Autor Wątek:  Problemy z Paczką Całościową 2009  (Przeczytany 214498 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Problemy z Paczką Całościową 2009
« dnia: 16 Stycznia 2010, 14:19:04 »
W tym wątku zgłaszamy problemy z PC2009 - niemodyfikowaną/bez własnych dodatków.


Wystepujące błędy:
-Błęd parsera:
 nieprawidłowe/niepełne rozpakowanie paczki.

-Nie wyświetlają się tekstury
 nieprawidłowe/niepełne rozpakowanie paczki.
 słaba kartka graficzna
 
-błąd atioglxx.dll / symulator wychodzi do Windows po "Player train init OK"
 Nie działa na najnowszych sterownikach ATI - należy korzystać z wersji 8.12.

« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2010, 18:13:07 wysłana przez nbmx »

Offline Mat863994

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Stycznia 2010, 15:58:28 »
Na linii 053 brak tekstur fauny, oraz EP09 wjeżdża na boczny tor gdzie stoi EN57.
PKP INTERCITY

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Stycznia 2010, 16:14:11 »
Mozesz pokazac screen, log? Samo stwierdzenie, ze nie ma tekstury to za malo.
Pozdrawiam, Karol

Offline tusik

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Stycznia 2010, 16:19:30 »


??? ;-D  ;p
I tak mam na wszystkich sceneriach - jazda w chmurach, wszystko lata! ;-D
Dane o mojej karcie graficznej spisane z instrukcji sprzętu:
Układ Mobile Intel GM965/GL960 Express z wbudowanym akceleratorem grafiki przestrzennej układem Intel Graphic Media Accelerator (GMA) X3100 i obsługą do 358 MB pamięci Intel Dynamic Video Technology 4.0
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 16:34:20 wysłana przez tusik »

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Stycznia 2010, 16:43:13 »
Na krzyżowa2 M62-590 gumowy edek robi zderzenie czołowe z EU07-216, skutkiem czego uniemożliwia przejazd gagarinkowi z bruttem. Dzieje się to tam gdzie EU07-216 czeka aż przejadą ED73-001 a potem M62-590.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Stycznia 2010, 16:45:28 »
Na linii 053 brak tekstur fauny, oraz EP09 wjeżdża na boczny tor gdzie stoi EN57.
Po uruchomieniu scenerii wciskamy shift1. Dostajemy światełka na semaforze i czekamy na sygnał odjazdu dany słowną zapowiedzią przez kierownika pociągu. W czasie testów nikt nie zgłaszał problemu wjazdu EP09 na tor z EN57.

Offline TOM34

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Stycznia 2010, 16:57:57 »
Jakim programem to rozpakowac?

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:00:44 »
Pozdrawiam

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 822
    • Zobacz profil
    • Moje filmy kolejowe na YouTube
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:11:24 »
A ja mam natomiast inny problem, nie mogę uruchomić exe z obsługą DDS, chociaż log.txt nie pokazuje żadnych błędów:

Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 3600 Series
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.9116
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_explicit_multisample GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
metal\metalfrictionpattern1.dds
OK
textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
tr\slup_beton1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
tr\wys-ni-d.dds
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
textures\wzl.dds
OK
tr\kotwa_teownikrurowe.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
tr\#izol-sekcja.dds
OK
tr\odciag1.dds
OK
tr\ciezarbeton3.dds
OK
textures\grassgreen1.dds
OK
Scenery sky definition
cgskj_sunset024.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\201e.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\metalfrictionpattern1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\#sprzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\woz_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kolo_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\panto-a.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\cien201e.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\201e-135.dds
OK
Loading - text model: dynamic\cd\163_v1\163.t3d
dynamic\cd\163_v1\kolo_sprychy.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\gora.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\sprzeg.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\pantograf.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\reflektor.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\reflektoron.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\#swiatlo.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\cien163.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\163.dds
OK
cgskj_sunset024.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_sunset024.t3d
sky\sky_sunset024.dds
OK
Ground init OK
Player train init: et22-135
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\kabinaa.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\podloga.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\sciana_laminat_bok.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\scianab.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulpit_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\blacha_pod_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podkran2_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_pulpit_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskamp.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_sw.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\manowskz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\mano_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\mano1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kran.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\oerlikon.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kran_zasadniczy_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n3.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\tarcze.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n2.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przyc_cz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przyc_ziel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kontra.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampka_on.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampka_off.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampkas_off.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampkas_on.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podpisy.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podpisiki2.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przelacznik.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pod.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przel_ham.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rozruch.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulpit_pion.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pod2_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podkran.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pionpod_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ob_sh.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\fotel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rama.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ogrz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaa.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaav.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\radio.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulp.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\czerwony.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\sciana_laminat.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\eu07sufit_j.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\gora.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\grzejniki.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wyc.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kontakt.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ramao.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\listewka_stara-z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szyba.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\scianaa.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rdst.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rozklad.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wycierx.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wycierb1x.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\oslona_pss.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\radyjko.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9_tarcza.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9_tarcza_sw.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskpr.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaob1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaob.dds
OK
Player train init OK

Po skopiowaniu samego exe do mojej starej paczki również kończy wczytywanie w tym punkcie i gaśnie.
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:13:31 »
Każdy, kto ma taki problem niech poda przy opisie błędu (wraz z logiem) swoją konfigurację sprzętową, system, wersję sterowników do grafiki.

Offline jacekst44

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 352
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:20:23 »
Za stacją Psie Pole brakuje chyba tekstur. Jakich?
Konfiguracja: e8400, 3 GB Ram, GeForce GTS250. W załączeniu screeny.
Pozdrawiam

A log gdzie?
ZiomalCl


log i kolejny screen
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 17:28:26 wysłana przez jacekst44 »

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 822
    • Zobacz profil
    • Moje filmy kolejowe na YouTube
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:22:19 »
Każdy, kto ma taki problem niech poda przy opisie błędu (wraz z logiem) swoją konfigurację sprzętową, system, wersję sterowników do grafiki.

Moja konfiguracja:
Pentium IV 3,2 GHZ
ATI Radeon 3650 AGPx8
Windows MX 8 (XP), 2 GB RAM.
Sterowniki: ATI AGP Hotfix 9.11 (na 9.12 ten sam problem).
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline ET21-622

  • Wiadomości: 287
  • Dźwiękowiec
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:23:01 »
W ED73 brak tekstury wskazówki tachometru.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4252
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #13 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:40:30 »
Mam to samo, Zadnych błędów ładowania a exe po train init ok się wysypuje.

Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 3850
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.7276 Release
Supported Extensions:
GL_AMD_performance_monitor GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_vertex_array GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
OK

.
.
.

dynamic\pkp\et22_v1\szybaob.dds
OK
Player train init OK

Zauwazylem, ze program nie wywali do czasu az się chce przywrococ okno. Wyglada mi to na problem z wyświetleniem czegokolwiek.

Sterowniki aktualne mam te oryginalne od producenta. Identyczny objaw mialem na najnowszych sterach ze strony ATI AMD.

Zapewne zapytacie, dlaczego nie uzywan najnowszych sterow ati a wole te od producenta z płyty cd, otoz na najnowszych sterach ati ze strony producenta, exe DizelPacka (starej paczki) jest niestabilne i lubi się wykrzaczyć bez powodu, natomiast na tych starszych sterownikach z płyty cd, exe DizelPack jest stabilne.

Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:43:46 »
U Mnie to samo. Wczytuje do końca. Player Train init ok i wyskakuje błąd Windowsa.

Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 3600 Series
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.7659 Release..........ciach
......................
..........ciach
dynamic\pkp\ed73_v1\tachoo.dds
OK
dynamic\pkp\ed73_v1\tacho120.dds
OK
Player train init OK
textures\smuga.dds
OK
Karta: ATI Radeon HD 3600 Series Sterowniki: 8.501.0.0
System: Win XP Pro SP3
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2010, 16:18:21 wysłana przez Krzysiek626 »
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4252
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 257
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Stycznia 2010, 17:45:57 »
Kozi też masz ATi, wygląda na to że trzeba dopracowac exeka pod katem ATI.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:09:16 »
A ja się przywalę do samego spaczkowania paczki. Po kiego archiwum 7z wstawiliście do tara a potem zgzipowali? Teraz trzeba na trzy razy rozpakowywać (ungzip, untar, un7zip). Zero szacunku dla przestrzeni dyskowej użytkowników;]
(pobierane z uetam i matinf)
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:12:38 »
Sceneria Całkowo.
Misja SU46 +3BH.
Stacja Całkowo.
1. Równocześnie z podaniem wyjazdu podawany jest również wjazd na stację
Stacja końcowa.
2. Coś mi się wydaje, że szlabany będą rysować lakier i troche wchodzą w skrajnię.

Offline firefoxfan

  • Wiadomości: 244
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #18 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:15:31 »
A ja się przywalę do samego spaczkowania paczki. Po kiego archiwum 7z wstawiliście do tara a potem zgzipowali? (...) (pobierane z uetam i matinf)
Matełowi było tak prościej ściągnąć torrenta :) W torrencie jest paczka i plik nfo, z czego ważniejsza jest paczka :). Skontaktuj się z mateu żeby to przepakował :).

Offline paul4402

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #19 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:20:22 »
Ja większych problemów z paczką nie mam, tylko kilka tekstur nie wyświetla mi się poprawnie. Moja karta grafiki to GF 7900GS.
Z eaosem sobie poradziłem zmieniając teksturę na inną a z tymi słupami nie wiem co mam zrobić:

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #20 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:36:10 »
1. Równocześnie z podaniem wyjazdu podawany jest również wjazd na stację
Stacja końcowa.
2. Coś mi się wydaje, że szlabany będą rysować lakier i troche wchodzą w skrajnię.
AD1. U mnie tego nie ma. Jeśli to jest  SU46 z 3BH to nie potrafię odnaleźć miejsca z pierwszego screena.
AD2. Zapamiętane może będzie poprawione.
Z eaosem sobie poradziłem zmieniając teksturę na inną a z tymi słupami nie wiem co mam zrobić:
O jakie słupy chodzi pokaż screena.

Dotyczy wszystkich: Proszę pokazywać screeny.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2901
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 252
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #21 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:37:41 »
Ja zaś mam inne pytanie. Czym otwiera się plik *.dds? Co to wogóle za rozszerzenie jest? Czy jest możliwość przekonwertowania do tga?

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #22 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:40:26 »
Wstukaj w google, to się dowiesz ;)

Cytuj
pokaż screena.

Pokazał :) Błędy te akurat pewnie wynikają z ilości bitów innej w dds, aniżeli było to w oryginalnym pliku.

Offline paul4402

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #23 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:47:42 »
Tak to z bliska wygląda:
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 18:48:15 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #24 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:51:01 »
Tak to z bliska wygląda:
Masz jakieś specyficzne ustawienia karty graficznej czy domyślne? Na serii 8400 jest jeszcze ok, natomiast z serią 7900 jest mało danych. Pokombinuj z ustawieniami karty graficznej.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #25 dnia: 16 Stycznia 2010, 18:52:54 »
U mnie na 7300gt też jest ok.

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #26 dnia: 16 Stycznia 2010, 19:07:15 »
Witam.
Mój problem z paczką polega na tym, że zaraz po załadowaniu scenerii wywala, że wystąpił problem z aplikacją. Nie mam pojęcia co jest nie tak, bo wszystko wypakowałem jak należy, a tu mi wywala błąd.
Linia 053(wszystkie), Linia 61, Krzyżowa 2. Karta graficzna: GeForce 9600 GT/PCI/SSE2/3DNOW!

Uporządkowałem.
ZiomalCl



na GeForce 9600 GT/PCI/SSE2 działa
nbmx
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 19:45:42 wysłana przez nbmx »
PKP INTERCITY

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4502
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #27 dnia: 16 Stycznia 2010, 19:12:08 »
Linia 053, służba 1 na EU07-150:

Przed wjazdem na Psie Pole czekamy na Gagarina i Tamarę. Skład przejeżdża, lecz część wagonów towarowych się odłącza od reszty.
Będąc przed Sandomierzem wywala M62 null track.

Brakuje mi też czerwonych świateł po przejeździe za semafor - ale to chyba nie błąd, lecz brak eventów.
----------------------------------------------------------------

Chciałem podziękować Twórcom za wspaniałą pracę, warto było się niecierpliwić i czekać tak długo.
Zaskakujące jest to, że na karcie GeForce4 i słabej pamięci Krzyżowa obecna ma tyle FPS co Krzyżowa z paczki Mariusza.

Offline Daro

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
    • http://www.hotrod.oz.pl
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #28 dnia: 16 Stycznia 2010, 19:33:17 »
Linia 053 służba nr.2 EU07-005. Jedziemy z sandomierza do turowia i przed drugą stacją za łukiem w lewo wywala null track.

Na screnie nie widać komunikatu, jest nieczytelny.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 19:47:42 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Marcin1992

  • Wiadomości: 327
  • Nokia Modder
    • Zobacz profil
    • Modyfikacje telefonów Nokia - www.NokiaHacking.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #29 dnia: 16 Stycznia 2010, 19:40:20 »
U mnie wystąpił bardzo ciekawy błąd. Nie wyświetlają mi się żadne tekstury poza teksturą podsypki torów. Uzyłem exe z DizelPaka, ponieważ najnowsze exe 917 nie działa, ze względu na kartę ATI. Załączam loga i screena. W logu widzę, że tekstury po prostu nie są akceptowane przez exe.

W PC2009 działa prawidłowo tylko exe załączone do niej. Żadne inne wcześniejsze exe nie obsługuje tekstur zawartych w PC2009.
Krzysiek626


Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 3800 Series
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
3.2.9232
Supported Extensions:...... ciach
...............
........ciach
Loading - texture: dynamic\pkp\et22_v1\szybaob1.dds
Failed, unknown extension
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et22_v1\szybaob.dds
Failed, unknown extension
OK
Player train init OK
Loading - texture: textures\smuga.tga
Failed
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2010, 16:16:44 wysłana przez Krzysiek626 »