// *****************************************************************************
// LOADING LOADER TEXTURES *****************************************************
// *****************************************************************************
bool TWorld::LOADLOADERTEXTURES()
{
WriteLog("LOADING LOADER TEXTURES...");
AnsiString cscn = Global::szSceneryFile;
AnsiString clok = Global::asHumanCtrlVehicle; // pojazd wybrany do prowadzenia
AnsiString asBRIEFFILE = "data\\briefs\\briefbackg.tga"; // Kartka briefingu
AnsiString asSCNBACKG = "data\\lbacks\\" + cscn + QGlobal::asLBACKEXT; // tlo wczytywania czyli np. elektrocieplownia_dobre-zima.scn.jpg
AnsiString asBRIEFTEXT = "data\\briefs\\" + cscn + "-" + clok + ".txt"; // opis misji, zmienna 'clok' to pojazd wybrany do prowadzenia, np: baltyk.scn-ep08-006.txt
int randn =( std::rand() % 3 ) + 1; // 4 losowe dla trybu podgladu modelu
int promodelviewer = QGlobal::bmodelpreview;
AnsiString modelviewerbackg = "modelviewer-" + IntToStr(randn) + QGlobal::asLBACKEXT;
if ( FEX(asBRIEFTEXT)) QGlobal::MBRIEF->LoadFromFile( asBRIEFTEXT); // jezeli jest plik tekstu opisu misji to wczytaj
if (!FEX(asBRIEFTEXT)) QGlobal::bloaderbriefing = false; // jezli nie ma pliku opisu to nie bedzie kartki z briefingiem
if ( FEX(asBRIEFTEXT)) QGlobal::bloaderbriefing = true;
WriteLog("Loading -briefing: " + asBRIEFTEXT);
//Global::asCurrentTexturePath = QGlobal::asAPPDIR;
loaderbrief = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, NULL, AnsiString(asBRIEFFILE).c_str()); // wczytanie tekstury kartki
QGlobal::bfonttex = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, NULL, AnsiString("data\\menu\\menu_xfont.bmp").c_str()); // wczytaine czcionki bitmapowej
//if (QGlobal::bSPLASHSCR)
QGlobal::splashscreen = TTexturesManager::GetTextureID("data/lbacks/", Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString("data/lbacks/splashscreen" + QGlobal::asLBACKEXT).c_str()); // tlo wczytywania z pliku o nazwie jak plik .scn
if (!FEX(asSCNBACKG)) loaderbackg = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString("data\\lbacks\\lbackgdef" + QGlobal::asLBACKEXT).c_str()); // jezeli nie ma pliku tla o nazwie identycznej jak misja
if ( FEX(asSCNBACKG)) loaderbackg = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString(asSCNBACKG).c_str()); // jezeli jest to dedykowany dla misji
if ( promodelviewer ) loaderbackg = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString("data\\lbacks\\" + modelviewerbackg).c_str()); // jesli tryb modelviewera to wczesniej wylosowane jedno z 4 tel
Global::asCurrentTexturePath = AnsiString(szTexturePath);
WriteLog("");
WriteLog("");
return true;
}