Ankieta

Co wymaga dopracowania w pierwszej kolejności?

Przekładnia hydrauliczna
36 (2.3%)
Sprzęgi (wąskotorowe, ASF z uchem, automatyczne)
20 (1.3%)
Rozświetlanie scenerii światłami pojazdów
235 (14.9%)
Płynna regulacja kranu hamulca
71 (4.5%)
Fizyka ET22
53 (3.4%)
Multiplayer - usunięcie niestabilności
78 (5%)
Modulowanie dźwięku silnika (Patrykos wie jak)
5 (0.3%)
Teksturowanie przejściowe (texture splatting)
13 (0.8%)
Normal mapping - symulacja nierówności
30 (1.9%)
Zapis aktualnego stanu symulacji
158 (10%)
Zewnętrzny dźwięk ruchu wagonów
86 (5.5%)
Wnętrza widoczne z zewnątrz
69 (4.4%)
Sieć trakcyjna jako modele 3D
15 (1%)
Spadki napięć na sieci trakcyjnej
111 (7.1%)
Obwody lokomotyw (program w LD)
90 (5.7%)
Rozruch impulsowy
197 (12.5%)
Różne typy sieci trakcyjnej, np. YC120-2C
7 (0.4%)
Lusterka - renderowane
26 (1.7%)
Zapalanie światła (w kabine, w EZT)
55 (3.5%)
Komunikaty, np. wykolejenie, koniec misji
50 (3.2%)
Wyświetlanie rozkładu jazdy dla misji
0 (0%)
Pulsowanie świateł (tekstura 3D)
8 (0.5%)
Wybór kanału radiowego +/-
33 (2.1%)
Podsypka/podkłady/rozjazdy 3D
12 (0.8%)
Bujanie kamery, odsprężynowanie
39 (2.5%)
Opór składu na łukach
17 (1.1%)
Generatory napisów - wyświetlcze tekstowe
10 (0.6%)
Animacje ruchu parowozów
13 (0.8%)
Animacja dymu
33 (2.1%)
Dodatkowe animacje pojazdów (np. 4 pantografy)
2 (0.1%)
Konfigurowalna mapa klawiatury
2 (0.1%)
Lusterka - dodatkowe widoki z kabiny
0 (0%)

Głosów w sumie: 597

Głosowanie skończone: 25 Października 2012, 22:00:00

Autor Wątek:  Co poprawić w pierwszej kolejności?  (Przeczytany 103585 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 26 Lipca 2012, 01:34:12 »
Podobnie jak w ubiegłym roku, mam zamiar uruchomić ankietę z propozycjami zmian. Względem poprzedniej paczki został skrócony czas wczytywania scenerii (było 97 głosów czyli 12.1%), zwiększona jest wydajność grafiki (46 - 5.6%), znacznie lepiej działa AI (39 - 4.9%), również w zakresie zatrzymywania samochodów na przejazdach (17 - 2.1%). Z propozycji o mniejszej ilości głosów zostało zrealizowane przechodzenie do innych pojazdów (2 - 0.2%). Nie wyliczam tutaj propozycji zmian w sceneriach, modelach i scenariuszach, którymi bezpośrednio się nie zajmuję i trudno mi zweryfikować, na ile postulaty zostały zrealizowane (np. czy jest wystarczająco więcej ludzi na peronach).

Zastanówcie się, co należało by dopracować w pierwszej kolejności, biorąc pod uwagę PC2011, EU07.EXE 355 oraz planowane obecnie do wydania Całkowo 2.0. Ankietę uruchomię kilka dni po wydaniu tej scenerii, ponieważ będzie ona wykorzystywać nowe możliwości i chcę dać czas na zapoznanie się z nimi.

Tak jak poprzednio, będę dodawał do ankiety kolejne zgłaszane propozycje, a swoje głosy będzie można modyfikować aż do zamknięcia ankiety, co nastąpi po paru tygodniach. Ankieta posłuży mi do ustalenia priorytetów dla dalszych prac, w szczególności kilku zaczętych pomysłów.
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 14:04:19 wysłana przez Ra »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Września 2012, 14:13:03 »
Ponieważ na chwilę obecną nowe Całkowo utknęło w testach i nie ma żadnych przesłanek, aby mogło być wydane w dającym się określić czasie, postanowiłem odblokować tworzenie ankiety.

Zasady są podobne jak poprzednim razem, czyli można głosować na maksymalnie 3 propozycje oraz zgłaszać własne, jeśli w ankiecie ich nie ma. Po dodaniu tych zgłoszonych propozycji należy na nie zagłosować. Dobrze by było także zaglądać do ankiety co jakiś czas, aby zweryfikować swój głos, być może jakaś propozycja jest bardziej istotna.

W kolejce na wydanie oczekuje EU07.EXE w wersji 372, w którym przede wszystkim są poprawione błędy w zakresie ruchu AI. Też wypadało by to udostępnić, ale będzie wymagać poprawiania scenerii, gdyż jest zupełnie nietolerancyjne dla błędów typu zdublowane eventy, semafory i zwrotnice.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Września 2012, 14:35:02 »
Wyszło na to, że jestem pierwszy:
- Fizyka lokomotyw spalinowych z przekładnią hydrauliczną;
- Rozbudowanie sprzęgów pod kątem wąskotorówek i pojazdów specjalnych, na co składa się:
 -- Możliwość podawania przez oba pojazdy
 -- Zwora transporterowa (efekt wizualny oraz zmiana Dimensions)
 -- Flaga określająca model sprzęgu 1 (do wyboru: śruba/sworzeń od zwory transporterowej/itp.)
Przykładowy model niedługo Ci podeślę, jak będę miał czas ogarnąć automatyczne dodawanie "01" do nazw kopiowanych submodeli.

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Września 2012, 14:40:08 »
Jak dla mnie:
-Światła tzn. smugi bardziej realistyczne.
-Więcej pozycji kranu hamulca na lokomotywach.
-Poprawienie fizyki ET22 bo jest nie realistyczna.

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Września 2012, 14:43:26 »
Moje propozycje - podobne jak w tamtym roku:
-Usprawnienie multiplayera - Rainsted po kilku minutach traci potwierdzenia zmiany stanu urządzeń i zajętości odcinków.
-Lusterka - niekoniecznie renderowane, ale dodanie pozycji dzięki której jednym przyciskiem znaleźlibyśmy się w widoku "za oknem" skierowani w stronę końca pociągu - dodawanie wpisu w mmd. Taki efekt był chyba w Nebuli.
Solo oración!

guest4368

  • Gość
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Września 2012, 15:14:27 »
Światła czołowe 3D. Zdaje się były kiedyś testowane jednak znacznie pogarszały FPS. Wydaje mi się, że jeden Light w OpenGL o odpowiedniej pozycji względem czoła i parametrach  w zależności od zapalonych świateł obecnie nie obciążałby znacznie komputera.

Offline Artur PKP

  • Wiadomości: 153
  • Uwielbiam pojazdy szynowe. :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Września 2012, 16:32:25 »
Nagłe hamowanie podczas wykolejenia lub wywalenia nadmiarowego.
Pozdrawiam, Artur.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Września 2012, 16:42:19 »
Szkoda, że Jarek jest tylko jeden... W mojej opinii należy doprowadzić do ładu scenerie, tak by AI nie miało problemów z prowadzeniem pojazdów. Na tę chwilę, należałoby pomyśleć nad oświetleniem, cieniowaniem i uproszczeniem przenoszenia fizyki pojazdów do symulatora.

I że tak jeszcze się wtrącę, jestem wielkim zwolennikiem wprowadzeniem normal mappingu. Dawno temu na prośbę @Shaxa sprawdzałem to rozwiązanie i byłem sceptyczny, natomiast na chwilę obecną jestem wielkim zwolennikiem tego rozwiązania, które miałoby idealne zastosowanie chociażby dla poprawy wyglądu nasypów, podsypek, podkładów, itd... Wygląda to mniej więcej tak:
http://polskikursblendera.pl/bake-normals/
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 17:16:00 wysłana przez pol102 »

Offline oscyp

  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Września 2012, 17:42:10 »
Myślę że by się przydało zapisywanie symulatora podczas jazdy. Kiedyś kończyłem długą misję i nagle prąd wysiadł,
a chciałem dojechać do końca.
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 19:05:56 wysłana przez oscyp »
Pozdrawiam

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Września 2012, 17:48:57 »
-Światła tzn. smugi bardziej realistyczne.
To znaczy jakie?

-Poprawienie fizyki ET22 bo jest nie realistyczna.
W jakim zakresie?

Nagłe hamowanie podczas wykolejenia lub wywalenia nadmiarowego.
Po czym wnosisz, że to ma tak działać?

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Września 2012, 18:37:24 »
Nie wiem tylko jaki jest sens istnienia opcji "więcej pozycji kranu hamulca", skoro tworzy się SPKS, chyba, że o czymś nie wiem ;).

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Września 2012, 18:43:35 »
Można to potraktować jako impuls w kierunku przyspieszenia SPKS, a można też wprowadzić dodatkowe pozycje jako aproksymację przy obecnych CHK. Zwłaszcza że po podłączeniu potencjometru przez PoKeys można kran ustawiać płynnie. Jeśli by było duże zainteresowanie tą opcją, wydaje się to być w miarę proste do osiągnięcia.

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Września 2012, 19:24:45 »
No nic, sam zagłosowałem m. in. na te dodatkowe pozycje Orlikona, bowiem konfiguracja z PoKeys będzie mi przydatna.

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Września 2012, 19:38:05 »
Ad. Fizyki ET22. Wg. mnie porównując do realu ET22 w symku dostaje za duże prądy. Jadąc w realu ET22 + 3 Bdhpunx zamykając szeregową przy ok 25-30km/h i dając od razu 6 boków prąd rośnie góra do 400A, w symku jest koło 550 A i wywala nadmiarowy.
Ad. świateł: Chodzi o podświetlenie obiektów na które pada smuga, tak żeby było bardziej realistycznie. Gdzieś na youtube widziałem ktoś miał takie światła na lini 053 w czasie burzy. A dokładnie o te światła chodzi. W zupełności wystarczą:

Ad.hamulca: Myślałem o czymś podobnym jak jest w MSTS, że można dowolenie upuszczać powietrze np: 10%,44, etc.. własnie chodzi o to płynne nastawianie kranu hamulca.
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 19:41:37 wysłana przez oko »

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Września 2012, 20:54:34 »
Ad. Fizyki ET22. Wg. mnie porównując do realu ET22 w symku dostaje za duże prądy. Jadąc w realu ET22 + 3 Bdhpunx zamykając szeregową przy ok 25-30km/h i dając od razu 6 boków prąd rośnie góra do 400A, w symku jest koło 550 A i wywala nadmiarowy.
A porownywales napiecie w symku i w "realu"? Nadmiarowe sa troche zle wyregulowane. Problem tez tkwi w tym, ze sa zle poustawiane czasy zamykania i otwierania stycznikow. Poprawka do exe jest juz stworzona, lecz wymaga zmian we wszystkich charakterystykach pojazdow, by zostala wprowadzona.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 181
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Września 2012, 21:04:13 »
W związku z życiem, w którym wiecznie brak czasu, proszę o możliwość zapisania stanu symulacji.
Miejsce pracy: FH14 500

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Września 2012, 21:08:51 »
Hunter nie porównywalem. A z tego co mi MKaczy mowil ostatnio to dość ważny parametr. Nie znam sie na tym tylko piszę co widzę. W końcu tylko 10% z nas siedzialo za nastawnikiem i pracuje na kolei i tak naprawdę my najlepiej widzimy różnice. Szogun skoro to taki problem itd. to lepiej poczekać i zrobić smugi równie realne a mniej kłopotliwe i wymagające.
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 21:11:14 wysłana przez oko »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Września 2012, 21:13:02 »
- łagodne łączenie się tekstur scenerii,
- outernoise (było to w którejś tam dawnej wersji SPKS, zostało później wyłączone do testów),

Ad. smugi, masz pojęcie ile FPSów żre ten "hit jutuba"?

W MSTSie z 2002 roku są realistyczne smugi, które już w tamtym czasie chodziły bardzo płynnie. Czyli technika i można to zrobić.

Dyskusję na temat smug przeniosłem tutaj:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,22116.0.html
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 21:15:33 wysłana przez Rozi »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Września 2012, 21:24:54 »
- łagodne łączenie się tekstur scenerii,
Opisz, na czym by to miało polegać, czy jak by to miało działać. Propozycje powinny przekładać się na jakiś dostępny algorytm, a ich realizacja być mierzalna.

- outernoise (było to w którejś tam dawnej wersji SPKS, zostało później wyłączone do testów),
Coś bliżej na ten temat?

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Września 2012, 21:31:08 »
1. Zapomniałem dodać, że chodziło mi o łagodne przejście dwóch tekstur terenu.
2. Outernoise:

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #20 dnia: 18 Września 2012, 21:35:49 »
1. Zapomniałem dodać, że chodziło mi o łagodne przejście dwóch tekstur terenu.
Trzeba by zacząć od tego, że nie mamy siatki terenu o stałym rozmiarze oczek, więc nie bardzo sobie potrafię wyobrazić łagodne przejście na trójkącie mającym bok długości 1km z teksturą powielaną co 10m.

2. Outernoise:
Rozumiem, że chodzi o zewnętrzny dźwięk wózków? Akurat na filmie ten dźwięk jest jakby między wózkami...

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #21 dnia: 18 Września 2012, 21:39:56 »
Tak, szum i dźwięk wózków.

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1690
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #22 dnia: 18 Września 2012, 21:43:07 »
1. Zapomniałem dodać, że chodziło mi o łagodne przejście dwóch tekstur terenu.
Myślę, że wystarczy "uświadomić" trasopisarzy - nie trzeba modyfikacji EXE, albowiem można samemu zrobić teksturę przejściową. Jest to bardzo prosta czynność, niewymagająca specjalnej znajomości obsługi programów graficznych. Owszem, może trzeba się trochę więcej napocić, ale osobiście uważam, że ręczne zrobienie tekstury przejściowej nie jest dużym problemem.


Taką teksturę przejściową widać doskonale na obrazku w załączniku - zwróćcie uwagę na prawy brzeg rzeki (jest trochę zarośnięta) - widać tam gładkie przejście między teksturą ziemi a trawy i nie kosztowało to mnie zbyt wiele czasu.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #23 dnia: 18 Września 2012, 21:53:49 »
Można wprowadzić stałą siatkę np. 5m jak w Trainz, przygotować tekstury na to (powinny być dostępne darmowe do takich zastosowań) i wtedy da się zrobić, aby je nakładać. W porównaniu do Trainz, dalszy teren będzie można zrobić większymi trójkątami, co poprawi wydajność, ale ograniczy użycie tekstur przejściowych.

zwróćcie uwagę na prawy brzeg rzeki
Obawiałbym się, że ten tor w takim położeniu nie przetrwa długo...

Offline Jeżyk

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #24 dnia: 18 Września 2012, 22:01:15 »
1.GLSL
2.Światła pojazdów ale zrobione w takiej realnej technice^
3.Mapy wysokości - gigantyczna oszczędność FPS(coś mi się zdaję, że co drugi nie wie co to)
4.Nowszy wydajniejszy silnik graficzny, który bo pozwalał na to co wyżej^
5.Tak odbicia powierzchni np w lusterkach.
6.Wnętrza kabin widoczne z zewnątrz.
7.Realistyczne przeźroczyste szyby.
8.Smugowe światła.
Powróciło średniowiecze, ale bronią nie są miecze...

Offline oscyp

  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #25 dnia: 18 Września 2012, 22:07:15 »
Da się zmienić sieć trakcyjną? Żeby nie była taka cienka.
« Ostatnia zmiana: 18 Września 2012, 22:12:37 wysłana przez oscyp »
Pozdrawiam

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #26 dnia: 18 Września 2012, 22:20:10 »
1.GLSL
Tzn. dokładniej co i jak ma działać? Łatwo jest rzucić hasło.

2.Światła pojazdów ale zrobione w takiej realnej technice^
Rozumiem, że masz gotowy algorytm i wkrótce nam go udostępnisz?

3.Mapy wysokości - gigantyczna oszczędność FPS(coś mi się zdaję, że co drugi nie wie co to)
Ja np. nie wiem, jak by to miało pozytywnie wpłynąć na FPS.

4.Nowszy wydajniejszy silnik graficzny, który bo pozwalał na to co wyżej^
Rozumiem, że już coś tworzysz, albo przynajmniej masz ludzi do tego?

5.Tak odbicia powierzchni np w lusterkach.
Na lusterkach można wyrenderować teksturę. Zeżre to połowę FPS na każde lusterko. Jeśli lusterka to tylko przykład, to co jeszcze ma się odbijać?

7.Realistyczne przeźroczyste szyby.
Po czym poznać realistycznie przezroczystą szybę i dlaczego obecne szyby nie są?

8.Smugowe światła.
Tzn. jakie?

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1705
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #27 dnia: 18 Września 2012, 22:47:16 »
5.Tak odbicia powierzchni np w lusterkach.
Na lusterkach można wyrenderować teksturę. Zeżre to połowę FPS na każde lusterko. Jeśli lusterka to tylko przykład, to co jeszcze ma się odbijać?
Pewnie coś w stylu np. tafli wody.

Wnętrza kabin widoczne z zewnątrz - mam rozumieć, że w takim przypadku wszystkie wagony osobowe posiadają wymodelowane wnętrza, wraz z umieszczonymi tam pasażerami?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6112
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #28 dnia: 18 Września 2012, 22:48:55 »
Wnętrza kabin widoczne z zewnątrz - mam rozumieć, że w takim przypadku wszystkie wagony osobowe posiadają wymodelowane wnętrza, wraz z umieszczonymi tam pasażerami?
Tak. Ja przygotuję odpowiednie sortowanie trójkątów na poziomie EXE, a pomysłodawcy zrobią resztę.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 34
Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« Odpowiedź #29 dnia: 18 Września 2012, 23:37:41 »
Wnętrza kabin widoczne z zewnątrz - mam rozumieć, że w takim przypadku wszystkie wagony osobowe posiadają wymodelowane wnętrza, wraz z umieszczonymi tam pasażerami?
Tak. Ja przygotuję odpowiednie sortowanie trójkątów na poziomie EXE, a pomysłodawcy zrobią resztę.
I to jest jeden z tych tekstów, które wobec realiów brzmią zasadnie śmiesznie....