Nie jestem żadnym specem, powiem więcej, nie znam się nad tym, ale co podpowiada mi logika:
- Chcesz mieć animowany wózek, koła, etc.
- Wózek ma się obracać w osi czopu, tak samo wszystkie elementy wózka powinny się obracać wraz z nim.
- Tak więc główny element wózka powinien być odpowiednio nazwany (patrz kilka postów wyżej) i podczepiony w hierarchii pod banana, bądź pod pudło (ramę?) wagonu.
- Tak samo ośki i wszystkie inne elementy też powinny się obracać razem z tym wózkiem (względem ramy, banana, etc), dlatego musisz umieścić je w hierarchii pod wózkiem.
- Poza tym wszystkie nieanimowane elementy powinny być scalone w jeden. Czyli cała bryła wózka powinna być scalona w jeden submodel, cały wózek (pomijając elementy animowane WZGLĘDEM wózka, czyli ruszające się niezależnie od wózka - np. ośki i koła, które pomimo że obracają się wraz z obrotem wózka, to jeszcze obracają się w osi ośki (łożysk)) też powinien być scalony do kupy i wreszcie koła i ośki i wszystko co obraca się razem z kołami też powinno być scalone w jeden submodel.
Z innej beczki - modelujesz coś konkretnego co ma się znaleźć na tym wagonie (jako ładunek)? Może jakaś skrzynia (tylko musi mieć odpowiedni gabaryt), względnie można poszukać co zdarza się tym wagonem przewozić.