Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Szopa

Strony: [1]
1
Witam, piszę jako wolontariusz w Klubie Sympatyków Kolei z Wrocławia.

Klub przez kilka lat swej działalności posiadł spory dorobek zabytkowego i w wielu przypadkach sprawnego taboru. Nie wziął się on z niczego-każdy wagon czy lokomotywa zwykle odkupywany jest od poprzednich właścicieli w złym stanie technicznym i wizualnym.  Aby przywrócić go do stanu używalności potrzebny jest ogromny wkład pracy,  zwłaszcza, że zdecydowana większość taboru KSK jest czynna, a dla uzyskania świadectw UTK wszystko musi działać „ jak w zegarku”.  Niestety w Polsce panuje smutna tendencja „chętnie bym sfocił, lecz najlepiej za darmo”. Na zachodzie funkcjonuje to na trochę innych zasadach-kluby organizują pociągi specjalne, gdzie bilety kosztują czasami po kilkaset euro.  M.in. dzięki tym środkom finansowym obserwując np. niemiecką kolej muzealną  zastanawiamy się, porównując ją z naszą „dlaczego oni mogą a my nie?”. Mimo to odrestaurowaliśmy już 17 zabytkowych wagonów i przeprowadziliśmy NG jednej lokomotywy, wszystko to jest w pełni sprawne i jeździ. W kolejce na torach odstawczych koło wrocławskiej „szopy” stoi drugie tyle czekające na swoją kolej, dodatkowo "na warsztacie" aktualnie są 3 wagony i 2 lokomotywy przechodzące NG.

Do rzeczy, bo zapewne większość wstęp już znudził-potrzebujemy ludzi, którym nie jest obojętny los naszego dziedzictwa kulturowego jakim jest kolej, ludzi którzy chcą nam pomóc w renowacji zabytkowego taboru. Aby pomóc nie trzeba się do nas zapisywać, wystarczy przyjść na szopę i zapytać się co jest do roboty, a coś na pewno się znajdzie. Niestety nie możemy w zamian zaoferować wiele, lecz pomagając nam spotkasz fajnych ludzi o podobnych zainteresowaniach,  nasi członkowie chętnie zapoznają Cię z budową taboru oraz znajdziesz wśród nas naprawdę miłą atmosferę.

Jedyne, czego wymagamy to:
-ukończony 16 rok życia
-zapał i chęć pomocy

Wszystkie narzędzia, materiały itd. są kupowane z pieniędzy klubowych, tak więc nie potrzebujesz nic oprócz roboczego ubrania (w szopie może być brudno ;)) Jeśli nie jest Ci obojętny los taboru stojącego „w krzakach”, dołącz do nas, bo niedługo mimo chęci nie będziemy mogli prezentować Wam kolejnego odrestaurowanego wagonu czy lokomotywy, bo po prostu „robić nie będzie komu”.

Nasza siedziba mieści się w lokomotywowni Wrocław Główny, znajdującej się przy ulicy Paczkowskiej 6.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:  www.ksk.wroclaw.pl/ Można tam prześledzić aktualne prace przy taborze, lub zobaczyć nasze nowe nabytki.
Jesteśmy także obecni na Facebooku: www.facebook.com/kskwroclaw?ref=ts

Jeśli masz jakieś pytania, lub chcesz zgłosić swoją chęć pomocy, odezwij się do mnie na PW.

2
Bocznica / Odp: SA 110
« dnia: 29 Października 2010, 18:59:51 »
Wątpię, żeby pojazd normalnotorowy dało się przekuć na rozstaw wąskotorowy i to w dodatku na węższy o ponad 60 cm.

Najpierw sprawdź co to jest przekuwanie toru a potem pisz.
Quark-t

3
Pomoc doraźna / Problem z robieniem zrzutów ekranu
« dnia: 04 Sierpnia 2009, 10:37:42 »
Witam! Ostatnio chcąc zrobić screen z maszyny po wklejeniu go do Painta pojawiło się czarne pole. Dzieje się tak również na innych grach (np. Trainz). Zrzuty pulpitu natomiast wychodzą normalnie. Dodam tylko, że mam kartę graficzną GeForce 9500 GT 1 gb. Co może być przyczyną tego zjawiska?

4
Bocznica / Wydzielone z "Całkowo '95 :]"
« dnia: 25 Listopada 2008, 16:45:46 »
No to szykuję się niezła sceneria...

Zapoznaj się z regulaminem i napiszesz mi na PW (prywatna wiadomość) jaki punkt złamałeś. Jeżeli się nie zastosujesz otrzymasz czas na porządne wertowanie regulaminu.
Przenoszę na bocznicę.
/ Żuk

Strony: [1]