Witam wszystkich bardzo serdecznie! To jest mój pierwszy post na forum MaSzyny, choć jej maniakalnym użytkownikiem jak i czytelnikiem tego forum, jestem już od ponad trzech lat.
Nieprzerwanie pozostaje pod głębokim wrażeniem projektu !
A teraz do rzeczy, mam nadzieje,że te informacje przydadzą się w doskonaleniu MaSzyny.
Sprawdziłem, w linii053, misja 1 oraz 2 zasygnalizowane wcześniej "nulltracki" powoduje zwrotka "test_zwr17". To miejsce gdzie stykają się ze sobą "test_zwr18" i "test_zwr17". Pojazd zjeżdża z 18-ki napotykając "pustkę". Doraźnie poradziłem sobie wstawiając w tym miejscu odcinek prostego toru po uprzednim usunięciu zwrotnicy. Nie było do tego obiektu przypisanego żadnego eventu, wiec raczej niczego nie skopałem a efekt zamierzony uzyskałem, gdyż lok przejeżdża teraz to miejsce bez problemów.
Teraz ET21. W przypadku 3E oraz 3E1, użycie zmiany nastawy hamulca z towarowej na osobową powoduje "zepsucie" głównego hamulca, tzn w pozycji hamowanie do cylindrów lokomotywy mimo spadku ciśnienia w PG nie wpływa powietrze, za to do cylindrów wagonów tak. Knorr działa poprawnie tylko do momentu, w którym nie zmienię mu nastawy. Kran maszynisty działa w tym czasie poprawnie. Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem?