Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - up5358

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20
511
Na warsztacie / Postępy przy pracach w ZNTK...
« dnia: 01 Września 2012, 22:13:46 »
Witam
Nie dawno pobrałem paczkę zdjęć EU07-334 w malowaniu spółki PKP Intercity, autorstwa: EU07-483

To moja pierwsza w życiu tekstura. Chciałbym zaprezentować pierwsze i jeszcze bardzo niedopracowane efekty moich dotychczasowych prac.  Najgorsze to pasowanie elementów, by były jednolite z sobą, oraz spasowane z modelem bazowym.
Jak widać - do poprawy wiele. Oprócz tego jeszcze przy samych zdjęciach kosmetyka w stylu usuwania lusterek bocznych, poręczy, a na końcu spasowanie kolorystyczne i tonalne całości.  Z góry piszę - nie wiem kiedy to puszczę na testy, bo pracy sporo, a czas generalnie wieczorami, głównie w weekendy.

Zdjęcie poglądowe. Patrząc na niego wiem co jest nie tak i na bieżąco koryguję pewne kwestie na warstwach.

P.S. Na razie jest sam bok pudła, oraz boki kabin. Czoła i reszta dopiero się tworzy.

512
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 01 Września 2012, 16:53:11 »
I jak skleić te wszystkie kawałki ze sobą?

W PS na warstwach (layers) to robisz. Nie wiem, jak w GIMPie. Ja tak działam z EU07-334 i tak samo z 07-336 postąpię.
Tylko życzę cierpliwości, bo czasem może trafić przy pasowaniu "wycinanek"...

Wcześniej pobaw się z "perspektywą" by zrobić korektę na zdjęciu, gdy np autor nie zrobił foty na teksturę idealnie prostopadle.  To są etapy, które w przypadku niektórych zdjęć na tekstury wymagają bardzo wiele pokory od początkujących (sam się o tym przekonuję).

513
Bieżące Symulatorowe / Odp: Jak tam prace?
« dnia: 30 Sierpnia 2012, 00:12:31 »
Jak tam prace ?

A powoli i do przodu... Zdjęcia na teksturę EU07-334 autorstwa 07-483 przygotowane w nakładania na teksturę. Parę dni mi z tym zeszło, bo kolegów pytałem o kwestie związane z PS, PDF-a czytałem i kroczek po kroczku (bo na pewno nie krok po kroku) działałem na miarę wolnego czasu. 

Jako tekstura, na którą będę nakładał "wycinanki" i spasowywał to w jedną całość, służy mi 303e-310.tga

Jak się coś pojawi konkretnego do pokazania to w "na warsztacie" pokarzę pierwsze efekty. Myślę, że w niedzielę wieczorem.

514
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 25 Sierpnia 2012, 00:19:53 »
Witam
Zgodnie ze słowem danym w innym temacie, załączam Wam dzisiaj zdjęcia na tekstury:
1. ET22-304 w dwóch częściach (około 8-9mb ma jedno zdjęcie). Lok posiada bardzo dobrze sfotografowany "w kawałkach" jeden bok, jedno czoło, i poglądowo drugi bok (nie dało się inaczej, bo równolegle na sąsiednim torze stała 22-1181)

http://eu07.pl/userfiles/20920/foto-ET22-304_part_I.rar    87.35 MB

http://eu07.pl/userfiles/20920/foto-ET22-304_part_II.rar


2. SM42-1284  Obydwa czoła i jeden bok + gratis kilka detali


http://eu07.pl/userfiles/20920/foto-SM42-1284_part_I.rar   51.65 MB


http://eu07.pl/userfiles/20920/foto-SM42-1284_part_II.rar   65.60 MB

Zaopiekował się nimi @Pierog_SU42


Dwa zdjęcia poglądowe


Jak ktoś się będzie chciał zaopiekować to poproszę o PW. W przypadku zainteresowania wstawię kolejne 4 byki i jedną trumnę.

515
Szedłem kilka lat temu przy torach to dysponuję unikalnymi zdjęciami muszli sedesowej upapranej rudą, czy innym ustrojstwem pylącym z towarowych, pogiętą tablicą od jakiegoś pośpiecha, zwłokami psów, które nie zdąrzyły...

516
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 23:12:00 »
Może i wystarczająco dużo ale akurat 303E mi się podobają i dlatego na nich chcę się uczyć. Nauczę się to pewnie inne elektryki też będą. To tyle w temacie i proszę nie brnąć w niego, bo i po co ?

517
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 22:42:28 »
Wrócę tam jeszcze kiedyś to dokładniej porobię. Chociaż dzisiaj światło dopisywało. Nie chce mi się tego wołać z CR2 do JPEG.
Jutro się tym zajmę. Dużo będzie tego. W bykach i łamańcach jeszcze tabliczki znamionowe, daty rewizji, przydziały fotografowałem. No co się dało by było jak najdokładniej

518
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 22:33:51 »
Takie tam jedno zdjęcie z dzisiejszej wizyty na PrC w Krakowie.
Pełno łamańców, byków i jedna trumna. Całość miała wpisane przejazdy od Łaz  lub od Szczakowej do Prokocimia na wegetację.
Od strony robienia zdjęcia loki się trzymają, od przeciwnej graficiarze poprawiają ich jakość. Przyroda też - królików, zająców tam sporo.
ET22-1181,  oraz rekin 304 będą na tekstury: 1 czoło, jeden bok + drugi poglądowo, bo w tej ciasnocie nie szło na 24mm+wartość matrycy zrobić czegoś porządnego. Tory 403, 404, 405, 406 to cmentarz lokomotyw odstawionych. Tory 407 i 408 to cmentarz wagonów, które mają wypisane REW lub Z-1.

Z tego co patrzę po zdjęciach to stoją tak:
Tor 406: ET22-987, SM31-167 (będzie na tekstury) + dodatkowe elementy fotografowałem, jak tylko miejsce pozwalało, ET22-1128, ET41-167
Tor 405: ET22-1181, ET41-093, ET41-104, ET41-191, ET41-061, ET41-159
Tor 404: ET22-304, ET22-224, ET22-492 (listwy), ET22 525 (lub 535), ET22-158 (rekin), ET22-621 (oznaczona jako Zakład Taboru Łazy - chyba długo odstawiona, że nie poprawili), ET22-390, ET22-344 (listwy, zez),  ET22-879 (żółte czoło ost rew w 2001), jeszcze jakieś dwie były ale nie chciało mi się iść.
Tor 403: ET41-136, ET41-168, ET22-708, ET22-795 i jeszcze jakieś 3 ET22. Z czego ostatnia tak w krzakach i gałęziach, że w razie wojny nawet jej nie odróżnią od zieleni obok.

Mała poglądówka z kładki na Bagry. Możliwe, że na którymś torze w nie właściwej kolejności wypisałem lub, którego loka przemieściłem pomiędzy torami.

Niech ktoś napisze, czy warto wstawiać zdjęcia ET22 z jednym bokiem dokładnie ofoconym, jednym czołem, drugi bok jedynie poglądowo ? To samo tyczy ET41. Trumna bez czół, bo stała pomiędzy elektrowozami w szeregu, za to szczegóły + jeden bok dokładnie obfocone.

519
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 11:59:01 »
@Tyrystor: Dzięki. Chodziło o plasterek...podobnie brzmiało, ale wiadomo o co chodziło ;)

Będę miał na uwadze to co napisałeś. Jak coś więcej z tego będzie to założę temat w warsztacie. W dalszej kolejności: 07-336 będzie, bo to lok niegdyś z Prokocimia. Podręcznik w pdf do CS4 ściągnięty i powoli się będę uczył funkcji przydatnych. Dziękuję za pomoc.
Temat niech pozostanie dla potomnych.

520
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 11:12:14 »
Przepraszam, chodziło mi o program GIMP. Musiałbym to zainstalować.

Na razie działam w PS. Pod spodem zdjęcia z prostowania IC-kowej 07-334 (Autor: EU07-483)
Więc to co było w w/w tutorialu robię z powodzeniem w PS. Muszę sobie ściągnąć jeszcze jakiś podręcznik w pdf-ie, bo łączenie tego w jedną całość wykracza już poza moją wiedzę. Dotychczas PS służył mi do obróbki zdjęć robionych "u cioci na imieninach".

Rozumiem (po otwarciu tekstury dla 303e-310.tga), że przed połączeniem trzeba  "spasować" rozmiarowo każdy element z sobą by to wyglądało, jak trzeba. Potem pędzelek/stempelek by całość grała pod względem koloru, oraz w celu zatuszowania niechcianych artefaktów. Dobrze to sobie w głowie układam ?

521
Pomoc w tworzeniu / Jak zrobić nową teksturę dla lokomotywy ?
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 09:22:47 »
Witajcie
Widząc jak wiele osób zaczęło tworzyć/"modernizować" nowe/stare scenerie, postanowiłem pójść w ich ślady, lecz nie ze sceneriami, a z nowymi teksturami. Wiadomym jest, że skoro będzie po czym jeździć to trzeba uzupełnić lukę by mieć "czym" jeździć.

Nie wykonywałem jeszcze tekstur.
Do obróbki posiadam programy takie, jak: Digital Photo Professional (generalnie służy mi do "wywoływania" zdjęć z CR2 do jpeg), MS Paint wersja 6.1 (z Windą 7 był), Adobe Photosklep CS4 Extended (version 11.0).

Chciałbym te tekstury wykonywać w MS Paincie, bo widzę, że niektórzy tak czynią.

Dlaczego założyłem ten temat ?

Po przeczytaniu tego tutorialu:
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,3199.0.html

Wiem jak przygotować zdjęcia pod kontem tekstur. Ściągnąłem PC2011.tga.

Jak dalej działać?

Przyznam, że jest tworzony poradnik dla przyszłych twórców scenerii, natomiast nie ma podobnego dla przyszłych twórców tekstur taboru. Dlatego postawiłem powyżej pytanie. Mam nadzieję, że ktoś w punktach napisze co powinno się robić, tak żebym metodą prób i błędów dalej sobie radził już sam. O to proszę.


522
Na warsztacie / Odp: Tyrystorowy Warsztat
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 20:54:55 »
ZT-Poznań: Mnie chodziło o system zawieszenia, a nie o układ żaluzji na pudle.
Proszę, poniżej zdjęcie ET22-239, która ma się nijak do twojego twierdzenia:
http://archeo.kolej.pl/krzysr/pkp/html/et22_201.html
ET22-241:
http://www.kw.rail.pl/details.php?image_id=5822

Ty pisałeś o układzie żaluzji, bo rzeczywiście 241 jako ostatnia ma takie. 242 ma już takie, jak pozostałe numery wzwyż.

523
Na warsztacie / Odp: Tyrystorowy Warsztat
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 20:29:50 »
EN57-19xx syreny mają obok górnego reflektora.

Wasza KaeMowska 57-1900 ma tak, jak w ED72:

http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/73636/pgt/100/EN571900__tory_postojowe_Pruszkow_wakacje_1990.html

http://www.kolejowaklatka.org/001/index.php?nr=4902

To jest jedyna EZT z serii 19XX posiadająca tak zrobione syreny. Pozostałe mają te urządzenia po obydwóch stronach górnych reflektorów.

524
Na warsztacie / Odp: Tyrystorowy Warsztat
« dnia: 17 Sierpnia 2012, 01:51:52 »
Witaj
Skoro na warsztacie to być może ktoś zwróci uwagę na poprawienie kilku detali aby symkowy "byk" wyglądał, jak jego pierwowzór.  Dokładnie zaznaczone kółkami i teraz napiszę o co chodzi:

w żółtym kółku: Ten badyl w oknie jest stosowany tylko w przypadku lokomotyw, które idą na szopie w pokrzywy na dłuższy czas. Jeśli lokomotywa ma być w ruchu (zapewne po to jest tworzona tekstura) to podmień na adekwatne okno z innego byka albo w inny sposób ten kołek "wymazać".

w czerwonym kółku: Loki od bodajże 233 lub 234 nie posiadają już fabrycznie tych elementów. Sposób zawieszenia mają identyczny jak 201E, 201e-zez, itp w naszym symku.  W poprzedniej wersji pisałem o tym w temacie @Szoguna pod jego 22-256. Odpisał, że to kwestia nałożenia alfy w odpowiednim miejscu.
Wiem, że to nie jest koncert życzeń ale jeśli dałoby się załatwić takie "pierdoły" to jazda tym elektrowozem byłaby większą przyjemnością.


525
Na warsztacie / Odp: Coś z lat 80
« dnia: 15 Sierpnia 2012, 19:52:40 »
@P208. Mam taką propozycję widząc wagon klasy pierwszej w Twoim wykonaniu. Pod spodem dwa znalezione zdjęcia, które przedstawiają wagon 104Af. Gdyby uciąć kawałek żółtego paska "jedynki" i lekko zaingerować w photo-sklepie  to moglibyśmy mieć z tego samego okresu "połówkę". Na zdjęciu są podane: nr boczny i przydział. Niestety innych, oraz lepszej jakości nie posiadam.

526
Na warsztacie / Odp: EP09-032
« dnia: 14 Sierpnia 2012, 18:56:26 »
Idąc tym tokiem nazewnictwa proponuję wszelkie EP09 w barwach Euro (w przyszłości EU44) nazywać wg schematu 104e3-018-euro/EP09-018-euro.  Każdy załapie o jaki okres chodzi, a te okleiny na wszelkich "epokach" je posiadających zejdą i niebawem także będą historyczne.

527
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Sierpnia 2012, 13:31:43 »
Wczoraj miałem służbową wizytę w Warszawie. Rano po 4h a.m. start z wyra i na TLK31108 "Żeromski". Po załatwieniu wszystkiego z miną w stylu: "Boże spraw aby mi się chciało tak bardzo, jak mi się nie chce" wracam na Wschodni by wydrukować swój "los szczęścia" z numerkiem do okienka kasy dworcowej. Pierwszy w kolejności do Krakowa będzie....TLK13109 "Żeromski". No cóż...czasem trzeba przeżyć ok 10h na siedzeniach tramwajowych.
Teraz kilka zdjęć:
1. TLK 31108. Stacja Sędziszów. Jakiś składzik z Tadds-ami. Niebieskie z napisem spółki miały pod spodem napis: "zboże". Te szare nie miały takiego napisu, lecz cosik zamalowane. Całość miała st. mac. Puławy Azoty (!)

2. "Elf" KM rel. Warszawa Wschodnia - Lotnisko Chopina czeka na odjazd ze stacji początkowej. Zwraca uwagę nowa wersja wyświetlacza elektronicznego za wycieraczką i szybą.

3. TLK13109 w sile ED74-008+ED74-012 podczas nieplanowego, ponad 90 minutowego postoju w stacji Rożki pod Radomiem.  "Żeromski" oczekuje na wolną drogę w kierunku st. Jastrząb i dalej do Skarżyska - Kam.
Planowy przyjazd do Krakowa Gł 22:05. Z pociągu wysiadłem i na wyświetlaczach było równo 00:00

Powodem zatrzymania było: (wersja poczty pantoflowo-kolejowej) skasowanie traktora, na którymś przejeździe pomiędzy Rożkami, a Jastrzębiem przez EZT EN57 spółki KM rel. Radom - Skarżysko Kamienna. Nim odjechaliśmy to przyjechał kolejny skład KM tej relacji, wzięty "na bok" w Rożkach.

528
@matek123: Jak będziesz w mauzoleum kolejnictwa i przy okazji będziesz miał możliwość (tabor tam jest okropnie "upchany i ciężko "od czoła" dobre foto w niektórych przypadkach zrobić), oraz chęci to zrób pod kątem tekstur ex-czechowickiego sputnika 21-66. Będzie do pary z posiadaną 21-57. Pamiętam jak go w Czechowicach odnawiali przed transportem do Warszawy.

529
Pomoc doraźna / Odp: EXE Eu07 355 pytanie
« dnia: 21 Lipca 2012, 19:24:55 »
@spuki19. To nie jest akurat kwestia wersji 355 pliku wykonawczego exe. Takie coś już wcześniej obserwowałem tyle, że nie zgłaszałem, bo to w sumie za przeproszeniem "duperel".

530
Pomoc doraźna / Odp: EXE Eu07 355 pytanie
« dnia: 21 Lipca 2012, 18:36:50 »
Mam kilka screeenów. Potwierdzają one tylko to, że  symulator nie widzi w kabinie "ściany" za plecami mechanika i oświetla kabinę tak, jakby światło wpadało przez pustą przestrzeń, od tyłu do kabiny.

Screeny na przykładzie 07-483, oraz 57-112.  W klopie obydwie kabiny były jednakowo "oświetlone", więc tylko jeden screen. Nic tam nie świeci w sposób szczególny. Nawet taśma papieru do buzi jest w odpowiedniej tonacji ;)

483-001 księżyc od drugiej strony loka
483-002 kabina, w której światło wpada i ją oświetla "od tyłu
483-003 kabina, do której światło wpada od przodu (widać, że panel z manometrami jest w cieniu).
Tutaj na przykładzie 483-002 widać potwierdzenie tego co wcześniej pisałem, że symulator (exe?) nie widzi tylnej ściany, która nie jest przeźroczysta aby przez nią światło przenikało. Przez to jest ten efekt "rozświetlonych" kabin nocą.  To samo tyczy 104E, 201E (wszystkie warianty), 4E. Wynika z tego, że to nie jest kwestia modeli, lecz ogólna.

57-112. Tutaj wszystko poprawnie

531
Pomoc doraźna / Odp: EXE Eu07 355 pytanie
« dnia: 21 Lipca 2012, 14:22:55 »
@SKP, Akurat po wybraniu tego "nieba", które masz na screenie oświetlenie jest prawidłowe. W jednej kabinie Jesteś "pod światło" w stosunku do tego "przejaśnienia w chmurach" i tam masz ciemną kabinę. W drugiej z kolei masz to źródło światła "za plecami" przez co Ci oświetla kabinę. Chociaż tak naprawdę maszynista ma "za plecami" przedział maszynowy, więc nie powinno być aż takiego oświetlenia kabiny.
Z kolei w przypadku EN57 to można dostrzec na screenie, że oprócz kabiny są rozświetlone także odpowiednie ściany budynków. Co by sugerowało, że tutaj także źródło światła (przejaśnienie w chmurach) było "za plecami". Jednak tutaj też - maszynista za plecami ma przedział "dla podróżnych z większym bagażem", drzwi zamknięte do kabiny. Mojże w przyszłości ktoś to poprawi, gdy bieżące priorytety zostaną rozwiązane. Bo na razie zdaje się, że exe "nie widzi" tylnej ściany w kabinie maszynisty i dlatego światło "od tyłu" rozświetla kabinę. Przynajmniej tak mi się wydaje. 

Spróbuję później ustawić "nieba" typowo nocne i wtedy porównać oświetlenie w odpowiednich kabinach ET22, EN57, EU/EP07.

532
Cytat: hunter
Niektore wskazniki sa odblaskowe, ciezko mozna je spotkac, ale jednak sa.

Za dnia, więc nie widać efektu. Te pomarańczowe wskaźniki ostrzegające o zbliżaniu się do ToP-ek są odblaskowe (przynajmniej póki są nowe).

533
Bieżące kolejowe / Odp: Wypadek na torach pod Wrześnią
« dnia: 19 Lipca 2012, 14:27:22 »
Przy okazji tego wypadku zastanawiam się, czy w użyciu jest jeszcze wskaźnik W7, czy tylko przechodzi Pan pierdzący z trąbki niczym baran z fujary ?  Wskaźnik W7 jest podobny do W6a z tym, że zamiast wizerunku samochodu ma dużą literę "R". Wówczas maszynista podaje sygnał porządkowy Rp1 "baczność" dla ostrzeżenia pracujących na torze. Jest to bardziej efektywne niż wpisany wcześniej "pan z trąbką". Jadąc CE-30 i widząc roboty torowe to nie jeden i nie dwa razy, a częściej było, że na sąsiednim pracownicy sami musieli mieć oczy nawet w "wiadomym miejscu", gdyż żadne sygnały dźwiękowe ich nie ostrzegały.

Jak obecnie jest ze stosowaniem wskaźnika W7?

534
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Lipca 2012, 22:36:12 »
Takie tam sobie fotki z niedzieli ósmego lipca. Skład 37000 cudem złapany, bowiem dwie burze bokiem minęły. Trzecia od prawej już szła. Parametr nikczemny ale cokolwiek widać.

1. EP07-442 BZ Północny z jakimś TLK z Gdyni do Płaszowa z prędkością świetlną jedzie CE-30 od strony Krzeszowic i za chwilę wjedzie do Krakowa Mydlnik (wcześniej mijając modernizowany (nowe bramki trakcyjne, przygotowania do przebudowy jakiegoś przepustu) p.o. Kraków Mydlniki Wapiennik)

2. Ostatni wagon powyższego składu w nowym malowaniu IC (w symulatorze jest jego tekstura jako szrotu w starych barwach)

3. Taurus 001 w barwach Polski ciągnie OE. Numer (o ile dobrze pamiętam) 37000. Skład jechał do Drezna po bardzo "zakręconej" trasie.
W kabinie lokomotywy frekwencja większa niż w całym składzie za nią.

4. Venice-Simplon OE próbuje dogonić burzę, która ok 30 min wcześniej obeszła mnie bokiem. Jedzie w kierunku Trzebini

5. Znany z naszego symulatora EN57-1012 PR Kraków z ostatnią tej niedzieli osobówką do Katowic (bodajże 3438) zbliża się do p.o. Kraków Mydlniki Wapiennik. Po prawej widoczna nadciągająca burza przed, którą nie udało mi się zwiać. Aparat dobrze schowany i owinięty podwójnie reklamówkami z tworzywa był suchy. Ja przeciwnie. 

Okolica obfita w wszelkiego rodzaju kleszcze, szerszenie i inne zwierzaki, które tak chętnie tego dnia garnęły do mnie.

535
Pomoc doraźna / Odp: l053 cargo part 1
« dnia: 15 Lipca 2012, 21:54:45 »
@Eisenmann: Parę dni temu jadąc na tej misji 07-483 na zmodyfikowanym składzie, a także pozmienianych lokach przy składach AI, czy lokomotywowni  też mnie w Rudawie "wyrzuciło" do systemu.
Dzisiaj nic nie zmieniając w porównaniu od ostatniej jazdy przejechałem całą trasę. Skopiuj sobie gdzieś swój wpis "scn" do tej misji i spróbuj mojego z załącznika.
Problem prawdopodobnie nie leży w kwestii pozmieniania składów, bo ja na pozmienianych (spójrzcie do wpisu) przejechałem.
(Siódemka na rozruchu dawała rady ale prąd na koło był 250A do ok. 25km/h. Lok chodził jako-tako)

536
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: EU44, EU45
« dnia: 14 Lipca 2012, 16:57:41 »
Szperałem po stronach zagranicznych i "cokolwiek" (nie wiem, czy się przyda) znalazłem na "railcolor.net":

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1406380&lang=1&id=66746&action=portrait
Oni tam wzory malowania pokazują. Są wszelkie lokomotywy Siemensa i innych producentów (zakładka po lewej).

Na stronie Siemensa znalazłem tylko taką ogólnikową broszurę odnośnie ES64U4:
http://www.siemens.nl/transportation/getfile.asp?id=129

Na stronie 12-tej są jakieś ogólnikowe wykresy, czy też rozmieszczenie aparatury wewnątrz elektrowozu (rzut boczny i od góry).
Olszynka nie ma jakiejś dokumentacji tych maszyn skoro u nich stacjonują ?

Obrazek pochodzi ze strony railcolor.net (link pierwszy)

537
Dziś na trasie z Grodziska Zachodniego do Włodowic Zachodnich miał miejsce przejazd inauguracyjny  IR "Koziołek". Skład zestawiony z dwóch  EZT ED72 z PR Kraków przyjechał do celu punktualnie. Składem tym także jechał umiłowany I sekretarz KC PZPR ze swoją świtą.

538
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 11 Lipca 2012, 18:52:38 »
Nie dawno powstała kategoria pociągów InterRegio Bus. Dziś udało mi się jednego uwiecznić.

539
Inne niekolejowe / Odp: Ostre burze nad Polską.
« dnia: 11 Lipca 2012, 18:43:50 »
Dziś u mnie była burza i skończyło się tragicznie....piorun sieknął w jeszcze nie napoczętą puszkę Żywca 0,5...

540
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 07 Lipca 2012, 15:44:00 »
Takie tam komórkowe zdjęcia, bo bez lustra byłem (gabaryty sprzętu).

001:
19-08-2008.  Niby "wczoraj", a jednak już nie aktualne. EP07-1018 z PR Wrocław przyprowadził skład pociągu Przemyślanin rel. Świnoujście - Przemyśl Gł do Krakowa Gł. Za siódemką jest wagon pomiarowy, po nim ambulans pocztowy do Płaszowa i reszta składu. Godzina podana na fotografii prawidłowa. Jechałem tym od Poznania i tam na wyświetlaczach miał odjazd 23.40. Opóźnienie +220min i przyjechał jakoś około 03.40. Podobno "trzepnął" kogoś koło Szczecina. Ja miałem dobrze, bo na bilecie na drugą klasę jechałem zdeklasowaną jedynką. Ludzie mieli "klapki na oczach", karteczek na drzwiach nie dostrzegli, więc walili do zapranych dwójek. A ja miałem luzik + klimatyzację: przez zamknięte okna wiało równo.

002:

EP07-442 z BZ Północnego manewruje po Wschodnim (EP07-400 z Północnego też tam gdzieś się "plątała"). 26-06-2012

003:
Czeska 163-046 ze składem "Vltava" oczekuje na dalszą jego część. Po prawej Taurus numer 008 z Jankiem do Amsterdamu także czeka na kolejne wagony. 26-06-2012

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19 20