Autor Wątek:  Problemy z Paczką Całościową 2009  (Przeczytany 216807 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #180 dnia: 17 Stycznia 2010, 19:37:19 »
Pisze nie dlatego aby się czepiać. Paczka działa jak mówi moja wnuczka - supejowo. Zauważyłem że na LO53 przed Sandomierzem, spotkać można dla mnie swojskie nazwy z okolic Szczecina, na nastawniach - Dziewoklicz i Szczecin Mstwo. Czytałem że robi sie poprawka do tej paczki więc można by przy okazji poprawić. pozdrawiam twórców i gratuluję.

Mogą występować takie nazwy. Nie jest wcale powiedziane, że dana miejscowość jest tylko jedna. Jest wiele miejscowości, które nazwy mają jak te znane, duże.

Offline konrad555

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #181 dnia: 17 Stycznia 2010, 19:40:46 »
Wiem, że to może zabrzmieć dziwnie i śmiesznie, ale czy ktoś może mi powiedzieć co to jest ten log??

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #182 dnia: 17 Stycznia 2010, 19:42:31 »
Ja powiem, że jest to zapis pracy symka(wczytywanie i działanie). Masz go w głównym folderze z MaSzyną.

Zapomniałeś dodać, że zapisuje się do pliku log.txt. Zawartość dotyczy ostatniego uruchomienia symulatora.
ZiomalCl
« Ostatnia zmiana: 17 Stycznia 2010, 19:45:54 wysłana przez ZiomalCl »
PKP INTERCITY

Offline XCorejag

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #183 dnia: 17 Stycznia 2010, 19:43:51 »
To jest zapis przebiegu symulacji.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #184 dnia: 17 Stycznia 2010, 20:21:29 »
PC2009 nie współdziała poprawnie ze starymi trasami. Proszę nie wgrywać ich do PC2009 w takiej formie, jaka jest w starej wersji symulatora!
Jak się przystosuje (skopiuje wszystko co trzeba z textures starej opcji oraz dokona zmian w scn i załącznikach do scn), to współdziała.
Trzeba tylko chcieć.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #185 dnia: 17 Stycznia 2010, 20:28:19 »
Przejeżdża pośpieszny, dalej jadę na "oko" aż tu nagle wjeżdżam w tarczę D1 usytuowaną w torze stacyjnym :) Przejadę się jeszcze raz, bo może zrobiłem coś nie tak.

Przerżnąłeś karła, jak ja :)
Pozdrawiam

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #186 dnia: 17 Stycznia 2010, 20:37:15 »
Mam pytanie. Robione jest coś pod kątem użytkowników Radeonów?? Zmiany w exe eliminujące ten błąd?
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #187 dnia: 17 Stycznia 2010, 20:46:53 »
Jest robione, ale to musi trochę potrwać. Cierpliwości.

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #188 dnia: 17 Stycznia 2010, 21:06:13 »
Dzięki chciałem tylko tyle wiedzieć. Pozdrawiam :) bom sam coś niezdrowy :D
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline jacek88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 126
  • EU07
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #189 dnia: 17 Stycznia 2010, 21:11:06 »
Nie wiem jak, ale wczoraj paczka nie działała, bo wywalało błąd kiedy sceneria sie załadowała i nacisnąłem Shift + 1. Dziś zainstalowałem jeszcze raz i wszystko pięknie działa!!!Panowie kawał dobrej roboty:) Pozdrawiam
PKP INTERCITY

Offline ark21

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Mam pierwszy błąd
« Odpowiedź #190 dnia: 17 Stycznia 2010, 21:12:08 »
1. Linia546, pociąg pospieszny "Światowianin". W Krosowie EN57 po przyjeździe z Dzierżawy zatrzymuje się przed peronem i potem nic się nie dzieje.
2. Nie mogę robić screenów z kabiny (przynajmniej EU07-150). W symulatorze jest wszystko dobrze - nic nie lata, wszystko na swoim miejscu, na screenie źle.
NVIDIA GeForce 9400 GT, sterownik: 6.14.11.9107, WinXP
EDIT: Logu nie załączę, gdyż jechałem bez zapisywania loga, a za drugim razem - z logiem - wszystko działa poprawnie. :)
EDIT 2: Z wyjątkiem screenów z kabiny. :(
« Ostatnia zmiana: 17 Stycznia 2010, 21:58:59 wysłana przez ark21 »

Offline Simson

  • Wiadomości: 54
  • Czy M.A.T.O. sens?
    • Zobacz profil
    • http://www.piastgliwice.xt.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #191 dnia: 17 Stycznia 2010, 21:54:40 »
Witam, mam następujący problem: (Linia 61)Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GeForce 9400 GT/PCI/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
3.0.0
Supported Extensions:
GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_imaging GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shadow GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_conditional_render GL_NV_depth_clamp GL_NV_explicit_multisample GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_NV_vertex_buffer_unified_memory GL_NV_shader_buffer_load GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpb-old2.tex
OK
textures\rail_screw_unused1.dds
OK
textures\wzp.dds
OK
Model: wza.t3d Does not exist
Scene parse error near node
MASZERUJ ALBO GIŃ

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #192 dnia: 17 Stycznia 2010, 21:55:21 »
Witam, mam następujący problem: (Linia 61)
Źle rozpakowana paczka.

Offline Skiv

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #193 dnia: 17 Stycznia 2010, 22:36:50 »
Quarkmce2007 ET42-009+ET42-B wywala fajnego błęda
Jak już się wszystko wgrywa to wywala
Player train init: et42-009
Player train init failed!
Załączam log.txt chodź nie wiem czy to pomoże.
Dodam ze paczkę wypakowałem ok, grafa GeForce 9600gt etc. używam exe takiego jakiego powinienem

EDIT: Hmm teraz popatrzyłem w starterRA i widzę że ten lok jest Dumb. Dziwne że takie coś przeszło bez żadnej informacji w opisie składu :/

Offline Maszynista_94

  • Wiadomości: 216
  • Z MZK Skierniewice zawsze po drodze...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #194 dnia: 17 Stycznia 2010, 22:46:05 »
Witam. Mam problem: mianowicie, kiedy już wszystko się załaduje, (trasa i tabor) symek się sypie. Co mam zrobić? Mam windowsa 7. W załączniku daję loga. Pozdrawiam

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #195 dnia: 17 Stycznia 2010, 22:53:58 »
Nie wyświetlają mi się żadne .dds. Używam domyślnego exe, ładuje się bez problemu. Nvidia TNT2/TNT2pro. Stery: 61.77.

Ten sprzęt nie obsługuje tekstur .dds, nawet w wersji .tga nie wróżę więcej niż 2 FPS na tej karcie.

Offline tricky

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #196 dnia: 17 Stycznia 2010, 23:33:09 »
Albo mnie straszy, albo trakcja nie do końca zgrywa się z torowiskiem L61 Herby Stare

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #197 dnia: 18 Stycznia 2010, 04:50:13 »
Problem polega na tym iż, na linii053, misja brutto-pospieszny, po przyjeździe na stacje Psie Pole, dostajemy semafor na "dwa" zjeżdżamy na bok i czekamy, aż inny pociąg nas wyprzedzi. U mnie to się nie dzieje, gdyż przed Swoszowicami ten oto skład dostaje "wolną" droge i nie jedzie, nie chce ruszyć z miejsca, loki już zmieniałem i mimo to nie ma reakcji AI na semafor:(:(: (Prosze o pomoc.

Chodzi o ten skład z pliku brutto-posp składy w katalogu Linia053:

trainset PE2753 posp_start 10.0 10.0
//$o -
node 800 0 EU07-217 dynamic PKP\4E_v1 4E-217.dds 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 noc1 1xxa 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 noc1 1xxa 0.0 nobody 3 20 Passengers enddynamic
node 800 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa_v1 bdu_160 1xxa 0.0 nobody 3 20 passengers enddynamic
itd.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #198 dnia: 18 Stycznia 2010, 07:04:42 »
Przez cały okres testów nikt nie zgłaszał takiego problemu (były inne problemy). Ta sceneneria wyjątkowa ze względu na czas trwania (blisko 6 godzin jazdy) i klimat nie powinna sprawić tego kłopotu. Przejechałem ten kawałek misji do momentu w którym mija nas pociąg osobowy. U mnie jest w porządku - poniżej załączniki. S2 dla wyprzedzającego nas pociągu i moment przejazdu tego składu po sąsiednim torze.
« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2010, 08:01:47 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline kwiatek3

  • Wiadomości: 206
  • Nowe wcielenie Gagarina
    • Zobacz profil
    • Punkt informacyjny symulatora (Pomoc z uruchomieniem itd.)
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #199 dnia: 18 Stycznia 2010, 09:45:47 »
W modelu 4E nie wyświetlają się wycieraczki.
Pozdrawiam załogę eu07.pl
Profil: Technik Transportu Kolejowego

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #200 dnia: 18 Stycznia 2010, 11:37:52 »
Co to moze byc za problem? W wszystkich sceneriach sie wysypuje po tym samym,dodatkowo starter nie wyswietla tekstur nieba, Oto log:
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\201e.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\metalfrictionpattern1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\#sprzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\woz_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kolo_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\panto-a.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\cien201e.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\201e-674.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec5.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec6.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_orlen.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_gatx3.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec3.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_transchem3.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_transchem2.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_gatx2.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_transpol.dds
OK
dynamic\pkp\gags_v2\gags02.dds
OK
1
init
Ground init OK
Sorry zapomnialem o zalaczniku-ale to z nerwow.

Daj w załączniku cały log, jaka sceneria?
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2010, 14:11:49 wysłana przez jochand »

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #201 dnia: 18 Stycznia 2010, 12:26:16 »
To w czym może leżeć problem, że Ai mi nie rusza Panie Krzysiu? M iałem jeszcze taki błąd, że przed dojechaniem do 1 stacji na jedno torówce szlaku jednotorowym towarowy mi wyjerzżdżał na czołówkę zamiast poczekać aż schowam sie na| |bok, ale z tym sobie poradziłem. Ale co z tym fantem.. pozdr.:)

1. Nie nadużywaj znaków ?
2. Pilnuj ortografii
3. Zdecyduj się - albo piszesz całą wiadomość z polskimi znakami albo całą bez.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2010, 12:41:20 wysłana przez Quark-t »

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #202 dnia: 18 Stycznia 2010, 12:36:02 »
Co to moze byc za problem? W wszystkich sceneriach sie wysypuje po tym samym,dodatkowo starter nie wyswietla tekstur nieba

Masz kartę ATI?

Offline jochand

  • Wiadomości: 862
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #203 dnia: 18 Stycznia 2010, 14:03:33 »
Mam karte ATi

log txt

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #204 dnia: 18 Stycznia 2010, 14:05:39 »
Mam karte ATi
A czytałeś co się tyczy użytkowników kart ATi?
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #205 dnia: 18 Stycznia 2010, 14:10:58 »
Trochę bawiłem się ATI Catalyst Control Center, i muszę wam powiedzieć, że jak nie ustawicie jakości 3D suwakiem w lewo (najwyższa wydajność) to co chwila się będzie wam symulator wysypywał. Więcej, przy ustawieniu max w prawo (najwyższa jakość) - wysyp do Windows następował już po wczytaniu tablicy startowej (tej, co tam zdjęcie zawsze fajne się pojawia :D)

Offline MKdudu

  • Wiadomości: 360
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #206 dnia: 18 Stycznia 2010, 14:59:23 »
http://www.7-zip.org/download.html
Witam.
Mam pewien problem. Pobrałem wyżej wymieniony program i podczas wypakowywania wyskoczył mi komunikat (jak w załączniku).
Mam równierz zainstalowanego Winrara natomiast on wogóle tych paczek nie widzi.


Należy sciągniąć wszystkie 3 części paczki jeżeli sciągasz z rapidshare
nbmx
« Ostatnia zmiana: 18 Stycznia 2010, 15:07:18 wysłana przez nbmx »
^^PR Rzeszów^^

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #207 dnia: 18 Stycznia 2010, 16:32:52 »
Na linii 546 wywaliło mi nulltracka na zwrotnicy jak przejeżdżałem z jednego toru na drugi.
Misja:EN57
Oto log:
http://eu07.pl/userfiles/7865/priv-log.txt
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #208 dnia: 18 Stycznia 2010, 16:35:24 »
Linia053 misja nocna 3: gagar zabrał ze sobą wagony na tor wyciągowy.
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #209 dnia: 18 Stycznia 2010, 16:53:25 »
Potwierdzam, mam ten sam problem.
Pozdrawiam