Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Rozi

Strony: [1]
1
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 04 Grudnia 2020, 15:53:53 »
Samochody w MaSzynie też potrafią zaskoczyć. Zachowanie kierowców w Macierzewie na oczach pociągu osobowego 473 relacji Wiliś - Macierzewo. Sytuacja sprzed kilkunastu minut. Komisja ds. Wypadków Samochodowych bada sprawę i przesłuchuje również maszynistę oraz kierownika pociągu i również kilku pasażerów, którzy byli świadkiem tego wypadku. Jak widać na drugim screenie, samochody są mocno wytrzymałe, ponieważ światła nie zgasły :). Reporterzy Telewizji Całkowskiej pytali ludzi, którzy szli nie daleko przejazdu przy semaforze wjazdowym, co to było. Ktoś powiedział: "Słyszałem huk, ale nie wiedziałem co się dzieje, i po kilku minutach przejechał pociąg". Więc kierowcy - uważajcie jak jedziecie z górki! Noga z gazu :D

2
Na warsztacie / Odp: Maszynowe dodatki Miłosza.
« dnia: 28 Listopada 2020, 00:13:39 »
Trochę prac z ostatnich kilkunastu dni.
Zrobiłem drugą skórkę 141A-20 (zostało zrobić pozostałe 4 i poprzesuwać modele pasażerów we wnętrzu), ponadto wagony dostaną (2 przedstawione niżej już dostały) mapy imitujące wypukłości (normalmapy), więc Impuls już nie będzie jedynym pojazdem w MaSzynie ich używającym. Wcześniej zajmowałem się nowymi lampami do TEM2 fujiego, światłami i poprawkami pudła 754 dla Rafała oraz dokończeniem i poprawieniem tekstury EU07-007 Joachimowicza.

3
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 26 Listopada 2020, 00:04:30 »
Widzę kolego że wyciągasz z grafiki maksymalnie co się da, zwłaszcza podoba mi się że starasz się przykrywać tą jednorodną teksturę terenu. Chyba będzie to najlepiej wyglądająca trasa w Maszynie.

4
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 24 Listopada 2020, 19:57:24 »
Wydaje mi się, że rozumiem jaki zamysł kierował Tobą robiąc takie a nie inne polne drogi, natomiast aż tak pokrzywione drogi ani nie poprawiają aspektu wizualnego, ani nie mają odzwierciedlenia w rzeczywistości. Tym bardziej, że teren jest płaski.

5
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 24 Listopada 2020, 19:51:33 »
Na początku może byłem lekko sceptyczny - ale teraz to wygląda świetnie. Dla dekoracji bym jeszcze proponował też dodać jakieś zwierzątka, albo jakieś stare auto w polu. ;)

6
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 24 Listopada 2020, 11:59:36 »
Może z tego dałoby radę wyciąć okna?
Witam wszystkich, dziś wysyłam zdjęcia na 3 obiekty - znak, kiosk oraz kamienica. Nie mam zdjęcia "pleców" kiosku, bo nie miałem możliwości zrobienia zdjęć, zaś kamienicę zrobiłem jedynie od frontu, z resztą zobaczycie sami :)
> http://eu07.pl/userfiles/8463/foto-kiosk_znak_bud.rar (~16MB)
W załączniku zmniejszone obrazy.

Witam.
Wczoraj zrobiliśmy z kolega zdjecia budynku dróżnika, oraz kilku znaków.
Linki:
RAW
http://eu07.pl/userfiles/2507/foto-zdjecia_str_RAW.rar
JPG
http://eu07.pl/userfiles/2507/foto-zdjecia_str_jpg.rar
Pozdrawiam Paweł

7
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 22 Listopada 2020, 10:22:52 »
Zapoznanie szlaku na Krzyżowej mi już przepadło ładne kilka lat wstecz. Po screenach widzę niesamowity postęp i cieszę się, że ta stara sceneria otrzymuje drugie życie. Z tego co pamiętam to dużo misji było zbyt krótkich w stosunku do długości scenerii. Trzymam kciuki !

Żeby tak jeszcze powróciła Linia546, która na czasy świetności była fajną scenerią. Dziś można powiedzieć, że to zapomniana sceneria ale po takiej modernizacji jak Krzyżowa też była by bardzo obiecująca. Miłej niedzieli wszystkim życzę !

8
Na warsztacie / Odp: Krzyżowa2 - zalesianie oraz zabudowanie scenerii
« dnia: 21 Listopada 2020, 21:46:39 »
Dobra Panie, nie dywaguj tu tylko jedź z tematem póki wena jest :D Potem tylko @Transkei zrobi scenariusze i będzie miodzio.

9
Na warsztacie / Odp: Częstochowski Węzeł Kolejowy i Linia 61
« dnia: 04 Listopada 2020, 21:54:03 »
Ostatnimi czasy brak większych chęci i czasu, ale przez te półtora miesiąca prawie codziennie może i małymi kroczkami ale coś działałem :)

Edit: /21.11.2020/ Listopad powoli zbliża się ku końcowi, tak samo pracę na przystanku w Kusiętach. Zostały barierki na podjeździe, modyfikacja tablicy z rozkładami i tablice z nazwą Miejscowości

10
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nie wyświetlają się include
« dnia: 15 Listopada 2020, 13:10:06 »
Trzeba w pliku t3d usunąć za pomocą notatnika submodel podświetlonych okien. Łatwo poznasz po wartości innej od zera/false parametru selfillum. Oczywiście trzeba zrobić klona modelu, żeby na starszych blokach go używających podświetlenie nadal zostało. Pod nową teksturę i tak trzeba będzie dorobić submodel podświetlenia (który trzeba wkleić w miejsce usuniętego notatnikiem starego submodelu podświetlenia), bo zawsze jakieś światło się świeci.

11
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nie wyświetlają się include
« dnia: 15 Listopada 2020, 13:06:00 »
Bloki mają submodel light_on00 (lub inny numer id), który jest odpowiedzialny za oświetlenie. Trzeba by usunąć submodel, i słowo kluczowe lights z wpisu node... model.

12
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nie wyświetlają się include
« dnia: 15 Listopada 2020, 09:06:25 »
Wyłącznik generowania sbt jest w opcjach. W kubeł z binarkami do deweloperki.

13
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nie wyświetlają się include
« dnia: 14 Listopada 2020, 19:21:31 »
Na braki pomocny jest errors.txt. W trzeba zajrzeć w includ. Niektóre mają częściowo wpisane ścieżki np. peronowe/(p1).

Strony: [1]