Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 252917 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4184
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 218
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #30 dnia: 12 Kwietnia 2017, 19:57:24 »
Można zrobić mieszane. Np. odcinek do Jarkawek na starych bo to stara linia zadko uzywana. Koledzy co z lampami?
« Ostatnia zmiana: 12 Kwietnia 2017, 20:23:41 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2521
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #31 dnia: 12 Kwietnia 2017, 22:10:21 »
Poprawione 12.03.16. Sceneria musi mieć klona/nadpisywać pliki.
Mój kanał youtube

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 593
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #32 dnia: 12 Kwietnia 2017, 22:17:28 »
Zdawka do jednostki wojskowej (zdawczyA_pus) zaliczona, wszystko cacuś.

Wpadła mi do głowy sugestia, czy aby od Macierzewa do Janiszewa na dwutorówce nie zrobić bezstykówki. Lecimy 100, tor na betonce, może warto? Wystarczą styki na pozostałym odcinku, tj. od Macierzewa do Wilisia i dalej.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4184
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 218
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #33 dnia: 12 Kwietnia 2017, 22:46:04 »
Stel mozesz wystawic osobno te pliki ktore piwoduja ten balagan?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 240
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #34 dnia: 12 Kwietnia 2017, 22:53:21 »
Albo jest błąd, albo...
W opisie jest tarcza tm21, jednak jak podjedziemy z szopy do pierwszej tarczy, ma ona oznaczenie tm31, błąd czy ja czegoś nie widzę?
Krzyśku, ta Tm21 jest z drugiej strony szopy. Ja też najpierw podjechałem do Tm31, o potem znalazłem właściwą. Trzeba wyjechać z postojowego, zmienić kabinę i ruszyć w drugą stronę torem trakcyjnym. Przeleć w stronę peronów, to złapiesz o co chodzi:-)
Pozdrawiam.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5902
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 426
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #35 dnia: 12 Kwietnia 2017, 23:08:05 »
Sprawdzilem tez w pliku z eventami. Tm31 nie ma zadnego sterowania. Dzieki za podpowiedz, jutro to ogarne, dzis jest zbyt pozno.

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2521
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #36 dnia: 13 Kwietnia 2017, 01:07:39 »
Stel mozesz wystawic osobno te pliki ktore piwoduja ten balagan?
To nie rozwiązanie, bo nie powinno tak być. Błędne latarnie albo trzeba usunąć z paczki, skoro są w PC albo uzywać tych z PC jeśli są klony. Jako devs możesz sobie t3d z repo pobrać i wygenerować poprawne e3d.
Mój kanał youtube

Offline figurrr

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #37 dnia: 13 Kwietnia 2017, 09:51:01 »
Mam pytanko przy okazji misji pospWilA: czy manewry, które mają doprowadzić lokomotywę do tarczy Tm21 wymagają ręcznego przestawiania zwrotnic, bo ruszając na wprost lokomotywą docieram do tarczy Tm31, która cały czas zabrania manewrowania, natomiast podana w opisie scenariusza tarcza Tm21 jest z drugiej strony szopy, przy której rozpoczynamy służbę. Dzięki za pomoc i wyjaśnienia.

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #38 dnia: 13 Kwietnia 2017, 10:28:25 »
Tak,  musisz przestawić zwrotnice ręcznie i cofać na ten tor.

Reg. obowiązki 11a.
Usunąłem zbędny cytat.
Benek
« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2017, 17:41:53 wysłana przez Benek »

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 898
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 319
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #39 dnia: 13 Kwietnia 2017, 16:35:33 »
Przejechałem się składem MPEi15162 na scenerii calkowo_v2_pospwilB na trasie Wiliś - Janiszew. Jestem pod ogromnym wrażeniem, a dokładnie: krajobraz, otoczenie, różnice wzniesień, nasypy, przekopy, krzyże Św. Andrzeja, wskaźniki W12/W13, ścieżki nad jeziorem, tafla wody, czy światła pociągów z przeciwka są mega realne i wygląda to super!

Skłonię się jednak do jedynej "wady", którą znalazłem w tym scenariuszu i znajdę także we wszystkich innych - chodzi o obiekty inżynieryjne. Już dawno miałem coś w tym temacie napisać, ale skoro trafiłem na wybitnie dobrą scenerię to jakoś mnie podkusiło, aby parę słów dodać od siebie. Domyślam się, że obiekty kratownicowe z rusztem otwartym to nie jest prosta sprawa, ale na przykładzie 3 przęsłowego obiektu przed p.o. Macierzewo Osiedle podzielę się moimi uwagami: na razie "kratowe" obiekty wyglądają jak z żelbetu (co do zasady takie konstrukcje są znane inżynierii mostowej), brak jest krzyżulców, chodniki służbowe na pomostach nie powinny być betonowe, źle wykonane są dźwigary główne w pasie dolnym, brak rusztu otwartego, zbyt solidne słupki pionowe i cała jezdnia obiektu, brak też łożysk stałych i ruchomych... Ogólnie obiekt wygląda na "ciężki".
Proszę te uwagi potraktować jako podpowiedź, na co należy zwrócić uwagę podczas "konstruowania" tego typu obiektów, a nie jako krytykę.

Przejechałem się scenerią orlenA:
- dobrze działające ToP'y
- fajne skrzynki Bombardier'a przy przejazdach
- elegancka teletechnika
- fajne drogi polne obok torów
- fajne ogrodzenia z płotów betonowych a'la PRL
- świetne płotki przeciw zamieciom zimą
- sygnalizacja dźwiękowa na przejazdach też fajna, ale czasami za szybko i za długo słyszy je maszynista

Ocena: znów jestem pod ogromnym wrażeniem!
« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2017, 18:59:15 wysłana przez Jaco »
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 243
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #40 dnia: 13 Kwietnia 2017, 16:56:45 »
Odcinek Jarkawki-Wiliś ma za bardzo naprawione torowisko, jak na te ograniczenia. Stare wertepy są bardziej realistyczne. Bardzo ciekawy podjazd, idealne miejsce na scenariusz z popychem. Jak rozumiem jeden ST 43 ze składem 1800 ton nie poradzi sobie tam, biorąc pod uwagę zwolnienia?

Ja bym to jednak naprawił i śmigał sobie z górki na pazurki po tych wirażach.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 593
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #41 dnia: 13 Kwietnia 2017, 22:54:39 »
Za Wilisiem w kierunku Jarkawek brakuje trawy. Ale rozumiem że to będzie jeszcze rozwijane? ;)

Z braków - nie ma W16 przed Chrościelami od strony Macierzewa.

No i osobA_jar przejechany, bez zastrzeżeń.

Offline łuki94

  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #42 dnia: 13 Kwietnia 2017, 23:39:11 »
Pierwsza część scenariusza z jazdą do cementowni, czyli calkowo_v2_cementA przejechana. Żadnych problemów po drodze nie miałem, scenariusz w pełni przejezdny. Na każdym przejeździe auta zatrzymywały się i czekały na przejazd pociągu.

Jeżeli chodzi o moje prywatne odczucia, to jestem pod wrażeniem rozległości terenu, a także wszelakich szczegółów, takich jak chociażby stonka w szopie na podnośniku, czy ilość zakładów przemysłowych i bocznic do nich prowadzących. Niesamowicie klimatyczna sceneria, można poczuć się jak na Ostbahnie :) Nie wiem czy rzeczywiście Ostbahn był dla autora inspiracją, ale powiem szczerze, że w pewnym momencie zauważyłem podobieństwo do malowniczego krajobrazu dookoła szlaku w okolicy miejscowości Santok. W każdym razie wielki ukłon dla autora bo widać tu gołym okiem masę włożonej pracy.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2164
  • Kochaj myśl twórczą-ćwicz dłoń!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 346
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #43 dnia: 13 Kwietnia 2017, 23:45:29 »
Pospieszny do Janiszewa, bezproblemowo.
Wielki szacunek za kawał dobej roboty. Gdzieś w Paszkach dałem ciała i nie dojechałem pod wskaźnik, co odbiło się na pogubiebie się rozkładu jazdy, ale to nic.
Fajny klimat a'la jazdy do Bogatyni i Kłodzka z opowiadań Ś.P. maszynisty Włodzimierza Dołubizny.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Semafor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 46
  • Bawię się sceneriami.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #44 dnia: 14 Kwietnia 2017, 17:41:58 »
Sceneria ma klimat, jedyne czego mogę się uczepić, to trawy. Wg. mnie nie powinno być tam takich dużych kęp traw, a przynajmniej tak blisko torów. Im bliżej torów, to pasowałyby tam mniejsze rodzaje traw. Oczywiście nie mówię, że musisz sadzić dużą ilość traw, ale zmienić ich rodzaj. ;)
Dawniej "Warszawa Centralna".

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2881
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 224
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #45 dnia: 14 Kwietnia 2017, 17:46:46 »
Ja mam jednak pytanie, czy Macierzewo nie mogłoby być to z obecnej wersji wsadzone? Tamto jest śliczne i pełne, tutaj jakoś tak pustawo. Pisałem już o tym kiedyś i dalej będę prosił :)

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #46 dnia: 14 Kwietnia 2017, 23:59:16 »
A misja wegiel-B? Według opisu, to właśnie na tej bocznicy ona się kończy.
WęgielB kończy się na punkcie zdawczo-odbiorczym, na sam teren elektrowni nie wjeżdżamy w żadnej misji.
Przejechałem dzisiaj misję na pospiesznym Wiliś - Janiszew. Sceneria jest niesamowita. Tego w MaSzynie brakowało - spalinowego klimatu. Dodam jeszcze swoją sugestię. Chodzi mi o wskaźnik W 27a czyli wskaźnik zmiany prędkości. Ja bym proponował jednak zastosowanie wskaźnika na czarnym tle. Chyba bardziej by pasowały do klimatu tej scenerii. Ale to jest tylko moja sugestia.
Oyginalnie były czarne, ale zmieniłem przy okazji zmiany rozporządzenia o ogólnych warunkach prowadzenia ruchu i Ir-1 ze 2 lata temu, żeby było w zgodzie z nowymi przepisami. Mogę zamienić na czarne na odc. Wiliś - Jarkawki, jak sugeruje to EP08_015.

@Stele: co do latarni dyskutowaliśmy kiedyś o tym w Wydziale Deweloperów i z tego co pamiętam konkluzję, lampy z tym błędem są w oryginalnej paczce całościowej. Przeglądając pliki scenerii znalazłem tylko jedną lampę nadpisywaną, ale zupełnie inną - z katalogu mlody. Potem to faktycznie zostało poprawione na repo, ale że nie było żadnego patcha od tego czasu, to korzystając z wersji z PC problem będzie.

@Smok E_ustachy: wertepy na odc. Jarkawki - Wiliś można dorobić. Generalnie idea była od początku taka, żeby ten odcinek był podupadły, miał niską szlakową i dużo ograniczeń (choć i tak podwyższyłem szlakową od Pomianek do 50 km/h). Co do podjazdu misja zdawczyB_pom to bodaj 25 węglarek z drewnem prowadzonych ST44 z Pomianek do Janiszewa i jakoś da się tam na starcie podjechać, choć nie wiem, czy w realu by to przeszło czy raczej gagar by się rozleciał. Fakt, brakuje misji w drugą stronę z jakimś cięższym składem, ale jest to w planach.

@Jaco: też bym wolał ładniejsze obiekty inżynieryjne, ale generalnie ja nie jestem autorem żadnego tylko wykorzystywałem istniejące modele, a darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby ;) Osobiście marzy mi się wiadukt kratownicowy łukowy z jazdą górą, coś jak obok Tlenia czy w Koronowie, ale niestety nie mamy żadnego takiego modelu.

@mareczek: trawa na odc. Wiliś - Jarkawki będzie dodawana, aczkolwiek tylko na powierzchniach płaskich i mało pochyłych, bo na ostrych stokach wygląda to słabo.

@łuki94: dobrze kombinujesz, Santok był jedną z inspiracji. Poza tym też wzorowałem się też na szlaku Bzowo-Goraj - Czarnków, a stacja Jarkawki ma układ wzorowany na Pruszczu-Bagienicy. Korzystałem też z innych realnych inspiracji dla różnych bocznic czy pojedynczych miejsc na scenerii.

@EU40: niekoniecznie dałeś ciała, tam jest jakiś głupi błąd, którego genezy nie znam do końca. Akurat na tej stacji nie zawsze załapuje W4, gdy semafor zostanie podany. Nie wiem, jakie jest źródło tego problemu, ale jak Ci nie zaskoczy rozkład to trzeba dać nawrotnik w tył, a potem w przód, żeby zresetować skanowanie torów i wtedy pójdzie.

@Warszawa Centralna: często gęsto są spore kępy zielska przy torach, więc nie wydaje mi się, aby był to jakiś większy problem. Generalnie niższe trawy zawsze są w rejonie przejazdów, wychodziłem z założenia, że jednak trójkąty widoczności się przydadzą.

@ST44-003: nie mam niestety źródeł tego Macierzewa, ale spojrzę jeszcze raz. Z tego co pamiętam tam są chyba skrzyżowania dróg zrobione, z którymi jest jakiś problem w exe, a ich wstawienie z poziomu 3ds Maxa jest niemożliwe.

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 642
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 820
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #47 dnia: 15 Kwietnia 2017, 08:52:46 »
Nie mam niestety źródeł tego Macierzewa, ale spojrzę jeszcze raz. Z tego co pamiętam tam są chyba skrzyżowania dróg zrobione, z którymi jest jakiś problem w exe, a ich wstawienie z poziomu 3ds Maxa jest niemożliwe.
Źródeł nigdy nie było. Wszystkie obiekty w tamtym Macierzewie były wstawiane za pomocą Notepad++, co nie było zresztą zbyt trudne, gdyż Macierzewo leży idealnie pod kątem prostym. Skrzyżowania są, jednakże zostały tak umieszczone, aby samochody nie widziały skrzyżowań i nie wariowały - na scenerii widzimy skrzyżowanie, a w rzeczywistości samochody jeżdżą po niewidzialnej drodze lekko uniesionej nad skrzyżowaniem.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 519
  • W MaSzynie od 2009r.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #48 dnia: 15 Kwietnia 2017, 10:02:11 »
Jestem za Macierzewem autorstwa Tranksei. Oczywiście tylko otoczenie stacji.

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 897
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #49 dnia: 15 Kwietnia 2017, 12:32:29 »
A ja mam pytanie, jak otworzyć bramy. Raz w Jarkawkach przy przekładaniu zwrotki mi się udało, nie wiem jakim cudem.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5583
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 422
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #50 dnia: 15 Kwietnia 2017, 20:16:14 »
Teraz będą bitwy myślowe co wybrać - Siecool czy Transkei :D A Całkowo z paczki to sądzę że niewielkim nakładem pracy można by na wąskotorówkę przerobić jeżeli pojawiłby się tabor, takie zarośnięte przesadnie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #51 dnia: 15 Kwietnia 2017, 20:31:23 »
Oki, przejrzę temat tego Macierzewa, aczkolwiek to pewnie najwcześniej w maju, bo do długiego weekendu mam sporo innej roboty.

A ja mam pytanie, jak otworzyć bramy. Raz w Jarkawkach przy przekładaniu zwrotki mi się udało, nie wiem jakim cudem.
W sumie sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie, bo otwieranie i zamykanie bram jest podpięte pod te same klawisze, co przekładanie zwrotek, czyli SHIFT+T lub T. Aczkolwiek niektóre bramy np. w jednostce wojskowej w Wilisiu czy w elektrowni w Macierzewie otwierają się same poprzez odpowiednie eventy w momencie najechania na dany tor lub ułożenia drogi przebiegu. W Jarkawkach też trzeba sobie wykolejnicę ręcznie otworzyć (tymi samymi klawiszami).

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5583
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 422
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #52 dnia: 15 Kwietnia 2017, 21:49:31 »
Lekki zonk na cementA, w Paszkach Wielkich (albo małych? nie pamiętam) ostatni wagon nie zjechał ze zwrotnicy, no i gdy dostałem sygnał zezwalający to ST45 też dostała wyjazd. Skutkiem było zamiecenie ostatnim wagonem ST45 a ostatecznie rozerwanie składu.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 897
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 609
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #53 dnia: 15 Kwietnia 2017, 22:14:14 »
W sumie sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie, bo otwieranie i zamykanie bram jest podpięte pod te same klawisze, co przekładanie zwrotek, czyli SHIFT+T lub T.

Właśnie próbowałem ją otworzyć na Orlenie, ale nie działało i musiałem bramę staranować.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1232
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #54 dnia: 15 Kwietnia 2017, 22:30:45 »
A propo wykolejnic, w scenariuszu zdawczyB_pom po dojechaniu luzakiem do Pomianek pierwsze co to próbowałem przestawić wykolejnicę i trochę się zawiodłem, gdy zadziałała dopiero pośrednio poprzez przestawienie rozjazdu ;) Aż by się tu prosiło uzależnienie by pierw otworzyć wykolejnicę i dopiero móc przestawić zwrotnicę.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3904
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 228
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #55 dnia: 17 Kwietnia 2017, 22:08:51 »
Nie wiem, czy sie przyda, oryginalne druty przepisane na format windowsowy koniec wierszy:
http://eu07.pl/userfiles/23403/priv-Calkowo.rar
Mialem wyrzucic, ale sobie w ostatecznosci pomyslalem, ze a noz sie przyda.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 972
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 225
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #56 dnia: 18 Kwietnia 2017, 22:12:09 »
@szogun: nie masz loga? Tam powinno być sprawdzanie niezajętości głowic, więc dziwne, że nie zaskoczyło.

@KrzysztofGliwice: sprawdzę, ale w orlenie otwierają się akurat automagicznie - przez event1/2 albo na początku misji, jeśli startujemy z bazy paliwowej.

@RooteK: na obecnych eventach to za dużo zachodu, wykolejnice i rozjazdy mają wspólne eventy, a że są używane w różnych sceneriach trzeba by było to robić albo na zasadzie tworzenia odrębnych inców albo od razu na wszystkich sceneriach. IMHO gra nie warta świeczki.

@Mariusz1970: dzięki, aczkolwiek i tak będę musiał jeszcze raz generować przynajmniej niektóre odcinki. Jest jakiś sposób, żeby to automatycznie skonwertować?

Offline Stele

  • Wydział Repozytorium
  • Administrator
  • Wiadomości: 9967
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2521
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #57 dnia: 18 Kwietnia 2017, 22:14:10 »
Pewnie. Notatnik++ > konwertuj format znaku końca wiersza > windows > zapisz. :)
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5902
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 426
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #58 dnia: 18 Kwietnia 2017, 22:21:27 »
Kiedyś zgłaszałem przy starym Całkowie. Kable teletechniczne nie wiesza się nad jezdniami i torami kolejowymi. Jeśli jest taka potrzeba przejścia na inną stronę trzeba się przekopać. W Całkowie V2 jest kilka miejsc do poprawki. Między innymi kawałek linii gdzie tory biegną pod mostem a druty nad jezdnią na moście. Kompletnie nierealne.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 120
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #59 dnia: 18 Kwietnia 2017, 23:17:14 »
Co do zasady tak, co do praktyki to już nie. Przypominam sobie przynajmniej jedno miejsce, gdzie linia teletechniczna przechodziła nad nasypem a droga przy której biegła pod wiaduktem. Niestety sama linia to już pieść dalekiej przeszłości i zdjęć tego miejsca zapewne nie ma.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es