward 2 // przejscie do sasiedniego pomieszczenia w kierunku tylu pociagu

wcisniecie klawiszy 1 & 2 przenosi z kabiny do kabiny.

Pokaz jak wyglada twoj wpis w pliku .ini? Dla pewnosci pobierz tez aktualna wersje robocza, w jednej ze starszych wersji wystepowal blad w odczycie konfiguracji.
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpnia 2018, 16:02:11 wysłana przez tmj »

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1551 dnia: 08 Sierpnia 2018, 18:06:49 »
Taką ciekawostkę znalazłem w logu Rainsteda:
Cytat: http://rainsted.com/pl/Wersja/18.7.137
Poprawka rozpoznawania zaników napięcia
Z nieznanych przyczyn została w EU07.EXE wprowadzona niczym nieuzasadniona zmiana w sposobie logowania zaników napięcia na pantografie do pliku errors.txt. W efekcie zaniki te nie były rozpoznawane przez edytor SCM w Rainsted. Obecnie Rainsted został dostosowany do tej patologii.
Z czystej ciekawości - ale o co chodzi? ;)
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1552 dnia: 08 Sierpnia 2018, 18:10:23 »
No tak jak Ra napisal, patologia sie uprawia ;<

(format komunikatu zostal pare miesiecy temu zunifikowany z innymi komunikatami o bledach, a Rainsted zapewne ma zakodowane rozpoznawanie starego formatu wiec przestal je widziec w logu. Stele wspomnial mi o tym wtedy ale wylecialo mi z glowy, i tak juz zostalo bo nie wiedzialem/pamietalem ze to problem)

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1553 dnia: 08 Sierpnia 2018, 18:13:15 »
format komunikatu zostal pare miesiecy temu zunifikowany z innymi komunikatami o bledach
No czyli poszło w dobrą stronę. Trudno, zawsze przy poprawkach coś się popsuje: https://xkcd.com/1172/


EDIT:
We wczorajszych paczkach z exe, w pliku definicji klawiszy jest błąd (linie 12-13-14):
independentbrakedecrease num_7 // zmniejszedoor
nie nastawy hamulca lokomotywy
independentbrakedecreasefast shift num_7 // szybkie zmniejszenie nastawy hamulca lokomotywy
Może z tego wynikają ostatnie problemy @Tatar i @Hani7.
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpnia 2018, 20:06:17 wysłana przez Quark-t »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1554 dnia: 09 Sierpnia 2018, 22:12:39 »
Raczej nie, bo ten sam blad w konfiguracji mialem u siebie, ale nie wplynal na dzialanie przechodzenia miedzy kabinami :>

W dzisiejszym uaktualnieniu:

- funkcjonalnosc, przy wczytywaniu danych z pliku .scn obiekty zawarte w pliku .inc sa grupowane razem. Operacje przesuwania i/lub obracania elementow w edytorze dokonywana jest na calej grupie

- funkcjonalnosc, przygotowana przez youBy -- sterownik hamulca zmienia tryb pracy po okreslonym czasie od zaniku hamowania ED. Pozwala to na wierniejsza symulacje zachowania EN57AKM, i poprawia komfort wirtualnych emerytow pasazerow.

- eksperymentalnie, w trybie manewrowym AI bierze pod uwage dlugosc skladu przy okreslaniu bezpiecznych marginesow odleglosci; teoretycznie powinno to pomoc zredukowac sytuacje gdy krotki sklad zatrzymuje sie zbyt daleko a dluzszy przezyna punkt stop. W praktyce moze okazac sie cos zupelnie innego, prosze wiec zwrocic uwage czy na do tej pory dzialajacych scenariuszach nie pojawia sie klopoty przy manwerach.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1555 dnia: 11 Sierpnia 2018, 01:35:13 »
W dzisiejszym uaktualnieniu:

- poprawka, samochody zostaly wyslane na przeglad hamulcow a ich kierowcy na kontrolne badanie wzroku, co powinno zaowocowac mniejsza iloscia samobojcow na przejazdach

- lekcje dla AI, wykonujac manewry AI nie powinna sie juz obawiac rozpedzic laczone sklady do dopuszczalnej przez nia sama predkosci

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1951
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1556 dnia: 11 Sierpnia 2018, 04:18:47 »
Światło w kabinie spotów działa tak jakby przetwornica była wyłączona, co w sumie jest zrozumiałe. Daje to taki efekt jakby cały czas było załączone przyciemnienie oświetlenia. Mimo wszystko tak nie powinno być.

Wydaje się być lepiej z kierowcami, ale niektórzy dalej mają upord w poważaniu. Zasugerowałem, że jest lepiej, bo ford ka, który zazwyczaj miał problemy z zatrzymaniem, tym razem się zatrzymał, jednak jego następcą jest tranist, który przejął jego pałeczkę w omijaniu rogatek.

Chyba znowu jest coś nie tak z szynami na rozjazdach. Wszystko testowane na najnowszej wersji.
« Ostatnia zmiana: 11 Sierpnia 2018, 05:06:29 wysłana przez Joachimowicz »
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1557 dnia: 11 Sierpnia 2018, 13:20:39 »
Przezynanie do pewnego stopnia zalezy od tego, jak blisko rozjazdu byl pojazd gdy rozpoczelo sie zamkniecie; jesli byl akurat blizej niz droga hamowania to raczej niewiele tutaj zrobi.

Animowana czesc rozjazdow ustawiona jest 'na sztywno' dlatego problem moze objawiac sie dalej przy bardzo dlugich rozjazdach zlozonych z wiekszej nie zazwyczaj ilosci segmentow.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1558 dnia: 11 Sierpnia 2018, 13:50:04 »
A u mnie wszystkie drzewka nie mają tekstur. Ale np. na Milkowym shaderowym wszystko ok z nimi.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1559 dnia: 11 Sierpnia 2018, 13:51:59 »
"u mnie dziala" ;/

Pokaz moze log i errors.txt przynajmniej, bo zgadywac to sobie moge.