Ogolnie totalny syf. Drawinowo powinno wylecieć z paczki.
Nie wierzę w to co czytam :D. Ty, taki zakochany na amen w drawinowie piszesz, żeby wyleciała z paczki? Włodziu, może wreszcie są jakieś szanse na to, że normalniejesz :D.
Pozostaje też kwestia, której chyba dotąd nikt nie sprawdzał, to jest zachowanie się AI samochodów na skrzyżowaniach i przejazdach. Ktoś coś w ostatnim czasie z tym robił?
Aha, sprawdzałem też poprawność (prowizoryczną na tą chwilę) komendy "velnext" i "velsignalnext". Jest okej, w czeskiej 371 poprawnie skanuje i wypluwa żądane światełko na sygnalizacji kabinowej :).
Jedyne co nie działa, nie wiedzieć czemu, to obsługa dwóch rzeczy przez jeden model. W czeskiej 371 bocznik jest wbudowany razem z nastawnikiem kierunkowym. W praktyce, kierunkowy i bocznik korzystają z tego samego modelu. Idzie to jakoś poprawić? Bo ogólnie model reaguje na przestawienie boków, jednakże sam bocznik nie daje żadnej reakcji (nie rośnie prąd na silnikach).
Dobra to jak koncert życzeń, to koncert życzeń. Czeskie lokomotywy, typu 131, 163 (i pokrewne) czy też 181 i nawet nasza EP05 mają wybór pantografu poprzez pokrętło lub przełącznik. Jesteś w stanie wprowadzić do exe (a potem do fiz) komendę wyboru położenia pantografu podobnie jak jest rozwiązane zapalanie świateł w EP09 czy w Traxxie? Żeby uprościć, pod O były by pozycje: 0, Przedni, Przedni + Tylni, Tylni natomiast pod P było by to samo, tylko w drugą stronę. Co Ty na to? Da radę? :)