Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Patrykos

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 129
61
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 22 Kwietnia 2014, 21:15:40 »
Wielofunkcyjny @Patrykos :). Nie dość, że ma urwanie głowy do przygotowań, to jeszcze się troi na forum he he.
Haha. ;-) 3 Patrykosy na forum to byłaby reorganizacja totalna!

62
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 11 Kwietnia 2014, 17:44:44 »
Albo jako oznaczenie luzaka od/do pociągu towarowego...
…elektrycznego w dodatku, Panie Dyżurny. :P

63

Idźmy dalej tym tokiem rozumowania i pomyślmy czemu ta gałąź praktycznie stoi w miejscu?
Bo jak wyjdzie lok to jest takie;
„oooo! wylazła nowa siódema w malowaniu IC! ale sobie poujeżdżam pod kreskę!”
A jakby wyszła tekstura chaty:
„o, fajnie”.

64
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 04 Kwietnia 2014, 08:25:41 »
Rób. :) Tylko pamiętaj o tym, żeby foty były robione w pochmurny dzień.

65
Dlaczego?
Bo jedna takich rozmiarów ma 8MB/16MB, a kilka małych jeśli razem będa miały 1.5MB to będzie szczyt.

66
@hanys– zasadniczo nie trzeba potrafić mapować. Wystarczy to skonwertować do t3d. Kilka małych tekstur lepsze niż jedna 2048x2048 albo 1024x1024. Zauważ, że w TRSie dość rozsądnie rozporządzają teksturami, więc nie powinno być problemu.

67
Słuchaj, robienie przy jednym projekcie mnie osobiście po czasie nudzi, dlatego wolę mieć ich kilka i co jakiś czas powracać do danego. I nie tylko ja tak mam. Jak nie wierzysz, to spróbuj sam i się przekonasz. Zabawiam się tym co lubię i sprawia mi satysfakcje i daje frajdę. Jakoś sieć do mnie nie przemawia.
Przemek widać zmierzamy w innym kierunku. Ty rób swoje. @Woku daj spokój. Zrobił to, o co go poprosiłem. Zapewne nie myślę globalnie, spoko niech będzie godzę się z tym, ale szczerze to się zbytnio tym nie przejmuję. Może kiedyś się to zmieni. Robię to co lubię i Ty rób to samo.
Fajnie, aż ręce opadają od samego czytania… „nie myślę globalnie, w dupie mam co robię, byleby było i fajnie wyglądało”. Jeśli nie zaczniemy współpracować i nakreślać celów tylko bezczynnie klepać nowe lokomotywki i wagoniki to będziemy stali w rozwoju przez kolejne 10 lat i podniecać się na widok kropli deszczu w Rail Works albo TRSie. Dla każdego, który pisze „robię to co lubię” polecam zajrzeć na forum PTT i zobaczyć jaka występuje proporcja pomiędzy osobami, które klepią wagony i lokomotywy i tymi, którzy dłubią przy innych obiektach. A wiecie czemu jest taka? Bo oni wiedzą, że jeżeli nie będzie dobrej podstawy mapy to TRS się szybko znudzi albo mapy będą monotonne. Przyznajcie się ile jeździcie w MaSzynie na tych samych mapach i scenariuszach, które gdyby zasłonić Wam oczy przejechalibyście bezbłędnie? Co z tego, że robimy tabor, skoro go używać nie będziemy bo nie będzie chęci włączenia MaSzyny? Osoby, dzięki którym ten symulator robi małe kroczki do przodu to nie ci, którzy robią nowy model ET41, jakiejś cysterny czy zmodernizowanego kibla, tylko ci, którzy dłubią przy exe i majsterkują przy sceneriach. A ile ich jest? Jeśli się Tobie Sawi nie chce myśleć nad sensem swoich działań to może zastanów się – po co? Może musimy się nauczyć odpowiedzialności za to co robimy? Bo może wielkie dzieła nie przychodzą z przyjemności ale z wytrwałości? Może trzeba sobie zadać pytanie – co ja robię dla MaSzyny i po co? Co to da? Czy dzięki temu powstanie nowa sceneria? Czy zachęci nowego użytkownika do tego, by zrobił coś nowego? Sorry za ten mentorski ton, ale gdy czytam takie rzeczy to mnie szlag jasny trafia. Jeśli macie pisać takie rzeczy to lepiej ich nie piszcie. Zniechęcacie tylko tych, którzy nie robią ładnie wyglądającego taboru. I przede wszystkim – ten post nie ma na celu zruganie kogoś bądź stwierdzeniu, że aktualnie poświęca swój czas na daremno. Moim celem jest przekonanie Was do tego, że czas, który poświęcacie na modelach i teksturach lokomotyw/wagonów możecie spożytkować na zrobieniu np. budynku lub nastawni albo wiaduktu kolejowego. I zrobicie dużo, bo tego pierwszego mamy przesyt, a tego drugiego niedosyt. Odpowiedzcie sobie na pytanie czy jak jesteście głodni to będziecie pić tylko wodę, czy woda będzie dodatkiem do solidnej potrawy?   

68
Alesz oczywiście, niech robi. Tylko uświadamiam go, że nie ma to sensu. ^^
A niby dlaczego? Panuje wolny rynek…

69
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 23 Marca 2014, 21:18:39 »
Brakuje kawałka boku w 119.

70
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Marca 2014, 22:49:54 »
Dawid, żeby na radiu łatwiej wywołać. :) Już parę razy słyszałem ten plan w eterze i wywoływanie trwało połowę krócej niż zwykle. :P

71
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec trakcji parowej w Wolsztynie
« dnia: 12 Marca 2014, 18:30:01 »
Witamy w kapitalizmie.
A nie tak czasem w rzeczywistości? Chyba nikt o zdrowych zmysłach nie wyrzuca pieniędzy w błoto…
Wycofanie parowozów z liniowej eksploatacji przyniesie więcej korzyści niż ciągłe ich użytkowanie.

Mam pytanie: czy nadal jest aktualny przepis, że lokomotywa co 2 lata musi przejść naprawę rewizyjną?
Wsio zależy od DSU.

72
TABOR Dębica.

73
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na tekstury autolawet.
« dnia: 03 Marca 2014, 18:48:00 »
Ta autokuszeta się przyda ale chodzi mi głównie o wagony do przewozu samochodów osobowych/dostawczych. Takie jakie np. jeżdżą na FIATa albo tarzają się po Poznaniu.

74
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na tekstury autolawet.
« dnia: 02 Marca 2014, 19:11:28 »
Tak, chodzi również o te lawety ale chyba ciężko będzie z nich coś zrobić.

75
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 02 Marca 2014, 01:16:08 »
Myślę, że coś wykombinuję w ramach nowej kabiny do ET41. :)

76
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na tekstury autolawet.
« dnia: 27 Lutego 2014, 21:56:24 »
Niekoniecznie, skoro nie sprecyzowałem, to akceptuję wszystkie…

77
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na tekstury autolawet.
« dnia: 27 Lutego 2014, 21:40:41 »
Chodzi mi o normalne wagony do przewozu dostawczaków/zwykłych osobówek.

78
Wydział zamówień / Zdjęcia na tekstury autolawet.
« dnia: 27 Lutego 2014, 13:55:09 »
Hej,
 zgłaszam popyt na zdjęcia pod kątem tekstur autolawet. Przydałyby się również dodatkowe zdjęcia elementów pod pudłem, wózków etc. Cel to wykonanie modelu.

79
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 22 Lutego 2014, 15:56:49 »
Wagon ciekawy, więc chętni na pewno się znajdą. Jak masz tylko możliwość to powtórz te zdjęcia przy, jak będzie jaśniej. Uzyskasz w ten sposób lepszą ekspozycję w trakcie robienia zdjęć, a nam znacznie ułatwisz tworzenie. Masz Sr3 i śmigaj, jak będzie jaśniej.
Chcesz robić teksturę? O ile wiem to Gosy76  nie mamy w symulatorze.

80
Na warsztacie / Odp: Prace nad EM10.
« dnia: 22 Lutego 2014, 12:10:50 »
Wygląda obiecująco. ;-) Nie dysponujesz lepszymi zdjęciami na tekstury ścian?

81
Ostra przesada.
Przeczytaj ze zrozumieniem. To nie jest wina EXE tylko wina źle położonej sieci trakcyjnej.

82
Bieżące Symulatorowe / Odp: Mapowanie dachu w EN57_v1
« dnia: 15 Lutego 2014, 09:16:18 »
Jak już ktoś chce aktualizować kibla to niech nie ograniczy się tylko do mapowania.

83
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 12 Lutego 2014, 22:26:35 »
Sorry, tym filmikiem to on siebie sam obraził. My tylko stwierdziliśmy fakt.

84
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 12 Lutego 2014, 22:07:26 »
Lekki offtop nie jest zły, już tak nie przesadzaj!

85
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 12 Lutego 2014, 21:47:42 »
To żart, prawda? Czy można być bardziej odmóżdżonym? ;]

86
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 19:39:31 »
Cóż za kretyn ze mnie. Nie doczytałem tego
Może jakieś spacje w nazwach tekstur?
Rzeczywiście były spacje. Dzięki!

87
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 16:15:58 »
Tak, pod tym względem jest ok. Eksportowałem obiekt parę razy, poza nim jeszcze parę innych i tylko on sprawia problem.

88
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 16:10:45 »
Submodele nazywają się „3D_object1”…„3D_object28”. Każdy ma inną teksturę.

89
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 16:01:24 »
Panowie, podkreślam, że przy exporcie modelu do .t3d bez tekstur wszystko jest w porządku. Błąd się wyświetla w przypadku, gdy model ma nałożone tekstury.

90
Pomoc w tworzeniu / Odp: Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 15:31:34 »
No tak też mi @youBy podpowiedział. Ale nie bardzo wiem jak to naprawić. Według .t3d to każdy submodel ma liczbę wierzchołków podzielną przez 3. ;) Tak jak pisałem – przed nałożeniem tekstury było okej, model się ładował. Po – objawy jak wyżej.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 129