« Odpowiedź #17 dnia: 17 Października 2012, 21:17:28 »
…tak więc zastanawiam się co widział Kierownik pociągu na wyjazdowym dając znak do odjazdu...
A co to ma do rzeczy? Jeśli kierownik da odjazd a semafor na stój to maszynista ma święty obowiązek zastosować się do sygnału na sygnalizatorze. Nie ma tłumaczenia "bo kierownik dał odjazd". Ewentualnie w porozumieniu z kierownikiem podjeżdża się pod semafor. Sygnał stój to sygnał stój niezależnie od tego co kierpoć powie czy pokaże.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76