Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Loui

Strony: [1] 2 3 ... 9
1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Wagony push & pull
« dnia: 21 Stycznia 2016, 12:48:10 »
Obecnie wprowadzono tzw. sztywne składy, także cały skład idzie na przegląd, ale środkowe przechodzą sukcesywnie P4 na Grochowie, także stoją solo na hali. Gorzej będzie z cabcarem ale może coś się uda wymyślić.

3
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Wagony push & pull
« dnia: 16 Stycznia 2016, 00:21:34 »

5
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Wagony push & pull
« dnia: 15 Stycznia 2016, 00:51:02 »
Trochę średnio wyszło ale może się przyda do czegoś
Ps.Kabina będzie później.

http://eu07.pl/userfiles/208/foto-Push_pull.7z

6
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Wagony push & pull
« dnia: 14 Stycznia 2016, 09:32:17 »
Dzisiaj i w niedzielę będę miał służbę na Traxxie, także spróbuje coś zrobić. Tyle że pogoda nie sprzyjająca, bo trochę ciemno, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

7
Cytuj
Ze zwyklych jednostek tez kojarze jakas jedna 15XX z MD Sochaczew w tych barwach i tylko z przedzialami klasy drugiej.

1598.

8
Cytuj
EN57-1913, 1914, 1915, 1946, 1947 - malowanie z lat 90-tych: Wisniowe barwy, kremowy pas w dolnej czesci pudla i drzwi dla pasazerow, trzy pierwsze z lok. W-wa Grochow posiadaly dodatkowo przedzial klasy pierwszej na wzor tego z ED72.

W tym malowaniu były także: 1904(tylko klasa 2) oraz 1912,1916 i 1917.

9
Tabor kolejowy / Odp: Asynchroniczne melodyjki
« dnia: 08 Lutego 2015, 14:05:55 »
Nagranie z wczoraj, z kabiny KM-owskiego Elfa. Rozpędzanie od 0-130km/h.
http://eu07.pl/userfiles/208/foto-2015-02-07-1491.7z

10
Bocznica / Odp: Asynchroniczne melodyjki
« dnia: 07 Lutego 2015, 10:35:01 »
Dzisiaj mam w grafiku służbę na Elfie, także spróbuje coś nagrać z kabiny razem z widokiem na prędkościomierz.

Reg. zakazy 12.
Unikaj pisania wiadomości, które nic nie wnoszą. Nagrasz, to wtedy wyślij wiadomość, inaczej to nie ma sensu pisać co można, a czego nie.
Benek

11
Bieżące kolejowe / Odp: Karta autoryzacji maszynisty
« dnia: 19 Lutego 2014, 15:49:21 »
U nas w KM-ach, też mamy takie coś i obowiązuje to wszystkich maszynistów. Dodatkowo mamy też jeszcze rubryczkę, o ostatniej jeździe na symulatorze.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Powtórka z Pragi - 27we i EN57-AKM
« dnia: 13 Lutego 2014, 18:59:40 »
Dodam jeszcze od siebie, jeśli chodzi o jazdę na widoczność, to w KM-ach, mamy takie zalecenie, że po zatrzymaniu po semaforem wskazującym S1, mamy obowiązek skontaktowania się z dyżurnym ruchu, w celu wyjaśnienia sytuacji. Dopiero po wyjaśnieniu sytuacji, ew. przy braku kontaktu ze strony dyżurnego, wolno nam jechać na widoczność.

13
Bieżące kolejowe / Odp: 140 lat Technikum Kolejowego w Warszawie
« dnia: 12 Października 2013, 21:07:22 »
Święte słowa :)


Reg. Zakazy: 12
Bocznica.
Rozi


No nie popadajmy w skrajność ;) - przywracam z Bocznicy do właściwego wątku.
AtapiCl

14
Bieżące kolejowe / Odp: 140 lat Technikum Kolejowego w Warszawie
« dnia: 12 Października 2013, 19:21:46 »
Pamiętam tą salę z czasów kiedy jeszcze był pulpit z EW55, pamiętam czasy kiedy obecny pulpit był budowany i ile wysiłku było potrzebne, aby to wszystko podpiąć pod Mechanika. Po dzisiejszej wizycie widzę dużo pozytywnych zmian w tej sali, ale widzę też ile jeszcze trzeba pracy, aby to wszystko do ładu doprowadzić. Samo uruchomienie tablic świetlnych, wału kułakowego i wszystkich aparatów elektrycznych nie wspominając o tym że współpraca Maszyny z pulpitem jest daleka od ideału i wymaga całej masy poprawek. No ale miejmy nadzieje że ze wszystkim sobie poradzą. Co do takich pierwszych wrażeń, moich jak i zarówno moich kolegów, to przyznam się że mieliśmy mieszane uczucia po obejrzeniu tej sali. Może w niej brakuje tego dawnego klimatu, tego co wiązało się z nią. Tej całej otoczki związanej z tą salą. Może to też wiąże się z tym, że ta szkoła, to już nie to TK które pamiętam, to już zupełnie inny, dziwny twór, w którym praktycznie już nie czuć tej kolejowej atmosfery. Dziesiątka by można tak powiedzieć, była wręcz kultową salą każdego ucznia ś.p. Trakcji Elektrycznej. Ile tam się działo to długo by opowiadać.   

15
Bieżące kolejowe / Odp: 140 lat Technikum Kolejowego w Warszawie
« dnia: 10 Października 2013, 19:10:53 »
Jak byłem w styczniu, to dziesiątka była w stanie nienaruszonym. Co prawda, nie można było jej uruchomić, ponieważ trwał jakiś remont instalacji. 

16
Bieżące kolejowe / Odp: 140 lat Technikum Kolejowego w Warszawie
« dnia: 09 Października 2013, 17:06:38 »
Ja też się wybieram.

17
Bieżące kolejowe / Odp: EW51
« dnia: 09 Lipca 2013, 22:52:25 »
Niestety, ale stał się też gratką dla okolicznych złomiarzy, którzy wymontowywują co tylko się jeszcze da. W biały dzień przychodzą na bezczelnego i szabrują. Mam takie wrażenie, że bardziej był on bezpieczny na Olszynce niż tutaj.

Pamiętaj o przecinkach.
Benek

19
Poza tym ztcw, to nie ma zróżnicowania w cenie biletów w KM-ach. Także czy jedziesz przyśpieszonym czy normalnym, płacisz tyle samo. Liczą się tylko kilometry.

20
Bieżące kolejowe / Odp: EW51
« dnia: 26 Stycznia 2013, 23:53:24 »
Dokumentacja i parę innych ciekawych rzeczy była na Grochowie. Ale kiedy nastały KM-y, to uznano wiele ciekawych papierów za zwykłą makulaturę i wywalono podobno tego sporo swojego czasu. Na początku istnienia tej spółki, takie właśnie było podejście do historii, liczyło się tylko to co jest teraz i co przynosi zysk. Poza tym większość spółek kolejowych, nie czuje się spadkobiercami dawnego PKP. Dla nich historia zaczyna się w momencie powstania danej spółki. To co było wcześniej guzik ich obchodzi.

21
Bieżące kolejowe / Odp: EW51
« dnia: 26 Stycznia 2013, 00:35:18 »
Niestety, ale EW51 dalej gnije na Grochowie. Brak jest zgody PLK-i na transport do Mińska, gdyż oczekują na świadectwo bezpieczeństwa wydawane przez UTK. Ci zaś czekają na komplet dokumentacji pojazdu, co jest trudne do skompletowania, ze względu na upływ lat i nie zachowanie części dokumentacji. Także przez biurokracje, zamiast stać w Mińsku i być remontowana, stoi na Grochowie i rdzewieje dalej.

22
Bieżące kolejowe / Odp: Wypożyczenia do Kolei Mazowieckich
« dnia: 22 Stycznia 2013, 22:09:05 »
Zależy jak się sytuacja taborowa będzie rozwijać.

23
Bieżące kolejowe / Odp: Wypożyczenia do Kolei Mazowieckich
« dnia: 22 Stycznia 2013, 21:08:58 »
Nie prawdopodobnie, tylko na pewno:)

24
Bieżące kolejowe / Odp: Wypożyczenia do Kolei Mazowieckich
« dnia: 22 Stycznia 2013, 18:33:34 »
Konkretnie to w Tłuszczu bardzo brakuje taboru. Jednostki sukcesywnie wyjeżdżają kilometry do NG i są odstawiane w krzaki. A przeróbki w Newagu na AKM-y strasznie opornie coś idą, mówiło się że pierwsze sztuki mają przyjść w lutym, teraz mówi się o marcu. Jak narazie to z Torunia wypożyczono cztery sztuki, które przyjechały wczoraj. Miałem okazję własnoręcznie jeden z tych składów prowadzić do Warszawy.

25
Bieżące kolejowe / Odp: PKP IC organizuje szkolenia na maszynistę
« dnia: 18 Stycznia 2013, 13:34:09 »
To zaszaleli z tą wysokością lojalki, kolejna kwota wzięta z księżyca. Chociaż teraz lojalka nie jest obecnie żadnym problemem, gdyż przy zmianie pracy, nowy pracodawca zazwyczaj zgadza się pokrywać takie koszty. Kwestia do dogadania się między stronami. 

26
Inne niekolejowe / Odp: Ile godzin pracuje motorniczy tramwaju?
« dnia: 12 Grudnia 2012, 18:15:57 »
Cytuj
W Warszawie maksymalnie 8 godzin. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może zostać wydłużony do 12 godzin.

Guzik prawda, pracuje się normalnie do 10h.

27
Bieżące kolejowe / Odp: Zmiany w Istrukcji Ie-1
« dnia: 06 Grudnia 2012, 19:37:53 »
Cytuj
Panowie ja mam pytanie co do wskaźnika. Wyjeżdżając z Warszawa Olszynka Grochowska przy torze znajdował się wskaźnik jakby We9a lecz z górną kreską czyli na kształt kwadratu. W Ie-1 tego nie ma. Wie ktoś?

Ta dodatkowa kreska to po prostu jakaś naklejka, ktoś sobie coś nakleił na wskaźniku i tyle.

28
Bieżące kolejowe / Odp: EW51
« dnia: 25 Listopada 2012, 16:50:08 »
Silniki trakcyjne zachowały się oryginalne, sprężarka główna była typu CM38 czyli taka jak w pierwszych EN57, co do przetwornicy to ta z EN57 była budowana na bazie tej z EW51 i miała być z nią zamienna także też nie będzie problemu. A co do styczników i innych tego typu to będą musiały być z EN57, jeszcze nie nie wiadomo co z wałem kułakowym bo był zupełnie inny. Hamulec jest prawie kompletny, co najważniejsze zachowały się oryginalne zawory rozrządcze Westinghouse'a, problem będzie z kranami maszynisty bo trzeba je będzie odtworzyć, poza tym do odtworzenia będą nastawniki jazdy. Na razie trzeba przygotować dokumentacje potrzebnych prac do wykonania, aby przywrócić ją do ruchu. Także zapewne za jakiś czas będzie ją można zobaczyć na jej pierwotnej trasie po której tyle lat jeździła, oby się wszystko udało.   

30
Bieżące kolejowe / Odp: EW51
« dnia: 10 Listopada 2012, 13:50:58 »
Podobno ma być w 100% sprawny i jeździć okazjonalnie na swojej podstawowej kiedyś trasie, czyli Pruszków - Otwock. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Trochę może kiepskiej jakości ale robione wczoraj w nocy przy bardzo kiepskim oświetleniu.

http://eu07.pl/userfiles/208/foto-2012-11-09-365.jpg   
http://eu07.pl/userfiles/208/foto-2012-11-09-370.jpg   
http://eu07.pl/userfiles/208/foto-2012-11-09-368.jpg
http://eu07.pl/userfiles/208/foto-2012-11-09-369.jpg

Strony: [1] 2 3 ... 9