Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kaitek54

Strony: [1]
1
Zrobiono doktorat z błędnych prądów, ale nic to nie dało, bo czas odstawił lokomotywy na tor boczny, to było nie do naprawienia. Przełączania stycznikami dawało krótką przerwę bez zasilania silników, a płynne połączenie mogły raz tylko tyrystorowe zasilanie, ale na to była blokada zachodu i nieudolność naszych elektroników.

Przyłóż się do pisowni.
adsim

2
Bocznica / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 29 Stycznia 2022, 22:05:19 »
Co do szybkości to na wagonach niemieckich austryjackich i polskich jest w kwadracie 200 lub250 ale to jest gwarancja ze się nie rozleci tylko gdzie w Polsce można jeździć więcej jak 140 km/h tylko tam gdzie jest zabezpieczenie karta SIM   maksymalnie 120 jest szybkość rozkladowa  a to co pismakii napisały ni jak ma się do zyczywistosci bo jak pociąg jedzie spóźniony  /nawet pospieszny/ to i tak go się nie przepuszcza bo rozkład jest trzymany dla pociągów miejscowych i połączeń regionalnych / Jezdzilem  jako pasażer miedzy Wiedniem a Grazem to jest około 240 kilometrów pociąg IC trzymał się szybkości rozkladowej  bo na Semeringu czeńsc linii alpejskiej jechał tylko 50km/h później jechał 120 gdy był opóźniony a to było rzadko to tylko tam gdzie było 120 to rozpędzał do 160km/h i to nie wszędzie jak opóźnienie było większe jak 20 minut to nie nadrobił bo doganiał inne pociągi i stał ,                 Tak samo jest unas jak nie będzie oddzielnych torów dla pociągów o wyższych prędkości trzeba zapomnieć ze będziemy jeździć 180 km/h a pismaki  będą pisać i kolorowac  jak to gdzieś cos jedzie jak szybkość  konstrukcyjną i rozkladowa  i mażenia się dodają i wychodzi średnia ledwo 100km/h .Bo expresy aby jeździły 200km/h to trzeba mieć szyny bezstykowe S 60  podkłady leżące na podmurówce z asfaltu i odpowiednio podsypane i wyprofilowane  bezdozej ilości rozjazdów i przejazdów no i lokomotywy o mocy 10 000 koni  a napięcie 3000 v to możemy wysadzić w  dyrektora buty i dziennikarskie tył....i ????

Strasznie chaotyczna wiadomość, zdecyduj, czy piszesz z polskimi znakami, czy bez. Używaj też kropek i przecinków jak należy. Jak chcesz, to napisz to jeszcze raz, na spokojnie, żeby wszyscy zrozumieli.
adsim


3
Bocznica / Odp: E30 = 160 km/h??
« dnia: 29 Stycznia 2022, 21:09:47 »
Dosadnie nikt nie jedzie w stacji przy złej widoczności ile dala fabryka  bo maszynista wie na którym rozjazdze buja   i jak ma rozkładowym czas utrzymany to niema sensu ryzykować nie potrzebnego stania pod semaforem wjazdowym



Po pierwsze interpunkcja, po drugie odkop.
Bocznica.
Matek123

4
Bieżące kolejowe / Odp: Wypadek ST43 z pociągiem z Gryfowa.
« dnia: 29 Stycznia 2022, 20:55:42 »
Wypadek na stacji Lubań SL w 1978 roku będąc naprzepustce z wojska widziałem chałde tłucznia przy nastawni dysponującej z kierunku Gryfowa  jak mi powiedziano drużyna manewrowa ściągając z bocznicy pociąg talbotami żółtymi pomyliła przewody powietrzne  trabili po drodze i żegnali się widząc ze nie mogą zatrzymać pociągu .Lokomotywa urwała się a wagony zrobiły ładną piramidę złomu juz nie było co do lokomotywy nie pamięta co się stało .Drugi wypadek był w roku  chyba 1983 pociąg towarowy najechał na stojący parowóz czekający na wyjazd do Weglinca  pociąg był puszczony po kombinacjach na nastawni z kierunku węglenickiego maszynista i pomocnik zginęli ugotowaniu  byłem na miejscu wypadku bo przyjechalem pociągiem ratunkowym z Legnicy przez Zgorzelec Dlaczego niema tych wypadków kolej chroni swoje interesy i obraz nawet jak zginą kolejarze jest zamiatane po dywan .Tylko my jesteśmy tymi świadkami bałaganu i nieszczęść i pechow.???

Strony: [1]