Autor Wątek:  Kilka pytań o trasy w Gmaxie  (Przeczytany 2651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kerth

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Kilka pytań o trasy w Gmaxie
« dnia: 16 Lutego 2011, 13:18:05 »
1. Czy ktoś wie jak dodać teren za pomocą skryptów w Gmaxie?
2. Jak stworzyć słum sieci trakcyjnej w Gmaxie za pomocą skryptów?
 Proszę o pomoc.

Klasyczny przykład jak nie powinno się prosić o pomoc. Opisz swój problem dokładnie (zwłaszcza punkt drugi), gdyż nie jesteśmy jasowidzami. No i radzę zacząć czytać tutoriale przyklejone w tym dziale, bo to że dotyczą 3ds maxa, nie oznacza że są zupełnie nieprzydatne do gmaxa.
libertyn89
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2011, 14:24:31 wysłana przez programista123 »
Pozdrawiam, Dawid

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Kilka pytań o trasy w Gmaxie
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lutego 2011, 15:05:36 »
Jak stworzyć słup sieci trakcyjnej w Gmaxie za pomocą skryptów?
Nie wiem jak to jest w Gmax, ale w 3DS-ie wygląda to mnie więcej tak...
Wybierasz zakładkę z siecią trakcyjną, i kładziesz ją w podobny sposób jak tory, potem zaznaczasz fragment w którym chcesz dodać słupy, wpisujesz odpowiednie inc'e i teksturę i naciskasz MakeZigZap (po tym musisz kliknąć tam gdzie zaczyna się sieć trakcyjna). Słupy powinny być, ale zobaczysz je dopiero po wyeksportowaniu scenerii.
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2011, 15:11:57 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 321
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 86
Odp: Kilka pytań o trasy w Gmaxie
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Lutego 2011, 17:43:46 »
Witam.
Co do terenu, to opisałem jak ja to robię w gmax tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,13379
Dopiszę jeszcze, żeby pamiętać o właściwych proporcjach bo po odpaleniu symulatora może się okazać, że "górki" mają po 250m wysokości ;]
Pozdrawiam