Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Patrykos

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 129
91
Pomoc w tworzeniu / Błąd „mesh error”
« dnia: 12 Lutego 2014, 11:42:35 »
Hej,
 przy pewnych obiektach mam problem z uruchomieniem symulatora. Ciekawe jest to, że obiekt bez nałożonych tekstur się wczytuje, a z teksturami wywala taki błąd. Ktoś wie jaka jest przyczyna i jak to naprawić?

92
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 05 Lutego 2014, 18:53:30 »
Nie rozumiem dlaczego odbiera się prawo oceny dizajnu lokomotywy.

EOT

93
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 04 Lutego 2014, 20:13:16 »
Co tak pusto przy cysternach? :D Puste stoją? :D

94
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 04 Lutego 2014, 10:40:21 »
Abstrahując od ciekawej dyskusji załączam dwa zdjęcia Dragonów. Który z nich lepiej się prezentuje według Was?

Źródło: facebook.com

95
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 01 Lutego 2014, 10:09:18 »
Niemniej jednak w ostatnim zdaniu ma dużo racji.
Nie sądzę. Jednak ta 1051 to powiedzmy wyjątkowa w pewnym sensie i dawno jej tu nie było. Chyba, że wrzuciłby foto niebieskiej siódemki IC w codziennej sytuacji no to można by podciągnąć to do przesady.

96
Przecież to @Patrykos w innym miejscu napisał. Za czasów PRL był przyrost zatrudnienia.
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25032.msg365375.html#msg365375 wyraźnie napisane przerost, a nie przyrost.

97
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia tekstur zimowych taboru
« dnia: 27 Stycznia 2014, 09:26:06 »
W zimę śnieg cały czas nie pada, ale często zostaje na jakichś elementach wystających za pudło.

98
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 26 Stycznia 2014, 23:24:55 »
Ktoś w Adolf hajluje zamawia 5 piw?

99
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia tekstur zimowych taboru
« dnia: 26 Stycznia 2014, 21:45:58 »
Tak, ale lepiej zrobić zdjęcia zaśnieżonego taboru, gdy nie ma opadów śniegu. Wówczas masz lepszą jakość i nie masz zbędnych białych punktów na zdjęciu.
Akurat zdarzało mi się robić tekstury z takich zdjęć i problemu z wymazaniem tego nie było.

100
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia tekstur zimowych taboru
« dnia: 26 Stycznia 2014, 21:34:56 »
Lepiej by było pomyśleć nad systemem modyfikacji tekstur, żeby z jednej tekstury EN57 można było wygenerować kilka egzemplarzy różniących się numerem, jak również zaśnieżenie wprowadzić w taki sposób...
W TRSie był taki system wprowadzania swojego numeru ale szybko upadł. Aczkolwiek patrząc po wadze tekstur i tym, że jeśli dla kogoś wszystkie kible są takie same to takie rozwiązanie można wprowadzić. Ciekawie jest to rozwiązane w OMSI.

101
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia tekstur zimowych taboru
« dnia: 26 Stycznia 2014, 21:12:16 »
Akurat przy machaniu tekstur pośpiech jest wskazany jedynie przy łapaniu much, które ewentualnie mogą latać wokół monitora. :P

102
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia tekstur zimowych taboru
« dnia: 26 Stycznia 2014, 20:56:10 »

@Patrykos, nie przesadzaj z tymi dwoma wersjami, bo na upartego to jeszcze trzecią wersję - do scenerii deszczowych by trzeba było zrobić ;)
Dlaczego nie? :)

103
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia tekstur zimowych taboru
« dnia: 26 Stycznia 2014, 20:37:51 »
Nie. Właśnie rzecz w tym, że takich tekstur brakuje. Zabawnie wygląda sceneria zimowa bez zaśnieżonego taboru.
Dokładnie. Warto zrobić jednak jakiegoś ośnieżonego klopa albo inne ustrojstwo. Można nawet dwie wersje stworzyć jeśli jest możliwość. :)

104
Bieżące Symulatorowe / Odp: Kwestia tekstur zimowych taboru
« dnia: 26 Stycznia 2014, 20:30:28 »
przy opadach śniegu/deszczu nie ma sensu robić zdjęć taboru pod kątem tekstur.
Złe osoby cytujesz. :P Ja wiele razy robiłem tak zdjęcia i w wypadku jakiegoś ciekawego obiektu warto pobawić się w gumowanie.

105
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 25 Stycznia 2014, 22:39:46 »
Tego @Patrykos się nie czepia.
Bo to znakomicie określił EU07-483 i nie ma nic do dodania. Tak to działa i na szczęście Ty tego nie zmienisz. :-)

106
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 24 Stycznia 2014, 17:48:59 »
Patrykos, podałem tylko przykład. W ramach oszczędności, można taki zestaw wyjąć z loka, który stoi jako rezerwa, bo mu silnik padł. Na kolei nic mnie już nie zdziwi.
Nie ma rzeczy idealnych jak sam dobrze wiesz. Wyprowadzanie spółek z kryzysów finansowych to wynik świetnego systemu, który był 25 lat temu. Jakoś w Anglii koleje są prywatne i takie rzeczy nie występują (a przynajmniej się o tym nie pisze).

W mojej okolicy działa spółka państwowa, która naturalnie tonie w długach. Od bodaj dwóch lat działa pani prezes, która ma za zadanie wyciągnąć spółkę z długów. Gdyby nie udawało by się jej, to już by nią nie była. Wcześniej przeprowadziła tę operacje w miejscowych wodociągach. Jak widać nie musiała chodzić po kanałach, co z pewnością musiała by robić według logiki Anreja.


Otwieram na życzenie i wierzę, że będzie koleżeńska dyskusja.
Benek


107
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 25 Stycznia 2014, 00:53:26 »

…Twój idol na dobranoc


:)

Abstrachując od fanaberii Anreja, który nas do tego przyzwyczaił. W mojej okolicy działa spółka państwowa, która naturalnie tonie w długach. Od bodaj dwóch lat działa pani prezes, która ma za zadanie wyciągnąć spółkę z długów. Gdyby nie udawało by się jej, to już by nią nie była. Wcześniej przeprowadziła tę operacj3 w miejscowych wodociągach. Jak widać nie musiała chodzić po kanałach.

108
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 25 Stycznia 2014, 00:03:18 »
Mam wrażenie, że nie potrafisz mieć własnego zdania i przedstawić argument. Przeczytałem ze zrozumieniem, skoro podałeś przykład z rolnikiem, to poszedłem w tym kierunku, argumentując swoje zdanie. Odpowiedz mi jak ktoś ukończył wprawdzie zarządzanie i marketing, ale kolei zna tylko z pozycji pasażera, może zarządzać spółką kolejową.
No gdybym nie miał własnego zdania i nie potrafił przedstawić argumentu, to nie pisałbym…nie uważasz?
Rolnik to analogia do lekarza… kolega Borys dość ładnie napisał:
A co to znaczy mieć kolej we krwi? Co z tego, że będzie wiedział do czego służą styczniki rozrządu w EU07, skoro nie będzie miał pojęcia o zarządzaniu tak dużym przedsiębiorstwem. Prezentujesz tu jakieś stereotypy. Od znania się na kolei będą jego dyrektorzy techniczni, naczelnicy. Kadra zarządzająca ma się znać na zarządzaniu, a nie stopniach odsprężynowania wózka EU07.
I jeśli tego nie rozumiesz, to lepiej nie drąż tematu, bo tylko się ośmieszasz.

109
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 24 Stycznia 2014, 17:16:00 »
Zauważ jedno, prezesów nie bierze się po kierunkowym wykształceniu. Co z tego, że będzie potrafił finanse trzymać w ryzach, jak będzie brakowało na durną śrubę i podkładkę do lokomotywy, to wiedz, że nie wyda ani złotówki więcej, żeby nie przekroczyć budżetu. On ma plan nakreślony, oszczędnościowy.
A jak lok podkuje zestaw to będzie jeździł z kwadratowymi kołami. :-) Wybacz Darku, ale ten argument jest nielogiczny.

110
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 24 Stycznia 2014, 14:46:46 »
Czy ja gdzieś napisałem, że niepotrzebne wyższe wykształcenie?
Mam wrażenie, że Tobą zarządza ktoś z wyższym wykształceniem w publicznym obnoszeniu się głupotą. Naucz się sztuki dyskusji, a następnie bierz się za pisanie postów. Gdybyś potrafił czytać ze zrozumieniem to wiedziałbyś, że podałem przykład, no ale czego ja tutaj wymagam. :) Przykład z rolnikiem był analogią. Tak na przyszłość:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Analogia
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja
http://www.neurogra.pl/trening-mozgu/logika/czym-jest

111
Bocznica / Wydzielone z: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 24 Stycznia 2014, 09:15:11 »
Jak ktoś ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie i nie ma zielonego pojęcia o uprawie roślin i hodowli zwierząt. Tak ciężko to zrozumieć.
Zacznij może stosować znaki interpunkcyjne bo piszesz jak łajza, która miała problem z pisaniem dyktand w podstawówce i ciężko zrozumieć, co chcesz światu zakomunikować.
Podaj jakiś konkretny przykład, a nie syp demagogicznymi ogólnikami. Jak pokazuje doświadczenie to ludzie, którzy ukończyli właśnie szkoły wyższe, potrafią firmę wyprowadzić z zapaści finansowej.

Przyhamuj swoje emocje.
Bocznica.
Rozi

112
Bieżące kolejowe / Odp: Jest pierwsze zamówienie na Dragona
« dnia: 23 Stycznia 2014, 22:42:41 »
Mnie się wydaję trochę dziwne... Słyszałem, że Cargo czeka na decyzję UOIK w sprawie wykupienia spółki Lotos Kolej, a oni kupują nowe lokomotywy.
Nie tylko Cargo interesuje się Lotosem. ;-)

Ale 34 lokomotywy tej serii Lotos Kolej ma już na własność.
Niestety nie. Właścicielami tych loków są Koleje Czeskie.

113
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 23 Stycznia 2014, 00:10:25 »
To kto ma kierować szpitalami, jak nie ktoś z wykształceniem medycznym.
Bo jak rolnika się uczy uprawiać pole to rolnik nie wie jak zarządzać ministerstwem rolnictwa. Tak ciężko to zrozumieć?

114
Bieżące kolejowe / Odp: Marcin Celejewski prezesem PKP Intercity
« dnia: 22 Stycznia 2014, 23:13:48 »
Jeszcze pytasz? W tym, że nie będzie miał tzw kolei we krwi. Co innego ktoś kto był kolejarzem i zna ten temat od podszewki. A tu się pojawia as przetworzy. Naprawdę martwi mnie w jakim kierunku to zmierza.
Zobacz sobie jak wyglądają polskie szpitale, które są kierowane przez lekarzy, którzy nie mają pojęcia na temat zarządzania takim wielkim budynkiem i jego strukturami.

115
Bocznica / Odp: Odp: E6ACT dla Lotos Kolej
« dnia: 22 Stycznia 2014, 22:44:45 »
Przecież wiem, że to nie będzie lokomotywa IC. Po prostu od razu mi się skojarzyło z tą malaturą.
Niezwykle cenna i wartościowa uwaga w tym temacie. :)

116
Bocznica / Odp: E6ACT dla Lotos Kolej
« dnia: 22 Stycznia 2014, 15:34:55 »
Do złudzenia przypomina malaturę PKP IC...
Na drugi raz zanim napiszesz takie zdanie to się dwa razy zastanów po co IC lok 6osiowy…

Post zgłoszony do moderacji. Malowanie rzeczywiście przypomina malowanie IC, nikt nie mówił, że potrzebują lokomotywy 6osiowe.
Bocznica.
Rozi

117
Bieżące kolejowe / Odp: Masowe zwolnienia na kolei.
« dnia: 18 Stycznia 2014, 14:02:52 »
Wiadomo, że to co opisałeś jest bardzo trudne do wykonania. Wg mnie, jeśli ktoś ma narzekać, to lepiej żeby się dokształcił, zrozumiał co jak działa i zaproponował swoje rozwiązanie. Rozmawianie o tym z ludźmi na pewno przyniesie więcej pożytku niż pisanie, że jest źle. Natomiast jeśli komuś się nie chce zagłębiać w te tematy, to nie powinien rzucać stereotypowych haseł, bo nie najlepiej to wygląda. Ludzie potem łatwo powtarzają takie twierdzenia, myślą że się nic nie da zrobić, bo "wszyscy nas oszukują" i w ten sposób państwo staje się leniwe i ubogie w wiedzę.
Skoro milion podpisów w sprawie referendum w pewnej kwestii nic nie dało (bo za mało) to mam coraz większe wątpliwości.

118
Na warsztacie / Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« dnia: 16 Stycznia 2014, 14:26:17 »
No świetnie to wygląda, tylko popraw ta czole dachu żeby podobnie wyglądało do tego co jest na samym dachu.
Mapowanie nie pozwala raczej na takie coś z tego co pamiętam.

119
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywownia Katowice
« dnia: 16 Stycznia 2014, 07:24:50 »
Przed wojną kolej była zmilitaryzowana, czyli była częścią wojska. A z tym ustawianiem zegarków to jest jakiś mit sprzed 200 lat. Dawno, dawno temu, kiedy nie było jeszcze kolei ani radia, każde miasto i każda wioska miały swój czas lokalny, wyznaczany przez zegar na wieży kościoła/ratusza (a jak nie, to zegary słoneczne). W każdej takiej miejscowości zegar był jakoś "przypadkowo" nastawiony i nie było praktycznego sposobu, by zsynchronizować zegary w skali kraju. Kolej była pierwszym sposobem na transportowanie zegarów, dzięki czemu czas lokalny wyszedł z użycia na rzecz czasu strefowego.
To prawda. I co do prywatyzacji też masz rację, ale w obecnej sytuacji nie jestem do końca pewien, czy w pewnej części nie skończyłoby się to jak z cukrowniami w latach 90tych albo jak z hutami (sprzedanie za grosze).

Co za brednie napisałeś. Masz jakie dowody na to?
A co z przerostem zatrudnienia w PRL?

Jak w czasach PRL tak i teraz bywają pociągi przepełnione.
Tak, teraz pociągi tylko bywają przepełnione, kiedyś były pełne. Ale jak już wspomniałeś posiadanie własnego samochodu spowodowało odejście od kolei (na przykładzie z podwórka mogę napisać, że lokalizacja przystanków kolejowych czasami jest dziwna) i komunikacji miejskiej. Głównym czynnikiem jest zła oferta, nieadekwatna do ceny. Często też jakość usług jest kiepska. W Los Angeles teraz próbuje się wrócić do korzystanie z KM bo jak się okazało, jest za dużo samochodów. :) Nas to też czeka niebawem.

120
Bieżące kolejowe / Odp: Lokomotywownia Katowice
« dnia: 15 Stycznia 2014, 22:57:07 »
Myślę, że takie strategiczne rzeczy jak kolej i energetyka chociażby nie powinny być sprywatyzowane. Jeśli już to i tak 51% powinno mieć państwo. W każdym razie nie jest to argument za tym, żeby utrzymywać zbędne obiekty, które generują straty.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 129