Ankieta

Co o tym sądzicie?

To dobry pomysł.
40 (85.1%)
Obecne mogą być
3 (6.4%)
Nie wiem
4 (8.5%)

Głosów w sumie: 46

Autor Wątek:  Podmiana obrazków z ekranu ładowania  (Przeczytany 20843 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« dnia: 21 Marca 2017, 20:19:36 »
Wpadłem na pomysł by podmienić screeny z ekranów ładowania na takie np z Kaliskiej czy z Całkowa itp z klimatem, bo nie oszukujmy sie, obecne ekrany ładnowania są nudne jak flaki z olejem. Myślę ze ciekawe obrazki ładowania w jakimś % umiliły by oczekiwanie na załadowanie się scenerii.
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2017, 22:58:07 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Marca 2017, 20:20:55 »
Temat wraca jak bumerang. Już były losowe ekrany ;)

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Marca 2017, 20:22:00 »
Mógłbym ci pomóc przy tym, można stąd również screeny wziąć, są ciekawe: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27699.msg417851.html#msg417851

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Marca 2017, 20:31:11 »
Ja bym tam widział pokaz kilku slajdów ze scenariusza, z łagodnym przejściem między nimi + opis  scenariusza + pasek ładowania (który już mamy). Ale to już grzebanie w exe, a są wyższe priorytety niż implementowanie takich - jakby nie patrzeć - pierdołek. Póki co, można wymienić te obecne obrazki na coś ciekawszego.
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2017, 20:33:59 wysłana przez KrzysztofGliwice »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Marca 2017, 20:32:49 »
Jedyny atut obecnego rozwiązania, to jednorodne tło. Obrazki są w 4:3 i dla innych proporcji ekranu, dodawane są pasy po bokach. Przy zdjęciu na cały ekran jak to widzicie? Skalowanie do rozdzielczości poprzecznej i ucinanie w pionie?
No i musi się komponować z paskiem ładowania.
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Marca 2017, 20:33:12 »
Może dokończymy zaczęte zadania? Nie to, że bym nie chciał, ale są potrzebniejsze rzeczy do skończenia. Oczywiście według mnie i nie miejcie mi tego za złe. :)

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Marca 2017, 20:38:35 »
Od strony exe wyglada to na ten moment tak, ze tekstura o nazwie "logo" o przyjetych domyslnie proporcjach 4:3 jest centrowana w oknie symulatora, a ewentualne pozostalosci w pionie/poziomie zostaja w kolorze tla, czyli w tym zielonym kolorze uzywanym przez obecne ekrany. Jesli ktos chce sie bawic, moze wymienic plik textures/logo na inny, i zobaczyc jak to wyjdzie.

Nawiasem mowiac, jesli juz robicie nowe ekrany to chyba lepiej byloby zrobic pare 'zdjec' z uzyciem nowego exe, bo od strony wizualnej sa tutaj dosc spore roznice w porownaniu do borlandowego.
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2017, 20:39:59 wysłana przez tmj »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Marca 2017, 21:36:16 »
Ekrany wczytywania z plikow o identycznej nazwie jak plik misji (.scn) - wtedy dla kazdej misji automatycznie sie ustawia odpowiedni obrazek. Jezeli brak pliku to defaultowy ogolny dla scenerii a gdy brak defaultowego to np po prostu logo MaSzyny. Tak jakos to mialem zrobione.
« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2017, 21:55:04 wysłana przez queuedEU »

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Marca 2017, 22:30:39 »
Dobry pomysł ze screenem przypisanym do scenerii,  jednak wypadało by ze było ich kilka i odtwarzały sie losowo przy kazdym uruchomieniu. Na takim td to akurat mógłby byc jakis randomowy.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładnowania
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Marca 2017, 22:57:03 »
No, radomowy tez byl, ale teraz nie pamietam na jakim warunku. Jutro wieczorem zajrze do kodu.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Marca 2017, 08:46:34 »
// *****************************************************************************
// LOADING LOADER TEXTURES *****************************************************
// *****************************************************************************

bool TWorld::LOADLOADERTEXTURES()
{
    WriteLog("LOADING LOADER TEXTURES...");

    AnsiString cscn = Global::szSceneryFile;     
    AnsiString clok = Global::asHumanCtrlVehicle;                                    // pojazd wybrany do prowadzenia 
    AnsiString asBRIEFFILE =  "data\\briefs\\briefbackg.tga";                        // Kartka briefingu
    AnsiString asSCNBACKG =   "data\\lbacks\\" + cscn + QGlobal::asLBACKEXT;         // tlo wczytywania czyli np.   elektrocieplownia_dobre-zima.scn.jpg
    AnsiString asBRIEFTEXT =  "data\\briefs\\" + cscn + "-" + clok + ".txt";         // opis misji, zmienna 'clok' to pojazd wybrany do prowadzenia, np: baltyk.scn-ep08-006.txt

    int randn =( std::rand() % 3 ) + 1;                                              // 4 losowe dla trybu podgladu modelu
    int promodelviewer = QGlobal::bmodelpreview;
    AnsiString modelviewerbackg = "modelviewer-" + IntToStr(randn) + QGlobal::asLBACKEXT;

    if ( FEX(asBRIEFTEXT)) QGlobal::MBRIEF->LoadFromFile( asBRIEFTEXT);              // jezeli jest plik tekstu opisu misji to wczytaj
    if (!FEX(asBRIEFTEXT)) QGlobal::bloaderbriefing = false;                         // jezli nie ma pliku opisu to nie bedzie kartki z briefingiem
    if ( FEX(asBRIEFTEXT)) QGlobal::bloaderbriefing = true;                         

    WriteLog("Loading -briefing: " + asBRIEFTEXT);

    //Global::asCurrentTexturePath = QGlobal::asAPPDIR;

    loaderbrief = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, NULL, AnsiString(asBRIEFFILE).c_str());                           // wczytanie tekstury kartki
    QGlobal::bfonttex = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, NULL, AnsiString("data\\menu\\menu_xfont.bmp").c_str());    // wczytaine czcionki bitmapowej
    //if (QGlobal::bSPLASHSCR)
    QGlobal::splashscreen = TTexturesManager::GetTextureID("data/lbacks/", Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString("data/lbacks/splashscreen" + QGlobal::asLBACKEXT).c_str());   // tlo wczytywania z pliku o nazwie jak plik .scn

    if (!FEX(asSCNBACKG)) loaderbackg = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString("data\\lbacks\\lbackgdef" + QGlobal::asLBACKEXT).c_str()); // jezeli nie ma pliku tla o nazwie identycznej jak misja
    if ( FEX(asSCNBACKG)) loaderbackg = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString(asSCNBACKG).c_str());                                      // jezeli jest to dedykowany dla misji
    if ( promodelviewer ) loaderbackg = TTexturesManager::GetTextureID(NULL, Global::asCurrentTexturePath.c_str(), AnsiString("data\\lbacks\\" + modelviewerbackg).c_str());             // jesli tryb modelviewera to wczesniej wylosowane jedno z 4 tel

    Global::asCurrentTexturePath = AnsiString(szTexturePath);
    WriteLog("");
    WriteLog("");
 return true;
}

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Marca 2017, 09:55:07 »
Ogólnie mnie zmiany ekranów nie rajcują. Ja mam z paczki z 2004 roku i jestem zadowolony. Jednak, skoro już zajmujecie się tym tematem, to moim zdaniem, zamiast patrzeć się bezsensu na obrazki, można ten czas spożytkować, pogłębiając swoją wiedzę. Można zamiast jakiś widoczków ze scenerii, uczyć np. seria "czy wiesz, że..." i tutaj coś z przepisów, ciekawostek ze świata kolei albo "porady dnia" - coś o obsłudze symulatora lub nawet głębiej niż sama obsługa (coś z budowy plików symulatora).

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Czerwca 2017, 21:36:26 »
Przygotowałem screeny na podmiane tych nudnych ekranów ładowania, wg mnie teraz znacznie bardziej urozmaica ładowanie. Jestem za włączeniem tego do paczki. Nie zrobiłem sciezki dla wypakowania narazie po prostu przekopiujcie zawartość do folderu textures/logo(zróbcie backup!)
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-logo.rar
« Ostatnia zmiana: 25 Czerwca 2017, 22:02:53 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Czerwca 2017, 22:11:18 »
Ehhh i po raz kolejny sam niepotrzebnie prowokujesz tego typu tekstami. Jesteś za krótko by to wiedzieć, więc przymknę na to oko. Być może dla Cb nudne, ale nawet nie masz pojęcia ile włożono w nie swego czasu pracy. Na tamte czasy były swego rodzaju hitem. A co do twojej paczki muszę przyznać, że obrazki ewidentnie wprowadzają nową jakość i niektóre ujęcia są niczym w realnym świecie.
« Ostatnia zmiana: 25 Czerwca 2017, 22:19:54 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #14 dnia: 25 Czerwca 2017, 22:23:14 »
Doceniam ze włożono w nie kiedyś dużo pracy. Ale czasy sie zmieniąją i trzeba iść do przodu. Poza tym nie wiem czy ktoś oprocz ciebie widzi w słowie nudne prowokacje, no prosze cie. Kontekst nie jest wysmiewczy. Nie mam sie zamiaru o to wykłocać bo to do niczego nie prowadzi. Nie chcę żadnych kłótni przez takie rzeczy:) Ale fajnie że screeny sie podobają. Zobacze jutro czy coś jeszcze zmienić i wrzuce na testy.
« Ostatnia zmiana: 25 Czerwca 2017, 22:28:09 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #15 dnia: 25 Czerwca 2017, 22:27:35 »
Problemem jest to, że ekran ładowania jest ustawiany na proporcje 4:3 i dopełniany po bokach tłem. Dlatego stare mają obrazki na jednorodnym tle. Nie widać ucięcia.
Masz te screeny w 16:9 bez tabliczki? Ładne są, ale warto by zmienić zachowanie ekranu, by ucinało boki. Może też rozdzielczość wczytywanej tekstury by się dało zmienić na 16:9?

Co to za białe plamy na niebie na obrazku #20?
« Ostatnia zmiana: 25 Czerwca 2017, 22:31:16 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #16 dnia: 25 Czerwca 2017, 22:29:24 »
Obecnie są na 1024x1024. Ucięcie tych zielonych pasów  było by bardzo dobre, ale nawet z nimi wygląda moim zdaniem lepiej niz wczesniej. Screeny czyste 16:9 mam znaczną większosc ale tez pare usunąlem(może sie w koszu zachowały).
Sam nie wiem co na tym screenie 20 jest ,wygląda na jakiś dym? opary?  Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie podmiana go bo szczerze tez mi sie to nie podoba.
« Ostatnia zmiana: 25 Czerwca 2017, 22:35:16 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Czerwca 2017, 22:35:49 »
Może da się zrobić podkładanie tła zaczerpniętego z samego obrazka, stosowane jest w obrazach ruchomych w TV. Można wtedy zostawić 4:3 a na każdym ekranie będzie ok niezależnie od proporcji.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #18 dnia: 25 Czerwca 2017, 22:37:37 »
To już od TMJ zależy, ale jeśli jest to proste do implementacji, to 16:9 z ucinaniem boków byłoby optymalne. Na pewno łatwo można zmienić kolor dopełnienia boków na czarny przynajmniej. Natknąłem się na to kiedyś.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #19 dnia: 25 Czerwca 2017, 23:38:52 »
Na ta chwile exe pobiera kwadratowa teksture i robi z niej screen o proporcjach 4:3 zeskalowany i umiejscowiony tak, by wypelniac jak najwiekszy obszar biezacego okna/ekranu symulatora. Zmienic to nie jest specjalnie trudne, tylko zdecydujcie sie jak, bo mozliwosci sa co najmniej dwie:

- tekstura kwadratowa, skalowanie na sztywno do okreslonych proporcji, np 16:9 zamiast dotychczasowej 4:3 i obcinanie brzegow przy oknach 4:3

- tekstura o rozmiarach "dowolnych", skalowanie na podstawie wymiarow tekstury tzn rysunek o proporcjach 16:9 wypelni caly ekran 16:9 i bedzie mial obciete krawedzie na ekranie mniejszym, rysunek 4:3 wypelni cale okno 4:3, i bedzie dopelniony kolorem na ekranie szerszym.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #20 dnia: 25 Czerwca 2017, 23:51:15 »
Jestem za drugą opcją gdyż nawet przy obcięciu lekko krawędzi nadal wszystko bedzie widoczne. Mało kto ma monitora o rozdzielosci szerkosci mniejszej niz 1024 wiec jak juz to niektórym moze lekko wysokosc trzepnać.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #21 dnia: 25 Czerwca 2017, 23:53:26 »
Skalowanie na wysokość i ucinanie/dokładanie na szerokość zależnie od proporcji. :) Czyli opcja 2.
MR6, a w 1080p ich nie masz? Notatnik tam gdzie teraz, w lewym dolnym rogu przy 4:3, by dla wszystkich proporcji było ok.
Mój kanał youtube

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #22 dnia: 25 Czerwca 2017, 23:56:00 »
W 1080  szczere tylko pare(no dobra około połowy), reszta była skalowana do 1024. Skalowanie tych do 1080 juz się mija z celem bo wyjdzie rozjechany kleik, nie ładny obraz.
« Ostatnia zmiana: 25 Czerwca 2017, 23:59:39 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #23 dnia: 26 Czerwca 2017, 00:00:10 »
Różnica w sumie nieznaczna. Kwestia, czy widać skalowanie gołym okiem przy rozciągnięciu? Zaraz pewnie wyskoczy ktoś z monitorem 4k. :P
Mój kanał youtube

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #24 dnia: 26 Czerwca 2017, 00:01:37 »
Jak skalujesz w poziomie to poł biedy ale jak rozciągasz w pionie to masakruje to cały obraz, dlatego sie pozbywalem tych pionowatych. Jutro pomajstruje jeszcze trochę i zobacze te co ewentualnie zmienic.
« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2017, 00:03:01 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #25 dnia: 26 Czerwca 2017, 10:41:19 »
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-logo_1.rar
http://eu07.pl/userfiles/24487/priv-logo_2.rar <- tu aktualna wersja.
Wersja po drobnych zmianach. Myślę że będzie można ją wkrótce dawać na testy z włączeniem do paczki.
« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2017, 12:50:20 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #26 dnia: 26 Czerwca 2017, 13:27:43 »
Powiem tak, na 1680x1050 niektóre są ok, niektóre są nieproporcjonalnie rozciągnięte, ale wszystkie są rozpikselizowane.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 753
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #27 dnia: 26 Czerwca 2017, 13:42:44 »
Wszystkie są w 1024x1024 i wynika to tez przez spłaszczenie z powodu tych zielonych pasów po bokach. Tmj bedzie kombinował z najbardziej optymalną rozdziałką.
« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2017, 13:50:15 wysłana przez MR6 »
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #28 dnia: 26 Czerwca 2017, 13:58:57 »
Od wersji 626 symulator obsluguje tez wyswietlanie obrazkow prostokatnych, zgodnie z zaproponowana opcja nr 2. Mozecie sie bawic z ekranami 16:9, w wyzszych rozdzielczosciach, i co tam wymyslicie :d

(tutaj uwaga, pasek postepu itp sa nadal wyswietlane w centralnym obszarze o proporcjach 4:3 bez wzgledu na szerokosc okna symulatora)
« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2017, 14:01:40 wysłana przez tmj »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Podmiana obrazków z ekranu ładowania
« Odpowiedź #29 dnia: 26 Czerwca 2017, 14:15:52 »
Ja proponował bym zdjąć z obrazków notes, który skutecznie psuje prawie wszystkie widoczki zrobione przez MR6. Na obecnych ekranach startowych on spełnia funkcję ponieważ nie nakłada się na żaden z istotnych elementów ekranu. W takim stanie, gdzie czoła loków przykrywa półprzezroczysta kartka papieru, nie widzę tego.
PS: Nie mogłem się doczekać wersji 626.