Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - szczurek

Strony: [1] 2 3
1
Tabor / Odp: 20.506.64.0 - nie mogę uruchomić EN57
« dnia: 15 Czerwca 2020, 22:46:31 »
Czyli takie rzeczy jak baterie, przetwornica czy sprężarka póki co uruchamiać z pulpitu w kabinie? Bo się właśnie zastanawiałem jak odpalić je z kabiny NN. Idąc dalej tym tropem, przy zimnym kibelku kolejność jest taka że odpalam baterię będąc w kabinie w członie r, potem spacer do NN by odpalić małą sprężarkę, a kiedy uda się podnieść patyk, powrót do członu r i odpalenie przetwornicy i sprężarki. Dobrze kombinuję?

2
Tabor / 20.506.64.0 - nie mogę uruchomić EN57
« dnia: 15 Czerwca 2020, 19:34:37 »
Mam problem z uruchomieniem EN57. Wchodzę co kabiny NN, włączam baterie, przestawiam kurek trójdrogowy pantografu, przestawiam przełączniki Zwarcie PWR i Zał. sprężarki pantografów. Wciskam przycisk (impulsowy?) Sprężarka pantografów i nic. Sprężarka nie startuje, ciśnienie w cylindrze pantografu spada. Co robię nie tak? Wybaczcie że zawracam cokolwiek taką błahostką, ale w dokumentacji za wiele nie znalazłem. W załączeniu log.

A, jeszcze jedno. W kabinie NN na woltomierzu brakuje wskazówki. Tak ma być?

3
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 06 Lutego 2019, 19:50:06 »
Bardzo ciekawy parowóz z silnikiem w układzie V oraz napędem przenoszonym na koła za pomocą wałów napędowych.


4
Bieżące kolejowe / Odp: Powstaje polski odpowiednik VagonWEB
« dnia: 23 Października 2018, 20:40:17 »
I stąd moje pytanie, skąd ja, zwykły szaraczek, mogę zdobyć takie informacje. Jednak wolałbym siedzieć przy oknie ;)

5
Bieżące kolejowe / Odp: Powstaje polski odpowiednik VagonWEB
« dnia: 23 Października 2018, 12:02:24 »
Taki dodatek jest ogólnie dostępny?

6
Pomoc w tworzeniu / Odp: Dodanie obsługi radia do scenariuszy
« dnia: 22 Października 2018, 20:22:20 »
Dzięki, będę się odzywał.

7
Pomoc w tworzeniu / Odp: Dodanie obsługi radia do scenariuszy
« dnia: 22 Października 2018, 19:03:19 »
Super, czyli nie ma tragedii :) Jeszcze jedno, czy jest jakiś sensowny sposób na podgląd scenerii? Np. żeby podejrzeć czy w scenerii jest gdzieś ustawiony w28 i na jaki kanał każe zmieniać? No i co ze sceneriami manewrowymi? Choć to może zostawię sobie "na deser".

A, jeszcze jedno, jak wygląda sprawa ze sprawdzeniem kanału? Z tego samego filmu wynika że kombinacja shift+F1 odpala eventa odpowiedzialnego za sprawdzenie kanału. Tyle, że coś mi to za bardzo nie chce działać.

No i ostatnie pytanie, z kim się kontaktować w sprawie gotowych plików?

Dzięki.

8
Pomoc w tworzeniu / Dodanie obsługi radia do scenariuszy
« dnia: 22 Października 2018, 16:22:04 »
Pod filmem na YT omawiającym nowości w 18.07 pojawiło się pytanie o obsługę radia w którymś ze scenariuszy, padła też odpowiedź że "Fajnie jakby wszystkie stare scenariusze tak przerobić, ale nie ma chętnych rąk do pracy." No więc ręce są, ale nie bardzo wiedzą co i jak mają robić. Czy jest ktoś, kto byłby w stanie metodą łopatologiczną wyjaśnić co jest potrzebne do takich przeróbek i jak ich dokonać? Czas jest, chęci też, brakuje tylko tej wiedzy. Ktoś, coś?

Teraz zauważyłem, że to nie ten dział. Gdyby któryś moderator był tak dobry i przestawił gdzie trzeba... ;)


9
Bieżące kolejowe / Odp: Powstaje polski odpowiednik VagonWEB
« dnia: 22 Października 2018, 15:53:40 »
Swoją drogą jest cokolwiek, co by pozwalało się zapoznać z aktualnymi zestawieniami? Jeżdżę do pracy poc. 6100 i VagonWEB pokazuje że ten skład jest obsługiwany przez Pendka, co już od jakiegoś czasu jest nieaktualne. Już parę razy podczas rezerwacji miejsce "przy oknie" wypadło mi pomiędzy oknami, a ja skoro już jadę to lubię coś pooglądać :) Jest niby zestawienie na stronie Intercity, ale nie ma tam informacji o układzie miejsc, więc tak na prawdę nie jest zbyt pomocne.

10
Bieżące kolejowe / Odp: Aplikacja mobilna "Semafor" - system Android
« dnia: 11 Września 2018, 14:26:09 »
To chyba będzie sygnał wątpliwy?

11
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.05 - problemy
« dnia: 15 Czerwca 2018, 12:03:38 »
W trybie pełnoekranowym po wciśnięciu klawisza alt (przełączenie w tryb "klikalny" nie pojawia się wskaźnik myszy. W okienkowym jest OK. Czysta instalacja, grafika GF960M.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 23 Kwietnia 2018, 19:42:30 »
No i się wyjaśniła sytuacja. Przed chwilą dostałem maila od IC:

Cytuj
Szanowni Państwo!

W związku z zakupionym biletem na przejazd pociągiem PKP Intercity, uprzejmie informujemy, że na bilecie została omyłkowo wskazana niewłaściwa kategoria pociągu: EIP (tzw. Pendolino) zamiast EIC (skład wagonowy), natomiast opłata za przejazd jest właściwa.
 
Za powyższe uprzejmie przepraszamy.

Cena jak za pendolino, więc chyba nie do końca taka właściwa...

13
Bieżące kolejowe / Odp: Awarie Pendolino
« dnia: 11 Kwietnia 2018, 15:58:12 »
Po ok. 14 miesiącach przerwy w wyjazdach służbowych znów zaczynam regularne kursy po Polsce. Odpalam rozkład żeby poszukać połączenia Wrocław - Warszawa i... całe JEDNO Pendolino o 7 rano. Szczerze mówiąc opadło mi co tylko mogło...

Edyta: A na stronie Intercity przy zakupie biletu wyskakuje Pendek o 14:30. I bądź tu człowieku mądry... :)

14
Pomoc doraźna / Odp: Problem z hamulcem lokomotywy.
« dnia: 23 Kwietnia 2017, 16:33:25 »
Faktycznie, śmiga. Dziękuję bardzo za pomoc. Można zamykać.

15
Pomoc doraźna / Problem z hamulcem lokomotywy.
« dnia: 23 Kwietnia 2017, 15:48:32 »
Jako że czas trochę ograniczony, przez kilka miesięcy nie miałem możliwości pojeździć. Dzisiaj czas się znalazł, symka pobrałem, zainstalowałem, odpaliłem. Niestety, pojawił się dziwny problem: praktycznie na każdym loku hamulec lokomotywy samoczynnie hamuje. Po odpaleniu lok jest zahamowany hamulcem dodatkowym. Odhamowuję, i od tego momentu mniej więcej co sekundę wajcha przeskakuje o jedną pozycję aż do maksymalnej. Kiedy na siłę przytrzymam num 7 i mam trochę szczęścia, lok odhamuje i ruszę, w takim przypadku wszystko się uspokaja do momentu użycia któregokolwiek hamulca. Kiedy pociąg stanie, wajcha znów zaczyna swoją podróż. Macie jakiś pomysł co jest grane? W załączeniu log z M62.

16
Bieżące kolejowe / Odp: Zwrot pieniędzy za bilety przez intercity.
« dnia: 23 Kwietnia 2016, 14:24:40 »
Kierownik wystawił zaświadczenie i nic więcej nie wie.

17
Bieżące kolejowe / Zwrot pieniędzy za bilety przez intercity.
« dnia: 23 Kwietnia 2016, 12:45:26 »
Sytuacja wygląda tak: Jadę z rodziną na wystawę do Warszawy. Jadę z dolnego śląska, więc kawałek i koszt biletów niemały. W Skierniewicach pociąg utknął, na ten moment jest informacja że do Warszawy dojedziemy z opóźnieniem 120 minut. Problem polega na tym, że bilety są na konkretną godzinę, na którą już na 100% nie zdążę. Organizator twierdzi, że nie ma problemu ze zmianą terminu zwiedzania, ale być może trzeba będzie coś dopłacić. Z drugiej strony koszt biletów na pociąg też mały nie jest. I teraz pytanie: Jakie mam szanse by uzyskać zwrot za bilety czy dopłatę? Z jednej strony jadę do Warszawy w konkretnym celu, zapłaciłem między innymi za to by dojechać na czas, i dwugodzinne opóźnienie czyni cały wyjazd praktycznie bezsensownym. Z jakiej racji mam po raz kolejny płacić za bilety? Z drugiej mam pełną świadomość że w gąszczu spółek i spółeczek na naszych torach na logikę nie ma co liczyć, mogę liczyć co najwyżej na spychologię i kierowanie mnie od Annasza do Kajfasza. Więc jakie mam możliwości czy szanse by cokolwiek ugrać? Nie bardzo mnie stać na przejażdżkę pociągiem do Warszawy dla samej przejażdżki :(

18
Bieżące kolejowe / Zakup biletu IC przez internet.
« dnia: 07 Kwietnia 2016, 21:48:35 »
Czy ktoś ma pomysł na zakup biletu w systemie IC w takiej konfiguracji:

2x bilet ulgowy 51% - osoba niewidoma niezdolna do samodzielnej egzystencji
2x bilet ulgowy 93% - przewodnik osoby niewidomej jw.

Problem polega na tym, że można zakupić tylko bilety z tą samą ulgą, więc może pojawić się sytuacja że osoby niewidome będą siedziały w jednym przedziale, a opiekunowie w innym, a ja chcę zakupić wszystkie bilety obok siebie. Jeśli nie istnieje sensowny sposób (losowanie a'la lotto mnie nie interesuje) to czy można takiego triku dokonać w kasie? Jeśli tak, to czy obowiązują tam promocje typu SuperPromo?

19
Bieżące kolejowe / Odp: Piosenki z tematyką kolejową
« dnia: 25 Lutego 2015, 16:32:06 »
Grupa Pod Budą - Nasze podróże

https://m.youtube.com/watch?v=2cpcJCVVgOw

20
A ja mam pytanie z innej beczki. Posiadam unidena 33xlt. Sprzęt fajny ale jak się zapewne domyślacie antena za wielkich możliwości nie daje. Montaż dipola czy czegokolwiek stacjonarnego na dzień dzisiejszy nie wchodzi w grę. A że pomyślałem że cokolwiek bym nie kupił i tak jakiś zysk będzie zacząłem szukać.  Znalazłem coś takiego:

Comet CH99
Taiwan Goods RH770
Jakiś noname chyba

Pytanie na ile jest sens kupować coś takiego? Przypuszczam że zysk jakiś będzie, ale czy na tyle duży żeby warto było wydawać na to pieniądze? Jeśli tak, to która z nich będzie najlepsza?

21
To ja się dołączę. Maszyna pod winem działała jak trzeba, potem zachciało mi się wymiany dysku. System przeinstalowany, wine postawiony, odpalam MaSzynę poleceniem:

WINEARCH=win32 WINEPREFIX=~/.eu07 linux32 wine RAINSTED.exe

Program startuje, wybieram trasę, uruchamiam symulator. Ten przez chwilę wczytuje i kończy się to błędem:

wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address 0x469d9e (thread 0024), starting debugger...

System to 64 bitowy Arch (jak poprzednio), wersja wine 1.5.12, ale na wcześniejszej działo się to samo

Kompletny log:

--- MaSzyna ---
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 2012-03-13, release 1.7.530.325.
Online documentation and additional files on http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, Ra, hunter and others
Renderer:
GeForce 9400 GT/PCIe/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
3.3.0 NVIDIA 304.43
Supported extensions:
 GL_ARB_base_instance GL_ARB_blend_func_extended GL_ARB_color_buffer_float GL_ARB_compatibility GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage GL_ARB_conservative_depth GL_ARB_copy_buffer GL_ARB_depth_buffer_float GL_ARB_depth_clamp GL_ARB_depth_texture GL_ARB_draw_buffers GL_ARB_draw_elements_base_vertex GL_ARB_draw_instanced GL_ARB_ES2_compatibility GL_ARB_explicit_attrib_location GL_ARB_fragment_coord_conventions GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_framebuffer_object GL_ARB_framebuffer_sRGB GL_ARB_geometry_shader4 GL_ARB_get_program_binary GL_ARB_half_float_pixel GL_ARB_half_float_vertex GL_ARB_imaging GL_ARB_instanced_arrays GL_ARB_internalformat_query GL_ARB_map_buffer_alignment GL_ARB_map_buffer_range GL_ARB_multisample GL_ARB_multitexture GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_occlusion_query2 GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_provoking_vertex GL_ARB_robustness GL_ARB_sampler_objects GL_ARB_seamless_cube_map GL_ARB_separate_shader_objects GL_ARB_shader_bit_encoding GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shader_texture_lod GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shading_language_420pack GL_ARB_shading_language_include GL_ARB_shading_language_packing GL_ARB_shadow GL_ARB_sync GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_buffer_object GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_compression_rgtc GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_multisample GL_ARB_texture_non_power_of_two GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_texture_rg GL_ARB_texture_rgb10_a2ui GL_ARB_texture_storage GL_ARB_texture_swizzle GL_ARB_timer_query GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_uniform_buffer_object GL_ARB_vertex_array_bgra GL_ARB_vertex_array_object GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev GL_ARB_viewport_array GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_bindable_uniform GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_equation_separate GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_depth_bounds_test GL_EXT_direct_state_access GL_EXT_draw_buffers2 GL_EXT_draw_instanced GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_blit GL_EXT_framebuffer_multisample GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_framebuffer_sRGB GL_EXT_geometry_shader4 GL_EXT_gpu_program_parameters GL_EXT_gpu_shader4 GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_depth_stencil GL_EXT_packed_float GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_provoking_vertex GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_shader_objects GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_two_side GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_array GL_EXT_texture_buffer_object GL_EXT_texture_compression_dxt1 GL_EXT_texture_compression_latc GL_EXT_texture_compression_rgtc GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_format_BGRA8888 GL_EXT_texture_integer GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_shared_exponent GL_EXT_texture_sRGB GL_EXT_texture_sRGB_decode GL_EXT_texture_storage GL_EXT_texture_swizzle GL_EXT_texture_type_2_10_10_10_REV GL_EXT_timer_query GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_array_bgra GL_EXT_x11_sync_object GL_EXT_import_sync_object GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_alpha_test GL_NV_blend_minmax GL_NV_blend_square GL_NV_complex_primitives GL_NV_conditional_render GL_NV_copy_depth_to_color GL_NV_copy_image GL_NV_depth_buffer_float GL_NV_depth_clamp GL_NV_ES1_1_compatibility GL_NV_explicit_multisample GL_NV_fbo_color_attachments GL_NV_fence GL_NV_float_buffer GL_NV_fog_distance GL_NV_fragdepth GL_NV_fragment_program GL_NV_fragment_program_option GL_NV_fragment_program2 GL_NV_framebuffer_multisample_coverage GL_NV_geometry_shader4 GL_NV_gpu_program4 GL_NV_half_float GL_NV_light_max_exponent GL_NV_multisample_coverage GL_NV_multisample_filter_hint GL_NV_occlusion_query GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_parameter_buffer_object GL_NV_parameter_buffer_object2 GL_NV_path_rendering GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_primitive_restart GL_NV_register_combiners GL_NV_register_combiners2 GL_NV_shader_buffer_load GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_barrier GL_NV_texture_compression_vtc GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_expand_normal GL_NV_texture_lod_clamp GL_NV_texture_multisample GL_NV_texture_rectangle GL_NV_texture_shader GL_NV_texture_shader2 GL_NV_texture_shader3 GL_NV_transform_feedback GL_NV_vdpau_interop GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_buffer_unified_memory GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_NV_vertex_program2 GL_NV_vertex_program2_option GL_NV_vertex_program3 GL_NVX_conditional_render GL_NVX_gpu_memory_info GL_OES_compressed_paletted_texture GL_OES_depth24 GL_OES_depth32 GL_OES_depth_texture GL_OES_element_index_uint GL_OES_fbo_render_mipmap GL_OES_get_program_binary GL_OES_mapbuffer GL_OES_packed_depth_stencil GL_OES_point_size_array GL_OES_point_sprite GL_OES_rgb8_rgba8 GL_OES_read_format GL_OES_standard_derivatives GL_OES_texture_3D GL_OES_texture_float GL_OES_texture_float_linear GL_OES_texture_half_float GL_OES_texture_half_float_linear GL_OES_texture_npot GL_OES_vertex_array_object GL_OES_vertex_half_float GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_texture_lod GL_SGIX_depth_texture GL_SGIX_shadow GL_SUN_slice_accum
Ra: The VBO is found, but Display Lists are selected.
Max texture size: 8192
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_BLEND);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,darkLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Display Lists font used.
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
err:module:load_builtin_dll failed to load .so lib for builtin L"winealsa.drv": libasound.so.2: nie można otworzyć pliku obiektu dzielonego: Nie ma takiego pliku ani katalogu
err:mmdevapi:DllGetClassObject Driver initialization failed
err:ole:apartment_getclassobject DllGetClassObject returned error 0x80004005
err:ole:CoGetClassObject no class object {bcde0395-e52f-467c-8e3d-c4579291692e} could be created for context 0x1
err:dsound:get_mmdevenum CoCreateInstance failed: 80004005
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Loading scenery from $.scn
Scenery sky definition
cgskj_sunset083.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
textures\rail_screw_used1.dds
OK
textures\tpbps-new2.dds
OK
Loading - binary model: models\pkp/rezonator.e3d
pkp\rezonator.dds
OK
Loading - binary model: models\pkp/sp2ccxx.e3d
pkp\s_przejazd-ksa2-sd-ss2.dds
OK
wine: Unhandled page fault on read access to 0x00000000 at address 0x469d9e (thread 0024), starting debugger...
Fontconfig warning: "/etc/fonts/conf.d/50-user.conf", line 9: reading configurations from ~/.fonts.conf is deprecated.
^CCtrl-C: stopping debuggee
fixme:console:CONSOLE_DefaultHandler Terminating process 8 on event 0
[szczurek@Desktop MaSzyna]$ 0x00469d9e: movl    0x0(%eax),%edx
Modules:
Module  Address                 Debug info      Name (70 modules)
PE        400000- 1a83000       Export          eu07
PE      32500000-32677000       Export          cc3250mt
PE      41000000-4100c000       Deferred        borlndmm
ELF     7af80000-7afa5000       Deferred        mmdevapi<elf>
  \-PE  7af90000-7afa5000       \               mmdevapi
ELF     7b800000-7ba3d000       Dwarf           kernel32<elf>
  \-PE  7b810000-7ba3d000       \               kernel32
ELF     7bc00000-7bcd3000       Dwarf           ntdll<elf>
  \-PE  7bc10000-7bcd3000       \               ntdll
ELF     7bf00000-7bf04000       Dwarf           <wine-loader>
ELF     7c06d000-7c078000       Deferred        libxcursor.so.1
ELF     7c131000-7c15a000       Deferred        libexpat.so.1
ELF     7c15a000-7c192000       Deferred        libfontconfig.so.1
ELF     7c192000-7c1a2000       Deferred        libxi.so.6
ELF     7c1a2000-7c1ad000       Deferred        libxrandr.so.2
ELF     7c1ad000-7c23d000       Deferred        winex11<elf>
  \-PE  7c1c0000-7c23d000       \               winex11
ELF     7c23d000-7c24d000       Deferred        libbz2.so.1.0
ELF     7c24d000-7c264000       Deferred        libz.so.1
ELF     7c264000-7c300000       Deferred        libfreetype.so.6
ELF     7c408000-7c412000       Deferred        libxrender.so.1
ELF     7c412000-7c418000       Deferred        libxxf86vm.so.1
ELF     7c445000-7c45f000       Deferred        libice.so.6
ELF     7c45f000-7c468000       Deferred        libsm.so.6
ELF     7c46b000-7c48f000       Deferred        imm32<elf>
  \-PE  7c470000-7c48f000       \               imm32
ELF     7c48f000-7e194000       Deferred        libnvidia-glcore.so.304.43
ELF     7e1f8000-7e1fe000       Deferred        libxfixes.so.3
ELF     7e20e000-7e2e7000       Deferred        opengl32<elf>
  \-PE  7e230000-7e2e7000       \               opengl32
ELF     7e2e7000-7e2ee000       Deferred        libxdmcp.so.6
ELF     7e2ee000-7e310000       Deferred        libxcb.so.1
ELF     7e310000-7e322000       Deferred        libxext.so.6
ELF     7e322000-7e459000       Deferred        libx11.so.6
ELF     7e459000-7e45d000       Deferred        libnvidia-tls.so.304.43
ELF     7e45d000-7e478000       Deferred        libgcc_s.so.1
ELF     7e560000-7e63c000       Deferred        libgl.so.1
ELF     7e63c000-7e6ab000       Deferred        libglu.so.1
ELF     7e6ba000-7e6c0000       Deferred        libuuid.so.1
ELF     7e6d2000-7e6ea000       Deferred        glu32<elf>
  \-PE  7e6e0000-7e6ea000       \               glu32
ELF     7e6ea000-7e714000       Deferred        msacm32<elf>
  \-PE  7e6f0000-7e714000       \               msacm32
ELF     7e714000-7e7c6000       Deferred        winmm<elf>
  \-PE  7e720000-7e7c6000       \               winmm
ELF     7e7c6000-7e815000       Deferred        dsound<elf>
  \-PE  7e7d0000-7e815000       \               dsound
ELF     7e815000-7e894000       Deferred        rpcrt4<elf>
  \-PE  7e820000-7e894000       \               rpcrt4
ELF     7e894000-7e9bc000       Deferred        ole32<elf>
  \-PE  7e8b0000-7e9bc000       \               ole32
ELF     7e9bc000-7eae6000       Deferred        oleaut32<elf>
  \-PE  7e9d0000-7eae6000       \               oleaut32
ELF     7eae6000-7eb00000       Deferred        version<elf>
  \-PE  7eaf0000-7eb00000       \               version
ELF     7eb00000-7eb6b000       Deferred        advapi32<elf>
  \-PE  7eb10000-7eb6b000       \               advapi32
ELF     7eb6b000-7ec3a000       Deferred        gdi32<elf>
  \-PE  7eb80000-7ec3a000       \               gdi32
ELF     7ec3a000-7ed8d000       Deferred        user32<elf>
  \-PE  7ec50000-7ed8d000       \               user32
ELF     7ed8d000-7ed9a000       Deferred        libnss_files.so.2
ELF     7ef9a000-7efd9000       Deferred        libm.so.6
ELF     f7455000-f745a000       Deferred        libdl.so.2
ELF     f745c000-f7460000       Deferred        libxau.so.6
ELF     f7481000-f762b000       Dwarf           libc.so.6
ELF     f762b000-f7646000       Deferred        libpthread.so.0
ELF     f7646000-f7789000       Dwarf           libwine.so.1
ELF     f778a000-f77ac000       Deferred        ld-linux.so.2
ELF     f77ac000-f77ad000       Deferred        [vdso].so
Threads:
process  tid      prio (all id:s are in hex)
0000000e services.exe
        0000001e    0
        0000001d    0
        00000018    0
        00000017    0
        00000015    0
        00000010    0
        0000000f    0
00000012 winedevice.exe
        00000019    0
        00000014    0
        00000013    0
0000001a plugplay.exe
        0000001f    0
        0000001c    0
        0000001b    0
00000020 explorer.exe
        00000021    0
00000023 (D) Z:\eu07\MaSzyna\eu07.exe
        00000029    0
        00000024    0 <==

22
Bieżące kolejowe / Odp: Opłata za jazdę w wagonie dla niepalących?
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 23:27:45 »
Pociąg z tego co pamiętam to był zwykły, lokalny kibel z InterRegio, ale to się muszę upewnić. Natomiast ze słów kasjerki padło dokładnie takie określenie: "za miejsca w wagonie dla niepalących". Dziwna sprawa.

23
Bieżące kolejowe / Opłata za jazdę w wagonie dla niepalących?
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 21:59:25 »
Znajoma miała ostatnio taką sytuację, że w kasie podczas kupowania kasjerka doliczyła jej 5 zł do każdego biletu za jazdę w wagonie dla niepalących. Jak to jest? Wydawało mi się, że na kolei we wszystkich pociągach obowiązuje zakaz palenia?

24
Bieżące kolejowe / Odp: Awaria semafora????
« dnia: 12 Lipca 2012, 13:21:35 »
Po raz kolejny pojawia się pytanie: co z maszynistą z Bab? W tym momencie jego odpowiedzialność za wypadek robi się coraz bardziej wątpliwa.

25
Symulator / Odp: Wątek z gratulacjami (tylko wazelina!!!)
« dnia: 17 Maja 2012, 13:57:40 »
Tytuł wątku nieadekwatny, wazelina jest wtedy kiedy chwali się kogoś niesłusznie. W przypadku PC i całego symka pochwały są w pełni zasłużone. To czego udało się Wam dokonać na prawdę robi wrażenie, a już to czego dokonaliście z czasem ładowania to jakaś magia :) Zasługujecie nie tyle na podziękowania co na porządny zestaw dobrego browara :D

Co tu dożo mówić, dzięki za kawał dobrej roboty, takie podziękowania się Wam po prostu należą.

26
Wypowiedź pana rzecznika po prostu zwaliła mnie z nóg: "Mógł zawieść sprzęt albo ludzie". Całe szczęście że nas szaraczków uświadomił, bo moglibyśmy zacząć sobie wyobrażać Bóg wie co.

Swoją drogą często ostatnio ten rzecznik się wypowiada, i każda jego kolejna wypowiedź nasuwa mi jedną z bajeczek babci Pimpusiowej:

"Raz chory niedźwiedź pierdział, budząc miłosierdzie
A suseł mu oklaski bił po każdym pierdzie.
Czy ten suseł zwariował? - spytał dzięcioł śledzia.
Nie - śledź odparł - to rzecznik prasowy niedźwiedzia."


Rzecznik PKP PLK jak żywy.

27
@Benek, wydaje mi się, że w takim przypadku koszty powinien ponosić winny zaistniałej sytuacji, czyli jakby nie było PLK.

Co do samej PLK:

KLIK

I co tu się dziwić, że stan szlaków jest taki a nie inny, jeśli jedyną reakcją na zgłaszane awarie jest "to nie prawda" rodem z przedszkolnej piaskownicy. Cóż, jak widać PLK prowadzi ciekawą politykę pod tytułem "jeśli fakty są inne niż nasze stanowisko, tym gorzej dla faktów".

28
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 04 Marca 2012, 13:47:36 »
Wybaczcie ignorancję, ale czy w przypadku wyjazdu na tor nieprawidłowy nie zmienia się oświetlenia czoła? Lewy reflektor nie powinien świecić na czerwono? Jeśli tak, to z jakiej odległości można stwierdzić ten fakt? Bo w momencie kiedy mechanik zauważy że z naprzeciwka jedzie "coś" oświetlone w ten sposób to jest to dla niego raczej oczywisty sygnał że jedzie po tym samym torze?

29
Rainsted / Odp: Jak przenieść skład z magazynu?
« dnia: 07 Grudnia 2011, 20:59:55 »
@macius5991, czytałem ten temat, ale nie mogę tam wypatrzyć tej informacji.

@Tomnord15, dzięki serdeczne! Już wszystko jest jasne :)


30
Rainsted / [ROZW] Jak przenieść skład z magazynu?
« dnia: 07 Grudnia 2011, 20:38:01 »
Rozumiem, że magazyn to taka "szopa" z ulubionymi składami. O ile nie mam problemu z wysłaniem tam składu, o tyle nie bardzo wiem jak go stamtąd wydobyć. Mogę kliknąć "Kopiuj skład do schowka", ale co potem? W zakładce "Składy na scenerii" nie widzę miejsca, gdzie mógłbym taki skład wkleić. Podglądając schowek, widzę, że mam w nim wpis jaki stosuje się w pliku scenerii ("trainset none" itd...). Mam rozumieć, że składy ze schowka mogę wklejać tylko bezpośrednio do pliku? Jeśli tak, to w jaki sposób mogę w Rainsted zastąpić wybrany skład tym z magazynu?

Strony: [1] 2 3