1
Pomoc w tworzeniu / Wiatrak - szybkość animacji
« dnia: 09 Stycznia 2012, 17:26:15 »
Cześć!
W ramach akcji "Zrób coś Naucz się czegoś dla MaSzyny" zaprzyjaźniam się z 3dsem. Bardzo dużo informacji da się wyciągnąć z Waszych postów*)
Tyle gwoli wstępu, teraz do rzeczy:
Stworzyłem taki oto model wiatraka:
Teraz pytania:
1. Czy jest jakaś inna (nieopisana tu -> http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Animacje_modeli ) metoda ciągłej animacji, która pozwala na regulowanie prędkości obrotu? W moim wiatraku posłużyłem się trzema zagnieżdżonymi bananami, każdy z animacją seconds.
2. Jaka jest optymalna ilość trójkątów dla takiego obiektu? U mnie są dwa submodele (nie licząc bananów) w sumie nieco ponad 400 tri, z LoDem na 500m ->210 tri i kilometr -> 24 tri.
3. Jaki wpływ na wydajność może mieć ilość submodeli bez trójkątów?
*) to zdanie sponsoruje wyszukiwarka :)
W ramach akcji "
Tyle gwoli wstępu, teraz do rzeczy:
Stworzyłem taki oto model wiatraka:
Teraz pytania:
1. Czy jest jakaś inna (nieopisana tu -> http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/Animacje_modeli ) metoda ciągłej animacji, która pozwala na regulowanie prędkości obrotu? W moim wiatraku posłużyłem się trzema zagnieżdżonymi bananami, każdy z animacją seconds.
2. Jaka jest optymalna ilość trójkątów dla takiego obiektu? U mnie są dwa submodele (nie licząc bananów) w sumie nieco ponad 400 tri, z LoDem na 500m ->210 tri i kilometr -> 24 tri.
3. Jaki wpływ na wydajność może mieć ilość submodeli bez trójkątów?
*) to zdanie sponsoruje wyszukiwarka :)