Autor Wątek:  Problemy z Paczką Całościową 2009  (Przeczytany 214492 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #30 dnia: 16 Stycznia 2010, 19:42:44 »
Paczka nie jest w żaden sposób kompatybilna z poprzednimi wersjami exe.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #31 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:05:20 »
Exe z DP nie czyta plikow dds.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #32 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:05:36 »
Linia 546, jazda bykiem 135, przy wjeździe na stację końcową na pierwszym rozjeździe zaliczmy nulla.

Trochę wcześniej, wjazd do Krosowa, tarcza podaje Os2, wjazdowy S5 (już tutaj trochę się to gryzie), a następnie wyjazdowy S10. Wypadało by zmienić tarcze na Os4 i wjazdowy na S12.

Byłbym zapomniał. Manometr ZG nadal pokazuje złe ciśnienie (ok 0.6MPa). A meldowałem już o tym jeszcze jako beta...
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #33 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:06:01 »
Linia 053 służba nr.2 EU07-005. Jedziemy z sandomierza do turowia i przed drugą stacją za łukiem w lewo wywala null track.
Zgadza się, wywala null track dla składu którym jedziemy. Też potwierdzam i znam przyczynę.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 20:14:11 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #34 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:16:24 »
Linia 053 służba nr.2 EU07-005. Jedziemy z sandomierza do turowia i przed drugą stacją za łukiem w lewo wywala null track.
Zgadza się, wywala null track dla składu którym jedziemy. Też potwierdzam.
Mi też wywaliło null tracka dla składu, który prowadziłem oraz dla składu M62-153. (o tym było wcześniej)
Również u mnie skład gagarin + tamara + beczki się rozczepił.
Dodatkowo:
Stacja Dziewoklicz, na torach odstawczych stoją dwa kibelki i jedne ma cos nie tego z teksturą.
Poza tym Bdhpuny trochę prześwitują.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #35 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:19:17 »
Miałeś losowy wybór tekstur?

Offline gruha_EU

  • Wiadomości: 170
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #36 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:24:14 »
Miałeś losowy wybór tekstur?


Tak

Offline tusik

  • Wiadomości: 23
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #37 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:27:12 »
U mnie wszystko prześwituje. Mam wywalić komputer na złom? ;-D Na skrenie Krzyżowa jakby ktoś nie poznał! ;-D Tak wyglądają wszystkie scenerie na moim komputerze i tym exe. Specyfikacje karty podawałem wyżej.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 20:46:03 wysłana przez tusik »

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #38 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:31:17 »
Miałeś losowy wybór tekstur?


Tak

Prosze, daj w zalaczniku log.txt.
Pozdrawiam, Karol

Offline paul4402

  • Wiadomości: 151
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #39 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:40:24 »
Więc tak, jeśli ktoś ma problem z wyświetlaniem tekstur podobny do mojego opisany wyżej to prosze ściągnać najnowsze sterowniki do swojej karty i problem powinien zniknąć, jak to miało miejsce u mnie.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #40 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:40:56 »
Losowe wybieranie tekstur czasem daje takie wyniki z powodu różnego mapowania modeli.

Offline lisiu1pna

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #41 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:42:20 »
Witam dzieje mi się coś takiego sprawdzałem wszystkie exe dostępne w paczce  

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:43:56 »
Nalezy korzystac z exe dolaczonego do paczki!
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #43 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:46:11 »
W paczce są niestety starsze wersje exe, które nie obsługują dds. Używamy tylko tego, które jest po wypakowaniu w głównym katalogu.

Offline lisiu1pna

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #44 dnia: 16 Stycznia 2010, 20:53:43 »
Na tym exe występuje błąd aplikacji.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 21:00:10 wysłana przez ZiomalCl »

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #45 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:01:53 »
Mój problem polega na wpisach atmo nie moge ich ustawić cały czas są takie jak były ustawione domyślnie. Zmieniałem wpis w pliku scn. oraz wyłączyłem w starterze w ustawieniach - wyłączyłem dozwolone - sky
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #46 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:03:24 »
Przed zmiana zamknij startera.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #47 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:04:58 »
Lub w starterze ustaw, żeby nie zmieniało nieba (a z nim tła).

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #48 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:13:18 »
To skoro cała PC działa tylko na jednym exe, to po co tam zostały wsadzone inne, starsze?! Nie było instrukcji więc je usunąłem. I teraz poproszę o podanie na tacy exe... Bo od nowa całej PC nie będę ściągał.

Do kogo masz pretensje że nie robisz kopii zapasowych?
Krzysiek626

« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 21:17:11 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:14:22 »
Usunąłeś ze spakowanej paczki, czy z wypakowanej? ;) Stara dobra zasada mówi, że robi się backup przed zmianami. Jak sprawdzisz, że jest ok to wtedy wywalasz to, co nie jest potrzebne.

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:14:59 »
Z wypakowanej. Myślałem że to kopia, bo widziałem tam jeszcze wiele innych exe.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4421
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 200
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #51 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:16:18 »
To wypakuj tą spakowaną raz jeszcze i będziesz mieć...

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #52 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:17:14 »
Tylko składa się tak, że wypakowaną też już wywaliłem. Gdy bym ją miał nie pisałbym..

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #53 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:21:27 »
Tylko składa się tak, że wypakowaną też już wywaliłem. Gdy bym ją miał nie pisałbym..
Bardzo mądrze. Nie piszę po to by Cię krytykować ale przestrzec innych przed takim postępowaniem. To tak jakby zrobić instalkę windy a płytę wyrzucić.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 21:31:28 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline motonita2002

  • Wiadomości: 187
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #54 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:23:27 »
Witam.
Karta ATI Radeon 4870.WIN XP 32bit SP3.Sprawdzone sterowniki od Catalystów 8.7 dostarczonych razem z kartą, aż do najnowszych 9.12.Niestety nie udało się uruchomić żadnej scenerii.
I mam dokładnie takie same objawy co koledzy Kozi,EP08_15,czyli, że wystąpił błąd z aplikacją EU07.EXE
Poniżej log.txt
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Radeon HD 4800 Series
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.9116
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_seamless_cubemap_per_texture GL_AMD_texture_texture4 GL_AMD_vertex_shader_tessellator GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_buffers_blend GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_explicit_multisample GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.tex
OK
textures\wzp.dds
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
metal\metalfrictionpattern1.dds
OK
textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
tr\slup_beton1.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
tr\wys-ni-d.dds
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
textures\wzl.dds
OK
tr\kotwa_teownikrurowe.dds
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
tr\#izol-sekcja.dds
OK
tr\odciag1.dds
OK
tr\ciezarbeton3.dds
OK
textures\grassgreen1.dds
OK
Scenery sky definition
cgskj_sunset024.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\201e.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\metalfrictionpattern1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\#sprzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\woz_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kolo_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\panto-a.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\cien201e.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\201e-135.dds
OK
Loading - text model: dynamic\cd\163_v1\163.t3d
dynamic\cd\163_v1\kolo_sprychy.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\gora.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\sprzeg.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\pantograf.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\reflektor.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\reflektoron.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\#swiatlo.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\cien163.dds
OK
dynamic\cd\163_v1\163.dds
OK
cgskj_sunset024.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_sunset024.t3d
sky\sky_sunset024.dds
OK
Ground init OK
Player train init: et22-135
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\kabinaa.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\podloga.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\sciana_laminat_bok.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\scianab.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulpit_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\blacha_pod_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podkran2_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_pulpit_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskamp.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ampery_sw.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\manowskz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\mano_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\mano1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kran.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\oerlikon.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kran_zasadniczy_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n3.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\tarcze.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\n2.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przyc_cz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przyc_ziel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kontra.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampka_on.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampka_off.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampkas_off.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\lampkas_on.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podpisy.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podpisiki2.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przelacznik.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pod.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przel_ham.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rozruch.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulpit_pion.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pod2_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\podkran.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pionpod_z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ob_sh.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\fotel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\przel.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rama.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ogrz.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaa.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaav.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\radio.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\pulp.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\czerwony.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\sciana_laminat.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\eu07sufit_j.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\gora.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\grzejniki.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wyc.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kontakt.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\ramao.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\listewka_stara-z.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szyba.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\scianaa.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rdst.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rozklad.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wycierx.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wycierb1x.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\oslona_pss.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\radyjko.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9_tarcza.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\rt9_tarcza_sw.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\wskpr.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaob1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaob.dds
OK
Player train init OK
textures\smuga.dds
OK
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 21:38:39 wysłana przez motonita2002 »

Offline Szymoniak

  • Wiadomości: 317
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #55 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:24:02 »
Ok. Może i nie powinienem usuwać. Ale taka kolej rzeczy. Wypakowałem i uznałem że jak jest tam tyle plików exe to paczka poleciała..Gdyby było jakiekolwiek info, to nie musielibyśmy się tu teraz męczyć moim problemem.


   « Dodano: 16 Stycznia 2010, 21:25:23 »
Dzięki uprzejmości jednego z użytkowników exe już mam.
Mój temat zamknięty.

Offline mannek

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #56 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:38:17 »
Ładuje się bez problemów po czym wyskakuje komunikat program przestał działać z powodu wystąpienia problemu
Radeon HD 4650 sterownik 8.632.1.2000   windows  7
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 4650
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.8787
Supported Extensions:
GL_AMDX_vertex_shader_tessellator GL_AMD_draw_buffers_blend GL_AMD_performance_monitor GL_AMD_texture_texture4 GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_snorm GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_meminfo GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_compression_3dc GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_copy_buffer GL_EXT_copy_texture GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_subtexture GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_snorm GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_transform_feedback GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_primitive_restart GL_NV_texgen_reflection GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);

................

dynamic\pkp\et22_v1\szybaob1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\szybaob.dds
OK
Player train init OK


Podaj jaką scenerię odpalałeś.
nbmx
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2010, 16:21:58 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Doktor M

  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #57 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:45:25 »
Linia 61, służba na EP09 - kończy się awarią wentylatorów oporników rozruchowych - to tak ma być? I co dalej?
W tej samej misji, raz na dwa przejazdy, skład Gagar + Tamara + cysterny wywala null tracka.

Ale poza tym, kawał wspaniałej roboty!

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #58 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:48:32 »
Linia 61, służba na EP09 - kończy się awarią wentylatorów oporników rozruchowych - to tak ma być? I co dalej?
EP09 ma niezłą moc, pilnuj aby nie rolowała. Za ostro (może) ruszasz, kontroluj prądy silników i prędkość jazdy. W razie poślizgu sypnij piachem.

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Problemy z Paczką Całościową 2009
« Odpowiedź #59 dnia: 16 Stycznia 2010, 21:49:26 »
W załączniku błąd...

Jakiej scenerii?
Quark-t


EDIT:
Sceneria Linia 53. załączam loga
Co do tej linii to jeszcze mała uwaga: wskaźniki W5 umieszcza się w odległości min. 100 metrów od semafora wjazdowego

W linii 546 nie lepiej, połowa tekstur biała...
Pewno to wina sterowników.
« Ostatnia zmiana: 16 Stycznia 2010, 23:13:15 wysłana przez jageer »
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...