Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - up5358

Strony: 1 ... 18 19 [20]
571
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 09 Marca 2012, 14:41:36 »
@prof_klos: Miałem identyczny problem na EP07-344 z TLK. Też Pludry ale jazda w przeciwnym kierunku. Ktoś napisał, że problem indywidualny. Zmieniłem maszynę na 07-234 i problemu z lewitującymi częściami nie ma. Spróbuj na innej maszynie

572
Taki sobie króciutki składzik węglowy ;)
ST45-03 CT Kujawski + 39 wagonów 413s po 56t miału węglowego każdy.

573
Tabor kolejowy / Odp: Zbicie czuwaka/SHP
« dnia: 07 Marca 2012, 14:48:53 »
(...)Co do tego jak taka instalacja wyglądała to wydaje mi się ze nie było tam lampek tylko sam gwizdek (...)

Tutaj macie, jak to wyglądało na amerykańskiej spółce PRR (pozostałe główne spółki miały identyczne kabinówki i ich zasadę działania):

&feature=related

To jest film z fabrycznie nowymi EMD-GM E7. Od minuty 04:00 jest omawiana zasada działania kabinówki, oraz hamowania. Wykres z taśmy, z prędkościomierza (coś a`la nasz hasler).  Na parowozach było to bardzo podobnie.
Film był kręcony w połowie lat 40-tych XXw. Oczywiście szybkości są w MPH.   Szukam jeszcze parowozów z kabinówkami, bo tam to ciekawiej wyglądało.

574
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 04 Marca 2012, 01:32:39 »
Po obejrzeniu zdjęć w internecie emocje mną szargają. Mam nadzieję, że za kieratem 09-35 nie miał służby nasz forumowy kolega @EU07-483. Maszyna stołeczna, lecz obiegi drużyn są różne. Równie dobrze krakowscy mogli na niej jechać.
Wiem, że to nie miejsce...ja bardzo często korzytam z IR "Matejko" wracając od lekarza z Warszawy. Najbliższy kurs mam we wtorek. Zapewne objazdem. Borys daj znać, że to nie Ty...

575
Tabor kolejowy / Odp: Zbicie czuwaka/SHP
« dnia: 03 Marca 2012, 07:34:38 »
Nie tylko w ZSRR. W USA w spółkach: PRR, czy NYC także liniowe parowozy do ruchu towarowego i pasażerskiego miały kabinówki. Zaobserwowane na filmach w kabinach parowozów: PRR J-1 na 4-torowej magistrali (wtedy tyle torów miała) przechodzącej przez węzeł z własnymi zakładami spółki w Altoona, Pa.  NYC S-1b na Water Level Route.   "Early diesel`s" także - na standardzie. M.in. EMD-GM E- i F-unit`s, ALCO FA-1, FA-2, PA-1, PA-2 prosto z fabryk przychodziły z "kabinówkami". To było na przełomie lat 30/40 ubiegłego stulecia. U nas sygnalizacja kabinowa do dzisiaj nie jest standardem.

576
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Lutego 2012, 16:20:04 »
Nie zdziwiłbym się gdyby "foch" był po wykolejeniu tzw. "rekina" (ale tego jeszcze nie grali w et22_v2). Natomiast ET22 w wersji "zez" jest najlepszym pojazdem "pod słońcem" do tego typu jazd.

577
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 29 Lutego 2012, 16:07:52 »
Ktoś kiedyś prosił o zniszczenie ET22 w wersji zez.

578
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 28 Lutego 2012, 10:54:08 »
Ciarki to można mieć na przejazdach nie spodziewając się, że puści "horn".
Byłem tam 10 lat temu u rodziny to mało zawału przed przejazdem nie dostałem. U nas nawet M62 się mogą schować. Filmy nie oddadzą tego efektu...


579
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 26 Lutego 2012, 13:09:20 »
Podsyłam próbkę zdjęć robionych różnym sprzętem, więc i jakość różna. Może uda się coś z tego zrobić.
Nie było mnie wówczas na forum, dlatego zdjęcia nie są dzielone. Jednak starałem się tak dobrać by dało się zrobić tekstury.
Kolejne fotografie będą wykonane zgodnie z regulaminem. Szkoda, że się w czasie cofnąć nie mogę by tamte tak wykonać.

1. EU07-441 z CM Lublin.  3 zdjęcia  2005 rok
http://eu07.pl/userfiles/20920/foto-EU07-441.rar

2. EP07-1015 z PR Lublin.  ok. 6 zdjęć. 2009 rok. Swego czasu to był słynny "brudas" lubelski.
http://eu07.pl/userfiles/20920/foto-EP07-1015.zip

580
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 24 Lutego 2012, 20:14:58 »
Czyżby przechyłka? Aż dziwne, bo pierwsze wagony we wpisach stoją równo... Poza tym przechyłki na najnowszych exekach się animują.

Cytując za pewną znawczynią tematu: "(...) A tory ? tory też były złe!(...)"

581
Pomoc doraźna / Odp: Nowe EXE 291 - Pytania
« dnia: 23 Lutego 2012, 21:26:17 »
@roobinsoon
Dziękuję za odpowiedź, z którą ogólnie się zgodzę, lecz:

W scenerii Drawinowo dla jazdy na EP09 ten sam skład wstawiłem dla jazdy tam i z powrotem. W każdą stronę hamował tak samo. Wychodzi, że na tych samych odcinkach jadąc tam i z powrotem było pod górkę ??

Dla linii 61  "towarowy1" też podmieniłem skład kontenerowy na te "gruszki" od Herbów Starych aż do Stradomia i z powrotem wytracanie szybkości  było np na odcinku Gnaszyn-Stradom, oraz Stradom-Gnaszyn  takie samo i było ono jak dla tramwaju - znikome.
Tutaj też było z górki bez względu, w którą stronę jechałem (z takim samym obciążeniem na haku)?

582
Pomoc doraźna / Odp: Nowe EXE 291 - Pytania
« dnia: 23 Lutego 2012, 21:02:19 »
Nie wiem za bardzo, do którego tematu należy mój post wpisać, dlatego tutaj wpiszę, gdyż dotyczy nowego exe_291.
Jeśli wybrałem zły temat to proszę uprzejmie administrację/moderatorów o przeniesienie do właściwego.

Po zamianie exe z 162 na 291 jest problem z poprawnym hamowaniem pociągu jadącego "na rozbiegu".
Otóż, przy wpisie:

node 800 0 et22-R004 dynamic pkp\et22_v2 201e_p-r004 201e_p 0.0 headdriver 3 1 pantstate enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs01 dynamic pkp\uacs_v3 83_51_930_7_892-9.dds 408S 0.0 nobody 3 70 Cement enddynamic
node 800 0 Uacs02 dynamic pkp\uacs_v3 33_51_930_8_542-0.dds 408S 0.0 nobody 0 70 Cement enddynamic
endtrainset

Na lini61  rozpędzę skład do np 50km/h. Pociąg z takim wpisem swoje waży w porównaniu do tramwaju 105Na. Jednak po wyrzuceniu nastawnikiem na pozycję 0 skład potrafił od Częstochowy Gnaszyn aż do Stradomia jechać z prawie nie zmienioną szybkością. Przy wjazdowych miałem około 45 km/h bez używaniu kranu hamulca pociągowego.

Natomiast przy wpisie:

node 800 0 EP08-013 dynamic pkp\ep08_v1 102e-013 102e_ic 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 EP09-005 dynamic pkp\ep09_v1 104e-005.dds 104e_3 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 515121-91012-2 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6_IC.dds 152a 0.0 nobody 3 60 passengers enddynamic
node 800 0 515119-91003-9 dynamic pkp\z1_v2 615119-70225-1.dds z1 0.0 nobody 3 60 passengers enddynamic
node 800 0 515121-91014-2 dynamic pkp\1xxa_v1 wrbd_160_tlk.dds 111a 0.0 nobody 3 35 passengers enddynamic
node 800 0 515121-91011-8 dynamic pkp\z1_v2 615129-90001-0.dds 154a 0.0 nobody 3 72 passengers enddynamic
node 800 0 515121-91011-8 dynamic pkp\z1_v2 615129-90003-6.dds 152aa 0.0 nobody 3 72 passengers enddynamic
node 800 0 515121-91011-8 dynamic pkp\z1_v2 615121-70112-7.dds 152a 0.0 nobody 3 72 passengers enddynamic
node 800 0 515121-91011-8 dynamic pkp\1xxa_v1 brdhnu_017-7.dds 111a 0.0 nobody 0 72 passengers enddynamic
endtrainset

Wytracanie szybkości jadąc "na rozbiegu" było znacznie większe. Sceneria - Drawinowo.
Np po rozpędzeniu składu do 60km/h, potrafił on w ciągu około minuty wytracić szybkość do ok 40km/h. Po rozpędzeniu do 120km/h i wyrzuceniu na pozycję 0 także po minucie miałem ok 100km/h.

W wersji exe_162 takie "wytracanie" szybkości "na rozbiegu" było bardziej adekwatne do rzeczywistości oraz praw fizyki.
W czym problem, że w obecnej wersji exe towarowy pod znacznym obciążeniem wytraca szybkość jak skład 3x105Na, natomiast "ósemka" ze składem znacznie szybciej ?


Chciałbym jeszcze zapytać o problemy z EN57 jadące w zespole 2xEN57, które występują przy zmianach kierunku (kabiny).
Mianowicie Sceneria l61  "osobowy3". Jadę z Herbów Nowych i w Lublińcu normalnie zmieniam kabinę "przechodząc" do drugiego EZT.  Po ruszeniu zaczynają się dziać różne ciekawe sytuacje: pantografy (tylko na pierwszym EZT) samoczynnie opadną, lub (po ponownym uruchomieniu) skład...sam zacznie hamować i ponownie ruszyć się nim już nie da.
Podpowiem, że w scenerii na linii 053 (osobowy do Dębicy) taki problem nie występuje (nie ma zmiany czoła).
Oczywiście używam exe_291.  Czy problem dotyczy samej EN57 (jeśli tak to jak go rozwiązać?), czy kwestii exe-ka ?
Log.txt dla przykładowej jazdy na osobowym3 w załączniku.

583
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 23 Lutego 2012, 20:30:57 »
Witajcie

Znalazłem kolejny błąd na exe_291. Chodzi o oświetlenie w pojazdach trakcyjnych. W światłach widać, w samym ich środku  dziwne czarne punkty. Nie było tego w wersji 162 pliku wykonawczego exe. Jak na razie ten problem zauważyłem w pojazdach:
303e-zez, 303em, 102e, 102e-ic, 4e-zez, toaletach zespolonych, tarczach przejazdowych. W przypadku tarcz przejazdowych - zbyt ciemno "świecą" w porównaniu do rzeczywistości, jak i wersji  exe_162.  Screen z pojazdem 303e-zez jest w moim poście powyżej. Resztę załączam poniżej. Kwestia czarnych dziur nie-kosmicznych nie dotyczy 201e (v1, v2), 201e-w(v1, v2), 201e z połówkowymi patykami, CTL (v2). Odnośnie tarcz przejazdowych: przy sygnale wskazującym, że najbliższy przejazd należy pokonać z v=20km/h  odcień pomarańczowego jest zbyt ciemny w porównaniu do rzeczywistości, oraz wersji exe_162.

584
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Galeria screenów.
« dnia: 20 Lutego 2012, 21:08:53 »
Różne screeny.
1. EU07-501 BZ Północny prowadzi TLK62200 "Ostrów Tumski" relacji Chełm - Wrocław Gł/Jelenia Góra.
Linia 61 Wyjazd ze Stradomia

2. Towarowe na 07-176. Misja towarowa na linii 61+144 ( wahadło z węglem miało lekko ponad 2847t - świetnie się to prowadziło)

Załączniki łamią regulamin i zostały usunięte.
Winger

585
Bocznica / Wydzielone z: Kasacje taboru w 2012 roku.
« dnia: 19 Lutego 2012, 21:43:19 »
Jak macie możliwość to poróbcie w Poznaniu, czy Szczecinie zdjęcia tego co się może przydać na tekstury.
Ja z przeciwległego krańca Polski nie znam tam ludzi na zakładach, a przepustka dawno już nie ważna...

Post nic nie wnosi do dyskusji.
- bocznica
/ Żuk

586
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« dnia: 18 Lutego 2012, 18:33:35 »
Witam

Piszę w tym temacie, ponieważ służy on do wpisywania błędów, a rozumiem, że PC2011 będzie wyposażona w exe 291.

Po zamianie exe z wersji 162 na 291 zauważyłem radykalne przyspieszenie symulacji podczas przejazdu pospiesznym/TLK przez większe stacje np. Fosowskie, czy Stradom (obie misje autorstwa @Benka). Nie dodawałem funkcji "//" we wpisach by pozostawić dodatkowe składy na stacjach. Na pewno dodatkowy wpływ na to miała "przesiadka" z Windows Vista (32-bitowy) na Windows 7 (64-bitowy) bez zmiany wyposażenia laptopa.

Są też  błędy:

1. Tarcze zderzaków wolą podróżować samodzielnie (najczęściej równolegle do elektrowozu)
2. Brak świateł końca pociągu (były w wersji exe 162) dla składów pasażerskich - wagonowych, oraz jazdy zespołowej lokomotyw  (pierwsza headdriver, pozostałe kilka(-naście) nobody).

@Benek pisał w pliku *.txt dodanym do misji pospieszny na linii 61+144, że jest to dodatek kompatybilny wyłącznie z PC2010.
Jednak ten sam problem dotyczy pozostałych misji (w razie czego mogę dołączyć stosowne zdjęcia, oraz pliki  jeśli zajdzie taka konieczność).

587
Pomoc doraźna / Odp: Problem z l053-służba osobowy
« dnia: 13 Lutego 2012, 22:33:51 »
Pojutrze założę kolejny HDD w laptopie to wstawię tutaj log.txt, gdy natrafię kolejny raz na radio-stop (losowe zdarzenia w misji).
Gdy sam przeprowadzałem hamowanie nagłe na powyższym wpisie to również nie miałem problemu z odhamowaniem. Odnośnie funkcji home/end to w EZT (nie tylko) na tym wpisie raz przejdę, a innym się wysypie i po grze... 

Regards

588
Inne niekolejowe / Odp: Twoje osiedle a bezpieczenstwo.
« dnia: 11 Lutego 2012, 23:37:20 »
W Krakowie w każdym miejscu można przejść spokojnie, jak i "zarobić w puzon" jak się "zasłuży" i to bez względu na dzielnicę. Kozłówek, Kurdwanów, Bieżanów NW, czy szeroko pojęta Nowa Huta.  Inna sytuacja, gdy odbywają się derby Wisły z Cracovią. Wtedy (ale też nie zawsze) gonią się kibole między sobą, lub z policją (ostatnio w rejonie os Wysokiego). Bowiem prawdziwi KIBICE to nie byli i nie są na pewno! Co najwyżej domorośli półgłówki. To nie są dawne lata co się prali z "władzą" pod Arką, czy boje o powstanie kościoła w Mistrzejowicach, a także msze pod kapliczką przy pętli. Jednak w tamtych latach nie strach było przejść się z rodziną i małymi dziećmi na stadion i KIBICOWAĆ w czasie meczu, a potem na spokojnie do domu wrócić. W tamtych czasach by, który spróbował podskakiwać - zaraz Milicja, a w czasie większych "uroczystości" ZOMO jakby wpadło to pały szły w ruch się ogień czuło na plecach albo prysznic i sponiewieranie przez wodę z armatek wodnych na wozach. Potem na komisariat jazda "na poprawiny". Wtedy się tylko modlić by nie wieźli na komisariat, gdzieś na wieś pod miastem. Tam nie lubili jak się im ciszę przerywało i jeszcze większy "wpie*dol" robili, jak Ci z komisariatów w mieście...

Tamte czasy minęły i nie wrócą. W jednym kwestiach to dobrze, w innych wręcz przeciwnie...

589
Pomoc doraźna / Odp: Problem z l053-służba osobowy
« dnia: 10 Lutego 2012, 17:09:55 »
Podpinam pod ten temat, bo dotyczy to tej scenerii.

Wspominając dawne lata postanowiłem, że na tej scenerii będzie jechał skład EN57+EN57+EN57.

Po zmodyfikowaniu wpisu na:

FirstInit
trainset rozklad en57 0.0 0.1
//$o Aby uruchomić symulację należy wcisnąć SHIFT+1. Prowadzimy pociąg osobowy relacji Sandomierz - Dębica.
node 800 0 en57-974ra dynamic pkp\en57_v1 en57-974ra 6baii 0.0 headdriver 55 54 passengers enddynamic
node 800 0 en57-974s dynamic pkp\en57_v1 en57-974s 6bsii 0.0 connected 55 48 passengers enddynamic
node 800 0 en57-974rb dynamic pkp\en57_v1 en57-974rb 6bbii 0.0 connected 55 36 passengers enddynamic
node 800 0 en57-082ra dynamic pkp\en57_v1 en57-082ra 6baii 0.0 connected 55 54 passengers enddynamic
node 800 0 en57-082s dynamic pkp\en57_v1 en57-082s 6bsii 0.0 connected 55 48 passengers enddynamic
node 800 0 en57-082rb dynamic pkp\en57_v1 en57-082rb 6bbii 0.0 connected 55 36 passengers enddynamic
node 800 0 en57-1184ra dynamic pkp\en57_v1 en57-1184ra 6baii 0.0 connected 55 54 passengers enddynamic
node 800 0 en57-1184s dynamic pkp\en57_v1 en57-1184s 6bsii 0.0 connected 55 48 passengers enddynamic
node 800 0 en57-1184rb dynamic pkp\en57_v1 en57-1184rb 6bbii 0.0 connected 0 36 passengers enddynamic
endtrainset

Wszystko szło dobrze do momentu, gdy zbliżałem się do wjazdowych Dębicy. Wówczas zadziałał Radio-STOP i nie można było ponownie wyluzować składu. Na tym etapie byłem zmuszony zakończyć symulację. Jak zaradzić temu problemowi w przyszłości ?

exe mam z paczki PC2010_DDS.

590
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Poszukiwane zdjęcia wag. osobowych
« dnia: 10 Lutego 2012, 12:30:50 »
Świętokrzyskie mają już EN57 SPOT ?  Z tego co wiem to mają ED72 SPOT po głównych.

EN57 w innych malowaniach ?  krakowskie to: 57-1050, 1074, 1080, 1114 - po n głównych około 93r. Zostały wtedy przystosowane do obsługi pospiesznych "Wanda" i "Karolinka" Kraków-Katowice-Kraków. M.in. pluszowe obicie siedzeń, firanki PKP w oknach, odmienne malowanie (istnieją tutaj na forum zdjęcia 57-1050 w tym malowaniu).  Miejscowości były pisane na czerwono (normalnie na czarno) w kasetach, na czołach rozrządczych. Ja pamiętam: Kraków Gł, Kraków Gł Osob, Katowice, Zakopane, Nowy Sącz w ten sposób pisane (na czerwono).  Na bokach posiadały haki na tablice relacyjne dla pospiesznych.

Inne, aczkolwiek bardziej popularne malowanie, posiadały EZT EN57 z lok. Katowice, Częstochowa, Warszawa Grochów, Sochaczew.  Wiśniowe (dach też) z kremowym pasem przez długość pudła i obydwa czoła + drzwi dla pasażerów.
Część była wyposażona w klasę pierwszą:  EN57-1386, 1751 (Częstochowa), 1822, 1823 (Katowice), 1913, 1914, 1915 (Warszawa Grochów), z ryflami w tym malowaniu i tylko z drugą klasą był 1035 (Katowice). Pozostała większość (wszystkie w tym malowaniu z lok. Sochaczew) miała tylko klasę drugą i dość często były spotykane przy zwykłych, podmiejskich wahadłach.

Odnośnie ED72... na jaki zakres numeracyjny będzie ten model ?  Bowiem ostatnie 2 lub 3 jednostki tej serii posiadały drzwi odsuwowo-odskokowe podobnie jak ED73-001. Pozostałe standardowe.  W obecnym czasie wygląd na turbo-spoty zmieniły ED72-002, 004 i 005 (rok2011). One chyba mają także inny typ rozruchu, ale tutaj niech znawcy tematu się wypowiedzą.

Pytam, bo u mnie jeździ sporo ED72. 

EN71 nie planujecie wydać ?  Bowiem mam możliwość porobić zdjęcia. Koledzy z okolic Gdyni też będą mieli okazję do jeszcze ciekawszych zdjęć, bowiem od nas poszły tam EN71-006 (jeden człon ma po podmianie  - bez ryfli), EN71-009,  EN71-014. Ta ostatnia miała dawniej zamknięty obieg WC ale dość szybko z tego zrezygnowano.
"Jamniki" też miały sporo ciekawych malowań: suskie dla pospiesznych "Giewont", "Rysy", "Rysy-bis", "Kasprowy" m.in. były to EN71-08,09,18, 37. EN71-007 w czasie naprawy gł około 1993 roku dostała pierwszą klasę, oraz drugą + malowanie dedykowane dla wspólnej jazdy z ED72. (czerwone + żółta strzała przez środek pudła).  lok. Jelenia Góra miała EN71-043 w malowaniu dla posp. "Szrenica". Najwięcej ciekawych malowań miała SKM Trójmiasto. Może ktoś będzie dysponował zdjęciami, gdyż ja nie pochodzę i nie mieszkam w pobliżu działania w/w spółki.

Dla EN57 można też odwzorować malowanie "brudno brązowe".  Było to zwykłe granatowo-żółte malowanie, które z biegiem czasu stawało się wręcz brudno brązowe. U nas pamiętam w tym malowaniu: EN57-001, 014, 038, 1239 lok. Tarnów,
EN57-1263, 1795 lok. Sucha Besk,  EN57-800, 840, 1238, 1240, 1293 lok. Kraków Prokocim.
Było tego całkiem sporo na sieci. To tylko przykłady. Posiadam zdjęcia na kliszach ale one się nie nadają na tekstury, bo i kto w tamtych latach myślał o tym ?
Podobne barwy miały EP09. Pamiętam EP09-027, 037 z Olszynki, EP09-001,002,013, 014 z Prokocimia, gdzie żółty też tak zmienił barwę pod wpływem czasu od naprawy rewizyjnej. Nawet gdzieś miałem zdjęcia na kliszach.
Inne barwy dla dziewiątek to fabryczna dla "jedynki", oraz całkiem nie dawno niektóre pojazdy z Olszynki miały aluminiowe numery na czarnym tle. EP09-033 niech będzie przykładem. Herby lokomotywowni Prokocim i Olszynka. Mam zdjęcia, lecz znowu, jak patrzę, to żadne nie spełnia dzisiejszych warunków. Do tego dochodziłaby kwestia porządnego zeskanowania.
Chciałem Wam pomóc.

Może ktoś z Was będzie miał możliwość opublikowania modeli w takich teksturach z własnych zdjęć lub od kogoś kto pozwoli. Ja jeszcze popytam znajomych ale nic na obecną chwilę nie mogę obiecać. Dotyczy to także wagonów pod składy dalekobieżne w dwóch odcieniach zieleni z napisami InterCity, oraz w tym malowaniu o, które pyta "Ceski Kretek"

591
Na warsztacie / Odp: Passenger Pack No.3
« dnia: 05 Lutego 2012, 19:23:20 »
Odnośnie malowania czerwonego z żółtą "strzałą" to w Krakowie była EN57-1172 ale pod nią byście musieli wykorzystać EN57-1542 i na nią nakładać tekstury. EZT w tym malowaniu nie posiadał wyświetlaczy pikselowych tylko standardowy. Dach był koloru wiśniowego
Bydgoszcz miała dwie 1820 i 1821. Wygląd jak powyższa, lecz brak ryfli po bokach i dach szary i pług taki, jak ta "1332"

Jednostka ze zdjęcia 03,04, 07, 08.  Zmienić "zgarniacze" na czołach na takie, jak ma 1542 i już podaję numery: 1239 (CM Tarnów, Nowy Sącz, ZPR Kraków),  1240 (przydział jak wcześniejsza), 1262 ZPR Kraków, 1282. 1323.  Z takim zgarniaczem jak powyżej, lecz z ryflami, oraz bez tych "rynienek i bairerek" na czole (czoło, jak 082) była EN57-038 po ostatniej naprawie. Jeszcze za czasów przynależności pod ZPR Kraków. Potem poszła do KM, oraz EN57-023 też miała taki wygląd, lecz w 2004 skreślona. Jej wrak jeszcze pewien czas stał na lok. Tarnów

5,6,9, 10 EN57- 1687, 1688, 1691, 1692. Ze "zgarniaczami" jak 1542, lecz z "czystym czołem" była większość jednostek. Np 1152, 1199 (obecnie 2021), 1170, 1171, 1256, 1271, 1272, 1273  Z wyglądem jak 1542 tylko w malowaniu  j.w. była EN57-1503, oraz całkiem sporo ze Śląska. Tylko śląskie miały dachy podczas rewizji na "wiśniowo-czerwony" malowane.

Z wymienionych przeze mnie, oprócz 1172, oraz 038 to pozostałe miały numery malowane nad szybami przednimi. 1172 miała malowany czarną farbą numer, tak jak ta "1332". 038 podobnie, lecz kolorem białym.


592
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 28 Stycznia 2012, 19:12:41 »
Witam

Stare ale "magia gitary przyciąga":
&feature=fvsr

Strony: 1 ... 18 19 [20]