Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 383878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Cookie

  • Wiadomości: 272
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #240 dnia: 04 Lipca 2018, 20:29:34 »
Misja Manewrowa2. Manewrujący gagar z platformami wjechał na kurs kolizyjny z gagarem z Falnsami. Troszkę się ociągałem z manewrami ale wątpię że to tego powód. W załączniku spakowany log.

Ed1.

Zapomniałem dodać screena.
« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2018, 20:35:37 wysłana przez Cookie »
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline piotrln

  • ZbanowanyZbanowany
  • Maskotka forum
  • *
  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #241 dnia: 04 Lipca 2018, 21:07:47 »
Ja tam wszystko przejechalem bez problemów
Formuła 1 Wymiata.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #242 dnia: 06 Lipca 2018, 22:32:18 »
Sprawdziłem, faktycznie był błąd w eventach - zdawczy, gdy wyruszał z torów postojowych, nie rezerwował sobie od razu toru, na który jechał. W efekcie wjeżdżający z naprzeciwka towarowy uznawał, że tor jest wolny i nań wjeżdżał. Będzie poprawione w kolejnej wersji (mam nadzieję, że publikacja już niedługo).

Offline matt3991

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
    • Sympatycy Symulatora MaSzyna!
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #243 dnia: 07 Lipca 2018, 20:29:50 »
Bo aby dostać się pod Tm21 wyjeżdżasz tylko za rozjazdy i sobie sam układasz drogę (shift+t).

Ja to nie wiem jak to robię, ale u mnie w ogóle te układanie na Shift+T nie działa.
Po uruchomieniu ruszam za rozjazdy, zatrzymuję się pod tarczą, próbuję coś "zdziałać", jednakże bez rezultatów.

Offline vikinq

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #244 dnia: 07 Lipca 2018, 21:08:49 »
To robisz coś źle. Na żadnej misji nie mam takiego problemu z ręczną zmianą zwrotnic. Podaj log i plik errors może coś tam będzie.

Offline Cookie

  • Wiadomości: 272
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #245 dnia: 07 Lipca 2018, 21:10:11 »
Tm21 jest z lewej strony szopy.
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline vikinq

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #246 dnia: 08 Lipca 2018, 17:54:56 »
Misja eszelon_a, podjeżdżam pod Tm30 i od  długiego czasu nie dostaje sygnału na manewry. ET22 już zdąża przyjechać i się odpiąć. Sprawdzałem 2 razy, to samo. Pliki log i errors mają po 4MB więc wrzucam na dysk google.

errors:
https://drive.google.com/open?id=1bw0gAo3el2DxhzuUqwQUTE6yKTZD_T3O

log:
https://drive.google.com/open?id=1OBit6rozQcezBgSKqiCcOp0fKczxC9At

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline vikinq

  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #248 dnia: 08 Lipca 2018, 18:03:57 »
Mój błąd, przeoczyłem. Dzięki zaraz sprawdzę.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #249 dnia: 08 Lipca 2018, 20:20:49 »
Najnowsza wersja Całkowa v2: http://eu07.pl/userfiles/7546/priv-calkowo_v2_20180708.zip (50,8 MB)
Paczka dostosowana do PC 18.06. Należy doinstalować paczkę budynków @krzysiuup z https://eu07.pl/forum/index.php/topic,30563.0.html. ( http://eu07.pl/userfiles/21206/test-wincyj_nastawni_ale_tez_dworzec_1.7z )

Główne zmiany:
  • nowe misje:
    • lotos – pociąg zdawczy Lotosu z bazy paliwowej w Orzechowie do elektrowni w Macierzewie i jednostki wojskowej koło Wilisia
    • zdawczyA_jar – podstawienie wagonów na drogę ładunkową w Jarkawkach
  • wprowadzenie ochrony bocznej w przebiegach stacyjnych
  • dodane flagi ustawień hamulców w pociągach pasażerskich i części towarowych
  • nowe logo scenerii i obrazki dla poszczególnych misji
  • podmiana modeli dworców i nastawni
  • rezygnacja ze skróconych rozkładów
  • poprawki zgłoszonych błędów
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2018, 20:45:12 wysłana przez Stele »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #250 dnia: 08 Lipca 2018, 20:31:34 »
Mógłbyś wywalić z paczki modele wersjonowane w PC? Ułatwi to wgrywanie. Fabryka1 różni się znacznie od repo.
W zdawczymA_jar jest ST44 ukrotniona z SM42. To ma symbolizować podwójną trakcję? Działa? Te lokomotywy się jednak znacznie różnią.
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2018, 20:38:45 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Bachus_MK

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #251 dnia: 08 Lipca 2018, 20:42:36 »
Mam ogromną prośbę. Czy można byłoby wrzucić paczkę budynków autorstwa @krzysiuup na link ogólny? Podejrzewam, że budynki są w teście dodatków. Ja i wielu innych nie mam jeszcze do niego dostępu, a bardzo chciałbym przetestować scenerię w najnowszym wydaniu.

Pozdrawiam

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #252 dnia: 08 Lipca 2018, 20:53:12 »
Mógłbyś wywalić z paczki modele wersjonowane w PC? Ułatwi to wgrywanie. Fabryka1 różni się znacznie od repo.
W zdawczymA_jar jest ST44 ukrotniona z SM42. To ma symbolizować podwójną trakcję? Działa? Te lokomotywy się jednak znacznie różnią.
Jechałem jakiś czas temu i działało, natomiast było to przed zmianami w exe związanymi z liczeniem chłodzenia. Co do usunięcia wersjonowanych modeli nie ma problemu, masz tylko jakąś listę tych modeli? Ułatwiłoby mi to dostosowanie paczki, bez tego ręcznie muszę szukać, co już jest, a czego nie ma (czasami mogą być w różnych katalogach).

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #253 dnia: 08 Lipca 2018, 21:01:58 »
models\linia61\isdr\model1.t3d
models\przemysl\fabryka1.t3d
scenery\hunter\mb-blok_010405.inc
scenery\kolejowe\biuro_placowe01.inc
scenery\lj\lok.inc
scenery\przytorowe\szafa_1.inc
scenery\przytorowe\szafa_10.inc
scenery\przytorowe\szafa_11.inc
scenery\przytorowe\szafa_2.inc
scenery\przytorowe\szafa_3.inc
scenery\przytorowe\szafa_4.inc
scenery\przytorowe\szafa_5.inc
scenery\przytorowe\szafa_6.inc
scenery\przytorowe\szafa_7.inc
scenery\przytorowe\szafa_8.inc
scenery\przytorowe\szafa_9.inc
scenery\przytorowe\szafa_duza_02.inc
scenery\przytorowe\szafa_duza_03.inc
scenery\przytorowe\szafa_mala_01.inc
scenery\stacje\buda_starosielce.inc
Z tym, że twoja fabryka jest kilkukrotnie ciężka od paczkowej. Część widziałem ma usunięte p1 jako teksturę. Nie wiem w którą stronę ma być, więc trzeba porównać i się zastanowić.
Wrzucałem na paczkę tga+t3d, więc pewnie jest sporo dds/e3d jeszcze.
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #254 dnia: 08 Lipca 2018, 21:11:33 »
Usunięcie (p1) jest celowe, te modele nie mają repla. Bez tej zmiany loguje się mnóstwo błędów w errors.txt, które de facto nimi nie są. Model1 ma chyba podwyższoną nieco "podłogę" ze względu na migotanie płaszczyzn, aczkolwiek można sprawdzić, czy ten efekt nadal występuje, bo sprawdzałem to wieki temu na starych exe. Resztę tych plików musiałbym sprawdzić.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #255 dnia: 08 Lipca 2018, 21:42:00 »
Misja lotos. Zestawiłem skład, wyjechałem w stację, urwałem się. Mogę przysiąc, że dostałem tarczę to wyjechałem pod nastawnię. Przypomniałem sobie o keyctrl9. Weszło i przebieg bez zmian. Wracam na swój tor tak by za semafor nie wjechać, wracam pod nastawnię, ciągle nic. Zepsułem czy jednak tej tarczy nie było i przerżnąłem semafor?

Bad file: failed do locate texture file "orz_dworzec"
Bad file: failed do locate texture file "dynamic/pkp/sgs_v2/kontener04"
sgs_v2 wyleciał. Kontenery teraz są w textures/ladunki, jak to jakieś statyki.
Bad file: failed do locate 3d model file "dynamic/pkp/sn61_v2/sn61_passengers"A to nie wiem co, przecież on ma ludziki.

Degeneraty tri terenu:
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -8677.11, -16.70, -30927.80 + -8677.09, -16.70, -30927.80 + -8677.11, -16.70, -30927.80)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -8677.11, -17.00, -30927.80 + -8677.11, -17.00, -30927.80 + -8677.11, -16.70, -30927.80)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -8677.11, -16.70, -30927.80 + -8677.11, -16.70, -30927.80 + -8677.11, -17.00, -30927.80)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9338.54, 0.70, -19880.10 + -9338.58, 0.70, -19880.10 + -9338.54, 0.70, -19880.10)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9338.54, 0.00, -19880.10 + -9338.54, 0.00, -19880.10 + -9338.54, 0.70, -19880.10)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9338.54, 0.70, -19880.10 + -9338.54, 0.70, -19880.10 + -9338.54, 0.00, -19880.10)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 2233.03, 5.00, 5330.29 + 2233.02, 5.00, 5330.24 + 2233.03, 5.00, 5330.29)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 2233.03, 4.00, 5330.29 + 2233.03, 4.00, 5330.29 + 2233.03, 5.00, 5330.29)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 2233.03, 5.00, 5330.29 + 2233.03, 5.00, 5330.29 + 2233.03, 4.00, 5330.29)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 2042.92, 5.00, 5625.47 + 2042.92, 5.00, 5625.46 + 2042.92, 5.00, 5625.47)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 2042.92, 4.00, 5625.47 + 2042.92, 4.00, 5625.47 + 2042.92, 5.00, 5625.47)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 2042.92, 5.00, 5625.47 + 2042.92, 5.00, 5625.47 + 2042.92, 4.00, 5625.47)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -3725.46, 5.00, -6481.90 + -3725.46, 5.00, -6481.90 + -3725.46, 5.00, -6481.87)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -3725.46, 4.00, -6481.90 + -3725.46, 4.00, -6481.90 + -3725.46, 5.00, -6481.90)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -3725.46, 5.00, -6481.90 + -3725.46, 5.00, -6481.90 + -3725.46, 4.00, -6481.90)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -5724.19, 9.40, -9609.05 + -5724.19, 9.40, -9609.08 + -5724.19, 9.40, -9609.05)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -5724.19, 9.00, -9609.05 + -5724.19, 9.00, -9609.05 + -5724.19, 9.40, -9609.05)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -5724.19, 9.40, -9609.05 + -5724.19, 9.40, -9609.05 + -5724.19, 9.00, -9609.05)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -5445.23, 9.90, -9624.04 + -5445.23, 9.90, -9624.04 + -5445.22, 9.90, -9624.04)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -5445.23, 9.00, -9624.04 + -5445.23, 9.00, -9624.04 + -5445.23, 9.90, -9624.04)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -5445.23, 9.90, -9624.04 + -5445.23, 9.90, -9624.04 + -5445.23, 9.00, -9624.04)

Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -6591.94, 3.00, -13477.40 + -6608.00, 3.00, -13488.40 + -6608.00, 3.00, -13488.40)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 619.75, 4.00, 6715.59 + 620.80, 4.00, 6718.25 + 619.75, 4.00, 6715.59)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -18644.90, -20.40, -53919.70 + -18660.80, -20.40, -53918.40 + -18660.80, -20.40, -53918.40)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -18660.80, -20.40, -53918.40 + -18661.80, -20.40, -53918.30 + -18660.80, -20.40, -53918.40)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9961.33, -14.40, -40560.10 + -9961.33, -14.40, -40560.10 + -9993.07, -14.40, -40534.40)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9855.82, -14.40, -40939.60 + -9961.33, -14.40, -40560.10 + -9961.33, -14.40, -40560.10)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9961.33, -14.40, -40560.10 + -9961.33, -14.40, -40560.10 + -9993.07, -14.40, -40534.40)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -13376.50, -20.40, -52828.90 + -13369.30, -20.40, -52824.70 + -13369.30, -20.40, -52824.70)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -13369.30, -20.40, -52824.70 + -13362.00, -20.40, -52820.50 + -13369.30, -20.40, -52824.70)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9561.44, 0.00, -19482.80 + -9566.27, 0.00, -19480.50 + -9561.44, 0.00, -19482.80)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -9556.56, 0.00, -19485.10 + -9561.44, 0.00, -19482.80 + -9561.44, 0.00, -19482.80)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -8308.75, 1.00, -17070.50 + -8308.75, 1.00, -17070.50 + -8326.34, 1.00, -17096.00)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 17255.90, 32.00, 15578.10 + 17279.90, 32.00, 15601.10 + 17279.90, 32.00, 15601.10)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 17279.90, 32.00, 15601.10 + 17279.90, 32.00, 15601.10 + 17281.00, 32.00, 15602.10)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 17310.10, 32.00, 15630.00 + 17293.10, 32.00, 15613.80 + 17293.10, 32.00, 15613.80)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: 17292.00, 32.00, 15612.70 + 17293.10, 32.00, 15613.80 + 17293.10, 32.00, 15613.80)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -87.60, 20.00, 3989.47 + -70.80, 15.00, 4027.15 + -87.60, 20.00, 3989.47)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -65.94, 11.00, 4062.60 + -19.98, 5.00, 4064.44 + -65.94, 11.00, 4062.60)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -55.26, 30.00, 3572.53 + -87.37, 35.00, 3551.91 + -87.37, 35.00, 3551.91)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -239.12, 0.00, 737.71 + -239.12, 0.00, 737.71 + -261.08, 0.00, 776.84)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -646.96, 0.00, -2360.61 + -646.96, 0.00, -2360.61 + -646.96, 0.00, -2360.62)
Bad geometry: degenerate triangle encountered in node "none" (vertices: -646.96, 0.00, -2360.61 + -646.96, 0.00, -2360.61 + -646.22, -0.50, -2360.77)
« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2018, 21:48:21 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #256 dnia: 09 Lipca 2018, 09:20:50 »
Co do zdegenerowanych trójkątów w terenie to proponuję to poprawiać dopiero po wrzuceniu scenerii do repo. Ręcznie tych trójkątów za bardzo nie można znaleźć, bo w logu współrzędne wierzchołków są zaokrąglone, a z kolei narzędzie Mariusza psuje część plików (które nie mają nic wspólnego ze zdegenerowanymi trójkątami). Dlatego lepiej to poprawić po wrzuceniu do repo, bo przynajmniej będzie można łatwo przywrócić zmiany w reszcie plików i ocenić, co rzeczywiście było degeneratami. Nie jest to też błąd, który wymaga pilnej poprawy.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #257 dnia: 09 Lipca 2018, 14:25:44 »
pmppw/wzllt.inc
pmppw/wzllt2.inc
pmppw/wzlrt.inc
pmppw/wzlrt2.inc
pmppw/wzrlt.inc
pmppw/wzrlt2.inc
pmppw/wzrrt.inc
pmppw/wzrrt2.inc
zwrl34r300_2l.inc
zwrl34r300_2l_a.inc
zwrl34r300_2p.inc
zwrl34r300_2p_a.inc
zwrl34r300jea29_1.inc
zwrp34r300_2l.inc
zwrp34r300_2l_a.inc
zwrp34r300_2p.inc
zwrp34r300_2p_a.inc
zwrp34r300jea29_1.inc

Do dostosowania zgodnie z: https://wiki.eu07.pl/flyspray/task/173

szlakowe/most1-90m.inc
szlakowe/mostd1.inc
szlakowe/wiadukt-10m.inc
szlakowe/wiadukt-17-8m.inc
szlakowe/wiadukt-21m.inc
szlakowe/wiadukt-34m.inc
szlakowe/wiadukt-4m.inc
szlakowe/wiadukt_rozi_01.inc
Bym w eng widział. Telefon do przytorowych, drugi most do eng i folder out.

430w_v1 wyleciał. Zastąpił go v2.

Bardzo mi się nie podoba połączenie ST44+SM42. Nie dość, że różna ilość pozycji, to węże nie pasują. Nie możesz dać dwóch lokomotyw tego samego typu?
Rozkład jazdy by się przydał.
Nagrania na radio będziesz dodawał? Zamierzasz użyć przypisania do kanałów? Bo kręcę częstotliwością z nadzieją, że gdzieś coś będzie. :P

asphalt1_nolines dodaj plik mat ustawiający odbicie jak mokry. Wszystkie asfalty to mają.
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2018, 18:41:49 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #258 dnia: 09 Lipca 2018, 19:07:32 »
Mam takie pytanie po co w folderze textures\ kolejowe znalazł się folder lokom_m_pr zawierający min. teksturę ET21-422 oraz wózki, sprzęgi i inne detale lokomotyw?
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2018, 19:09:02 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Cookie

  • Wiadomości: 272
  • Dzień dobry, jak leci?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #259 dnia: 09 Lipca 2018, 19:08:39 »
Chyba w lokomotywowni w Janiszewie pojawiają się te rzeczy.
Ta piękna stalowa MaSzyna... Która wozi mnie na wakacje...

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #260 dnia: 09 Lipca 2018, 19:09:40 »
Ok czyli to dekoracja statyczna w lokomotywowni? Jeśli tak to ok.
T.N

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #261 dnia: 09 Lipca 2018, 19:14:38 »
Tak, bo dynamiców nie da się wstawiać jako modeli statycznych.
Mój kanał youtube

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #262 dnia: 09 Lipca 2018, 19:16:36 »
To tak po kolei odnośnie uwag @Stelego:
- w misji lotos wygląda na to, że naprawdę przerżnąłeś semafor. Tam jest semafor orz_j, w logu pierwszy event z tym semaforem to orz_jshp_shp, co oznacza, że przejechałeś nad elektromagnesem SHP (a ten jest na równi z semaforem). W logu też nigdzie nie ma wzmianki o wyzwoleniu eventu orz_j_ms2, który by pozwolił na manewry
- problemu z kontenerem nie potwierdzam, nic takiego mi nie loguje, a w najnowszej PC są sgs_v1 i sgs_v2
- degeneraty terenu poprawią się same wraz z zapisywaniem stanu terenu. A tak poza tym podziękowania dla @tmj za logs.filter 4 ;)
- eventlaunchery i pliki z eng/ są do ogarnięcia
- 430W faktycznie jest nowy, nie zauważyłem, poprawi się
- co do ST44 i SM42 zrobiłem takie zestawienie, jakie jest też często stosowane w rzeczywistości; symulator odwzorowuje to tak jak odwzorowuje, mi te kable nie przeszkadzają, a zestawienie urozmaica misję

Odnośnie nagrań i udźwiękowienia za dużo z tym roboty, żebym sam się teraz miał borykać. Mógłbym to oeventować, gdyby ktoś bieglejszy w dźwiękach ogarnął kwestie przygotowania stosownych nagrań.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #263 dnia: 09 Lipca 2018, 19:19:12 »
Masz rację, są oba, ale tekstury czerpią z textures\ladunki. Testuję na czystym repo.
Mój kanał youtube

Offline MarianToJo

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #264 dnia: 10 Lipca 2018, 20:56:08 »
Podczas jazdy cementB na początek w gdy dotarłem do Wilisia SU45 z Całkowa dopiero dojeżdżał. O dziwo ja dostałem wyjazd szybciej od SU który już stał na stacji. Gdy dojechałem do Orzechowa M62 który manewrował z beczkami stał na głównym szlaku, a  za nim SU46 który dawno powinien odjechać. W tym miejscu dalsza jazda była nie możliwa. Niestety nie mam loga.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #265 dnia: 11 Lipca 2018, 22:13:20 »
Scenariusz cement B. Na wjeździe do Wilisia, przejazd otwarty przed składem gracza.
Mój kanał youtube

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #266 dnia: 13 Lipca 2018, 18:24:55 »
Fakt, sceneria jest niesamowita, tylko dlaczego na podg przed stacją Całkowo, są wskaźniki W5? Na podg. nie ma manewrów, wskaźniki do usunięcia .....
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #267 dnia: 13 Lipca 2018, 18:25:44 »
To tam jest jakiś podg? Jak wygląda to miejsce?
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 982
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 232
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #268 dnia: 13 Lipca 2018, 22:18:14 »
Poprawiłem źródła tekstur kontenerów i wskaźniki - chyba chodziło o podg Janiszew Most. Te W5 są tam potrzebne dla AI, więc schowałem je po prostu pod ziemię. Resztę będę stopniowo poprawiał później.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #269 dnia: 13 Lipca 2018, 23:14:05 »
Sugeruję w takich przypadkach używać wskaźników niewidzialnych np.: w4unvis.inc, w5unvis.inc. Efekt finalny jest taki sam a trójkątów znacznie mniej. Warto też robić coś takiego dla podziemnych semaforów i tarcz, choć tutaj nie ma gotowych .inc.