Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mrozigor

Strony: [1]
1
Pomoc doraźna / Odp: Kod źródłowy aktualnej wersji
« dnia: 08 Września 2020, 22:52:23 »
W sensie repo tmj-a do głównego?

2
Pomoc doraźna / Odp: Kod źródłowy aktualnej wersji
« dnia: 08 Września 2020, 22:49:38 »
Sorki za wykop, ale próbowałem zbudować najświeższą binarkę z forka tmj-a. Niestety bez skutku. Wygląda na to, że ta wersja nie do końca lubi się z pingwinem, bo dołączane są nagłówki "ddraw.h". Dodatkowo wiele referencji do plików źródłowych jest przestarzałych. brak jest także ustawionej wersji standardu C++ (oczywiście wszytko dotyczy pliku CmakeLists.txt0. Próbowałem także konwertować cmake-converterem: SLN -> CMake, ale to też nie przyniosło efektów. poniżej wklejam CMakeLists.txt po kilku szybkich zmianach, ale jeszcze niedziałającego :)

cmake_minimum_required(VERSION 3.0)
set(CMAKE_MODULE_PATH ${CMAKE_MODULE_PATH} "${CMAKE_SOURCE_DIR}/CMake_modules/")
project("eu07++ng")

include_directories("." "Console" "McZapkie" "ref/glad/include" "ref/imgui")
file(GLOB HEADERS "*.h" "Console/*.h" "McZapkie/*.h")
set (CMAKE_CXX_STANDARD 20)

set(SOURCES
"Texture.cpp"
"old/TextureDDS.cpp"
"Timer.cpp"
"Track.cpp"
"Traction.cpp"
"TractionPower.cpp"
"Train.cpp"
"TrkFoll.cpp"
"old/VBO.cpp"
"old/wavread.cpp"
"old/World.cpp"
"old/AdvSound.cpp"
"AirCoupler.cpp"
"AnimModel.cpp"
"Button.cpp"
"Camera.cpp"
"Console.cpp"
"Console/LPT.cpp"
"old/MWD.cpp"
"Console/PoKeys55.cpp"
"Driver.cpp"
"dumb3d.cpp"
"DynObj.cpp"
"EU07.cpp"
"Event.cpp"
"EvLaunch.cpp"
"old/FadeSound.cpp"
"Float3d.cpp"
"Gauge.cpp"
"Globals.cpp"
"old/Ground.cpp"
"Logs.cpp"
"McZapkie/friction.cpp"
"McZapkie/hamulce.cpp"
"old/mctools.cpp"
"McZapkie/Mover.cpp"
"McZapkie/Oerlikon_ESt.cpp"
"MdlMngr.cpp"
"MemCell.cpp"
"Model3d.cpp"
"mtable.cpp"
"parser.cpp"
"renderer.cpp"
"PyInt.cpp"
"old/RealSound.cpp"
"ResourceManager.cpp"
"sn_utils.cpp"
"Segment.cpp"
"sky.cpp"
"sun.cpp"
"stars.cpp"
"lightarray.cpp"
"skydome.cpp"
"old/Sound.cpp"
"Spring.cpp"
"gl/shader.cpp"
)

if (WIN32)
add_definitions(-DHAVE_ROUND) # to make pymath to not redefine round
set(SOURCES ${SOURCES} "windows.cpp")
endif()

if (${CMAKE_CXX_COMPILER_ID} STREQUAL MSVC)
set(SOURCES ${SOURCES} "eu07.rc")
set(SOURCES ${SOURCES} "eu07.ico")
endif()

add_executable(${PROJECT_NAME} ${SOURCES} ${HEADERS})

if (${CMAKE_CXX_COMPILER_ID} STREQUAL MSVC)
# /wd4996: disable "deprecation" warnings
# /wd4244: disable warnings for conversion with possible loss of data
set_target_properties(${PROJECT_NAME} PROPERTIES COMPILE_FLAGS "/wd4996 /wd4244")
endif()

find_package(OpenGL REQUIRED)
include_directories(${OPENGL_INCLUDE_DIR})
target_link_libraries(${PROJECT_NAME} ${OPENGL_LIBRARIES})

find_package(GLEW REQUIRED)
include_directories(${GLEW_INCLUDE_DIRS})
target_link_libraries(${PROJECT_NAME} ${GLEW_LIBRARIES})

find_package(glfw3 REQUIRED)
include_directories(${glfw3_INCLUDE_DIR})
target_link_libraries(${PROJECT_NAME} glfw)

find_package(GLUT REQUIRED)
include_directories(${GLUT_INCLUDE_DIR})
target_link_libraries(${PROJECT_NAME} ${GLUT_LIBRARIES})

find_package(PythonLibs 2 REQUIRED)
include_directories(${PYTHON_INCLUDE_DIRS})
target_link_libraries(${PROJECT_NAME} ${PYTHON_LIBRARIES})

find_package(PNG REQUIRED)
include_directories(${PNG_INCLUDE_DIRS})
target_link_libraries(${PROJECT_NAME} ${PNG_LIBRARIES})

No i ogólnie nie łatwiej byłoby się trzymać standardu CMake i z tego generować solucje VSa? Ew. korzystać z projektu który obsługuje CMake'a, coby inni mogli też skorzystać ;) (https://docs.microsoft.com/en-us/cpp/build/cmake-projects-in-visual-studio?view=vs-2019)

3
Inne niekolejowe / Odp: Gdzie na urlop zimą?
« dnia: 19 Października 2018, 09:52:22 »
Teneryfa. Szczególnie jak znajdziesz ciekawą ofertę na Airbnb. Z Wrocławia loty dosyć tanie, z tego co sprawdzałem to w okolicach 10.12 były najtańsze.

4
Przepraszam, ale większych głupot nie słyszałem. Jaka wolność jest w USA? To że każdy może sobie broń kupić (i zapewne różni się to pomiędzy stanami), to nie jest tożsame z wolnością.

Co do kierowców, to będą tacy którym zależy na własnym i cudzym zdrowiu oraz tacy, co mają to gdzieś i się władują pod pociąg. Na szczęście druga grupa jest w mniejszości.

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Czerwca 2018, 15:43:40 »
Przepraszam za offtop, ale jak wygląda wypuszczenie nowej wersji? Mergeujecie wtedy zmiany z wszelakich repozytoriów od osób zainteresowanych i wystawiacie wersję? Bo widzę, że jest kilka źródeł i nie chciałbym się później rozjechać z wersją 'oficjalną'.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Czerwca 2018, 01:00:17 »
Pytanko - zmiany są umieszczane w repo GH czy to tylko mirror aktualizowany od czasu do czasu?

7
Na warsztacie / Odp: Budowanie Maszyny
« dnia: 12 Czerwca 2018, 19:55:45 »
Dzięki za info. Może przetestuję się w czymś (wydaje się) łatwiejszym -> https://wiki.eu07.pl/flyspray/task/124

8
Na warsztacie / Odp: Budowanie Maszyny
« dnia: 11 Czerwca 2018, 22:53:34 »
Dzięki piękne za wytłumaczenie wszystkiego :)

[EDIT]
Pytanie ogólne. Cały ekosystem Maszyny to kod źródłowy na GH, assety na innym repo + Rainsted (jako nieobowiązkowy launcher). Dobrze to rozumiem?

Druga sprawa - jest może gdzieś w backlogu proste zadanie, o niskim priorytecie, dzięki któremu mógłbym się zapoznać z kodem (przy okazji coś poprawiając/dodając)?

9
Na warsztacie / Odp: Budowanie Maszyny
« dnia: 11 Czerwca 2018, 07:52:15 »
O właśnie, chodziło mi o taki link, dzięki bardzo (chociaż zainstalowałem sobie przy pomocy Wine i poszło ;)). Czym się różnią wersje t3d/tga od tego co jest na Githubie?

[EDIT] Czy exec korzysta z pythona systemowego, czy używa jakiejś wersji 'z zestawu'? Mam problem z importem modułu 'site'. Sugerowane źródło problemu to ustawienie zmiennych PYTHONHOM/PYTHONPATH. Coś ktoś wie na ten temat?

[EDIT2] Pomogło wykomentowanie sekcji '#ifdef __linux__' w pliku 'PyInt.cpp'.

10
Na warsztacie / Budowanie Maszyny
« dnia: 10 Czerwca 2018, 22:58:56 »
Mam nadzieję, że nie powielam wątku. Zakładam, że po zbudowaniu symulatora ze źródeł, potrzebuję jeszcze assetów. Czy jest może gdzieś paczka, gdzie wystarczy tylko podrzucić skompilowanego execa i testować?

PS. Budowałem na Gentoo i musiałem podlinkować X11, aby wszystko działało ;)

Strony: [1]