Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Ligus

Strony: [1]
1
Bocznica / Wydzielone z: Błąd w EU05 i EP09
« dnia: 16 Czerwca 2013, 10:58:22 »
Witam, Tak na wstępie w temacie tym nikt nie pisał już od dłuższego czasu, ale jako iż owy temat o problemach z tą lokomotywą istnieje to nie ma sensu zakładać kolejnego zupełnie tego samego tematu. Być może administracja uzna iż owy temat trzeba było założyć i znów dostanę warna :/ Otóż problem tej lokomotywy jak widać nie jest tylko to co pisali panowie powyżej, a również problem tyczy się świateł. Z przodu jak i z tył lokomotywy górne światło znajduję się od strony maszynisty, w momencie kiedy chcę włączyć tylne czerwone światła to zamiast tych dolnych jedno z nich włącza się u góry.
   Poniżej zamieszczam 3 zdjęcia.




Moje pytanie na koniec brzmi: Czy zdjęcia zostały zamieszczone prawidłowo? "[img]"

Reg. zakazy 10, obowiązki 2, 10, 16.
Słowotok, nie da się tego czytać. Dodatkowo błędy ortograficzne. Wiadomość nie jest przejrzysta.
Niepoprawnie umieszczasz grafiki. Nie znasz regulaminu, bo wprost pytasz o to, co jest w nim napisane.
Dostajesz punkty karne.
Benek


2
Witam.
    Chciałem się podzielić z wami filmikami z you tuba, o pociągu retro na inscenizacje żydowskiego wesela w Bobowej.







Musisz zakładać do tego nowy wątek? Dwa posty niżej już taki podobny istnieje.
Zwolnij z tym spamowaniem na forum, bo zachowujesz się tak, jakbyś nie miał dostępu do internetu przez 2 miesiące.
Benek

3
Bocznica / zwierzyniec_ed72 problem z oświetleniem peronów
« dnia: 28 Marca 2013, 17:56:04 »
Witam, założyłem ten temat gdyż chciałem zgłosić problem na jednej scenerii mianowicie "zwierzyniec_ed72". Problem polega na braku tekstury światła, zamiast tego mam białe kwadraty.
Zdjęcie:

Załącznik wstawiony niewłaściwie. Poza tym, przed założeniem tematu wypadało by poszukać, czy już podobnego nie było: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,23413.0.html.
adsim

4
Bocznica / Problem z najnowszym .exe!
« dnia: 04 Lutego 2013, 22:24:25 »
Witam! w tym temacie chciałbym opowiedzieć o moim problemie związanym z najnowsza wersja symulatora (24 stycznia 2013) po wypakowaniu wszystkiego i uruchomieniu symulatora przykładowa na torze doświadczalnym czas ładowania scenerii zajmuje dłużej niż w poprzednich wersjach problem ujawnia się dopiero po załadowaniu scenerii, mianowicie nie mogę poruszyć myszką ani zrobić cokolwiek np. wyłączyć grę klawiszami f10, ctrl alt del, f4, alt tab itp. nie mogę zrobić dosłownie nic! po czym resetuje mi się komputer nie wiem jakie wymagania ma ta wersja symulatora ale bez jaj!

Mój sprzęt
Procek - intel i3 3.3 Ghz
Ram - Good ram ddr3 8GB 1666Mhz
Grafika - brak ciągnie z procka

Dodam że w przypadku paczki z 2011r. działało wszystko na ultra! przy rozdzielczości 1920x1080. Nie wiem czy sam procek "weźmie to na klatę" ale nie może tak być! a może powinienem czekać jeszcze trochę po tym jak pojawi się już kabina? a moze to przez ten dodatek SPKS? nie wiem w czym tkwi problem.

Pilnie proszę o pomoc!

5
Pomoc w tworzeniu / Pomoc przy TY2
« dnia: 10 Września 2012, 18:24:00 »
Witam was!
[enter] Zanim stałem się użytkownikiem nowszych wersji maszyny usiłowałem zgromadzić jak największą ilość potrzebnych do naszego parowozu rzeczy: dźwięki, tekstury itp. Większość stanowiły jednak tekstury, które udało mi się zgromadzić stąd: http://www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=10741&postdays=0&postorder=asc&start=30
[enter] Jest to pewna strona modelarska, w której pewien Pan zrobił tak świetny model, że wygląda on nie możliwe realistycznie z wszystkich części stron. Do stworzenia modelu mogłem pozapisywać sobie kilka dobrych zdjęć, które można by było wykorzystać na tekstury. Jako że rozmawiamy tu o parowozie, problem może tkwić w ruchomych teksturach min. tłoki, para, ogień w palenisku. Zapraszam do obejrzenia tej stronki, bo myślę że są tu skarby ;) Wiele myślałem o tym by w końcu do maszyny wjechały, bądź na razie wjechał jakiś parowóz. Oczywiście owy parowóz zagościł już w symulatorze wcześniej, był on stojącym w lokomotywowni parowozem o słabych teksturach i tłokami na opak dosłownie! Koła ok, zaś tłoki kręciły się w innym kierunku a jak oddaliło się kamerę, to tłoki wyrwały się z lokomotywy i latały w okół pociągu. Wyglądało to co najmniej śmiesznie. Zapraszam również do obejrzenia jednego z mych filmików na YT, gdzie nasz bohater ukazuje się w klipie
&feature=plcp Pozdrawiam!

Tak powinien wyglądać ten post. Brakowało około 15 znaków interpunkcyjnych...
Rozi

6
Witam! tak jak w temacie chciałem zapytać o to w jaki sposób do obecnych wersji czyli np. tych z 2010-2011 mogę dodawać lokomotywy? czy jest to nadal kwestia pobrania nowego loka i dodawania wpisów do danych scenerii czy dzięki zakładce tabor posiadany możemy coś zrobić widzę np ep01 którego w wcześniejszych wersjach umiałem zrobić bez problemu :) natomiast tutaj w "taborze posiadanym" mam ep01 którego nie ma w żadnej trasie w jaki sposób mogę dodać go do jakiejś trasy i tak jak wcześniej pytałem jest to na starej zasadzie pobrania i zabawy z wpisami z czym problemu raczej nie mam czy też z wpisami nie trzeba się tak bawić jak dawniej? Szkoda że tyle naprawdę nowych super mega szybkich pociągów jest prowadzona przez komputer a ja nimi nie pojeżdżę za cholerę moją sugestią było by nie dodawanie takich pojazdów do startera to gracz ma wybrać jakim składem chcę się poruszać a nie że jest prowadzony przez kompa. Z góry thx za odpowiedz.


Proszę zmienić awatar na taki, który nie będzie zawierał wulgaryzmów.
Bocznica.
Rozi



7
Bocznica / Wydzielone z: Parowozy
« dnia: 23 Maja 2012, 08:30:53 »
Jak pewnie pamiętacie na którejś z tras na o wiele starszych wersjach exe można było zobaczyć stojącego obok lokomotywowni TY2 ale tak se tylko samotnie stał. Kiedyś znalazłem naprawdę bardzo ciekawą stronę o modelarstwie gdzie jeden gościu choć to był model w skali HO jak kolejki piko, to był on nie możliwe realistyczny aż można było z radości zapisywać sobie zdjęcia textór. Szczerze mówiąc wiele myślałem o tym jak rozwiązać np ustawienia klawiatury musiał bym też zobaczyć jak uruchamia się taki parowóz i prześledzić. Oczywiście textóry i dźwięki nie stanowią zbytnio problemu trudniej będzie to zrobić wszystko do kupy. Macie z parowozem na baczności a więc miejcie na uwadze sporą ilość ruchomych textur jak tłoki para oraz ogień. Super by było np wcisnąć rp1 I obserwować parę z gwizdka. Jak coś to trochę textur posiadam pytanie kto zrobi model 3d ale taki naprawdę mega! oraz fizykę? moglibyśmy pomyśleć dalej nad klawiszami. Pozdrawiam Ligus!

1. Wiadomość nieczytelna.
2. Regulamin, zakazy 10 (zgadzam się ze zgłaszającymi - te tekstUry bolą...)
Bocznica
Quark-t

Strony: [1]