Autor Wątek:  Całkowo v2.0 - wersja beta do testów  (Przeczytany 124870 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 908
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 143
Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 09 Kwietnia 2017, 16:41:01 »
Po długich pracach udostępniam do testów wersję beta scenerii "Całkowo v2.0", stanowiącej przeróbkę oryginalnego Całkowa z dość znaczną rozbudową. Sceneria liczy ok. 100 km linii kolejowej o zróżnicowanym charakterze - od dwutorowej magistrali na 120 km/h po lokalną linię ze szlakową 40 km/h. Dostępnych jest w sumie 20 misji różnego rodzaju - towarowych i osobowych. Opisy poszczególnych misji są widoczne w starterze po wyborze pociągu. Misje powinny być grywalne zarówno na starych exe z paczki całościowej, jak i na exe++ pod warunkiem śledzenia tematu na forum i odpowiednich dostosowań we własnym zakresie (np. dotyczących plików mmd et41_v2). Zestawienie porównawcze wszystkich misji dostępne jest w pliku inne/calkowo_v2/readme.pdf.

Sceneria jest wymagająca pod względem graficznym ze względu na rozmiar i dużą liczbę obiektów. Sposoby optymalizacji w razie niskiego FPS opisane są w readme, choć cudów po ich zastosowaniu nie należy się spodziewać.

Prace nad scenerią trwają, ale ze względu na ograniczony czas, postępy są powolne. Dlatego zdecydowałem się na jej publikację w dziale "Na warsztacie", gdyż prace mogą jeszcze długo potrwać, a szkoda, aby dotychczasowa praca się marnowała. Obecnie planowane jest uzupełnienie trawy, drobnych elementów itp. na odcinku od Wilisia do Jarkawek. Docelowo można będzie również pomyśleć nad rozbudową udźwiękowania (co wymaga jednak odpowiednik nagrań), dodaniem pasażerów na peronach itp.

Zachęcam do lektury pliku inne/calkowo_v2/readme.pdf, gdzie znajdują się informacje m.in. o znanych błędach. Z rzeczy denerwujących mogą występować wysypy exe, ale na chwilę obecną źródła problemu są niestety nieznane. Z innych błędów rzucających się w oczy należy wymienić niepoprawne zachowanie samochodów (przejeżdżanie przez szlabany, ignorowanie sygnałów), ale to problem exe. Sceneria ze względu na rozmiar i oddalenie jej niektórych części od pkt 0,0,0 ma również problem z przenikaniem i migotaniem płaszczyzn.

AKTUALNA WERSJA: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28996.msg524571.html#msg524571
PATCH Z 13.04.2020: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,28996.msg525535.html#msg525535
« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2020, 23:18:01 wysłana przez Siecool »

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 789
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 380
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Kwietnia 2017, 19:34:37 »
Właśnie dojechałem do Jarkawek. Mówię to z pełną odpowiedzialnością: najlepsza sceneria jaka kiedykolwiek powstała. Ani chwili się nie nudziłem. A to autostrada w budowie, a tu jakiś ładny widoczek. Bardzo ładnie skomponowane są miasta. Różnorodność bocznic i dwutorowa magistrala - cudo.
Dojechałem bez większych problemów, jedynie przed Paszkami zaczęło przycinać dość mocno, nawet symek zaczął się wysypywać, ale w porę się podniósł. Ile dziennie poświęcałeś czasu na tworzenie?
Fanpage FB | Addon do Blendera
Wykonam modele infrastruktury na zamówienie.
Można użyć modeli do innych symulatorów po kontakcie przez PW

Offline Robert83

  • Wiadomości: 35
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Kwietnia 2017, 19:41:59 »
Ja właśnie pobieram i biorę się za testy. Wspaniała robota kolego, super że dochodzi nam nowa wersja scenerii.
Patrząc po screenach już mega mi się podoba :))

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5897
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 393
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Kwietnia 2017, 19:47:37 »
Jak wiadomo moją ulubioną scenerią jest Kaliska. Ale teraz, sam nie wiem... Bardzo dobra decyzja o udostępnieniu tej scenerii w dziale na warsztacie. Myślę, że trzeba nam takich ruchów, niech będzie widać działalność genialnych i pracowitych ludzi. Sceneria jest w pełni sprawna i przejezdna. Ciekawe widoki, super klimat i tabor. Inne symulatory mogą się schować bo nasz nadal jest najlepszy. Jedyny mankament, to u mnie brak tekstur na niektórych wagonach, pewnie nie wszystkie mam. Trzeba nieco czasu aby skazać jakieś możliwe poprawki, ja na obecną chwilę nie mam żadnych pomysłów.

Offline piotrln

  • ZbanowanyZbanowany
  • Maskotka forum
  • *
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 18
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Kwietnia 2017, 20:05:39 »
Nalezy dopracowac rozklad jazdy, bo sie pospiesznym z Wilisia spozniam z odjazdem z Wilisia, a potem z Calkowa 2 minuty po czasie.
Formuła 1 Wymiata.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 519
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Kwietnia 2017, 20:20:33 »
Piękna sceneria. Od siebie dodam propozycję. Wymieniłbym modele pól. Na te nowe, obecne na Całkowie @Tranksei. No i trzeba dorobić otoczenie od Macierzewa do Jarkawek bo zielone pustynie. ;) Powodzenia w pracach!
https://www.youtube.com/channel/UCw1v6CajLi0qa0PH3zpB3dA "Odpowiadam za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś"

Mój sprzęt: Lenovo Y50-70 Intel Core i7 4710HQ 3,5GHz, Nvidia GeForce 860M 4GB VRAM,8GB RAM Dysk SSD 480GB GoodRAM,Windows 10 Home 64 bi

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1248
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 453
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Kwietnia 2017, 20:35:28 »
Nalezy dopracowac rozklad jazdy, bo sie pospiesznym z Wilisia spozniam z odjazdem z Wilisia, a potem z Calkowa 2 minuty po czasie.
Odjazdy czy tam przyjazdy nie zawsze muszą być zgodne z rozkładem jazdy, te 2 minuty czy tam 3 z opóźnieniem odjazdu/przyjazdu to żadna tragedia a raczej realizm zwłaszcza na takiej scenerii.

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 908
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 143
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Kwietnia 2017, 21:48:36 »
@KrzysztofGliwice: sceneria zaczęła powstawać jeszcze w 2011 r., z tymże najpierw jako niewielka przeróbka oryginału, polegająca na dodaniu bocznic i zrobieniu misji towarowych. Potem zacząłem prostować nienaturalne łuki i dorabiać krzywe przejściowe, aż w końcu wyszła z tego całkowicie nowa sceneria. Ciężko powiedzieć, ile czasu dziennie, bo gdzieś tak od 2014 r. jest dobrze, jak w ogóle w tygodniu znajdę kilka godzin, żeby nad tym usiąść.

@maciekkolej: być może odpaliłeś misję kończącą się w Macierzewie. Generalnie obiekty są wstawione na całej trasie, tylko nie wszystkie są zawsze ładowane. Dla misji kończących się w Macierzewie część elementów (np. drzewa, krzewy, słupy teletechniczne i druty) ładowana jest tylko do Macierzewa, a dalej jest pusto. Na innych misjach jest podobnie. To jeszcze pozostałość ze starych exe, gdzie ładowanie pełnej scenerii zajmowało 10 minut i trzeba było ograniczać ilość wczytywanych elementów do minimum. Odpal sobie jakąś misję, która kończy się w Jarkawkach, to powinieneś mieć wszystko załadowane.

Co do rozkładów w scenerii są eventy losowe, czasami celowo są generowane pewne opóźnienia (np. zamknięcie jednego toru w misji osobA_wil). Dlatego 2 minutowy poślizg, to w sumie żaden problem.

Offline Zuger

  • Wiadomości: 209
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Kwietnia 2017, 21:54:12 »
Zrobiłem pierwszy kurs (z cementem). No i cóż tu powiedzieć - sceneria wykonana pięknie, bardzo mi przypomina jeszcze czasy 10 lat wstecz, kiedy to jeszcze ST43, SU45 czy też SU46 były codziennością. Jedyne czego mi brakuje, to rozmowy radiowe, no ale myślę, że niedługo będzie to uzupełnione :)
Pozdrawiam, Zuger
Na warsztacie: ET40, Ol49, Ty51

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 519
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Kwietnia 2017, 22:00:35 »
Czyli jak odpalę misję do Jarkawek to teren będzie? :) Ale bardzo bym się cieszył gdybyś dodał nowe, pola. Będę wdzięczny. :)
https://www.youtube.com/channel/UCw1v6CajLi0qa0PH3zpB3dA "Odpowiadam za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś"

Mój sprzęt: Lenovo Y50-70 Intel Core i7 4710HQ 3,5GHz, Nvidia GeForce 860M 4GB VRAM,8GB RAM Dysk SSD 480GB GoodRAM,Windows 10 Home 64 bi

Offline tmj

  • Deweloper
  • Wiadomości: 3523
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1923
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Kwietnia 2017, 22:24:31 »
Ladnie, klimatycznie jest. Jeszcze jakby byly w exe dynamiczne cienie i normal/specular maps to w ogole bylby szal cial i uprzezy.

Offline Zuger

  • Wiadomości: 209
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Kwietnia 2017, 15:35:04 »
No i natknąłem się na błąd. Jadąc dziś SU46 na scenerii Calkowo_vs_pospwilA miałem parę ciekawych sytuacji. M. in. było to zajeżdżanie drogi przez samochody, aż po zderzenie z autobusem. Wymijanie półrogatek może zostać, ale nie jak pociąg wjeżdża na przejazd. No ale cóż - może tak po prostu musi być :) No ale inna sytuacja już trochę mnie zdezorientowała. Dojeżdżając do Wilisia, na wysokości tarczy ostrzegawczej dostałem komendę "51163 odjazd!". No i tym oto sposobem przegapiłem tarczę ostrzegawczą oraz semafor.
Na warsztacie: ET40, Ol49, Ty51

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5897
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 393
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Kwietnia 2017, 17:30:35 »
Wskazujac bledy nalezy miec swiadomosc skad sie biora. Te wymienione przez Ciebie biora sie z blednego zachowania modeli samochodow. Nie maja nic wspolnego ze sceneria. Tak mamy na kazdej scenerii.  Przejechalem scenerie w obie strony, nie spotkalem bledow w wydawania rozkazu odjazdu. Byc moze blad wystepuje losowo i sporadycznie.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4017
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Kwietnia 2017, 23:24:08 »
U mnie misja pospA dziala ok. Przy okazji auta tez. Tylko w jednym miejscu zoltek przejechal przez zamkniete rogatki. Z innych rzeczy mam u siebie taka rzecz ze w porze wieczornej nie wszystkie lampy swieca czesc jest ciemna. Przydalo by sie kolo 19stej podswietlic sygnaly ksztaltowe. Jeszcze mam maly klopot z latarniami otoz niektore podwojne swieca jedna strona gdy reszta jest zgaszona. Szkoda ze nie robilem scr. Teraz pisze z tel. Nastepnym razem zrobie screny. Wewnatrz szopy w Janiszewie sa bledne submodele. Silniki trakcyjne sa jakby wywleczone na lewa strone i ludzie i kola kanciate strasznie. Moze mam stary jakis model niewiem.
« Ostatnia zmiana: 10 Kwietnia 2017, 23:28:42 wysłana przez Stele »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 789
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 380
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Kwietnia 2017, 13:18:44 »
Wczoraj sobie wróciłem z Jarkawek i mam kilka propozycji:
  • Domki najbliżej torów warto otoczyć jakimś płotem. @Transkei dla każdego domku robił osobną działkę, ale aż takiej szczegółowości nie potrzeba. Wystarczy, żeby zabudowania były oddzielone od torów czymś więcej niż drogą czy krzakami.
  • Welektrowni w Janiszewie użył bym przemysl/blok-siersza.inc i kominów z tego samego katalogu. Elektrownia z bud/ to już relikt przeszłości, do tego strasznie paintowy.

Błędów brak - to najstabilniejsza sceneria, jaką przyszło mi testować.
Fanpage FB | Addon do Blendera
Wykonam modele infrastruktury na zamówienie.
Można użyć modeli do innych symulatorów po kontakcie przez PW

Offline wołodyjowskiIC

  • Wiadomości: 269
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 30
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Kwietnia 2017, 14:00:27 »
A nie myślałeś żeby zrobić jeszcze jakąś misję pospieszną na lokach elektrycznych?
Lokomotywa EP07 fajna, EZT ED250 szybki, lokomotywa EU44 ciekawa, ale EP09 najlepsza.

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Kwietnia 2017, 16:22:45 »
Ja dostałem czerwone światło w Calkowie jadąc pośpiesznym z Wilisia. Poczekałem 10 minut po czasie odjazdu i poszedłem spać. Sceneria jest odporna na zmiany składów?

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 908
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 143
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Kwietnia 2017, 21:40:14 »
Nie sprawdzałem z innymi składami, więc ciężko powiedzieć. Masz może loga z tej jazdy? Bez niego ciężko mi cokolwiek konkretnego powiedzieć. Ewentualnie mogłeś jeszcze przelecieć się nad szlakiem i sprawdzić, czy cośtam gdzieś nie stoi z jakiś powodów.

@wołodyjowskiIC: bez sieci trakcyjnej będzie ciężko, a montażu sieci generalnie nie przewiduję. Sceneria od początku w zamyśle miała być spalinowa. W kilku miejscach skrajnia jest za mała (wiadukty), nie mówiąc już o tym, że układanie sieci na torach z przechyłkami i przy takim profilu pionowym to ja dziękuję - do śmierci bym chyba nie skończył. W Janiszewie było o tyle prosto, że ta stacja jest idealnie na linii wschód-zachód, więc operowałem tylko jednym parametrem ;)

@KrzysztofGliwice: spróbuję przebadać temat tych płotów, choć nic nie obiecuję. Co do elektrowni ona w sumie nigdy nie została skończona, gdyż nie wjeżdżamy tam żadnym pociągiem i tylko widzimy z daleka. Stąd też nie cyzelowałem tam specjalnie otoczenia.

@EP08_015: błąd z latarniami pochodzi z modelu z paczki całościowej, chyba kiedyś Stele to poprawił i wrzucił na repo. Co do modeli w szopie w Janiszewie zgoda, ale niestety nie mam źródeł, więc nie jestem w stanie tego poprawić. A w ogóle to podziękowania należą się dla @CTL, bo to od niego model, a ja nigdzie o tym nie wspomniałem, więc nadrabiam chociaż teraz.

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 228
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalne Forum Pomocy Symulatora MaSzyna
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Kwietnia 2017, 02:32:52 »
Tak obleciałem trasę i do Paszek nic nie było. To niedaleko jest. Osobowy przyjechał i nic. Dzisiaj nie udało mi się odtworzyć tego problemu. Trochę szkoda tych chaszczy, w sumie były ciekawe. Poza tymi, co wpadały do lokomotywy. A czy te ograniczenia muszą być? Nie może być jednej trasy porządnie utrzymanej? Tym bardziej  że mostek między Całkowem a Wilisiem jak widzę został naprawiony?
Można by dodać skrzyżowanie i jakieś groble przez jezioro albo trasę objeżdżającą jezioro dookoła. I prąd bym puścił na tym nowym odcinku, aby się dało robić zmiany loków, czoła itp.
Generalnie w ogóle mi MaSzyna padła i miałem problem. Ta nowa instalacja filmowa mi została.
« Ostatnia zmiana: 12 Kwietnia 2017, 02:35:40 wysłana przez Smok E_ustachy »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4017
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Kwietnia 2017, 06:12:10 »
Misja pospB zaliczona bezblednie. Problemow nie zauwazylem. Najnowsze exe od tmj x64. Jedynie trzeba uwazac na auta na przejazdach bo nie zatrzymuja sie np w Chroscielach.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Online MR6

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1749
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 427
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #20 dnia: 12 Kwietnia 2017, 07:30:41 »
Również przyłączam się do pytania czy planowane są misje z lokomotywami elektrycznymi?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5897
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 393
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Kwietnia 2017, 07:43:27 »
Sceneria jest skonstruowana perfekcyjnie, nie potrzeba zadnych krzaczorow, jestem przeciwny dokladaniu drutow do tego co juz mamy. Ograniczenia tez mi nie przeszkadzaja. Do oblotow i wiekszych predkosci sa inne scenerie a tez nic nie stoi na przeszkodzie zrobic wlasna. Za jakies 6 lat zobaczymy efekty.
Mam problem z wyjazdem SU46-022. Nie dostaje ms2 na tm21. Miedzy czasie przyjezdza moj sklad, towarowy z beczkami i towarowy z czerwonym traxem DB. Siodemka ktora przyprowadza nasz sklad odpina sie i dojezdza na tor po prawej za nami. Mija nasza godzina odjazdu i nadap mam ms1. Drugi ale to juz drobiazg, czy przy wypychaniu skladu w perony, nie powinnismy zaczac sluzby w kabinie od strony przypietych wagonow? Nie mam pojecia czy pchanie, takze w trybie manewrowym mozemy zrobic z kabiny tylnej do kierunku ruchu.
W tej chwili nie jestem w stanie dolaczyc log.txt, jednak chcialbym wiedziec po jakim czasie powinienem dostac ms2 na tm21. Byc moze ja zle cos robie, jesli nie bedzie efektow, wieczorem dam log.txt. Reszta scenariuszy bez problemow z tym, ze z braku czasu nie wszystkie dokonczylem. Exe od @tmj 32bit.

Offline CX MANIAK

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 31
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #22 dnia: 12 Kwietnia 2017, 08:11:01 »
Witam.
Ja również uważam, że wieszanie trakcji na tak pięknej scenerii jest nonsensem. Jest tu tyle "smaczków" wokół, że jadąc mam wrażenie ogladania filmu nagranego z kabiny w realu. Brawo!
 Co do manewrów w misji z pospiesznym, to umnie wszystko działało normalnie. Tm-ki wyświetlały ms2. Jedyny błąd to nie wskoczył u mnie rj, oraz musiałem wymusić podanie wyjazdu poprzez shift 1. Ale tu po prostu nie chcialo mi się już dłużej czekać.
Pozdrawiam.

Offline Matson

  • Betatester
  • Wiadomości: 165
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #23 dnia: 12 Kwietnia 2017, 10:02:27 »
Powiem krótko - chapeau bas. Piękna sceneria. Również jestem przeciwnikiem wieszania sieci - jakieś linie z siecią trakcyjną są, plus produkowane są nowe, a klimaty spalinowe to to, co chyba każdy lubi najbardziej :)

Offline Balaclava

  • Deweloper
  • Wiadomości: 789
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 380
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Kwietnia 2017, 10:10:28 »
Co do elektrowni ona w sumie nigdy nie została skończona, gdyż nie wjeżdżamy tam żadnym pociągiem i tylko widzimy z daleka.
A misja wegiel-B? Według opisu, to właśnie na tej bocznicy ona się kończy.
Fanpage FB | Addon do Blendera
Wykonam modele infrastruktury na zamówienie.
Można użyć modeli do innych symulatorów po kontakcie przez PW

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 456
    • Zobacz profil
    • http://mareczek.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 131
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #25 dnia: 12 Kwietnia 2017, 16:42:24 »
Przyłączam się do poprzedników - sceneria miazga!

Wczoraj przejechałem misję "osoB_wil" i jedynie do czego mogę się przyczepić, że przy peronach trzeba jechać aż do wskaźnika, a np. zatrzymując się przy przejściu/zejściu w połowie długości peronu, nie zalicza zatrzymania.
http://mareczek.szczecin.pl - Galeria Fotograficzna Mareczka

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4017
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #26 dnia: 12 Kwietnia 2017, 16:53:28 »
Krzysiu a podjedz blizej tm-ki. Ja dostalem i tak samo w sluzbie powrotnej dostalem zjazd do szopy. Nawet se wybralem gdzie chce wjechac. Dla innych info w peronach trzeba pod sam wskaznik podjezdzac bo inaczej event i odjazf sie nie wykona.
« Ostatnia zmiana: 12 Kwietnia 2017, 16:54:51 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5897
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 393
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #27 dnia: 12 Kwietnia 2017, 17:07:44 »
Zaliczanie zatrzymania to bolaczka od dawna znana. Probowalem zwracac uwage, ze krotki sklad ciagnacy na czolo dlugiego peronu wyglada nierealnie i idiotycznie. To oczywiscie nie jest wina autora, ale ogolnej koncepcji dzialania W4. Wlodku, stalem przy tm21 na wyciagniecie reki. Istotna informacja dla mnie jest o ktorej godzi ie (w jakim momencie) powinnismy dostac wyjazd na tej tarczy.
ED:
Albo jest błąd, albo...
W opisie jest tarcza tm21, jednak jak podjedziemy z szopy do pierwszej tarczy, ma ona oznaczenie tm31, błąd czy ja czegoś nie widzę?
« Ostatnia zmiana: 12 Kwietnia 2017, 17:28:42 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline pol102

  • Wiadomości: 957
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #28 dnia: 12 Kwietnia 2017, 17:38:55 »
Do tak ambitnego testowania warto korzystać z opcji multiplelogs bo wtedy nie ma możliwości przeoczenia czegoś wśród kilku przejazdów, łatwo też takie pliki porównywać :)

Offline bumer

  • Fotograf
  • Wiadomości: 420
  • Weź podaj noża... to nie podawaj
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 130
Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« Odpowiedź #29 dnia: 12 Kwietnia 2017, 18:56:32 »
  Przejechałem dzisiaj misję na pospiesznym Wiliś - Janiszew. Sceneria jest niesamowita. Tego w MaSzynie brakowało - spalinowego klimatu. Dodam jeszcze swoją sugestię. Chodzi mi o wskaźnik W 27a czyli wskaźnik zmiany prędkości. Ja bym proponował jednak zastosowanie wskaźnika na czarnym tle. Chyba bardziej by pasowały do klimatu tej scenerii. Ale to jest tylko moja sugestia.
I tak to właśnie jest i to chciałem na ten temat właśnie powiedzieć. Ale proszę na moim kanale nie przeklinać, chcesz zobaczyć jak ta kamera pójdzie o ścianę ?