Autor Wątek:  Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!  (Przeczytany 874109 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #390 dnia: 04 Stycznia 2017, 13:07:32 »
Poprzednie wersje nie pasują do obecnej, więc na co Ci to? Poprzednia zawiera zbyt wiele błędów, nie będę jej udostępniał.
Cytuj
Teraz na wjeździe do Kalisza jest 50 lub 60 po wymianie szyn, w 2005-2007 była na pewno 30-tka na 1 i 50 na 2-ce.
Nie wiem jak jest na dzień dzisiejszy, ale we wrześniu 2016 roku (byłem u rodzinki w Poznaniu na weekend),
to pociąg na łukach popierdzielał 80 w obie strony. :)
Wyraźnie napisał, że sceneria i rozkłady przedstawiają stan na 2005/2006, więc powtarzanie co było pół roku temu jest bez sensu.
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2017, 13:09:41 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1651
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1054
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #391 dnia: 04 Stycznia 2017, 13:45:28 »
Ode mnie takie estetyczne rzeczy do poprawki. Dodatkowo w Zduńskiej Woli skosy peronów w kierunku Sieradza nie są połączone.
U mnie również mimo podania semafora wyjazdowego w Sieradzu, skład Orlenu stoi.
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2017, 16:40:56 wysłana przez Stele »

Offline akon

  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #392 dnia: 04 Stycznia 2017, 13:56:42 »
A będzie jakaś trasa Łódź Kaliska Sieradz w kolejnym patchu?
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2017, 14:06:02 wysłana przez Sawi »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #393 dnia: 04 Stycznia 2017, 14:39:42 »
Akon, a Ty czytać umiesz? Przeczytaj posty autora scenerii w tym wątku, kolegi @Pozdze. Wszystko napisał.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #394 dnia: 04 Stycznia 2017, 17:33:32 »
Niestety w paczce defilera tej tekstury nie ma. Innych nie brakuje. tylko tej 233. dynamic\PKP\ET22_V2\201e-w-233
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2017, 17:34:37 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #395 dnia: 04 Stycznia 2017, 17:41:37 »
Tekstura ET22-233 została wydana przez @kornel4d: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28377.0.html.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #396 dnia: 04 Stycznia 2017, 17:43:14 »
Akurat mam postój w Kaliszu, więc podzielę się dotychczasowymi wrażeniami:
  • Bardzo sympatyczne otoczenie, mimo swojej prostoty
  • Praktycznie na każdym podjeździe pod górkę lub z górki spada napięcie w loku do 0, po czym szybko wraca do normy. Co chwila muszę wchodzić do maszynowni i odłączać uszkodzone silniki.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2950
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #397 dnia: 04 Stycznia 2017, 17:52:30 »
Jak spada napięcie, to po co silniki odłączasz? To w przypadku poślizgu jak Ci zaczyna WS puszczać przy którejś z pozycji nastawnika. Spadki napięcia nie wymagają odłączania silników.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 936
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #398 dnia: 04 Stycznia 2017, 17:54:07 »
Cytuj
Jak spada napięcie, to po co silniki odłączasz?
Gdyż na prowadzeniu lokomotywy nie znam się.

Shift + E rozwiązuje ten kłopot, a da się inaczej? Bez odłączania silników?
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Maciej

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 192
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #399 dnia: 04 Stycznia 2017, 18:04:21 »
Wystarczy, że po tym jak pojawi się napięcie (po jego wcześniejszym zaniku), ponownie uruchomisz lokomotywę (wyłącznik szybki, przetwornica, sprężarka). Oczywiście wcześniej nastawnik jazdy na 0. Odłączanie silników stosujemy w przypadku, gdy pod klawiszem F2 w damage status będzie Engine demaged. Kiedy mamy do czynienia z awarią silników napisał @ST44-003.
To w przypadku poślizgu jak Ci zaczyna WS puszczać przy którejś z pozycji nastawnika.
Wtedy mamy awarię silników i konieczne jest przejście do maszynowni i ich odłączenie (Shift+E).

Zanik napięcia jest wywoływany przez zbytnie obciążenie sieci lub nieprawidłowe jej ułożenie (przez co pantograf przez chwilę się z nią nie styka, bo jest zbyt wysoko).
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2017, 18:13:06 wysłana przez Maciej »

Offline bumer

  • Wiadomości: 448
  • Only PKP Classic
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 197
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #400 dnia: 04 Stycznia 2017, 18:07:42 »
@KrzysztofGliwice nawrotnik kierunkowy dajesz na zero (d) , wyłączasz sprężarkę (c) i przetwornicę  (x). Następnie załączasz wyłącznik szybki i ponownie załączasz przetwornice i sprężarke. I oczywiście nawrotnik "do przodu". Na tej scenerii często się tak zdarza.
SU46-048 SU46-037 ST43-189 ST43-242 EN57-1146 EN57-837 EP07-330 RES 619-8

Offline amokk6

  • Wiadomości: 61
  • Maszynista
    • Zobacz profil
    • kanł na YT
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #401 dnia: 04 Stycznia 2017, 18:14:27 »
Panowie proszę o pomoc,brakuje mi takie coś:)
BZ  Kraków Prokocim

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #402 dnia: 04 Stycznia 2017, 18:15:28 »
Zapomnialem dodac ze w wiekszosci miejscach migocze pidsypka na pograniczu trawy. W ostrowie takze na rozjazdach.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #403 dnia: 04 Stycznia 2017, 18:18:58 »
W Ostrowie to mi nawet dynamicami rzuca po kilka cm. A ile tam jest? Z 70 km od zera? 88km doskładnie. ;) 15 fps w stacji.

amokk6: daj errors.txt. Dojdziemy co to za domek. Paczka zawiera masę zbędnych modeli i tekstur będących w PC. Może tego domku nie masz i jest tylko model w paczce?

Odpaliłem Włókniarza, nieuważnie przeczytałem opis i zostawiłem wrocławskie wagony w peronie... Cóż, restart.
Czemu 65113 ma 120 w rozkładzie Ostrów-Opatówka skoro tam jest szlakowa 100?
-69593 12714 nie działa rezonator przed Kalisz Szczypiorno. Brak tam oznaczeń na semaforach. No i te 3,5m siewki sosny na peronie...
-66103 9727 Piwonice. Są słupki, są latarnie, są znaki, asfalt zawinęli. Drogi nie ma.
-65132 8821 Piwonice. Przejazd otwarty. Ten zrujnowany zakład stojący na drodze też rzuca się nieco w oczy.
-60872 7158 Winiary. Droga z jednej strony przejazdu wchodzi pod ziemię na zakręcie a z drugiej lewituje.
-60112 6533 To samo, tylko tu znaki też pod ziemię wchodzą.
eu07-465 pod bl_c12 ukrotniona z sm42.
Wyjazdu z Blaszek póki co raczej nie dostanę. W Sędzicach skład w peronie, Sieradz zapchany. ST44 Orlenu sterczy w peronie mimo podanego semafora i odhaczonego rozkładu. Bug w4? W tabelce skanowania ma zapisane VSig=2. Może to tego wina? Dla V<3 AI nie ruszy. Tylko skąd to się bierze? Wsiadłem, przepchnąłem za semafor, wskoczyło Vsig=-1 i poleciał dalej sam. Obleciałem scenerię i nic innego się nie zablokowało z tego co widzę.
-34523 -2053 Sędzice. Przejazd się nie zamyka. Znak "uwaga bydło" nie pasuje na ten model. Tekstura jest na mapowanie jakiegoś starego modelu. Nie wiem czy w paczce Q jest ten znak, ale powinien, bo tam 90% kodeksu jest.
ET42 z południa na wjeździe do Pabianic (przynajmniej tam go złapałem) zaczął wyć jak syrena przeciwlotnicza. Nie wiem jaki to dźwięk. Zapętlony brzęczyk?
17233 nie dostaje wjazdu do Sieradza. Może czeka aż składy w przeciwnym kierunku przejadą.
Wyłączam bu już mi cierpliwości brak.
Próbowałeś teren do e3d konwertować? Może by pomogło coś na fps i z-fighting z przyczółkami wiaduktów?
« Ostatnia zmiana: 04 Stycznia 2017, 21:19:20 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #404 dnia: 04 Stycznia 2017, 18:36:48 »
Chciałbym chociaż te 15fps mieć :/

Offline sieradzak

  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #405 dnia: 04 Stycznia 2017, 18:52:44 »
Cytuj
co do tekstur byków pobierz paczkę od @defilera http://eu07.pl/pobierz/post/pakiet-tekstur-lokomotywy-et22
Teksturę siódemki Majkoltrans jak i Ecco Rail, również masz w downloadzie: http://eu07.pl/pobierz/post/tekstury-lokomotyw-eu07-417-i-465

Po pobraniu brakujących tekstur problem z "gołymi" lokami zniknął.

Offline loko

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 226
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #406 dnia: 04 Stycznia 2017, 19:03:26 »
Moja służba na Włókniarzu zakończyła się w Błaszkach. Możliwe, że przyczyną był Orlen, który mimo podanego wyjazdu utknął w Sieradzu w peronach. Log jest za duży, więc mogę na priv podesłać.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #407 dnia: 04 Stycznia 2017, 19:56:30 »
Log jak jest za duży to pakujemy winrarem, albo czymś.

  Dodano: 05 Stycznia 2017, 02:43:45

Stanąłem w Błaszkach bo Orlen nie chce wyjechać z Sieradza. W załączniku tabela skanowania. Popchnąłem i dalej sam pojechał.
Druga sprawa, na liście taboru EP07-424 jest dwa razy, nie zawsze po załadowaniu scenerii, lądujemy we właściwym składzie.

  Dodano: 05 Stycznia 2017, 02:50:20

Nie odjechał też kibel z Sieradza. Załącznik nr2.
Log w załączniku nr3.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2017, 02:54:13 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #408 dnia: 05 Stycznia 2017, 06:41:05 »
Fakt trzeba wymuenic loka. Dajcie jakas eu06 lub cos. Kolego Pozdze czy oba scenariusze beda sie docelowo tak zaczynac? Ze zaczynamy w pociagu juz jadacym. Jesli juz te sklady jada to daj w lokach pantstate 1 to nie trzeba bedzie ich od baterii odpalac. Pinadto ai od razu dziala. Mozna uzyc funkcji pasazera i dojechac na sluzbe innym skladem w wagonie. Przejsc na peron i podjac loka po manewrach. ***. Jeszcze slowo do kolegow oczekiwaczy. Ta scn byla robiona ponad 10 lat przez praktycznie jedna osobe. Prosze o okazanie szacunku i solidny test.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #409 dnia: 05 Stycznia 2017, 09:21:45 »
Nie odjechał też kibel z Sieradza. Załącznik nr2.
Jak pchniesz gagara, to w końcu się ruszy. Oskryptowanie jest nieoptymalne. Stacja A podaje wjazd dopiero gdy stacja B jest pusta. Nie wpuszcza do siebie w perony jak miał być przelot, nie wpuszcza na szlak, gdy skład poprzedni nie opuścił stacji B, choć ten już jest wolny. Dodatkowo chyba nie działają posterunki odstępowe między Zduńską Wolą a łodzią, choć na którejś z poprzednich wersji działały. Składy nie otrzymują wyjazdu aż nie zwolni się szlak do następnej stacji. Ruchu to nie spowalnia, ale rozciąga korki na kilkadziesiąt kilometrów, przez co trzeba się nieźle nalatać.
Tak czy inaczej przyczyną jest Gagar w Sieradzu. Trzeba dojść dlaczego nie chce jechać samodzielnie.
Mój kanał youtube

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #410 dnia: 05 Stycznia 2017, 09:58:11 »
Jesli okaze sie, ze znowu winne jest W4 i caly ten galimatias z tym zwiazany, to wg mnie, dopoki to nie bedzie naprawione (a sie chyba nie zanosi na to), powinien byc zakaz pisania scenariuszy oparty na tym mechanizmie. Radykalny postulat, ale widze, ze ciagle gonicie kroliczka i z podziwu wyjsc nie moge, ze nie macie juz tego dosc.
Innym aspektem jest to, aby scenariusze byly w miare proste. Im mniej AI, tym pewniej. Jakies proste, krotkie mijanki czy cos podobnego - wiecie o co mi chodzi :)
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2017, 10:01:09 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #411 dnia: 05 Stycznia 2017, 10:11:43 »
O poddanie się i cofniecie do 2006. Tak, wiemy. :D
Mój kanał youtube

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #412 dnia: 05 Stycznia 2017, 10:15:22 »
Zeby sie nie poddac, trzeba jeszcze umiec. Dobrymi checiami....
A samo w sobie pisanie skomplikowanych misji, bez wsparcia narzedzi, jest obarczone mozliwymi wieloma bledami.
Chcesz udawac nadal, ze mozesz sie scigac ze olimpijskim sprinterem, prosze bardzo. Tylko, ze zyjesz w zludzeniach. Ale mimo wszystko, zycze powodzenia :)
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2017, 10:29:23 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline railman

  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
    • Zduńskowolskie Wieści Kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #413 dnia: 05 Stycznia 2017, 10:28:10 »
A ja tylko powiem, że służba na Cegielskim przebiegła bez zarzutu od Karsznic do Ostrowa wszystko zgodnie z planem. Jedyny błąd jaki zauważyłem to niezamknięte rogatki na wjeździe do Radliczyc. Poza tym sceneria wygląda świetnie.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2017, 19:56:29 wysłana przez Sawi »
Zduńskowolskie Wieści Kolejowe
www.zwk.org.pll

Offline bumer

  • Wiadomości: 448
  • Only PKP Classic
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 197
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #414 dnia: 05 Stycznia 2017, 11:58:41 »
  Odpaliłem misję na Włókniarzu. Wszystko na początku przebiegło bez zarzutu. Manewry, próba itd. Na wysokości Kalisz Winiary, MaSzyna przestała działać i wywaliło mnie do Windowsa. Co prawda we wcześniejszej wersji Kaliskiej, na niektórych misjach szczególnie osobowych też mi się to zdarzało ale nie było na to reguły. Raz misję objechało się do końca a czasem symulator się w połowie misji wysypywał.
  Przy okazji czytając wasze posty. Miał być problem z wyjazdem składu Orlenu. Zamieniłem ten skład na EU06 z lekkim bruttem, chciałem zobaczyć czy da się przejechać całą misję aż do Łodzi Kaliskiej. Niestety jak napisałem powyżej, próba zakończyła się fiaskiem.
  Czy ktoś z forumowiczów objechał Włókniarza od początku do końca ? Popołudniu będę nadal próbował objechać całą misję na Włókniarzu.

EDIT: Jeszcze jedno pytanie. Na jakim exe warto uruchomić. Na tym z PC2016 czy EU07next4 ?
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2017, 12:03:09 wysłana przez bumer »
SU46-048 SU46-037 ST43-189 ST43-242 EN57-1146 EN57-837 EP07-330 RES 619-8

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #415 dnia: 05 Stycznia 2017, 12:44:20 »
Na jak najnowszym. Przy okazji testujesz nowe exe. Błędy same nie znikną od używania starych.
Mój kanał youtube

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #416 dnia: 05 Stycznia 2017, 13:32:49 »

  Czy ktoś z forumowiczów objechał Włókniarza od początku do końca ? Popołudniu będę nadal próbował objechać całą misję na Włókniarzu.

EDIT: Jeszcze jedno pytanie. Na jakim exe warto uruchomić. Na tym z PC2016 czy EU07next4 ?

Ja jestem twórcą i forumowiczem zarazem i przejechałem. Ale na exe eu07next4. I tam orlen rusza bez kiwniecia palcem. Widocznie na wyzszych exe tak nie jest. A ja u siebie wyższego exe nie moge odpalić. Bo brakuje mi na kompie jakiś bibliotek dll. Zaraz pójdzie pacht na te kilka moich ewidentnych błędów jakie wypuściłem. Chwila cierpliwości.


Patch jest pod tym linkiem:

http://eu07.pl/userfiles/307/priv-cegielski_patch1.rar

Prosze administrację o przesunięcie go do pierwszego posta.

Zgodnie z waszymi sugestiami.
Dodałem panstate( na exe474 to nie działa, myślałem że się z tego wycofano)
Zmieniłem loka na włokniarzu na Eu07-344 tak zeby nie kolidowała z innym.
Dałem więksża prędkości dla Orlenu na 6km/h. To trzeba sprawdzić jako pierwsze czy w końcu jedzie, do 18:17 dostaje wyjazd ten Orlen.
Co do pozostałech rzeczy EP08-15 nie robiłem takich skomplikowanych rzeczy jak dojazdy pasażerem , każdy kto chce niech sobie taki urealnienia robi na własną rękę, można to trzema kliknięciami zrobić w rainsted. Wiem że tak byłoby lepiej , mi tez sie takie coś podoboa, [ i mam to u siebie w swojej prywatnej wersji + plus twoje tex ;-) ] tym bardziej że OW jest stacją gdzie maszyniści sie zmieniają. Ale niech już dla ogółu będzie tak jak jest.
Drobnych pierdółek typu lewitujace drogi, znaki , fabryka na drodze, itp nie bede juz ruszał raczej nigdy. Jedny co moze dojśc do linii14 to bocznica do sklejki w OW jak zaczne klecić manewry na OW . Czapaj u mnie też drze syrenę, coś raczej z nim jest nie tak bo inne loki tego nie mają. Posterunki Kolumna i Dobroń powinny działać normalnie. Nic tam nie ruszałem.
Teraz ja bede poświecał czas na robienie misji na tą kaliską i tworzeniem otoczenia na węglówce do Działoszyna i Częstochowy.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2017, 14:00:03 wysłana przez pozdze »
Łukasz Jachimek

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #417 dnia: 05 Stycznia 2017, 13:41:04 »
Łukasz a co zrobić z niskimi fpsami?

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 490
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 266
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #418 dnia: 05 Stycznia 2017, 13:57:19 »
A co zrobisz, nic nie zrobisz. Powstawiałem dużo zbóż to i niski FPS. Przed zbożami miałem na szlakach 50 teraz mam 20-35 max na szlakach. Podobno dokupienie ramu pomaga.
« Ostatnia zmiana: 05 Stycznia 2017, 19:59:37 wysłana przez Sawi »
Łukasz Jachimek

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Kaliska
« Odpowiedź #419 dnia: 05 Stycznia 2017, 14:53:19 »
Czym jest exe next4? Są gdzieś źródła do komparacji?
Jak nie chcesz tykać otoczenia, to można myśleć o porządkowaniu struktury katalogowej? Szukać dubli, rozkładać nowe modele tematycznie.
Mój kanał youtube