Autor Wątek:  Problemy z Paczką Całościową 2009  (Przeczytany 216803 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline samja

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #210 dnia: 18 Stycznia 2010, 16:58:23 »
Potwierdzam, mam ten sam problem.
Potwierdzam, mam ten sam problem ...
Intel Pentium Q6600, GF8800 GTX OC2 itd najnowsze stery

Offline konrad555

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #211 dnia: 18 Stycznia 2010, 17:08:02 »
Witam mogę w końcu się dowiedzieć czemu nie chce mi działać??



Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon X1550 x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.0.6479 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_shader_texture_lod GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_blueclouded039.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpd-oil1.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Model: wza.t3d Does not exist
Scene parse error near node]Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon X1550 x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.0.6479 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_shader_texture_lod GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_blueclouded039.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpd-oil1.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Model: wza.t3d Does not exist
Scene parse error near node



Przepraszam, że takie długi ten tekst ale nie wiedziałem jak dodać log-a.
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2010, 16:23:00 wysłana przez REWIZOR »

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #212 dnia: 18 Stycznia 2010, 17:11:04 »
Zmień ten fragment log.txt na kod. A problem jest taki że źle wypakowałeś paczkę, bo brakuje Ci modelu. Wypakuj jeszcze raz.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #213 dnia: 18 Stycznia 2010, 17:23:23 »
Cytuj
ATI Radeon X1550 x86/MMX/3DNow!/SSE
Kolejny "szczęśliwy" posiadacz Radeona. I pomyśleć, że jeszcze miesiąc temu byłem o krok od zakupu produktu tej firmy. Na szczęście, przyzwyczajenie wzięło górę:).
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline motonita2002

  • Wiadomości: 187
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #214 dnia: 18 Stycznia 2010, 17:32:44 »
Problem może również leżeć w sposobie instalacji Direct X.Brzmi paradoksalnie, ale w moim przypadku instalowałem także na nowo Direct X po wymianie sterowników na te 8.12 właśnie i to pomogło.

Cytuj
Kolejny "szczęśliwy" posiadacz Radeona

Taaaaa, a z patchem unoff sprzed kilku lat to niby co było?? Też się symek sypał na "zbyt nowych" Detonatorach...

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #215 dnia: 18 Stycznia 2010, 17:57:30 »
Mój problem jest nastepujący. Na lini 053 w misji z EU07-150 wszystkko przebiaga sprawnie i bez zakłóceń, aż do momentu kiedy to mam sygnał"Stój'' na mijance z M62. Problem polega na tym, że M62 zatrzymuje się na zwrotnicy tak, że TEM i kilka cystern jest już na drugim torze a reszta jeszcze na moim i odłącza się od Tamary po czym odjeżdża zostawiając skład. Ja zaś z pospiesznym "Barbakan'' nie mogę przejechać ponieważ na moim torze stoją cysterny. Najlepsze jest to, że potem dostaję sygnał S2 nie mając wolnej drogi. W czym może tkwić problem??. Pozdrawiam
PKP INTERCITY

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #216 dnia: 18 Stycznia 2010, 18:09:59 »
Mój problem jest nastepujący. Na lini 053 w misji z EU07-150 wszystkko przebiaga sprawnie i bez zakłóceń, aż do momentu kiedy to mam sygnał"Stój'' na mijance z M62. Problem polega na tym, że M62 zatrzymuje się na zwrotnicy tak, że TEM i kilka cystern jest już na drugim torze a reszta jeszcze na moim i odłącza się od Tamary po czym odjeżdża zostawiając skład. Ja zaś z pospiesznym "Barbakan'' nie mogę przejechać ponieważ na moim torze stoją cysterny. Najlepsze jest to, że potem dostaję sygnał S2 nie mając wolnej drogi. W czym może tkwić problem??. Pozdrawiam
Możesz usunąć skład (czyli przed każdym wpisem wagonu dać // lub po prostu usunąć skład kasując go) i zostawić M62 jako luzaka. Wtedy nie będzie problemu z rozrywanym składem.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #217 dnia: 18 Stycznia 2010, 18:10:42 »
Jacek. Pokaż wpis tego składu do scenerii.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #218 dnia: 18 Stycznia 2010, 18:37:32 »
Sygnalizowałem wcześniej ten problem co Jacek:

trainset rozklad wyjazdpsiepole3 40.0 0.01
//$o -
//TEGO NIE RUSZAMY!!!   I NIC TU NIE ZMIENIAMY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
node 800 0 M62-2984 dynamic PKP\ST44_v1 M62-2984.dds ST44-o 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 TEM2-086 dynamic PKP\TEM2_v1 TEM2-086.dds TEM2pb 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node 800 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags_v2 gags03.dds 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec5 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_GATX3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol2 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec6 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec4 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_pcc3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_GATX3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transchem2 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transchem2 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node 800 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags_v2 gags02.dds 401ka 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

Poradźcie jak napompować wagony, które zostawia SP32 w Zwierzyńcu (misja z osobowym), bo są niezahamowane i ciężko się podpiąć.

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #219 dnia: 18 Stycznia 2010, 18:51:06 »
node 800 0 M62-2984 dynamic PKP\ST44_v1 M62-2984.dds ST44-o 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 TEM2-086 dynamic PKP\TEM2_v1 TEM2-086.dds TEM2pb 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node 800 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags_v2 gags03.dds 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec5 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_GATX3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol2 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec6 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec4 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_pcc3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_GATX3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_orlen 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transchem2 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec7 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transchem2 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_transpol 406Ra 0.0 nobody 3 49 Fuel enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Zaes_v1 406Ra_dec3 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node 800 0 2251-817513-9 dynamic PKP\Gags_v2 gags02.dds 401ka 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset
« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2010, 18:57:45 wysłana przez jacek88 »
PKP INTERCITY

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #220 dnia: 18 Stycznia 2010, 19:00:51 »
Nie wiem czy to pomoże, ale spróbuj wyrzucić ładunek z wagonów, czyli 49 Fuel zamień na 0. Być może obciążenie ładunkiem ma jakiś wpływ na rozrywanie składu.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #221 dnia: 18 Stycznia 2010, 19:27:10 »
A "Fuel'' też wykasować??
PKP INTERCITY

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #222 dnia: 18 Stycznia 2010, 19:30:07 »
Tak.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #223 dnia: 18 Stycznia 2010, 20:47:08 »
Sporo błędów występuje po niewłaściwym wypakowaniu programem 7-zip.Tylko tym programem można paczkę wypakować.W żadnym przypadku winrarem.U mnie błąd występuje w scenerii Quark noc-Misja z Eu06-01.Po dojechaniu do drugiej stacji semafor wyjazdowy podaje sygnał stój a zwrotnica wyjazdowa skierowana jest na boczny tor i nie chce nawet drgnąć.W załączeni log txt.
T.N

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #224 dnia: 18 Stycznia 2010, 20:56:17 »
A ja mam pytanie z innej beczki - czy jest jakiś opis jak korzystać z edytora składów bo nie mogę tego nigdzie znaleźć.

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #225 dnia: 18 Stycznia 2010, 20:58:39 »
Ja wypakowałem to programem IZArc. Problem występował też w scenerii z EP07-187 kiedy to po przybyciu składu (miał być prowadzony SU a był ST:p  ) wagony były niezahamowane a gagar jeszcze popchnął te wagony co spowodowało że ruszyły i prawie wyjechały na niewłaściwy tor ponieważ toczyły sie w kierunku źle ułożonej zwrotnicy i przeskoczyły by na niewłaściwy tor. Jednak zdązyłem sie podczepić i zahamować skład;)
PKP INTERCITY

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #226 dnia: 18 Stycznia 2010, 21:38:11 »
Coś się pochrzaniły tekstury na trzecich członach EN57. Przykład na obrazku poniżej:


Jak się wrzuca obrazki?
Tak zdecydowanie lepiej :)
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2010, 22:27:28 wysłana przez Quark-t »
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #227 dnia: 18 Stycznia 2010, 21:44:16 »
Mialem kiedys taka sama sytuacje jak kolega P.J., pomoglo ponowne uruchomienie symka.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline TOM34

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #228 dnia: 18 Stycznia 2010, 21:54:12 »
Jak zmienić czułość myszki PC2009?

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #229 dnia: 18 Stycznia 2010, 21:57:01 »
Cytuj
Jak zmienić czułość myszki PC2009?
Plik eu07.ini
Cytuj
mousescale 1.2 0.5  // czulosc myszy, mozna dawac ujemne dla invert mouse, default: 3.2 0.5

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #230 dnia: 18 Stycznia 2010, 21:58:07 »
A ja mam pytanie z innej beczki - czy jest jakiś opis jak korzystać z edytora składów bo nie mogę tego nigdzie znaleźć.

http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14329.msg149788.html#msg149788
« Ostatnia zmiana: 24 Lutego 2010, 13:52:50 wysłana przez ZiomalCl »

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 171
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #231 dnia: 18 Stycznia 2010, 22:17:40 »
Dzięki wielkie za pomoc. Równocześnie pojawił się u mnie mały problem z SM40/SM41. Oto on:

Offline jacekst44

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 352
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #232 dnia: 18 Stycznia 2010, 23:00:45 »
Dobry wieczór
Jak zwykle jestem pod wrażeniem pracy włożonej szczególnie przez zespół ds. PC2009. Optymalizacja wszystkiego niesamowita. Wzrost FPS na wszystkich sceneriach o ok 15-20FPS. Ale mam jeden nurtujący mnie problem. W sceneriach linia 053 służba 2 i 4 te startujące z Sandomierza występuje dziwne dla mnie zjawisko. Otóż w kabinie występuje "drżenie" tekstur. Nie chodzi o bujanie kabiny. Tekstury drżą: hasler, manometry, nastawnik etc...To zjawisko występuję jak tylko w tych sceneriach. Oczy dostają tak po.....Pisalem o tym niedawno na forum lecz bez odzewu. Moja konfiguracja win xp czysty, e8400, ram 3 GB, geforce gts250. Czy u kogoś z szanownych kolegów występuję też taki irytujący problem? Czy istnieje jakieś rozwiązanie?
Reansumując jestem pod wrażeniem PC2009 jako calości, są pewne błędy wynikające pewnie z braku czasu, ale widać przez to determinację Twórców aby dzieło doprowadzić do końca. Mając na uwadze,żę trzon tej grupy wynosił tylko 6 osób jestem w szoku. Jeszcze raz gratuluję determinacji. Prosiłbym, jeśli ktoś zna rozwiaznie mojego problemu o jakąś wskazówkę.
Pozdrawiam
Aha sprawdzałem te scenerie na różnych lokach. Zawsze występuję to zjawisko.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #233 dnia: 18 Stycznia 2010, 23:03:10 »
O ile dobrze pamiętam, jest to spowodowane odległością od środka współrzędnych w symulatorze. Jest taki bug (na starych exe też), że im dalej jesteś, tym bardziej się trzęsie. Ratunek? Niestety trzeba poczekać na poprawkę tego w exe (jednak nie potrafię powiedzieć, czy będzie to miało miejsce w SP1).

Offline jacekst44

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 352
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #234 dnia: 18 Stycznia 2010, 23:09:30 »
Dzięki za konkretną, szybką choć enigmatyczną odpowiedź. Czyli rozumiem to zjawisko występuje powszechnie.

Offline dymus

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1046
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 274
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #235 dnia: 18 Stycznia 2010, 23:10:24 »
O ile dobrze pamiętam, jest to spowodowane odległością od środka współrzędnych w symulatorze. [...]
Tak to jest tym spowodowane. Co to Sandomierza to jest on najdalej wysunięty od środka współrzędnych (który jest w okolicy Dębicy na L053), więc drgania kabiny są w Sandomierzu największe.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 277
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #236 dnia: 18 Stycznia 2010, 23:14:02 »
Spróbuj do kabiny i do modelu dodać 'banana' jeśli ich nie ma. Mnie to pmagało, ale dla starszych exe.
37 narzędzie moje.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #237 dnia: 19 Stycznia 2010, 06:57:39 »
Kabiny w paczce powinny już mieć "banana". Niestety poprawka w exe eliminująca ten błąd powodowała częste wysypywanie się symulatora dlatego nie ma jej w paczce i nie wiadomo czy będzie w SP1.

Offline kruger

  • Wiadomości: 362
  • Maszynista metra
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #238 dnia: 19 Stycznia 2010, 08:53:02 »
Ja nieco z innej beczki (bo nie widzialem aby ktos tu opisal):

Rainsted: jezeli przy wyborze scenerii za szybko przejde miedzy kolejnymi sceneriami (kursorami), raz na 2-3 razy program zawiesza sie, wyswietla sie klasyczne okienko 'postep wykonania', pasek 'wczytywanie scenerii SCN' jest na niebiesko i wisi.

Sceneria krzyzowa2, lok M62-590: tuz obok kranu maszynisty sa 'el. szczieracze', coz to ?:)

Sceneria Baltyk: podwozie Zaes'ow ma odwrotnie nalozona teksture (napisy lustrzane).

Offline jussi19

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #239 dnia: 19 Stycznia 2010, 10:44:37 »
Na stacji w Dębicy zauważyłem taki oto błąd, czy u innych także on występuje?