« Odpowiedź #113 dnia: 06 Marca 2009, 13:13:46 »
Zapewne doglądanie by nie zardzewiały jest o wiele tańsze, niż eksploatacja dziś, czy też wysyłka na złomowanie.
Zależny przez kogo doglądane ;). Znając rzeczywistość PKP to częściej będą się koło nich kręcić złomiarze niż pracownicy ;p. Tak było w Łodzi z odstawionymi SM42 i SM31. Tak były doglądanie, że z kilku został sam "szkielet" i wózki ;p (i nie mam tu na myśli lokomotyw pozostawionych jako "dawcy").
Co do zanikania ET42 to w ostatnim czasie nie miałem okazji żadnego spotkać :(. Zdawcze dawniej prowadzone ruskami są teraz ciągnięte przez byczki albo w ogóle ich nie ma... . Zobaczymy co to z tego wyjdzie. Oby tylko ktoś na górze nie wydał na nie "wyroku". Gdyby CARGO lepiej stało finansowo i mieliby co wozić, to można by się pokusić o modernizację tej serii, co nie powinno być technicznie trudne - gorzej natomiast finansowo... .
Wg mnie jeśli teraz nie zgromadzą odpowiednich zapasów części zamiennych, to po "wybudzeniu" serii , koszta ew. napraw będą jeszcze większe niż teraz.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: 06 Marca 2009, 19:40:57 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76