1
Bocznica / Odp: Pociagi o specjalnym przeznaczeniu
« dnia: 29 Stycznia 2022, 22:05:19 »
Co do szybkości to na wagonach niemieckich austryjackich i polskich jest w kwadracie 200 lub250 ale to jest gwarancja ze się nie rozleci tylko gdzie w Polsce można jeździć więcej jak 140 km/h tylko tam gdzie jest zabezpieczenie karta SIM maksymalnie 120 jest szybkość rozkladowa a to co pismakii napisały ni jak ma się do zyczywistosci bo jak pociąg jedzie spóźniony /nawet pospieszny/ to i tak go się nie przepuszcza bo rozkład jest trzymany dla pociągów miejscowych i połączeń regionalnych / Jezdzilem jako pasażer miedzy Wiedniem a Grazem to jest około 240 kilometrów pociąg IC trzymał się szybkości rozkladowej bo na Semeringu czeńsc linii alpejskiej jechał tylko 50km/h później jechał 120 gdy był opóźniony a to było rzadko to tylko tam gdzie było 120 to rozpędzał do 160km/h i to nie wszędzie jak opóźnienie było większe jak 20 minut to nie nadrobił bo doganiał inne pociągi i stał , Tak samo jest unas jak nie będzie oddzielnych torów dla pociągów o wyższych prędkości trzeba zapomnieć ze będziemy jeździć 180 km/h a pismaki będą pisać i kolorowac jak to gdzieś cos jedzie jak szybkość konstrukcyjną i rozkladowa i mażenia się dodają i wychodzi średnia ledwo 100km/h .Bo expresy aby jeździły 200km/h to trzeba mieć szyny bezstykowe S 60 podkłady leżące na podmurówce z asfaltu i odpowiednio podsypane i wyprofilowane bezdozej ilości rozjazdów i przejazdów no i lokomotywy o mocy 10 000 koni a napięcie 3000 v to możemy wysadzić w dyrektora buty i dziennikarskie tył....i ????
Strasznie chaotyczna wiadomość, zdecyduj, czy piszesz z polskimi znakami, czy bez. Używaj też kropek i przecinków jak należy. Jak chcesz, to napisz to jeszcze raz, na spokojnie, żeby wszyscy zrozumieli.
adsim
Strasznie chaotyczna wiadomość, zdecyduj, czy piszesz z polskimi znakami, czy bez. Używaj też kropek i przecinków jak należy. Jak chcesz, to napisz to jeszcze raz, na spokojnie, żeby wszyscy zrozumieli.
adsim