Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kermit

Strony: [1] 2 3
1
Wydział zamówień / Odp: ET21 Oerlikon
« dnia: 19 Sierpnia 2018, 17:52:29 »
No wlasnie nie jest. :(

2
Wydział zamówień / ET21 Oerlikon
« dnia: 02 Lipca 2018, 19:59:00 »
Zglaszam zapotrzebowanie na zdjecia z kabiny ET21 z oerlikonem, konkretnie potrzebne mi jest jak zamontowane sa krany, jak idzie instalacja do nich i co sie podzialo z manipulatorem syreny.

Oczywiscie im wiecej zdjec tym lepiej.

Przypominam sie, nadal aktualne...

3
CD Cargo sie probuje.

4
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.07 - problemy
« dnia: 12 Sierpnia 2018, 19:19:24 »
O, znowu kolejny cos robil na prastarych plikach - include kierata zostal wszczepiony w t3d kabin jakos z pol roku temu a _5 to chyba cos nowego (?).

5
Bocznica / Odp: test-EP07-329.7z
« dnia: 23 Lipca 2018, 09:23:50 »



//Przepraszam żabo ale post nie wnosi nic do tematu. Znamy wszyscy twoje podejście do kolejnych tekstur siódemek. Bocznica. RoboBatman

6
Symulator / Odp: Zbyt cicha praca styczników liniowych.
« dnia: 28 Czerwca 2018, 20:02:16 »
Poprawione commit 2811. Teraz przydaloby sie pozwalaniac szybkosc przeskakiwania stycznikow w .fiz, co by nie odtwarzaly sie jak karabin maszynowy jak sie kolem zakreci.

7
Symulator / Odp: Zbyt cicha praca styczników liniowych.
« dnia: 28 Czerwca 2018, 15:29:30 »
Trzeba je znormalizowac, nie slychac ich bo pliki zrodlowe graja na ~ -15 dB.

8
Bocznica / Odp: Odp: Wersja OpenGL
« dnia: 25 Czerwca 2018, 19:15:19 »
GTX 750Ti - 4.6

9
Taki dzwiek juz jest i nazywa sie 20786]brake_111a_v2.wav.

10
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 20:59:44 »
Te kilka z Trainza co ja zakisilem joey dokonczyl + krzysiu zrobil Trzebinie i nowe nastawnie tak przy okazji.

11
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 12 Czerwca 2018, 20:54:42 »
A wymiana modeli budynkow stacyjnych? :(

12
Tabor kolejowy / Odp: Kanały w radiotelefonach "Koliber"
« dnia: 05 Czerwca 2018, 15:34:05 »
Kazdy pojazd [na repo] powinien miec juz interaktywne radiotelefony, nie tylko Kolibra ale takze Radmora i Pyrylandie.

13
Bocznica / Odp: Czy EN76 posiada odgłosy?
« dnia: 02 Czerwca 2018, 17:54:02 »
Tak, tutaj male demko

14
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (scnBN)
« dnia: 05 Maja 2018, 17:25:47 »
Czemu takie pole na ostatnim skrinie, tyle ladnych texow jest przeciez. :(

15
Bocznica / Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2018, 16:04:22 »
Podac ci miske? Tylko zebys sie nie uchlapal.

16
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.03 - problemy
« dnia: 01 Kwietnia 2018, 16:35:26 »
Cytat: Licencja
Ponieważ Symulator jest licencjonowany bezpłatnie, nie jest objęty żadną gwarancją poprawnego funkcjonowania. Autorzy zapewniają program w stanie, w jakim jest ("jak widać"), bez jakichkolwiek gwarancji. Autorzy nie odpowiadają za jakiekolwiek szkody powstałe lub mogące powstać w wyniku używania lub niemożności użycia Symulatora.

17
Bocznica / Odp: Drawinowo zima.
« dnia: 24 Lutego 2018, 19:58:56 »
Cytuj
* w plikach .mat mozna teraz opcjonalnie definiowac zestawy tekstur dla wybranych por roku. Definicja ma postac dodatkowych blokow
Kod: [Zaznacz]
poraroku: { texture1: nazwa_tekstury_glownej texture2: nazwa_tekstury_dodatkowej }
np plik .mat dla standardowej trawy rozszerzony o wersje "zimowa" i bez zdefiniowanych tekstur dodatkowych wyglada tak:
Kod: [Zaznacz]
winter: { texture1: snow_grass }
texture1: grass
rozpoznawane pory roku to spring: summer: autumn: i winter:  Pora roku okreslana jest na podstawie wpisu daylight lub w przypadku ustawienia daylight na 0 aktualnej daty pobranej z zegara/kalendarza komputera.


http://eu07.pl/forum/index.php/topic,28920.msg477746.html#msg477746

18
Bocznica / Odp: 110Ac v2
« dnia: 21 Lutego 2018, 21:47:14 »
del

19
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 18 Lutego 2018, 20:09:13 »
Takie bajery wstawiajcie w test, to bedzie mozna dodac na repo i bedzie wtedy pieknie dla kazdego, a tak to pojezdzi sobie ten kto akurat tu wejdzie. :/ Ktoras juz paczka tak tu wisi.

20
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Lutego 2018, 21:21:28 »
https://streamable.com/x5pnb - 330. Dzwieki z maszynowni nie sa zlepione z dzwiekami nastawnika, sa w mmd tylko jako wejscienabezoporow i drugi uklad.

21
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 11 Lutego 2018, 20:07:30 »
Predkosc przeskoku stycznika zarowno w gore jak i w dol mozna zmienic w fiz, chodzi ci o dzwieki wejscia na bezoporowa i na drugi uklad? Tez to ostatnio zauwazylem, ze odtwarza go dwa razy. Jeden raz zaleznie od pozycji kola, a drugi od stycznikow. (opoznij sobie styczniki w fiz pokrec kieratem i posluchaj - parametry SCDelay (styk pozycja w gore) i SCDDelay (styk pozycja w dol)) dlatego przy odpowiednim zakreceniu slychac jak odtwarza go dwa razy i  sie naklada - np. 0:03 na filmiku, brzmi to paskudnie.

22
Baza infrastruktury / Wymienne wskazniki W6/W6a/W6b
« dnia: 22 Stycznia 2018, 22:13:55 »
http://eu07.pl/userfiles/24150/test-w6_wymienne.7z

Cytat: info.txt
Zestaw wskaznikow W6/W6a/W6b, tekstura jako replacableskin.

3D & poprawki tex: @Kermit

Tex: @siecool


Dodane do repozytorium, rev. 2167. - @Kermit

23
Baza infrastruktury / Infrastruktura ETCS/GSM-R oraz W27a
« dnia: 22 Stycznia 2018, 22:10:42 »
http://eu07.pl/userfiles/24150/test-etcs_w27a_1.7z

Cytat: info.txt
Dodatek zawiera nowe modele infrastruktury uzywane przy ETCS oraz lacznosci GSM-R tj. balise, wskazniki uzywane przy systemie ETCS oraz wskaznik W33/W34, a takze nowy model wskaznika W27a pojedynczego i podwojnego podmieniajacy stary.

Tekstury wskaznikow ETCS przygotowal @matek123.
Foto W27a @Stele

Dodane do repozytorium, rev. 2166. - @Kermit

24
Publikacje / E6ACT - 001 ZNLE Gliwice
« dnia: 05 Stycznia 2018, 21:05:29 »
Cytat: info.txt
Przedstawiamy lokomotywę E6ACT "Dragon".

Model i tekstury: Xsoner, Mint (Trainz)
Konwersja do maszyny, poprawki: Patryk Farana, Sawi, Stele, Wiggle, tmj, EP08_015, Kermit
Fizyka: youBy, Stele
Udźwiękowienie: MK1991, Stele, Kermit
Wsparcie merytoryczne: SQT
Sprzeg: Krasnowski
Tarczki SKP: Rootek




Do prawidłowego działania należy posiadać exe w wersji co najmniej 171227.


Wersja TGA: http://eu07.pl/userfiles/24150/e6act_001_final_tga.7z


Dodane do repozytorium. Rev 2122. @MR6

25
Co do texy - moze by poszukac na textures.com jakiejs pasujacej seamless, wtedy nie bedzie kafelkowac.

26
Baza infrastruktury / Sygnalizator proby hamulca
« dnia: 16 Grudnia 2017, 10:16:11 »
http://eu07.pl/userfiles/24150/test-sygnalizator_proby_hamulca_2.7z
Cytat: info.txt
sygnalizator proby hamulca dwustronny

3D: Kermit, foto: Cordylus

Dodano do repozytorium, rev. 2090, joey.

27
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 13 Grudnia 2017, 18:16:59 »
A szczycimy sie realizmem, nawet tekstury wagonow sa dopasowywane pod model ze wzgledu na ogrzewanie a mamy nierealistyczne sterowanie lokomotywami (a o to w tej grze przeciez chodzi i spedza sie na tym 99% czasu) i piszesz ze wszystko ok. :D Powinno to zostac poprawione jak najszybciej, a nie ze nadal brniemy w dziadostwo, bo drobne uproszczenia uproszczeniami ale to jest jednak podstawa.

28
Wydział zamówień / Odp: Zdjecie nastawiacza - ugpps
« dnia: 12 Listopada 2017, 13:48:28 »
Pieknie dziekuje bardzo.

29
Wydział zamówień / Zdjecie nastawiacza - ugpps
« dnia: 12 Listopada 2017, 10:58:03 »
Jak w temacie, potrzebne foto na texy i do fizyki hamulca nastawiaczy z wagonu ugpps.

30
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 11 Listopada 2017, 18:42:11 »
Ile czasu spedzamy w kabinie a ile czasu gapimy sie na model zewnetrzny? Zeby sie nie skonczylo sie tak ze model zew bedzie hiper-pr0-elo bo na nim skupi sie cala praca a w kabinie bedzie podwiewac dziadostwem.

Strony: [1] 2 3