Wytłuszcz mi to wyraźnie, dlaczego w Cargo każą robić drugą autoryzację na 303Eb, a nie każesz mi coś porównywać - jeśli oczywiście to poprzesz czymkolwiek, poza domysłami. To, że lokomotywy nieco się różnią, to ja wiem, ale postrzeganie różnic to pojęcie względne. Ty robisz wielkie halo z umiejscowienia odłączników silników trakcyjnych, dla mnie to są konwenanse.
W Cargo są takie przepisy, a nie inne. Ktoś mądry wymyślił tak, a nie inaczej więc trzeba dostosować się do tego. Zresztą jeśli już o tym mowa to bardzo krótko idzie to wytłumaczyć. Po pierwsze EU07-15xx różni się sporo od zwykłej EU07. Jak każdy wie kabiny się różnią i to sporo, a co za tym idzie inne jest umiejscowienie przyrządów, gdzie indziej trzeba zaglądać jak się czegoś szuka, a to już jest pierwszy pretekst do nowej autoryzacji. Włącznik baterii jest kompletnie w innym miejscu i jest inny niż stary, to już może Ci mówić że trzeba nową autoryzacje bo jeżeli by coś się działo to nie będziesz szukał WiS-a pod pulpitem tak jak w starej tylko w maszynowni na ściance kolo drzwi od strony kabiny A. Więcej pisać nie będę bo każdy wie co jest zmienione. Podobnym przykładem jest szerszeń niski i wysoki. Niby te same lokomotywy ale już się różnią. Niski ma monitor od komputera, procedura uruchomienia jest inna niż na wysokim. Wysoki zaś nie ma monitora, ma zmieniony joystick i procedura uruchomienia jest inna niż na niskim. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o przepisach dotyczących autoryzacji na lokomotywy odsyłam do siedziby Cargo w Warszawie może tam Ci wytłumaczą dlaczego tak jest, a nie inaczej.