Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Loui

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Nastawnik do kompa !!! :)
« dnia: 31 Sierpnia 2004, 21:20:48 »
Jest tylko jedna trasa Warszawa - Kraków. A z tego co mi wiadomo to ten symulator więcej stoi niż jest używany do szkolenia - taki bajer na pokaz dla dziennikarzy itp. - podobno jest wysoce usterkowy.

2
Bieżące Symulatorowe / Dyzurny kalosz
« dnia: 08 Grudnia 2003, 19:06:04 »
MarcinSi z tego co mi wiadomo to modernizacją średnicówki interesują się władze Warszawy które chcą na to kasę wyłożyć, maży im się taka warszawaska SKM. Kwestia dogadania się z koleją co jest najtrudniejsze. Miasto chce podobno wziąć na własność od koleji całą linię (tory,przystanki itp. ) oraz pobudować nowe. Wybudowali by przynajmniej przystanek przy moim osiedlu w Ursusie którego budowa jest w planach od jakichś 30 lat. A ha wcale się nie wkurzyłem  tylko w momęcie pisania postu byłem w nie najlepszym nastroju ( wkurzony w pracy ) . A teraz w ramach ciekawostki powiem że w tym mieśącu zejdzie z rewizji EN94-40 , pierwsza wukadka z nowymi oknami ( uchylne takie same jak w autobusach marki Neoplan ) jest to zmodernizowana wersja okien z EW55.

3
Bieżące Symulatorowe / Dyzurny kalosz
« dnia: 07 Grudnia 2003, 13:27:02 »
Oczywiście że to jest sztuką i nie każdy to potrafi więc chyle czoła przed maszynistami którzy mają takie wyczucie składu. Żeby zakończyć tą licytację co jest sztuką a co nie to powiem że prowadzenie każdego pojazdu jest sztuką samą w sobie, nieważne czy to jest EU07 czy EP09 czy też EN94. Do każdego potrzeba doświadczenia i wyczucia. Jeśli zaś chodzi o hamulec EP to wpełni się z tobą zgadzam gdyż hamowanie samym pneumatycznym jest znacznie ciekawsze i trudniejsze. Mnie co prawda jeszcze zbyt gładko to nie wychodzi ale powoli robie postępy. Chociaż często idę na łatwiznę i przełączam na EP.

4
Bieżące Symulatorowe / Dyzurny kalosz
« dnia: 06 Grudnia 2003, 23:18:00 »
Do kol. MarcinaSi
 To że jest mały to fakt ale to wina jego poprzednika EN80 gdyż cała trasa była budowana z myślą o EN80  a wprowadzając do eksploatacji w 1972 roku EN94 musiano jego wymiary dostosować do parametrów tejże trasy. Z brzydotą nie będe dyskutował gdyż to kwestia gustu jednym się podoba innym nie. Z powolnością się nie zgodze gdyż porównując go do EN57 pod względem przyśpieszenia rozruchu wygrywa z nim o głowę - EN57 (0,5 m/s2) a EN94 (0,9 m/s2). A ztramwajem to ma wspólne napięcie , stycznik liniowy oraz grzejniki pod ławkami. Prowadzenie EN94 wymaga troszkę większych umiejętności niż EN57 (miałem przyjemność prowadzić obie jednostki). Zwłaszcza hamowanie jest znacznie trudniejsze gdyż dysponujesz tylko hamulcem pneumatycznym który jak wiadomo jest wolniejszy w działaniu niż elektropneumatyczny. Prawdziwą sztuką jest zatrzymanie czoła składu dokładnie na końcu peronu gdyż parony na większości przystanków mają długość dokładnie jednego składu składającego się z dwóch EN94. A propos negatywnego nastawienia to ja też byłem negatywnie nastawiony do tej jednostki dopuki nie poznałem jej bliżej pracując przy niej przez pięć dni w tygodniu od 7 do 15.

5
Bieżące Symulatorowe / Dyzurny kalosz
« dnia: 05 Grudnia 2003, 23:34:34 »
Do kol. MarcinaSi
Czemu twierdzisz że EN94 to badziewie ?

Strony: [1]