Autor Wątek:  Problemy z Paczką Całościową 2009  (Przeczytany 228308 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #390 dnia: 02 Lutego 2010, 17:10:24 »
Fakt internetu to nie mam pierwsza klasa.A tak w ogóle jaki program polecasz?? I ile powinna wyności wielkość tej paczki  (w kb).

Flashget. 431.9 MB.

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #391 dnia: 02 Lutego 2010, 17:14:07 »
Dobra spróbuję, tylko szkoda że FlashGet jest po Angielsku (z tego języka orłem nie jestem).
Boję się bo czytałem że ma trojana,  ale mam nadzieję że NOD32 sobie z nim poradzi.

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #392 dnia: 02 Lutego 2010, 17:37:01 »
Dobra spróbuję, tylko szkoda że FlashGet jest po Angielsku (z tego języka orłem nie jestem).
Boję się bo czytałem że ma trojana,  ale mam nadzieję że NOD32 sobie z nim poradzi.
Tu masz program i spolszczenie:
http://www.programs.pl/program,54.html
Co do tego trojana to bzdury pleciesz, pobierz z mojego linka, ta instalka jest na pewno "czysta".
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #393 dnia: 02 Lutego 2010, 19:15:12 »
Sceneria Całkowo
Misja SN61.
Na stacji, gdzie mijamy gagara z bruttem ST44 zatrzymuje się na zwrotnicach a następnie zrywa sprzęgi i część towarowego zostaje na szlaku. Równocześnie podawany jest wyjazd dla osobowego. Ja zamieniłem SN61 na SU46z pospiesznym.

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #394 dnia: 02 Lutego 2010, 19:27:45 »
No paczka się sciągnęła ale... przy rozpakowywaniu WinRAR wywala: Operation failed.
A ja tak się cieszyłem że się wreszcie ściągło.ściągnęło...

Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 02 Lutego 2010, 20:30:17 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #395 dnia: 02 Lutego 2010, 19:34:40 »
No paczka się sciągneła ale... przy rozpakowywaniu WinRAR wywala: Operation failed.

WinRar ma problemy z niektórymi paczkami 7z.
Pobierz ten program i rozpakuj nim:

http://downloads.sourceforge.net/sevenzip/7z465.exe

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #396 dnia: 02 Lutego 2010, 19:39:59 »
I się wyjaśniło. Poprostu nie było miejsca na dysku. Dzięki Rozi

Offline bartosik444

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #397 dnia: 03 Lutego 2010, 11:39:06 »
Witam mam problem,ściągnąłem najnowszą MaSzyne i otwieram ją przez 7-zip 'a i wyskakuje mi błąd przy otwieraniu MASZYNA EXE i pisze że nie znaleziono pliku o nazwie BORLNDMM.DLL. co z tym zrobić?Proszę i liczę na szybką pomoc.

Pozdrawiam

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #398 dnia: 03 Lutego 2010, 11:42:16 »
Jeśli nie masz tego pliku w głównym katalogu symulatora, to znaczy że albo źle wypakowałeś, albo paczka nie ściągnęła się w całości. Sprawdź zawartość głównego katalogu w paczce.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #399 dnia: 03 Lutego 2010, 11:43:56 »
Sprawdź jaka jest objętość ściągniętego pliku i katalogu po wypakowaniu.

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #400 dnia: 03 Lutego 2010, 20:04:24 »
Ściągnij sobie FlashGet on wspomaga ściąganie. Paczka powinna ważyć 431.9 mb.

Włączam TD i co widzę, jakieś biało-brązowe tekstury.

Konfiguracja:
Procesor AMD Duron 800 Mhz
Karta Graficzna Nvida Riva Tnt2
Poniżej log
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
RIVA TNT2/AGP/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.3.1
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_transpose_matrix GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_weighting GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_evaluators GL_NV_fog_distance GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_SGIS_multitexture GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
metal\metalfrictionpattern1.dds
OK
textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
tr\slup_beton1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
tr\wys-ni-d.dds
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
textures\wzl.dds
OK
tr\kotwa_teownikrurowe.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
tr\#izol-sekcja.dds
OK
tr\odciag1.dds
OK
tr\ciezarbeton3.dds
OK
textures\grassgreen1.dds
OK
Scenery sky definition
cgskj_sunset024.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\201e.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\metalfrictionpattern1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\#sprzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\woz_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kolo_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\panto-a.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\cien201e.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\201e-135.dds
OK
Loading - text model: dynamic\cd\163_v1\163.t3d
dynamic\cd\163_v1\kolo_sprychy.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\gora.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\sprzeg.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\pantograf.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\reflektor.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\reflektoron.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\#swiatlo.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\cien163.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\163.dds
OK
cgskj_sunset024.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_sunset024.t3d
sky\sky_sunset024.dds
OK
Ground init OK
Player train init: et22-135
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\kabinaa.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\podloga.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\sciana_laminat_bok.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\scianab.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulpit_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\blacha_pod_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podkran2_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_pulpit_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskamp.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_sw.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\manowskz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\mano_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\mano1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kran.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\oerlikon.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kran_zasadniczy_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n3.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\tarcze.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n2.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przyc_cz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przyc_ziel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kontra.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampka_on.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampka_off.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampkas_off.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampkas_on.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podpisy.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podpisiki2.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przelacznik.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pod.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przel_ham.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rozruch.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulpit_pion.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pod2_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podkran.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pionpod_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ob_sh.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\fotel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rama.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ogrz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaa.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaav.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\radio.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulp.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\czerwony.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\sciana_laminat.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\eu07sufit_j.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\gora.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\grzejniki.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wyc.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kontakt.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ramao.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\listewka_stara-z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szyba.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\scianaa.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rdst.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rozklad.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wycierx.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wycierb1x.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\oslona_pss.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\radyjko.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9_tarcza.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9_tarcza_sw.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskpr.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaob1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaob.dds
OK
Player train init OK
textures\smuga.dds
OK
« Ostatnia zmiana: 03 Lutego 2010, 21:04:18 wysłana przez tom_21_pl »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #401 dnia: 03 Lutego 2010, 21:22:27 »
Po pierwsze to powinieneś dać w załączniku screen z tego co odpaliłeś.
Po drugie z kartą Riva TNT2 nic nie zrobisz. Niestety ale masz dość stary komputer.

@Hunter, dlatego chciałem screena.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #402 dnia: 03 Lutego 2010, 21:23:15 »
Na bmp i tga na Rivie TNT2 wszystko szlo ok.. ;)
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #403 dnia: 04 Lutego 2010, 15:51:59 »
PC2006 włączało się bez problemu. Może problem tkwi w sterownikach...

A poza tym czy dało by się zrobić tę paczką z teksturami .bmp (nie żebym zmuszał, ale dużo by to dało dla posiadaczy starych komputerów)
« Ostatnia zmiana: 04 Lutego 2010, 15:59:29 wysłana przez tom_21_pl »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #404 dnia: 04 Lutego 2010, 15:57:35 »
Screena nie będzie, Riva TNT2 nie obsłuży PC2009.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #405 dnia: 04 Lutego 2010, 15:58:22 »
PC2006 włączało się bez problemu. Może problem tkwi w sterownikach...

TNT2 nie obsługuje DDS. Tyle na ten temat.

Cytuj
A poza tym czy dało by się zrobić tę paczką z teksturami .bmp (nie żebym zmuszał, ale dużo by to dało dla posiadaczy starych komputerów)

Nie.

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #406 dnia: 04 Lutego 2010, 16:19:29 »
Wymagania dla PC2009:
Procesor 1.8 GHz
2GB RAM
Karta graficzna: ATI Radeon 8500 i nowsze lub nVidia GeForce 3 i nowsze, 128mb akceleratora
Win XP lub nowsze

Na takim konfigu udało mi się uruchomić PC2009, i zapewniał jakieś średnio 15FPS, co przyjmuję za wartość, przy jakiej da się od biedy korzystać z symulatora.

Offline KowiEU

  • Wiadomości: 236
    • Zobacz profil
    • http://www.fotokolej.pl/search.php?search_user=KowiEU
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #407 dnia: 04 Lutego 2010, 20:45:53 »
Ja mam 1GB ramu, grafika Geforce 2 64Mb i wydajność zadowalająca, fps nie schodzi mi poniżej 10klatek. Więc ok 4-5fps więcej niż na texturach bmp./tga. :)

Offline Sebek821

  • Wiadomości: 9
  • The PKP Is Fantastic
    • Zobacz profil
    • Zajezdnia Autobusowa Klonowica Sp.z.o.o
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #408 dnia: 05 Lutego 2010, 15:54:17 »
Nie działa mi wcale PC2009. Otóż po włączeniu EU07.exe bądź MaSzyna.exe dzieją się następujące problemy:
-w oknie pojawia się obrazek składu (różne)
-włącza się okienko gdzie są wczytywane textury itp.
-główne okno robi się czarne i pisze "Brak odpowiedzi" mimo że dalej gra jest wczytywana
-po jakimś króciutkim czasie mam komunikat "MaSzyna.exe przestał działać" albo "EU07 przestał działać"
O co tutaj chodzi? Moje parametry:
Windows Vista Home Premium
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU                    E7400  @ 2.80GHz
2.00 GB RAM
ATI Radeon HD 4800 Series

Problem już był opisywany wiele razy = karta ATI + nowe sterowniki nie działają jeszcze
/nbmx
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2010, 16:02:45 wysłana przez nbmx »
Projekt "ST-Symulator Tramwaju". Ktoś chętny do współpracy? Na GG pisać ;)

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #409 dnia: 06 Lutego 2010, 00:38:51 »
W Krzyżowej EP07-242 nie wyjeżdża z peronów, ma opuszczone patyki. Przed Krzyżową dostajemy czerwone, bo dzieje się to co w załączniku. Misja z EU07-242, a tak naprawdę kolejny błąd to taki, że nie jedziemy tym lokiem, lecz EU07-009, ktoś podmienił tekstury.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #410 dnia: 06 Lutego 2010, 09:21:39 »
W Krzyżowej EP07-242 nie wyjeżdża z peronów, ma opuszczone patyki. Przed Krzyżową dostajemy czerwone, bo dzieje się to co w załączniku. Misja z EU07-242, a tak naprawdę kolejny błąd to taki, że nie jedziemy tym lokiem, lecz EU07-009, ktoś podmienił tekstury.
Misja z 242 to misja z 242, tylko że EU07-009 również została nazwana EU07-242.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #411 dnia: 06 Lutego 2010, 10:06:31 »
Dla zniecierpliwionych, którzy czekają na poprawkę, bo ich sprzęt nie obsługuje ddsów, mogę zrobić narzędzie w Excelu, które dostosuje PC do tga. Warunek - minimalna ilość osób to około 10 sztuk.
Aby nie zaśmiecać tego wątku, zgłoszenia poprzez PW.
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2010, 10:29:17 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #412 dnia: 06 Lutego 2010, 21:21:04 »
Nie wiem czy to do końca wina PC2009 (może moja ??) Dziś śmignąłem na linii61 misję towarową-2. Otóż zauważyłem, że połowa wagonów nie hamuje (nie wzrasta ciśnienie). Hamują 2-3 pierwsze wagony i jakieś 2 środkowe. Skład podłączałem tak jak zawsze. Oprócz tego dziś na bałtyku w misji "ratunkowej" wjeżdżając i już hamując na końcowej stacji wagony się odczepiły, czyli jakby rozerwałem skład.

Przyznam się że wcześniej tego nie miałem i zastanawiam się co nie tak.
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline puma2091

  • Wiadomości: 463
  • ...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #413 dnia: 06 Lutego 2010, 21:44:22 »
Dziś śmignąłem na linii61 misję towarową-2. Otóż zauważyłem, że połowa wagonów nie hamuje (nie wzrasta ciśnienie). Hamują 2-3 pierwsze wagony i jakieś 2 środkowe.
Niewiem czy to ten sam problem, ale zdarzyło mi się takie coś. Mam podane S9 na wjazdowym do stacji Cz-wa Gnaszyn. No to hamuję klawiszem 5, a ja jadę. Przecinam S1 "stój!" z całym moim składem (ostatnia cysterna zatrzymała się jakieś 100m za semkiem).
Dwa. Czy przetwornice i inne urządzenia w byku nie są za głośno? W ogóle nie słyszałem radia. Skapnąłem, że "gra" dopiero jak wyszedłem poza maszynę.

Offline Krzystek60

  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #414 dnia: 06 Lutego 2010, 21:52:56 »
Mam ten sam problem ale ze wszystkimi bykami. A co do radiotelefonu u mnie wszystko gra.
Nie ważne jaki popełnisz błąd... Ważne jest to żeby nie powtórzyć go jeszcze raz.

Offline MaSzynowicz

  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #415 dnia: 07 Lutego 2010, 07:27:32 »
Witam, jestem nowy i nie<>czytałem wszystkich komentarzy więc jeśli powtórzę go to usunę.
Gdy uruchamiam skład na krzyżowej2 : EU07-242+Bd+Bd+Bd+Bd+Bd+Bd to zamiast EP07-242 ze składem startującym z Krzyżowej ruszam z EU07-009.
Nie wiem czy to ja coś zepsułem czy samo tak się stało.
Na lini zwierzyniec w misji z pociągiem osobowym to włącza sie hamulec(nie wiem dlaczego tak się dzieję),więc przechodzę do drugiej kabiny i kieruję składem wychylając się przez okno i tak do końca.
I jeszcze jedno pytanie: Czemu duża część pociągów które mi wyskakują na wczytywaniu są prowadzone przez komputer?<>Przykladowo na lini053 mam chyba w każdej misji tylko jedną lokomotywę do poprowadzenia.


   « Dodano: 07 Lutego 2010, 07:31:00 »
Przepraszam nie zauważyłem komentarza Benka więc problem z krzyżową2 nie aktualny.Ja pozostaję cały czas przy tym co mi zostało.

Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 07 Lutego 2010, 09:59:10 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline siodemkanaoporach

  • Wiadomości: 295
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #416 dnia: 07 Lutego 2010, 08:26:51 »
Czemu duża część pociągów które mi wyskakują na wczytywaniu są prowadzone przez komputer?Przykladowo na lini053 mam chyba w każdej misji tylko jedną lokomotywę do poprowadzenia.

A po co ci więcej loków? Na linii 053 jest siedem misji w oddzielnych plikach *.scn. W Krzyżowej 2 na przykład masz jeden główny plik, w którym znajdziesz większość misji. Ten podział miał chyba na celu zachowanie różnych warunków pogodowych itp. w różnych misjach.
quidquid Latine dictum sit, altum videtur

Offline MaSzynowicz

  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #417 dnia: 07 Lutego 2010, 09:43:28 »
Czemu duża część pociągów które mi wyskakują na wczytywaniu są prowadzone przez komputer?Przykladowo na lini053 mam chyba w każdej misji tylko jedną lokomotywę do poprowadzenia.

A po co ci więcej loków? Na linii 053 jest siedem misji w oddzielnych plikach *.scn. W Krzyżowej 2 na przykład masz jeden główny plik, w którym znajdziesz większość misji. Ten podział miał chyba na celu zachowanie różnych warunków pogodowych itp. w różnych misjach.
Ale ja nie mówię że muszą wszystkie być możliwe do prowadzenia. Ja tylko się pytam po co są one wpisane do wczytywania skoro i tak ich nie można prowadzić.

Offline siodemkanaoporach

  • Wiadomości: 295
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #418 dnia: 07 Lutego 2010, 09:57:43 »
Starter Ra odczytuje wszystkie możliwe do prowadzenia pojazdy. Twórcy trasy rozwiązali ten problem wpisując w okienku informację, że ten skład jest kierowany przez komputer.
quidquid Latine dictum sit, altum videtur

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #419 dnia: 07 Lutego 2010, 10:16:24 »
Ale ja nie mówię że muszą wszystkie być możliwe do prowadzenia. Ja tylko się pytam po co są one wpisane do wczytywania skoro i tak ich nie można prowadzić.
Starter Ra odczytuje wszystkie możliwe do prowadzenia pojazdy. Twórcy trasy rozwiązali ten problem wpisując w okienku informację, że ten skład jest kierowany przez komputer.
Odpowiedź jest inna. Starter RA ma kilka trybów użytkownika, od prostego do developerskiego. Te tryby umożliwiają ustawienie startera odpowiednio do poziomu wiedzy użytkownika. Różnica jest między innymi w okienku wyświetlania składów do prowadzenia co pokazałem na screenach w załączniku. Część scenerii jednak nie jest dostosowana na tyle dokładnie by starter wiedział, które składy wyświetlić w trybie prostym do prowadzenia> Stąd linia 053 wyświetla wszystkie pojazdy również w trybie prostym  (brak odpowiednich wpisów). Przede wszystkim należy czytać opisy tras w okienkach informacyjnych. 
W załączniku 1. Tryb dla beta testera (i wyższe). 2. Tryb dla początkujących i zaawansowanych.