Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kubcio58

Strony: [1]
1
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 18 Stycznia 2018, 19:48:02 »
Mogę dołożyć swoją cegiełkę przy budowie scenerii, dodając budynki i roślinność od Mielna do przejazdu kolejowego z DK6. Na centrum Koszalina się nie piszę - nie lubię odwzorowywać miast.

2
Na warsztacie / Odp: Modernizacja Drawinowa - etap 1.
« dnia: 01 Grudnia 2017, 22:37:56 »
Z tymi rowami jest trochę zamieszania, ale za dużo zachodu to teraz poprawiać. W następnym wydanym odcinku rowy będą przy wszystkich torach i szosach.

3
Na warsztacie / Modernizacja Drawinowa - etap 1.
« dnia: 01 Grudnia 2017, 21:08:01 »
Witam wszystkich!

Postanowiłem zająć się odnowieniem scenerii Drawinowo. Moją pracę podzieliłem na kilka etapów, każdy odcinek ma ok. 10km. Osobno będę wydawał także 5 największych miast. Dlaczego? Tylko to zabezpieczy moją pracę przed wieloletnim 'kurzeniem się' na dysku. Z tego co wiem Całkowo_v2 powstawało przez 6 lat; mnie odnowienie dziewięciokilometrowego odcinka zajęło 2 tygodnie. Zanim zrobiłbym resztę, minęłoby dużo czasu... Przy okazji także testerom będzie łatwiej testować ;-).

Dzisiaj prezentuję nowe otoczenie od km 1,1 do km 10,0 (czyli bez Grodziska Zach.). Nowe jest praktycznie wszystko; nie ingerowałem tylko w sieć trakcyjną oraz tory. Mógłbym się tu wiele rozpisywać o zmianach, lecz myślę, że najlepiej zobrazują je poniższe cztery screeny. Proszę tylko uważać na nowym przejeździe kolejowym w Grodzisku Letnisko, gdyż samochody nie wiedzą co to 'stop' :-).

Uwaga! Ze względu na problemy w imporcie 'starej' zieleni, na trasie (poza wspomnianymi wcześniej dziewięcioma kilometrami) wstawiłem prowizorycznie nową zieleń, tak aby resztę scenariusza nie przejeżdżać po półpustyni. Jednakże jeżeli znajdzie się ktoś do importu z 3Ds Maksem, będzie można wstawić starą zieleń, dopóki nie wydam kolejnych odcinków. Zresztą zdecydujcie sami ;-).

Do prawidłowego działania należy mieć pobrane najnowsze wagony 111A i 112A oraz nowe textury wagonów 162A i 163A od Stelego.

Download w pierwszym załączniku.

Miłych testów!

PS. Przekroczyłem wagę załącznika o 0,5 kB. Ciekawe kto pierwszy mnie zgłosi :-D

4
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 26 Lipca 2017, 20:26:55 »
Świetnie, bardzo chętnie przyjmę pomoc, bo zdecydowanie bardziej wolę tworzenie w 3Ds Max niż układnie torów w Rainsted. Jak najbardziej jestem za połączeniem Twojej scenerii z moją.

@Krzysiuup Festina lente - śpiesz się powoli. Proponuję powiesić przypominajkę nad biurkiem czy gdzieś ;-).

5
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 26 Lipca 2017, 19:56:02 »
Witajcie!

Po nieco dłuższej przerwie przedstawiam stan prac nad moim projektem:

   • include oraz zieleń na linii nr. 414 są ukończone w 90%, pozostało teraz dużo poprawek typu: drzewko wchodzi na tor, znak niewłaściwe obrócony, itp. Do wykonania zostały jeszcze: słupki hektometrowe, otoczenie peronowe, dokończenie dworców/przystanków kolejowych (większość modeli gotowa; brakuje tekstur), wskaźniki kolejowe, znaki drogowe oraz parę innych drobnych rzeczy.

   • scenerię postanowiłem przedłużyć o odcinek Nadodrzanki do Chojny (a może i kiedyś do Gryfina). Stan prac można zobaczyć na poniższych załącznikach.

   • Bardzo potrzebuję tekstur następujących stacji/przystanków kolejowych:
- Gorzów Wlkp. Zieleniec
- Kostrzyn wraz z okolicznymi budynkami (patrz załącznik)
- Namyślin
- Boleszkowice
- Mieszkowice
- Bielin
- Witnica Chojeńska
- Godków
- Chojna
Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś dobra dusza, która dostarczy materiały ;-).

• FPS na scenerii. Jak zauważyliście można powiedzieć, że wręcz "nawaliłem" dużo zieleni, co znacząco wpływa na ilość FPS na scenerii. Poniżej zrobiłem porównanie z Całkowem_v2 i moją scenerią w bardzo gęstym lesie. Porównanie na exe bodajże z 21 lipca. Nie znam się, ale myślę, że skończeniu scenerii i napisaniu scenariuszy ilość FPS może być podobna :-/.

• I tradycyjnie pytanie do Krzysiuup: jak posuwają się postępy w pracach nad Kostrzynem? Masz dużo swoich projektów i rozumiem, jeżeli zbyt wiele nie udało Ci się zrobić.

PS. Mam nadzieję, że teraz wszystkie załączniki są dodane poprawnie :-D

6
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 19 Czerwca 2017, 21:51:05 »
Pomimo prawie miesiąca ciszy prace nad scenerią nadal się posuwają. Zgodnie z waszym życzeniem zmieniłem podsypkę na "benkową". Modele stacji Lemierzyce, Słońsk i Kostrzyn prawie na ukończeniu. Ponadto kolejne kilometry trasy zyskują otoczenie. Zostało już ich "tylko" jakieś 8-10.

Krzysiu, jak tam prace nad układem torowym st. Kostrzyn ;-) ?

Poniżej prezentuję kilka screenów zrobionych na najnowszym exe:

7
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 26 Maja 2017, 19:57:56 »
Właśnie o to chodzi, że tor ma być nowoczesny. Klimacik ma być takiej nowoczesnej, odnowionej  trasy jak np. linia nr 237. Zresztą, jeżeli miałbym dać taki sam tor jak 1990r. (dwa lata przed zawieszeniem ruchu) czy nawet 1980r., to prędkości na całej trasie wynosiłyby 30-40 km/h, dlatego kiedyś pociągi z Kostrzyna do Gorzowa jechały (!!!) 3-4h (odległość to ok. 40-50km). Tutaj ciekawy artykuł o tejże linii i nie tylko ;-)
http://blogtransportowy.blox.pl/2012/02/Stacja-Gorzow-Wielkopolski-8211-rozklad-19811982-1.html
A tutaj taki mały street wiew linii 237:
https://www.google.pl/maps/@54.5344394,17.7637253,3a,75y,163.15h,68.4t/data=!3m6!1e1!3m4!1srDNAHExHVOwxuKRpck543g!2e0!7i13312!8i6656
Tak w ogóle, to prace cały czas się posuwają, szczególnie nad terenem :-) [załącznik 1]
W odpowiedzi na prośbę @KrzysztofGliwice wymyśliłem coś na szybko, jak łatwo urozmaicić teren wokół toru [załącznik 2]

Co o tym myślicie?

8
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 22 Maja 2017, 22:44:17 »
Cóż, jak dają to biorę :-D. Jak już mówimy o sieci trakcyjnej, to tak notabene dobrze byłoby, gdyby "maciusiowy" poradnik został uzupełniony o dział dot. układania sieci trakcyjnej, bo o tym nie ma ani słowa. Poza tym wielki szacun dla autora tego poradnika. Sam już z niego nie za bardzo korzystam, ale na początku był baaaardzo pomocny.

9
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 22 Maja 2017, 15:10:18 »
A dziękuję bardzo :-). Spróbuję zastosować się do wskazówek, ale nierówności w terenie też mam trochę, tylko akurat tak się zdjęcia dobrały, że głównie pokazałem płaski teren.

10
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 21 Maja 2017, 22:03:01 »
I jeszcze trochę screenów ;-)

11
Na warsztacie / Linia 414
« dnia: 21 Maja 2017, 21:59:29 »
Bardzo serdecznie witam wszystkich!

Od około roku uczę się tworzyć scenerie w 3Ds Max. Idzie mi całkiem nieźle, na tyle nieźle, że w końcu udało mi się coś sensownego sklecić. Aktualnie pracuję nad linią nr 414, a dokładniej daję jej "drugie życie". Trasa jest całkowicie nieprzejezdna, ba, w większości rozebrana (tutaj trochę fotek --> https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=linie&id=647&okno=galeria2). Ponieważ większość obiektów stacyjnych jest rozebrana, nie trzeba zbytnio bawić się w "focenie" :-). Trasa jest ukończona mniej więcej w połowie. Poniżej przedstawiam screeny tego, co udało mi się aktualnie dokonać:

Sprawdź w Twoich postach wagę załączników - maksymalny rozmiar to 250KB. Możesz również korzystać z przechowalni plików na http://eu07.pl/upload/ | @macius5991

EDIT: Poprawione właściwie.

Strony: [1]