Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - StreeciarZ

Strony: [1]
1
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 19 Lutego 2013, 22:52:40 »
To i ja dodam swoje trzy grosze - wczorajsza służba na Zwierzyńcu TLK, chyba zbyt dosłownie wziął sobie zdanie: "Zatrzymaj się i żyj".

2
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 10 Września 2012, 20:48:26 »

Poznański Asynchron w Szczecinie na 87126.

3
Bocznica / Wydzielone: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 01 Września 2012, 21:34:31 »
Troszkę z grubej rury...
Zbyt grubej/ REWIZOR

4
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 28 Sierpnia 2012, 13:06:20 »
Bardziej to poglądowe zdjęcia pulpitu, ale zawsze coś ;)

  Dodano: 28 Sierpnia 2012, 02:04:41

Niestety, mechanik się bał troszkę więc kazał nam szybko robić swoje :P.

5
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 27 Sierpnia 2012, 21:32:44 »
Zdjęcia na tex kabiny Skody 163.
Podobno potrzebne ;).
http://eu07.pl/userfiles/20439/foto-CabView_163.rar
Pozdrawiam!

6
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 27 Sierpnia 2012, 21:16:46 »
Budyń na linii 406.

7
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 22 Sierpnia 2012, 17:41:57 »
Witam!
Oddaję do waszej dyspozycji zdjęcia kabin lokomotyw z serii ET22-12xx i EU07-15xx, które na pewno się przydadzą.
http://eu07.pl/userfiles/20439/foto-Zdjecia_na_tex.rar [Paczka 80mb zdjęć z kabin obu lokomotyw]

8
Publikacje / Paczka dźwięków do Ezetów
« dnia: 21 Sierpnia 2012, 20:02:35 »
Witam!
Oddaję w Wasze ręce paczkę dźwięków do jednostek z serii EN57. Jest to moja pierwsza paczka dźwięków i jednocześnie pierwszy dodatek. Miłego użytkowania!

Cytat: info.txt
/*/OPIS/*/

Witam!
Przedstawiam wam dźwięki do jednostek (ezetów). Są to dwa dźwięki do drzwi - jeden do EN57
a drugi do EN57 serii SPOT (EN57-20xx) oraz dźwięk zamykania drzwi SPOT'a.
Pierwszy dźwięk jest od EN57-653, nie posiada zapętlenia, zaś trwa ok. 16 sekund co nie powinno
sprawiać żadnych problemów.
Drugi dźwięk jest to dźwięk "pikania" do drzwi z serii SPOT. Jest on bardziej realistyczny od
tego co był dotychczas.
Następnie oddaję do Waszej dyspozycji dźwięki zamykania drzwi nagrywane w jednostce SPOT.


/*/INSTALACJA/*/

Folder sounds należy skopiować/wkleić do głównego katalogu z symulatorem.

Aby dźwięki działały należy zmienić wpisy w plikach .mmd (wszystkich). Poniżej zamieszczam gotowce:
1. Aby dźwięki do en57_v1 działały, należy skopiować poniższy wpis i zamienić go w plikach .mmd:

     departuresignal: 20439_653-signal_start.wav 20439_653-signal_trwa.wav 20439_653-signal_stop.wav 50

2. Aby dźwięk do en57-2000_v1 działał, należy skopiować poniższy wpis i zamienić go tak samo jak powyższy:

     departuresignal: cisza.wav cisza.wav 20439_spot_door_signal.wav 200

3. Aby dźwięki zamykania drzwi działały, należy w plikach .mmd ezeta zmienić wpisy tak samo jak powyżej:

     dooropen: 20439_spot_door_open.wav
     doorclose: 20439_spot_door_close.wav


Miłej i spokojnej służby życzy:
Sławomir "321Szczurek" Kita

Link do pobrania: http://eu07.pl/userfiles/20439/Sounds_EZT.rar

9
Pomoc doraźna / Odp: Zgubiony temat...
« dnia: 09 Lipca 2012, 21:11:09 »
No to chyba już wszystko co powinienem wiedzieć.
Jeszcze raz dzięki!

10
Pomoc doraźna / Odp: Zgubiony temat...
« dnia: 09 Lipca 2012, 20:45:39 »
http://eu07.pl/forum/index.php/board,32.0.html

W tym dziale masz wszelkie tematy, potrzebne w zgłębieniu tajników trasopisarstwa. Od podstaw zabawy z eventami po modelowanie obiektów.

Dzięki, poczytam. Chociaż widziałem taki jeden konkretny temat, być może ktoś wie o co mi chodzi.
W każdym razie skoro już jest ten wątek założony to zadam jeszcze jedno pytanie:
Czy jest specjalny program do tworzenia zadań? Czy może robi się to za pomocą RAINSTED?

11
Pomoc doraźna / Zgubiony temat...
« dnia: 09 Lipca 2012, 20:24:35 »
Witam!
Gdzieś tutaj na forum całkiem niedawno natknąłem się na temat dotyczący tworzenia zadań/scenariuszy do symulatora. Jakoś dziś dostałem takiego tchnienia, że chciałbym się z tym pobawić ale nie mogę znaleźć tegoż wątku...
Czy mogę liczyć na Waszą pomoc? Już nie oczekuję gotowych linków (ale jest to mile widziane ^^), ale chociaż nakierowanie na ten wątek. Z góry dziękuję!
Pozdrawiam!

12
Pomoc doraźna / Odp: Jak wrzucić pliki do "downloadu"
« dnia: 11 Czerwca 2012, 19:47:24 »
Przeczytaj: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,9379.0.html
Dobra poczytam sobie i wydaje mi się, że to mi wystarczy. Dzięki! Jeżeli będę miał jakieś wątpliwości - napiszę.

13
Pomoc doraźna / Jak wrzucić pliki do "downloadu"
« dnia: 07 Czerwca 2012, 18:27:25 »
Witam!
Rozpocząłem ten wątek, ponieważ mam takie jedno pytanie. Otóż mam dwa dźwięki do symka i chciałbym je opublikować tutaj, na forum ale nie wiem jak się do tego zabrać. Chodzi o to, że z tego co słyszałem nie można od tak rozpocząć nowego wątku, przesłać pliki na speedyshare czy gdzieś tam indziej, dać linka i hulaj dusza.
Moje pytanie brzmi: jakie są procedury udostępniania swoich tworów?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź!

14
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak tworzyć dźwięki do maszyny?
« dnia: 04 Sierpnia 2011, 18:51:28 »
Dobrze. Dzięki za tyle pomocnych postów :). Dzisiaj się tym pobawię i jutro z rana odezwę się o postępach, ew. popytam.
Pozdrawiam!

EDIT:

Okej sprawdziłem. Wszystko śmiga jak tralala :). Może niedługo jak uda mi się coś zrobić udostępnię na forum. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc! Temat można zamknąć.

15
Pomoc w tworzeniu / Jak tworzyć dźwięki do maszyny?
« dnia: 04 Sierpnia 2011, 08:11:21 »
Witam!
Jestem początkującym użytkownikiem forum i mam pytanie. Chciałbym tworzyć dźwięki do MaSzyny, ale nie wiem jak się do tego zabrać. Próbowałem coś dłubać w programie Audacity i po wgraniu dźwięku gra po prostu nie chce się uruchomić. ;/
I mam teraz prośbę: Czy mogę liczyć na jakąś pomoc z Waszej strony? Jakie programy polecacie do tego? Jakie ustawienia stosować itp. Liczę na jakąkolwiek pomoc, która da mi możliwość stworzenia czegoś ;).
Pozdrawiam!

Strony: [1]