Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kermit

Strony: [1] 2 3
1
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 12 Października 2018, 20:29:57 »
Cytuj
Każdy kto coś potrafi ma plany sięgające na kilka projektów wprzód, bo brakuje nam rąk do pracy.
Nie kazdy.

2
Bocznica / Odp: test-e6act-001 09 20181007.7z
« dnia: 07 Października 2018, 21:46:26 »
Testy jak zwykle, pixelki w innej galaktyce. Ale jak juz trzeba dojrzec zepsuty smooth czy podublowane submodele to ni ma komu.

MSPANC

//Jeżeli nie pasują Ci obecni BT, proponuję wymienić na lepszych. Nie każdy wie co to "zepsuty smooth" czy "podublowane submodele". Troszkę więcej optymizmu i wywalam na bocznicę bo post nie wnosi nic do tematu testów tekstury. RoboBatman.

3
Wydział zamówień / Odp: Skoda 181/182/183 PL
« dnia: 16 Września 2018, 16:28:16 »
Oj zle sie wyrazilem - mialem na mysli skrzynke z lampkami, nie mechanizmem.

4
Wydział zamówień / Skoda 181/182/183 PL
« dnia: 16 Września 2018, 15:49:15 »
Zglaszam pilne zapotrzebowanie na zdjecia z kabiny Skody 18x w wersji PL - chodzi o elementy typu skrzynka SHP/CA, naklejki spolszczajace - te ktore sa wymagane by mogly jezdzic po Polsce.

5
Bocznica / Odp: test-EU07-437.rar
« dnia: 15 Września 2018, 11:54:04 »
I na chusteczke to komu? Malo jest?
//Sory ale post nic nie wnosi do tematu testu tekstury. Bocznica. RoboBatman.

6
Bocznica / Odp: test-EU07 RST.rar
« dnia: 09 Września 2018, 13:23:34 »
Patrzac na skrina - moze by tak dla odmiany nowe texy podsypek z podkladami?

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 26 Sierpnia 2018, 16:35:14 »
Bo sracze u nas jej nie maja. Podnies hebelek blokady w spocie i przy bodaj 5kmh bedzie dzwiek.

8
Wydział zamówień / Odp: ET21 Oerlikon
« dnia: 25 Sierpnia 2018, 22:59:09 »
Jak samemu nie zrobisz to nikt nie zrobi.

Mozna zamknac.

9
Wydział zamówień / Odp: ET21 Oerlikon
« dnia: 19 Sierpnia 2018, 17:52:29 »
No wlasnie nie jest. :(

10
Wydział zamówień / ET21 Oerlikon
« dnia: 02 Lipca 2018, 19:59:00 »
Zglaszam zapotrzebowanie na zdjecia z kabiny ET21 z oerlikonem, konkretnie potrzebne mi jest jak zamontowane sa krany, jak idzie instalacja do nich i co sie podzialo z manipulatorem syreny.

Oczywiscie im wiecej zdjec tym lepiej.

Przypominam sie, nadal aktualne...

11
CD Cargo sie probuje.

12
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.07 - problemy
« dnia: 12 Sierpnia 2018, 19:19:24 »
O, znowu kolejny cos robil na prastarych plikach - include kierata zostal wszczepiony w t3d kabin jakos z pol roku temu a _5 to chyba cos nowego (?).

13
Bocznica / Odp: test-EP07-329.7z
« dnia: 23 Lipca 2018, 09:23:50 »



//Przepraszam żabo ale post nie wnosi nic do tematu. Znamy wszyscy twoje podejście do kolejnych tekstur siódemek. Bocznica. RoboBatman

14
Symulator / Odp: Zbyt cicha praca styczników liniowych.
« dnia: 28 Czerwca 2018, 20:02:16 »
Poprawione commit 2811. Teraz przydaloby sie pozwalaniac szybkosc przeskakiwania stycznikow w .fiz, co by nie odtwarzaly sie jak karabin maszynowy jak sie kolem zakreci.

15
Symulator / Odp: Zbyt cicha praca styczników liniowych.
« dnia: 28 Czerwca 2018, 15:29:30 »
Trzeba je znormalizowac, nie slychac ich bo pliki zrodlowe graja na ~ -15 dB.

16
Bocznica / Odp: Odp: Wersja OpenGL
« dnia: 25 Czerwca 2018, 19:15:19 »
GTX 750Ti - 4.6

17
Taki dzwiek juz jest i nazywa sie 20786]brake_111a_v2.wav.

18
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 20:59:44 »
Te kilka z Trainza co ja zakisilem joey dokonczyl + krzysiu zrobil Trzebinie i nowe nastawnie tak przy okazji.

19
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 20:54:42 »
A wymiana modeli budynkow stacyjnych? :(

20
Tabor kolejowy / Odp: Kanały w radiotelefonach "Koliber"
« dnia: 05 Czerwca 2018, 15:34:05 »
Kazdy pojazd [na repo] powinien miec juz interaktywne radiotelefony, nie tylko Kolibra ale takze Radmora i Pyrylandie.

21
Bocznica / Odp: Czy EN76 posiada odgłosy?
« dnia: 02 Czerwca 2018, 17:54:02 »
Tak, tutaj male demko

22
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« dnia: 05 Maja 2018, 17:25:47 »
Czemu takie pole na ostatnim skrinie, tyle ladnych texow jest przeciez. :(

23
Bocznica / Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2018, 16:04:22 »
Podac ci miske? Tylko zebys sie nie uchlapal.

24
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.03 - problemy
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 16:35:26 »
Cytat: Licencja
Ponieważ Symulator jest licencjonowany bezpłatnie, nie jest objęty żadną gwarancją poprawnego funkcjonowania. Autorzy zapewniają program w stanie, w jakim jest ("jak widać"), bez jakichkolwiek gwarancji. Autorzy nie odpowiadają za jakiekolwiek szkody powstałe lub mogące powstać w wyniku używania lub niemożności użycia Symulatora.

25
Bocznica / Odp: Drawinowo zima.
« dnia: 24 Lutego 2018, 19:58:56 »
Cytuj
* w plikach .mat mozna teraz opcjonalnie definiowac zestawy tekstur dla wybranych por roku. Definicja ma postac dodatkowych blokow
Kod: [Zaznacz]
poraroku: { texture1: nazwa_tekstury_glownej texture2: nazwa_tekstury_dodatkowej }
np plik .mat dla standardowej trawy rozszerzony o wersje "zimowa" i bez zdefiniowanych tekstur dodatkowych wyglada tak:
Kod: [Zaznacz]
winter: { texture1: snow_grass }
texture1: grass
rozpoznawane pory roku to spring: summer: autumn: i winter:  Pora roku okreslana jest na podstawie wpisu daylight lub w przypadku ustawienia daylight na 0 aktualnej daty pobranej z zegara/kalendarza komputera.


http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.msg477746.html#msg477746

26
Bocznica / Odp: 110Ac v2
« dnia: 21 Lutego 2018, 21:47:14 »
del

27
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Lutego 2018, 20:09:13 »
Takie bajery wstawiajcie w test, to bedzie mozna dodac na repo i bedzie wtedy pieknie dla kazdego, a tak to pojezdzi sobie ten kto akurat tu wejdzie. :/ Ktoras juz paczka tak tu wisi.

28
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Lutego 2018, 21:21:28 »
https://streamable.com/x5pnb - 330. Dzwieki z maszynowni nie sa zlepione z dzwiekami nastawnika, sa w mmd tylko jako wejscienabezoporow i drugi uklad.

29
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Lutego 2018, 20:07:30 »
Predkosc przeskoku stycznika zarowno w gore jak i w dol mozna zmienic w fiz, chodzi ci o dzwieki wejscia na bezoporowa i na drugi uklad? Tez to ostatnio zauwazylem, ze odtwarza go dwa razy. Jeden raz zaleznie od pozycji kola, a drugi od stycznikow. (opoznij sobie styczniki w fiz pokrec kieratem i posluchaj - parametry SCDelay (styk pozycja w gore) i SCDDelay (styk pozycja w dol)) dlatego przy odpowiednim zakreceniu slychac jak odtwarza go dwa razy i  sie naklada - np. 0:03 na filmiku, brzmi to paskudnie.

30
Baza infrastruktury / Wymienne wskazniki W6/W6a/W6b
« dnia: 22 Stycznia 2018, 22:13:55 »
http://eu07.pl/userfiles/24150/test-w6_wymienne.7z

Cytat: info.txt
Zestaw wskaznikow W6/W6a/W6b, tekstura jako replacableskin.

3D & poprawki tex: @Kermit

Tex: @siecool


Dodane do repozytorium, rev. 2167. - @Kermit

Strony: [1] 2 3